MEŞE AĞACININ ALTINDA 2. KİTAP - 173. Bölüm (UNDER THE OAK TREE)


Max soğuk bir yüzle prensese baktı.

'Karınla takılmaması için Kutsal Şövalyelerin lideriyle saçma sapan konuşacak mısın gerçekten'

Meydanın sonundaki askeri kışlaya endişeli gözlerle bakan Prenses Agnes ihtiyatla konuştu.

“Riftan ile Büyük Haçlı Seferi arasında bir tür ittifak kurulmuş gibi görünüyor.”

“Bir ittifak ilişkisi mi?”

“Maximillian'ın çok iyi bildiği gibi, Balto’yu barış antlaşmasının destekçilerinin ittifakına çeken Riftan'dı. Onları kilise'nin yanında yer almaya ikna etmeleri için adamlarını şahsen gönderdi.”

Hanın girişindeki varilden bir meşale aldı ve onu büyüyle yaktı, karanlık merdivenlerden inerken ekledi.

“Belki de Papa'nın kendisi Riftan'dan bunu istemiştir. Kendi uzuvlarından hiçbir farkı olmayan Kutsal Şövalyeleri harekete geçirirse, anlaşmaya karşı çıkan güçlerin fark edip müdahale etme ihtimali vardı, bu yüzden bu işi Riftan'a teslim etmiş olmalı."

Max, prensesin ışık yansıyan yüzüne baktı ve hafifçe kaşlarını çattı. Görünüşe göre Whedon kraliyet ailesi bile, Balto konfederasyonunun takviye kuvvet göndermesi için Riftan'ın perde arkasında ne yaptığını bilmiyormuş.

Kral Reuben'in bu gerçeğe nasıl tepki vereceği konusunda biraz endişeliydi. Whedon Lord'u sık sık Riftan'ın sadakatinden şüphe ediyor gibiydi. Prenses sanki endişeli gözlerinden habersizmiş gibi neşeli bir sesle konuşmaya devam etti.

"Riftan artık barış antlaşmasının destekçilerinin bir temsilcisi. Sadece Drystan'ın kraliyet ailesi değil, aynı zamanda Güney Balto Soylular Konfederasyonu da anlaşmanın destekçisi oldu... Papa ona daha fazla güvenecek ve dünyanın dört bir yanındaki güçlü insanlar Riftan'ı her zamankinden daha yakından izleyecek."

Aniden Agnes'in yüzünde şakacı bir ifade belirdi.

"Özellikle Prenses Drystan büyük ilgi gösterdi."

Max yüzünün sertleştiğini hissetti. Prenses Agnes, konu kadın-erkek ilişkileri olduğunda biraz duyarsızdı. Anladığı kadarıyla, Rienna Mor Thorben'in utanmadan Riftan'la flört ettiği açıktı.

Max soğuk bir sesle cevap verdi.

"Böylesine... ciddi bir sorunun ortaya çıktığı yerde, talihsiz şeylere dikkat edebiliyorsunuz, olağanüstü bir insansınız."

"Ben normal bir insan değilim."

Prenses araya girdi.

"Drystan prensesi oldukça esprili olmasıyla ünlüdür. Birçok güçlü insanı kendine aşık ederek Drystan'ın güney bölgesinin kontrolünü elinde tuttu. Kötü itibarını teselli etmek için kullanmaktan ve yabancı ülkelerdeki nüfuzlu kişilere onlardan bilgi çalmak için yaklaşmaktan çekinmediği söyleniyor. Riftan'ın bu oyunlara kanacağını düşünmüyorum ama dikkatli olması için onu uyarsanız iyi olur."

Max prensesin yüzüne baktı.

'Bunu bana neden şimdi söylüyorsun?'

İçgüdüsel olarak, prensesin ona bu hikayeyi anlatmak için geldiğini anladı.

'Belki de Drystan'ın Riftan'ı köleleştirmeye çalıştığından şüpheleniyordur. Prenses Rienne'e düşman olursa, Riftan'ın doğal olarak kendini Drystan kraliyet ailesinden uzaklaştıracağına mı kanaat getirdi?'

Agnes'in onu manipüle etmeye çalışması düşüncesi onu rahatsız etti, ama Max aldırmamaya karar verdi.

"Tavsiyeniz için teşekkürler... Riftan'a haber veririm."

Prenses memnun bir yüzle tekrar ilerledi ve çiseleyen doludan sırılsıklam olmuş heybetli bir taş binanın önünde yürüdüler.

