UNDER THE OAK TREE - MEŞE AĞACININ ALTINDA (2. KİTAP)



 Under the Oak Tree'nin (namıdiğer Meşe Ağacının Altında) 2. Kitabının çevirisini hiçbir yerde bulamayıp sinirden çılgına dönenler bu sayfayı keşfettiğinde tüm bunlar gerçek mi diye şüpheye düşecek, gözlerine inanamayacaklar.

 Arama motorlarında çıkan bütün sayfaları tek tek açtığınızı, İngilizce Türkçe ne varsa araştırdığınızı biliyorum. Çünkü hepsini ben de yaşadım. Ama sonunda bir mucize gerçekleşti ve bu bloğu keşfettiniz. 

Çılgın çabalarım sonucunda Under the Oak Tree 2. kitabı buldum ve sizler için çevirmeye karar verdim. Yorumlarınızla bana destek olup güç verirseniz en kısa zamanda tamamlamayı planlıyorum. 

Kemerlerimizi bağlayalım, 15 Ağustos Pazartesi günü maratona başlamayı planlıyorum. ✌🙏

İlk kitabı okumak isteyenler buraya tıklayarak Sünger'in Drama Dünyasına gidebilirler :)


Novelle ilgili spoiler içeren sohbetler etmek isten okuyucularımızı da aşağıdaki linke bekliyoruz.

Under the Oak Tree Spoiler Partisi


Canımız ciğerimiz novelimizin final bölümü hakkında konuşup dertleşmek isten canları şöyle aşağıdaki linke alalım

Under the Oak Tree Final Dayanışması


Yeni bölümler yayınlandıkça twitter hesabımdan bilgilendirme yapıyorum. "citcittoz" diye aratıp bulabilirsiniz. Cennet Mahallesi Pembe ablamı gördünüz mü bilin ki o benim 😂

Yorumlar

  1. Tam da ilk kitabını Sünger'den okuyup 2. kitaba geçmiştim fakat bölümlerini göremeyince çok üzülmüştüm. Yorumlarda seni görüp yayınlayacağın tarihi bekledim ve başladığını görünce mutlu oldum bu yüzden buna ayırdığın vakit için çok teşekkür ederim. Kimsenin daha keşfetmediğini düşünüyorum burayı o yüzden en azından bir yorum yazayım dedim nolur nolmaz bu seriyi bırakma diye. Acısıyla tatlısıyla 157 bölüm için sabırsızlanıyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim daha da şevkle çevirileri yapmamı sağlayacak <3 Bu arada bölüm sayısı 161'e çıktı günceller de ilerlemeye başladığı için ben de çok heyecanlıyım :)

      Sil
    2. Çok güzel bir haber bu. Yeni bölümleri iple çekiyorum

      Sil
    3. https://aobuz328.wixsite.com/undertheoaktree18 Ocak 2023 01:11

      Merhaba arkadaşlar yeni çevirilerle yardım etmek istiyorum nasıl yapabilirim

      Sil
  2. Ya çok sevindim bu sayfayı keşfettiğimeeee 😭💞 lütfen 14 ve sonrası için aşırı meraklıyım elinizden geldğnce hızlı çevirebilir miisnz plss bekliyor olcam 4 gözle 💖

    YanıtlaSil
  3. Bir şey daha sormak istiyorum 161 bölümün ingilizce haline nasıl ulasabilirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ingilizce çevirisi yok ben de ispanyolcadan çeviriyorum :(

      Sil
  4. Süpersin çok aradık ama bir türlü bulamamıştık seviyoruz seni :)))))

    YanıtlaSil
  5. Lütfen bölüm yükleyinnnnnnn 💜

    YanıtlaSil
  6. Yav senin Allahına kurban

    YanıtlaSil
  7. Acaba bölümleri ne sıklıkla atmayı düşünüyorsun? Ayrıca çeviri için teşekkürler çölde kalmış bir bedevi gibi olan bana su gibi geldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belirli bir planım yok ama her gün en az bir bölüm paylaşacağım. Fırsat buldukça özellikle hafta sonları elimden geldiğince çok bölüm atmaya çalışacağım :) Rica ederim ben de bölümler hakkında konuşacak birilerini bulacağım için çok mutluyum <3