Işıklı girişten geçerken, kükreyen şömineleri ve mangalın etrafındaki sazlıkların üzerinde yatıp uyumaya çalışan askerleri görünce, Agnes onların yanından geçip onu merdivenlerden yukarı çıkardı. Sonra salonun yan tarafındaki kapıyı açtı ve konuştu.

"Binanın aslen lonca toplantı yeri olarak kullanıldığını söylediler. İkinci katta yatak odaları var, ben de onların temizlenmesini emrettim. Burada kaldığınız süre boyunca bu odayı kullanabileceksiniz."

"İlginize teşekkürler."

Prenses omuz silkti ve salonun sonundaki kapıya doğru yürüdü. Görünüşe göre, Whedon soyluları bu binada birlikte kalmaya karar vermişlerdi.

Max diğer kapalı kapıya baktı ve sıcak bir şekilde aydınlatılmış yatak odasına girdi. Geçtikleri haftalarda pek çok insan askeri kışlalarda ya da eski püskü konuk evlerinde yatmıştı, bu nedenle özel bir odaya sahip olmak büyük bir lüks gibi geldi.

Parlak bir şekilde yanan şömineye yürüdü, kanlı paltosunu çıkardı, askerlerin hazırladığı suyla ellerini, yüzünü ve saçını yıkadı. Sonra yatağın yanındaki bir çantadan, daha nispeten temiz bir gecelik aldı, üzerine geçirdi ve içi samanla doldurulmuş hasırın üzerine uzandı.

'Yatakta uzanmayalı ne kadar zaman oldu?'

Yatak hafif bir kül ve toz kokuyordu ama katlanılabilirdi. Şömineden gelen titreşen ışığa bakarak yan yattı ve kısa süre sonra sanki bayılmış gibi uyuyakaldı.

Ertesi gün gözlerini açtığında etrafını ağır, kaslı kollar sarmıştı. Max, karnına bastıran kolu hayal kırıklığıyla kaydırdı ve Riftan'ın derin uykuda olan yüzüne bakmak için döndü.

Sönmek üzere olan şöminenin ışığı yüzüne hafif bir gölge düşürüyordu.

Yorgun görünen yüzüne bakan Max, dikkatlice uzandı ve göz kapaklarına düşen perçemlerini geriye itti. Zor hayat koşulları yüzünden, birkaç ay boyunca yüzünü çevreleyen çizgiler daha da keskinleşmişti.

'Kocamın birçok korkunç savaştan geçtikten sonra başka bir zorlu yolculuğa hazırlanmak zorunda kaldığını düşündükçe kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyor. Bu kişinin ne zaman huzurlu bir hayat yaşamasına izin verilecek?' Max derin bir nefes verdi ve vücudunun üst kısmını kaldırdı. Ateşi alevledirmek için şömineye biraz odun koymak üzere yataktan çıkmak üzereydi ki, Riftan onu sırtından çekti.

"Biraz daha uyuyalım."

Riftan uykulu bir şekilde fısıldadı ve onu kollarının arasına çekti.

Sonra elini kıyafetlerinin altına kaydırıp sıcak göğüslerini nazikçe okşadı. Bir okşamadan daha fazlasıydı, dokunuştan gerçekten zevk alıyor gibi görünen samimi bir temastı.

Yüzü kızaran Max, soluk gri ışığın süzüldüğü pencereden dışarı baktı.

Onunla şöminenin yanında böyle yatmak istiyordu ama ilgilenmesi gereken birden çok hastası vardı.

Elini geri çekti ve özür diler gibi bir sesle mırıldandı.

"Riftan, sen biraz daha uyu. Kalkmalıyım..."

"Son birkaç aydır ölümüne savaşıyorum. Ama o lanet dağa yeniden tırmanmam gerekiyor."

Gözlerini açmadan konuştu.

"Yatak odasında eşimle gün boyunca takılmak istiyorum, sen de bunu hak ediyorsun."

Ona suskun bir şekilde bakan Max, sessizce sordu.

"Lexos Dağları'na gitmeye mi karar verdiniz?"

Çok aptalca bir soruydu. Bunun dışında başka bir yol mu vardı? Ancak, hazırlıklı olmasına rağmen, tekrar savaşmak için uzun bir yol kat etmek zorunda kalacağı düşüncesi onu hüsrana uğratmıştı. Riftan da aynı şekilde hissediyor gibiydi ve alçak, boğuk bir sesle konuştu.

"Evet, bir telgraf gönderdim, yani birkaç gün içinde ek erzak ve takviye gelecek."

Yanağını, düzgün kurutamadığı için uyurken bulut gibi kabaran saçlarına gömerek ekledi.

"O zamana kadar böyle yatalım."

Bir an tereddüt ettikten sonra, Max sessizce onun kollarına sokuldu. Yapacak çok işi vardı ama zayıflık belirtileri gösteren kocasını hiç tanımadığı insanlara bakmak için bırakmak istemiyordu. Kollarını gergin beline doladı ve yanağını onun geniş göğsüne sürttü.

"Tamam... Ayrılma vakti gelene kadar... böyle... beraber uyuruz."


**********


Yiyecek yüklü birlikler durmadan kaleye girdi ve askerler kurutulmuş domuz jambonları, bayat ekmekle dolu sandıklar, fasulye çuvalları, yulaf ezmesi ve şarap fıçılarını taşırken sürekli olarak mırıldandılar. Uzun zamandır görmedikleri yiyecek bolluğu nedeniyle hepsi bir süreliğine endişelerini unutmuş gibiydi.

Max etrafına bakındı ve kapıya gitmeden önce askerlerin silah erzaklarıyla meşgul olduğunu gördü. Geçmişte muhafız eğitim merkezi olarak kullanıldığı anlaşılan boş arsa arabalarla doluydu, yolun kenarı da araba ve atlarla adeta tıkanmıştı.

Ruth'un tahmin ettiği gibi, ejderhaya boyun eğdirmenin maliyetinin çoğu büyük haçlı seferi tarafından karşılanmıştı. Ancak büyük haçlı seferinin mali durumunun pek iyi olmadığına dair söylentiler duyduğundan, bu kadar bol malzeme göndermelerini beklemiyordu.

Max, yakacak odun ve saman yığınlarıyla dolu olan vagona şaşkın gözlerle baktı, dar yoldan çıktı ve vagonun girdiği kapıya yaklaştı.

"Merhaba Hanımefendi!"

Bir asker onu tanıdı ve yüksek sesle selamladı. Tanıdık yüzüne bakılırsa, onun tarafından tedavi edilen yaralı askerlerden biri gibi görünüyordu.

Max hafifçe başını salladı ve ikmal hatlarını izlemek için duvarların yan tarafındaki ahşap basamakları tırmandı. Sonra alanda bir dizi asker ve vagon gördü. Olay yerine boş gözlerle bakarken kale kapısının altından tanıdık bir ses duydu.

"Yulaf ezmesi"

Max başını eğdi. Yuvarlak yüzlü, dağınık saçlı iki çocuk bir vagonda oturmuş şehre girip çıkmak için bekliyorlardı. Onları tanıyan Max, yüksek sesle haykırdı.

"Alec! Dean!"

Onlara seslenildiğini duyan Umlili çocuklar kısa kollarını heyecanlanmış gibi hevesle salladılar. Max merdivenlerden aşağı koştu. Tam zamanında, Godric kardeşleri taşıyan bir araba şehrin kapılarından geçiyordu. Max aceleyle onlara doğru koştu.

"Ee, siz ikiniz buraya nasıl geldiniz?"

"Biz de resmi olarak Dünya Kulesi'nden gönderildik!" diye bağırdı vagondan atlayan ikizlerden biri. Max trafiği engellememek için kenara çekilirken iki adama sevinç ve şaşkınlık karışımı içinde baktı.

"Yalnızca siz mi gönderildiniz?"

"Olur mu öyle şey? Diğer büyücüler de burada."

Alec gibi görünen çocuk, tombul başparmağıyla kale kapısını işaret ederek konuştu.

"Annette arkada Sidina ile birlikte."

Max gelen arabaların arasından kaleye baktı. Godric kardeşlerin dediği gibi sıradaki insanlar arasında tanıdık yüzler görülebiliyordu. Kalın bir mantoya sarınmış Annette, her zamanki gibi parklak bir gülümsemeye sahip olan Sidina, Calto ve bitkin görünen Urd büyücüleri...

"Herkes... herkes, ejderhanın boyun eğdirilmesine katılmak için mi burada?"


Ç.N: Evetttt 173. bölüm itibari ile çevirdiğim site üzerinde güncele gelmiş bulunmaktayız. Yeni bölümleri uzunca bi süre beklemek zorunda kalacağımız sancılı bir döneme girdik hep beraber diyebiliriz. Her gün yeni bölüm geldi mi diye sayfayı yeniliyor olacağım ve gelir gelmez çevirisine başlayacağım merak etmeyin.