      Sil
  8. Allahına kurban olurum hayatımı kurtardın resmen

    YanıtlaSil
  9. Süpersin tam aradığım kan seri yarım kalacak diye üzülüyordum bir baktım siz çeviriye başlamışsınız söyleyecek söz bulamıyorum çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Allahım cennete düştüm tam da bitti bulamıyorum,yeter artık korece sitelerle uğraşmayayım derken,ellerinize sağlık👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
  11. Allah ne muradın varsa versin kardeşim pek bir mutlu ettin bizi

    YanıtlaSil
  12. Çevirdiğin İngilizce siteyi öğrenebilir miyimm❤️❤️

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık 👌

    YanıtlaSil
  14. Rabbim ayağına taş bile değdirmesin 😇 Özge adminiimmm seni seviyoruz. Buradan süngere de selamlar ♥️

    YanıtlaSil
  15. Oha oha oha oha biri çevirmiş ohaaaa

    YanıtlaSil
  16. çeviri için çoook teşekkürler, emeklerine sağlık takipteyiz 😍

    YanıtlaSil
  17. İşteee bu be işte bu.Aylarca bekledim ikinci kitabı saçma sapan sitelerde yarım yamalak çevirileri çevirmeye çalıştım sonunda buldum be çok teşekkürler çoook ayrıca süngerin drama dünyasından okuyordum normalde o önerince bu siteyi buldum :))

    YanıtlaSil
  18. Eline koluna sağlık çevirmenin 😍😍🥰🥰🥰

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, hayatımda ilk defa bir manga(manhwa demeliyim sanırım) ilgimi çekti ve o kadar beğendim ki hikayeyi okumak istedim. Aylar önce süngerin yazılarıyla karşılaştım ve günün her saati her boşlukta çıkartıp hayatımda ilk defa bir web romanı okumaya başladım. Günlerce aralıksız okuduğum bu Novel beni sıcacık hissettirdi. İnanılmaz güzeldi. Kendisine oradan teşekkür etmedim ama bir ara girip oradan da etmeliyim sanırım. İkinci bölümde yarım kalınca inanılmaz üzüldüm. Siteyi bulup koreceden translate okumaya başlayacak bir duruma getirdi beni. Günceldeyim ama o kadar üzülüyorum ki okurken keşke çevirseler böyle hissi geçmiyor diyerek. Beni inanılmaz mutlu ettin. Gerçekten, çok teşekkür ederim. Bu hikaye bende uzun zamandır varlığını unuttuğum bir şeyi çağırıştırıyor. İyi ki sizler varsınız💜

    YanıtlaSil
  20. ❤️❤️❤️🥰❤️🥰❤️🥰😍🥰😍🥰❤️🥰

    YanıtlaSil
  21. Allah ne muradın varsa versin cok tesekkkurler aghsdh

    YanıtlaSil
  22. Çok teşekkür ederim sarf ettiğin efor için. uzun bir süre aramıştım. 😭 Bekliyorum yeni bölümleri

    YanıtlaSil
  23. Peki 2.kitap 157 bölüm mu 157.bolume gelince (innnsaalllaaah) yeniden aramalara baslicak miyiz????? İyiki varsın ❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  24. Oy senin çeviri yapan beyin hücrelerine, buraya bölüm paylaşan klavye kullanan parmaklarına, bizi bölümsüz ve de boynu bükük bırakmayan kalbine kurban olsunlar canısııııı

    YanıtlaSil
  25. Can admin, yoksunluk çekiyorum. N'oooooolur yayinla 42'yi artık
    Ellerin, zihnin, ruhun dert görmesin🤍🙏

    YanıtlaSil
  26. Ay Allah razı olsun kuruduk kaldık burda maxi riftan diye nasıl sevindim anlatamam hem mutluyum hemde kalbim acıyor bu seriyi okumaya dayanabilecek miyim bilmiyorum kavuşmalarını dört gözle bekliyorum 😢💕💕💕

    YanıtlaSil
  27. Sünger'imizi anmadan geçemem seni bulmamıza vesile oldu... Teşekkürler Sünger seni seviyoruz 💋💕💕💕

    YanıtlaSil
  28. Çok teşekkür ederim ☺️ müdavimi olduğum seriyi devam ettirmek için nerelerden çeviri yapıyorsun. Emeğine sağlık. Her gün yeni bölüm İçin kontrolegeleceğim . Teşekkürler