Bilgilendirmeleri her zamanki gibi twitter hesabımdan yapacağım. Beni oradan da takip etmek isteyenler için adresim "citcittoz"

Yeni bölümleri beklerken bloğumuzdaki birbirinden güzel novellerimizi okuyarak zaman geçirebilirsiniz. <3

*💓A Barbaric Proposal

*💜How To Get My Husband On My Side

*💙Finding Camellia

*💛How to Hide The Emperor's Child


SONRAKİ BÖLÜM

Yorumlar

  1. Pü ya tam da her şeyin son bulacağı yere gelmiştik artık çile başlıyor bizim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çile ejderham çile napalım kısmet :/

      Sil
    2. Ozge ahahahajahahaha

      Sil
  2. Canım çevirmenlerim tüm emeğiniz için teşekkür ederim. Sayfanızın daha da büyümesini işlerinizin yolunda gitmesini temenni ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiinnn çok teşekkürler canımm 😘​

      Sil
  3. İyi ki varsin Özgecim ❤ bu blogdaki novel çeviriler hayatıma renk katan en önemli şeyler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de iyi ki varsın teşekkür ederim böyle mesajlar alınca çok mutlu oluyorum ❤️

      Sil
  4. Allah kurtarsın kardeşlerim bu yolda beraberiz📿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz rengarenk hayatların renkli çocukları değil, karanlık bir hayatın kader mahkumlarıyız 📿

      Sil
  5. Ama herşey çok güzel gidiyordu şimdi yeni bölümleri daha sabırsızlıkla bekliyoruz umarım çabuk geçer bu süreç çeviri için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben evrene pozitif enerji saçıyorum umarım işe yarar hızlı hızlı alırız çevirileri ❤️

      Sil
    2. bir manifest zinciri başlatmamız var gibi

      Sil
  6. Çok ama çok teşekkürler Ozgecim diğer novellleride severek okuyorum. İyiki varsın canım ❤️(RANA)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de iyi ki varsın teşekkür ederim ❤️❤️

      Sil
  7. Dokunmayın çok fenayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ejderha tünemiş binayeeaaeee... Azer Bülbüle bağlamayalım sdhgsfasf

      Sil
  8. Cok tesekkurler dualarimiz güncel gelsin diye umutla beklicez 😊

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkürler çıtçıt bekleyeceğiz mecbur

    YanıtlaSil
  10. İlk kitap bitti mahvoldum. Özgeyi buldum yeniden kendime geldim. Buradan okumaya devam ederken final haberi aldık, bi yıkılır gibi oldum, final dayanışması ile kurtardım. Şimdi de güncele geldik yine dert yine sıkıntı yine ayrılık. Hof gerçekten maxi ve riftan ilişkisi kadar inişli çıkışlı bi süreç yaşıyorum. Hayır onlar kavuşuk en azından, ben bi de sap! 🙄

    YanıtlaSil
  11. Emeklerine saglik cok cok tesekkurler merakla her gün okudum mutlu oldum merak ettim heycanlandim butun bu duygular icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  12. Ya nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum özgecim. Umarım istediğin her şey gerçekleşir. Yaw bide ben bu serinin hiç sonu yok uş gibi okuyordum şimdi kalbime bi öküz oturdu yaaa🤧

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Özge ve Sabahat, tüm emekleriniz için sonsuz teşekkürler. Yeni bölümlerde görüşmek dileğiyle 🙏💫🤍🌺

    YanıtlaSil
  14. Hergün girip bakiyorum aluskanlik olmus 😊

    YanıtlaSil
  15. Özge nolur gelmemiş daha yeni bölüm 3gun geçti ama sanki yıllar oldu 😅

    YanıtlaSil
  16. Sevgili çevirmenlerim ellerinize sağlık umarım devam bölümler seri bi sekilde gelir bizde keyifle okuruz sağlıcakla kalın🥰🤗

    YanıtlaSil
  17. Ins gelir bölümler umutla bekliyorum

    YanıtlaSil
  18. Hergün bakiyorum geldi mi bölüm diye

    YanıtlaSil
  19. Ah, Sunger den sonra nasıl iyi geldiniz bana bir bilseniz. Çok aradım ikinci kitabı ama asla bulamamıştım. Sonra bir tanıdığım attı linkinizi ve şimdi bitirdim... Sağ olun var olun. 🖤💜🌨️ Finalde vermiş seri... Ağlamak... - Robin.