    YanıtlaSil
  29. Gerçekten emeğine sağlık, iyi ki varsın. - Meli

    YanıtlaSil
  30. Ben de Sünger sayesinde sayfanı keşfettim ona da kocaman teşekkürler bu arada

    YanıtlaSil
  31. Birinci kitap bittikten sonra yaşadığım o tarifsiz üzüntümü ve riftan ve maxi gibi resmen sevdiğinden ayrı düşüp özlemle beklememi sona erdirdiğin için çok teşekkür ederim shhdhdhdhd Allah sana da koca olarak bir riftan nasip etsin

    YanıtlaSil
  32. Lütfen 115te bitmesin hüüüğğğ devamını ne yapcaz 119u okumadan ölürsem gözüm arkada kalır

    YanıtlaSil
  33. Kralsıın 🥰

    YanıtlaSil
  34. 60 lütfeeeeen

    YanıtlaSil
  35. Çok şükür 60.bölumu de gördük cevirmencimmmm teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  36. Gell gell gell gel 63.bolum gell gell gell gel çok özledim . . .
    Riftttttaaaaaan maxiii 💜💜💜

    YanıtlaSil
  37. Süngeri ve seni çok seviyorum 😍😍😍😍😍😍😍

    YanıtlaSil
  38. Merhaba ben 2. kitaba ingilizce olarak başlamak istiyorum. Kaynak önerebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  39. Merhaba sunger in blogundan sonra seni bulanlardanim..ozenli cevirin ve emegin icin tesekkur etmek istedim. Her bolumu iple cekiyorum 🌸sevgiler

    YanıtlaSil
  40. ya her yerde 2. kitabı arıyordum, çeviri için teşekkürler

    YanıtlaSil
  41. Admin eline emeğine sağlık. Max. gun geçtikte ozguvenini kazanması beni mutlu ediyor. Diğer taraftan savasın seyrini değiştirecek tek kişi olduğunu düşünmeden edemiyorum. Kuleden erken ayrılma sebebi olmasaydı. Yeni büyüsü kuleyi arka planda karıştırabilirdi. Ama şimdi savaşta büyük bir rol oynayacak gibi. Özellikle Riftan tehlike içindeyken gözü kimseyi görmüyor.

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. Öncelikle eline emeğine sağlık.
    Gerçekten harika ilerliyor.
    Her yeni bölümü bir öncekinden daha fazla heyecanla ve bir o kadar da korkuyla beklemek.. Uzun süredir bu tarz duyguları hissetmiyordum.
    Emeklerin için destekte bulunabileceğim herhangi bir yol varsa ( bağış , anket vs ) bildirebilirsen sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok düşüncelisin Ravo 🥰​ Blogumuzu takip edip bol bol güzel yorumlarınızı paylaşmanız bizim için yeterli 😘​

      Sil
  44. Yine iki bölümle gelmis benim iki gözümün çiçeği 🌺🌺

    YanıtlaSil
  45. teşekkür ederiz lütfen çeviri yapmayı bırakma olur mu

    YanıtlaSil
  46. Yeni bölüm gelir mi bugün büyük umutla bekliyorumm 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevirmencim iyi mi onu merak ediyorum yoksa bızi yeni bölümsuz bırakmazdı. . .

      Sil
  47. İlk kitabı okuduktan sonra koşarak geldim. Resmen bu kadar bölümü bir haftada içtim gibi oldu. Çok teşekkür ederim çeviri için. Yeni bölümler için sabırsızlık ile bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eline sağlık admin. Bir numarasin fakat 157. bolüm sonrasını nasıl okuyacagiz?

      Sil
  48. Oy oy oy oy geliyor gelmekte olannn.... Cevirmencim yakican bizi belli 💥💥💥

    YanıtlaSil
  49. Yeni bölüm geldi mi bazen gec düsüyo bana 😊

    YanıtlaSil
  50. Şu an seri ne durumda acaba 157 ye kadar mı yoksa devamı var mı?

    YanıtlaSil
  51. Yeni bölüm bugun gelir mi 🥰🥰🥰

    YanıtlaSil
  52. Çok çok çok çok teşekkür ederim 💛💛💛🤧💛💛🤧🤧💛💛💛, aşırı mutlu oldum bunu görünce süngerin yorumlarında, Allah senden razı olsun, şimdi sınav haftasında bile bunu okicam fkfkfkdkfm

    YanıtlaSil
  53. Yazar Cuma günü 210. Bölümde final yaptı şimdi sanırım Riftanın bakış açısından geçmişe dönük iki bölüm daha atmış henüz okumaya yüreğim el vermedi o daha devam edecek mi yan hikaye olacak mı bilmiyorum keşke olsa çünkü sonunda doyamadımm. Ben 2. Kitabı tamamen korece sistesinden takip ediyordum her bölüm 100 won vere vere 😂burayı biraz daha erken keşfetsem güzel olurmuş yazar her yerden yayınları kaldırtıyordu ben de mecburen korece sitesinden takip ettim translate çevirisiyle okumama rağmen aşırı sevdiğim ve etkilendiğim bir novel bittiği için hüzünlüyüm şimdi adam akıllı bir çeviriyle tekrar okuyacağım. Bu arada buradaki çevirmenimiz orijinal korece bölümlerden bir fayda sağlayabilirse bana ulaşması halinde kalan bölümleri kendisine gönderirim herkes faydalansın isterim çünkü ben yana yakıla ararken hiçbir kaynak yoktu resmi ing çeviri de tamam değildi ve dil bilmeyenler ve Kore dışındakiler ölsün müydü 🥺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana nasıl ulaşabilirim? Koreceden düzenlemek çok daha zor olacak alfabeden dolayı sıkıntı çekebilirim ama yavaş yavaşta olsa çeviriye devam etmek istiyorum 🥰

      Sil
    2. rengarenkeglence@gmail.com Bu mail adresi aktifse oraya mail atabilirim hangi bölümden itibaren istiyorsan göndereyim çevirmenim 😍 Bu arada Google Translate çevirisi bile anlaşılırdı ya anlamın bozuk olduğu cümlelerin biraz üstünde durulsa metin yine gayet anlaşılır olur 👍🏻 Ve sanırım ekran görüntüsü şeklinde göndermem gerekecek metini doğrudan kopyalamaya izin vermiyor Ridibooks

      Sil
    3. Evet mail adresi aktif tatlım 17. bölümden sonra oradan iletebilirsen çok sevinirim 🥰 Ekran görüntüsüne izin veriyodur umarım bazı uygulamalar onu da koruyor 😅​

      Sil
  54. Ya bin kere Allah razı olsun Özge admin 2. kitap yok diye çıldırıyordum 170lere gelmişsiniz bile. Nasıl mutluyum anlatamam.

    YanıtlaSil
  55. Yeni bitirdim... Ve hikayenin bitmiş olduğunu duyunca bir hüzün çöktü. Hazır değildim. Umarım güzel bitmiştir be. Her bölüm için canı gönülden teşekkür. - Robin. 🍀

    YanıtlaSil
  56. Merhaba Özgeeee ~ 2. Kitabı merak edip okumak isteyen çok oluyor, özelden onlara da site linkini atsam sorun olur mu? Blog telif ile karşı karşıya da kalsın istemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canımm paylaşabilirsin merak eden herkes erişsin isterim tabii😍Telif için fazla küçük bir blog sayfasıyız ama olursa da olana kadar ne kadar çok kişi faydalanırsa o kadar iyi 🌺

      Sil
    2. Burdada yayinlarmisin link cok merak ediyorum hikayeyi

      Sil
  57. Merhaba yeni bölüm gönder mek istiyorum nasıl iletişim kurabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://aobuz328.wixsite.com/undertheoaktree/post/ethelyne-kabusu

      Sil
    2. Tesekkurler

      Sil
    3. Rica ederim devamını bekleyin

      Sil
    4. Evet ben geldim ve şok bir haberim var hazır olun bomba geliyor

      Sil
    5. Hep Maxi ile riftanin görüş açısını okuduk değil mi şimdi Deere rosetta bakış açısı okuyalım mi

      Sil
    6. Uslinin bakış açısını okumayı tercih ederim xd

      Sil
  58. Merhabalar. Ilk önce çeviriniz için çok ama çok teşekkür ediyorum!!!

    Acaba 2ci kitabı nereden buldunuz ve hangi dilde okuduğunuzu ögrenebilirmiyim? Aradım aradım bulamadım derken sizin çevirinize denk geldim ve aşiri sevindim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bölüm gelse artık, çok özledim

      Sil
  59. 173.bölümde kaldık, çeviri için ellerinize sağlık, devamı ne zaman gelir finale kaç bölüm kaldı acaba?

    YanıtlaSil
  60. COK TEŞEKKÜR EDERİM AGLİCMA SUAN

    YanıtlaSil
  61. 173ten sonrasina ne zaman devam edeceksiniz? Catliyoruz :(

    YanıtlaSil
  62. 173 final değil sanırım değil mi sevgili admin, daha devam ediyor, needen okuyabiliriz acabaaa

    YanıtlaSil
  63. İngilizce çeviri yok. 173. Bölüme kadar ispanyolca çeviri yapan bir siteden çeviri yapılıyordu. O site de 173. Bölümde çeviriyi bırakmış görünüyor, 3-4 aydır yeni çeviri yok. Bu ispanyol siteyi şikayet etmişler galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ingilizce olmasa da olur, herhangi bi yerden nasıl bulabilirim devamını? Yorumlardan anladığım kadarıyla çoğu kişi okumuş finali çünkü. Bir de riftan pov yazılmış 2 bölüm ,etilen kalesini anlatan onu nereden bulabilirim bilen var mı

      Sil
    2. Sadece ridibooks’ta var ve korece

      Sil
    3. Ridibooks ücretli, etilen kalesi bölümleri için https://aobuz328.wixsite.com/undertheoaktree/post/ethelyne-kabusu

      Sil
    4. Etilen bölümleri için çok teşekkürler Riftan yine içimi yaktı. İkisi de her seferinde kendilerini suçluyor

      Sil
  64. Ya çok özlediiiiiim 🥺🥺🥺

    YanıtlaSil
  65. 175.bölüm ne zamana gelir acaba? (Ayrıca tebrikler çok güzel cevirmissiniz)

    YanıtlaSil
  66. Geçen seneden beri 2. Kitabın Türkçesini arıyordum. Sonra İspanyolca bi ceviri gördüm ve Googledan çevirileri az buçuk anlamlı cümleler çıksada okudum ve geçen gün tekrar başladım en baştan okumaya şans eseri gördüm çevirmeye basladiginizi ayy o kadar kötü ve stresli bi zamanda çıktı ki belki abartıyor falan diyebilirsiniz ama değil cook mutlu oldum teşekkür ederim emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  67. Devamı gelicek mi.174 de kaldı. Çok merak ediyorum finali

    YanıtlaSil
  68. Çok sürükleyici bir hikâyeydi.umarim finalide görürüz.

    YanıtlaSil
  69. Bir kaç sayfa açılmıyor . Sansür mü var ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende de açılmadı 44 ve 119 yok. En olması gereken bölümler.

      Sil
    2. Neden açılmıyor ya bu beni çok üzdü . Bir de neden gerisi varda o sayfaların asıl başlangıç yerleri açılmıyor anlamadım ühüğ 🥲

      Sil
  70. Vay arkadaş yine en olması gereken bölüm yok. 119 yok tam 118 i okudum basıyorum 119 a geçmiyor. 44.sayı da sorunlu :((((

    YanıtlaSil
  71. Allahına seven bana yardım etsin bölümlerden birinin altına fanların yazdığı bir dayfa vardı onu bulamıyorum yardımcı olabilir misin doğaçlama yazılmıştı paylaşmıştınız

    YanıtlaSil
  72. 44.bolum ile 119.bolum neden açılmıyor sebebi ne acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde açılıyordu ama şimdi denediğimde bende açamadım

      Sil
  73. En can alıcı yerler açılmıyor. Sebebini site sahibi bir aciklasa çok sevinirim .

    YanıtlaSil
  74. 44.bolumu okuyamıyorum girilmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açılmama nedenini bilmiyorum. Seriyi çeviren ve siteyi yöneten arkadaşlar sebebini açıklarsa veya düzelecek mi açıklarsa çok mutlu olurum .

      Sil
  75. 44 ve 199. bölümlere giremiyorum tıklıyorum açmıyor HELPPPP

    YanıtlaSil
  76. Niye 119 hala yok :((

    YanıtlaSil
  77. 44 bölüme giremiyorum yaaa accciillll yardım lazım en heyecanlı yeri gitttiiiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen en kısa sürede yardımcı olun 🥺🥺

      Sil
  78. Öncelikle çeviri için çok teşekkür ederim. Sayenizde okuduk bu harika kitabı ama yazara çok kızgınım. İlk kitapta iletişim yüzünden yeterince acı çektiğimiz yetmemiş gibi bu kitap tamamen savaş ve küslükle geçti, beklediğimiz itirafların hiçbirini alamadık yazar hiçbir şeyi düzeltmemiş gibi hissediyorum

    YanıtlaSil
  79. harikasın teşekkürler.

    YanıtlaSil
  80. Bu blogu bulunca çölde vaha bulmuş gibi sevindim süpersin sen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    YanıtlaSil
  81. Selamm diğer UTOT severler! Öncelikle çeviriler için ve özverili çalışma için Allah razı olsun :) Küçük bir sorum var, en yakından cevaplayabilirseniz çok müteşekkür olurum*-* Ben daha ilk sezonun 200. bölümüne merdiven dayadım (Riftan POV tabii ki bitti) ve şu ana kadar görmekteyim ki seri biraz kafa karıştırıcı bir hal almış bi konuda: dağılmış. Tamamen bitti mi bitmedi mi hala soru işareti, yan hikayeler ve özel bölümler konusunda kafam çok fena karıştı. Demek istediğim, Riftan POV (Gabel POV bölümüyle beraber +1) - 1. sezon kitabı (Haberon POV +1) ve 2. sezon son bitiş. Değil mi? Ama bu 2. sezonunda da 2 bölümlük Etilen Kalesi Kabusu başlığıyla Riftan'ın POV'u yer alıyor.? Buraya kadar tamamım. Biraz araştırma yaptım ve bunu öğrendim. Ama bu sitede o iki bölüm hala çevrilmemiş olduğunu görüyorum (özellikle belirtilmemiş çünkü) buradaki yorumlar arasında o iki bölümlük çeviri linkini gördüm ama o kadar yarım yamalak çevrilmiş ki, fiiller bağlaçlar falan bildiğiniz google translate en kötü hali. Çevirmen adminlere soracağım, acaba burada çevirmeyi düşünüyor musunuz? Hepsinin ayrı ayrı bir yerlerde olması çok sinir bozucu bir durum ve duyduğuma göre yazar başka yan hikayeler- yani özel bölümler- üzerinde de çalışıyormuş, sizin bir bilginiz var mı? Yüklenirse böyle bir şey aktif çevirir misiniz? Açıkça cevaplarsanız çok sevinirim. Redditten baktım ve bu spekülasyonu okudum, 1. sezonla ilgili Allaha şükür bir sorunumuz yok ama 2. sezon ve sonrası biraz karmaşmış, dağılmış gibi ve sanırım hala güncelde bir şeyler beklenildiği için ben bundan dolayı böyle hissediyorum... Cevaplarsanız beni çokk rahatlatırsınız, en azından ufak da olsa bir küçük argüman beni rahatlatacaktır. Teşekkürler her şey için yeniden<333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam, şimdi yeni bir bilgi. Daha iyi anladım sdfkjsdnfj Redditteki sağlam bir kullanıcı diyor ki, ana hikaye kesinlikle bitti (bunda hemfikir olduk) ama 13 bölümlük bir yan hikaye var(?), diyor, bahsettiği povlarla olan özel bölümler... normalde aşina olduğumuz gibi yani. Özel bölümler gelecekmiş... Onların da çevirisini paylaşır mısınız geldiğinde?

      Sil
    2. Etilen kalesi Riftan pov okuyabilecek miyiz yani? Ben anlamadım ama okumak istiyorum 😭

      Sil
    3. o zaten gelen, ben yenilerinden bahsediyorum. bu arada onu bulabilirsin ya, ben bir yerden bulup okumuştum. çeviri kötü de olsa birkaç tutam hayal gücüyle halledilemeyecek şey değil. bir de wattpadte bulup webten çevirterek okumuştum pekiştirmek için. (çünkü çeviri harbiden kötüydü)

      Sil
    4. Selam 👋🏻 ridide Remdragon adında 6 bölümlük yan hikaye yayınlanmış😱 bir heyecanla junior maxi / riftan haberi alır mıyız dedim ama Uslin’in Remdragon şövalyelerine katıldığı zamanları anlatmış yazar. Hebaron ve Riftan okumak nostalji gibi hissettirdi🫠 bir umut yazardan Kuahel ve babylerin yan hikayelerini bekliyorum bakalım yazacak mı 🫤😩

      Sil

Yorum Gönder