    YanıtlaSil
  20. Maxi ve Riftan sizi çok özlüyorum. Gerçek olmadığını bildiğim ama kendimi çok kaptırdığım için hatırladıkça içimi burkan aşkınızı. Büyülü dünyanızı. Kendiminki gibi sevindiğim psikolojik gelişiminizi. Velhasıl her şeyinizi özlüyorum. 😂

    YanıtlaSil
  21. Yeni bölüm gelicek mi bilgisi olan var mi

    YanıtlaSil
  22. Beklemek çok zor inş yeni bölüm gelir

    YanıtlaSil
  23. Dokunmayın çokk frnayımm çalıyır kafamd abugğn doğum günüm belki gelmiştir dite geldim ama malesef

    YanıtlaSil
  24. Bu noveli simdi keşfedip yeni başlayıp okumayı okadar isterdimki 😊😊 riftan ❤maxi

    YanıtlaSil
  25. Herkesin benim gibi buruk hissetmesi yalnız olmadığımı bilmek çok güzel. Bize böyle bir ortam sunduğunuz için hem Sünger'ciğime hem Rengarenk Özge'ciğime hemde bize destek ve katkılarından dolayı Nebahat'ciğime kocaman kocaman sarılmak istiyorum. Veda konuşması gibi oluyor kendimi çok kötü hissediyorum o zaman hiç sevmiyorum ayrılıkları hiç hemde. Riftan'ıma ve Maxi'me veda etmeye hazır değilim. Yurinin sevimliliğine Garrow'un Yurinin peşinden mahçup koşuşlarına, sör Nirtanın keyifli haline Urslin bile sevimsiz ama yakışıklı tavırlarına abi hiçbir şeyine veda etmeye hazır değilim. Niye böyle olduk biz? Tamam ben yengeç burcuyum her şeyi abartıyorum manyak gibi seviyorum ama herkes zaten benim gibi. Of anam of. Neyse çok uzattım. Çeviri için teşekkürler sizi seviyorum 🤟🏻 💖

    YanıtlaSil
  26. Ispanuol sitesine yeni bölümler gelurse ceviri devam edicek dimi 🥹

    YanıtlaSil
  27. Ne zaman gelicek bu yeni bölüm sürekli girip bakıyorum gelmismi diye Allahım gelsin biran önce nolur 🥺🥺

    YanıtlaSil
  28. Ridibooks ta reşit olduğumu nasıl doğrularım bilen biri anlatabilir mi lütfen çok çaresizim son 40 bölüm okuyamazsam dayanamam

    YanıtlaSil
  29. Bissürü birikmiştir diye bi geldim ki anneammm o ne bölüm yok ağlıyorum 😭

    YanıtlaSil
  30. Yeni bölümsüz geçen her gün asırmış gibi geliyor 😮‍💨😮‍💨

    YanıtlaSil
  31. 17 gün oldu beklemek cok zor 😔

    YanıtlaSil
  32. Resmen şu an fetret devri yaşıyoruz

    YanıtlaSil
  33. Bilgisi olan var mi yeni bölüm gelir mi

    YanıtlaSil
  34. Biricik çevirmenimize çok çok teşekkür ediyorum. Sitenizi bulduğum anki sevincimi tarif edemem. Özellikle de 2.kitabın neredeyse sonuna geldiğinizi gördüğümde... novel ın çevirilerini araştırırken denk geldiğim bir sayfayı paylaşmak istiyorum, umarım raw ihtiyacınızı karşılar. Sevgilerimle <3
    https://www.wattpad.com/story/283073625-b-r-u-t-o-t-part-ii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş türkcesi yada ingilizcesi gelir

      Sil
  35. Herkese selam arkadaşlar valla eskidik yeni bölüm gelse de hasret gidersek 🤷

    YanıtlaSil
  36. Hâlâ yok bu hasret beni kalbimden vurdu teşekkürler

    YanıtlaSil
  37. Tam 1 aydır yeni bölüm gelmesini bekliyoruz ne olur lütfen gel artık beklemek artık zor geliyor dayanamıyom

    YanıtlaSil
  38. Yaşlanmadan yeni bölüm gelir diye bekliyorum 🫠🥴😶‍🌫️😵‍💫

    YanıtlaSil
  39. 💀💀💀 yeni bölüm beklerken ben

    YanıtlaSil
  40. Ne zaman gelir yeni bölüm??bir ipucu var mı?

    YanıtlaSil
  41. Her gün sayfayı yeniliyorum bir umut belki yeni bölüm gelmiştir diye ama hep hüsran 😭😭😭

    YanıtlaSil
  42. Birçok kişi 2.kitabi bitirmisler bir el atsalarda bizde bitirsek artık çıldırıyorum yorumlardan spoiler yemekten .

    YanıtlaSil
  43. Canimiz ozge ve sabahat unutmayin buralari

    YanıtlaSil
  44. devamını yabancı vs nerden bulabilirim

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. Umarım hepiniz iyisinizdir... Sevgili çevirmenlerim ve diğer canlar... Bu yorumun altına iyi olduğunuzu yazmanız biraz olsun içime su serpecek. Sayfayı yenileyip baktım kimseden ses çıkmamış 😣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ve diğer çevirmen arkadaşlarım iyiyiz. Sadece bu zor günlerde elimizden gelen tüm yardımı ve ilgiyi deprem bölgelerine odakladiık. Umarım sizler de iyisinizdir. Hep beraber iyi olalım 🙏

      Sil
    2. İyi olmanıza çok sevindim Hepimiz çok üzgünüz, keşke elimden daha fazlası gelebilseydi... En kısa sürede her şey eski haline döner, yaralar sarılır umarım.

      Sil
  47. Ah ya olamaz böyle bir şey 😰 ne demek devamı yok😢 banane yaa😭 umarım çok fazla gecikmez🥺 ellerinize sağlık 🙂

    YanıtlaSil
  48. Tam iki aydır yeni bölümün yayınlanmasını bekliyorum sürekli sayfayı yenileyip duruyorum ne zaman gelecek acaba

    YanıtlaSil
  49. Tüm emekleri için çevirmenlerimize teşekkür ediyorum. Yeni bölümler için çok sabırsızım. Çevirmenlerimizin de bir özel hayatı ve meşguliyetleri var ama ben bencilce yalvarmak istiyorum. Lütfen dönüm artık, özledimm...

    YanıtlaSil
  50. Ne sen beni gördün
    Ne de ben seni
    Bu büyük tesadüf olmadı farzet
    Tanışmamış gibi olalım senle
    O sevda gönlüme dolmadı farzet



    Diyorum ve gidiyorum 🥺🥺👏👏

    YanıtlaSil
  51. Ne hasta bekler sabahı,
    Ne taze ölüyü mezar.
    Ne de şeytan, bir günahı,
    174. bölümü beklediğim kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🤣🤣🤣 çok iyi duygularına tercüman oldun

      Sil
  52. Daha yeni bitirdim ilk okuyuşumdu durduraksız okudum sayenizde çok teşekkür ederim. 2ay geçmiş hala bit hareket yok gördüğüm kadarıyla umarım bit an önce yazarlar.
    Son olarak kadınlar günümüz kutlu olsun 💓

    YanıtlaSil
  53. Ya beklerken başka novel okiyim dedim ama ilk paragrafta itibaren kendimi ihanet etmiş gibi hissediyorum. Yada hep makin iç dünyasına alıştığımdan sanki beni söküp başka bir yere koymuşlar gibi hissediyorum cjcjjcjc
    Allahım lütfen yeni bölüm gelsin (/≧◇≦\)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende the barbaric proposal okumaya başladım ama aklım burda çok tuhaf oradaki karakterlerde bile utot arıyor gözüm...

      Sil
  54. Sevgili çevirmenlerim, bu bölüme kadarki emekleriniz için çok çok çok teşekkür ederiz. İspanyolcası kaldırıldığı için çeviriler durmuş. Bu hikayeyi yarım bırakmayacağınıza inanıyorum. Bizi merakta bırakmayın lütfen. Lütfen gelişmelerden haberdar edin. :)) Sağlıcakla kalın, beklemedeyiz :))

    YanıtlaSil
  55. Umudum kalmadı daha da dayanamıyorum artık yeni bölüm nerdesin gel artık

    YanıtlaSil
  56. ya ne zaman gelicek kaç aydır bekliyorum manga'dada zaten 2 sezon sonu ağlıycam şimdi net bi tarih varmı

    YanıtlaSil
  57. Şuana kadar yaptığınız çeviriler için teşekkürler <3 acaba 173ten sonrası ne zaman gelecek bilen var mı ingilizcesini vs arattım ama bulamadım tek okuduğum yer burası o yüzden merak ediyorum

    YanıtlaSil
  58. Aylardır bekliyorum sürekli sayfayı yenileyip duruyorum ama yeni bölüm yok
    üç gün dedin beş gün dedin aylar oldu gelmedin demiş usta sanatçı ben şu an o durumdayım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder