HOW TO GET MY HUSBAND ON MY SIDE - TÜRKÇE NOVEL



Öncelikle merhaba 💕 Ben Özge'nin biricik arkadaşı ve yeni çevirmeniniz Çağla 😍 Umarım bu güzel yeni novel çevirimizde birlikte güzel vakit geçirebiliriz. Bende sizinle birlikte çevirirken okuyor olacağım daha önce okuma şansım olmadı 😙 Bu yolda beraber güzel vakit geçirmek dileğiyle. Bizi desteklediğiniz için teşekkürler. Çevirilerde görüşmek üzere. Sevgiyle kalın 😊😊😍😍
1. Bölüm
2. Bölüm
3. Bölüm
4. Bölüm
5. Bölüm
6. Bölüm
7. Bölüm
8. Bölüm
9. Bölüm
10. Bölüm
11. Bölüm
12. Bölüm
13. Bölüm
14. Bölüm
15. Bölüm
16. Bölüm
17. Bölüm
18. Bölüm
19. Bölüm
20. Bölüm
21. Bölüm
22. Bölüm
23. Bölüm
24. Bölüm
25. Bölüm
26. Bölüm
27. Bölüm
28. Bölüm
29. Bölüm
30. Bölüm
31. Bölüm
32. Bölüm
33. Bölüm
34. Bölüm
35. Bölüm
36. Bölüm
37. Bölüm
38. Bölüm
39. Bölüm
40. Bölüm
41. Bölüm
42. Bölüm
43. Bölüm
44. Bölüm
45. Bölüm
46. Bölüm
47. Bölüm
48. Bölüm
49. Bölüm
50. Bölüm
51. Bölüm
52. Bölüm
53. Bölüm
54. Bölüm
55. Bölüm
56. Bölüm
57. Bölüm
58. Bölüm
59. Bölüm
60. Bölüm
61. Bölüm
62. Bölüm
63. Bölüm
64. Bölüm
65. Bölüm
66. Bölüm
67. Bölüm
68. Bölüm
69. Bölüm
70. Bölüm
71. Bölüm
72. Bölüm
73. Bölüm
74. Bölüm
75. Bölüm
76. Bölüm
77. Bölüm
78. Bölüm
79. Bölüm
80. Bölüm
81. Bölüm
82. Bölüm
83. Bölüm
84. Bölüm
85. Bölüm
86. Bölüm
87. Bölüm
88. Bölüm
89. Bölüm
90. Bölüm
91. Bölüm
92. Bölüm
93. Bölüm
94. Bölüm
95. Bölüm
96. Bölüm
97. Bölüm
98. Bölüm
99. Bölüm
100. Bölüm
101. Bölüm
102. Bölüm
103. Bölüm

Yorumlar

  1. Ooo yeni çevirmen gelmiş. Hoş geldin. Umarım uzuuuuun bir süre beraber oluruz. Hayırlı olsun. Neden bilmiyorum ama çok sevindim. Bu arada bu novel de çok ilginç duruyor okumaya başlıyorum bismillah. ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım okurken birlikte güzel vakit geçiririz ve novel gerçekten çok ilginç :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun ve hoş geldiin

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin çağla şimdiden çok teşekkür ederiz ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk bende okuyup destek olduğunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Hoşgeldinnn 🥳🥳 çevirilerini heyecanla bekliyorum❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldukkk bende heyecanla sizinle bölümleri paylaşmayı istiyorummm :))

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. yaaaaaa bunu çeviriyor musun çoook sevindimmm :DDDDD
    ben ingilizcesini okudum ama bir süre sonra ingilizce çevirinin devamını da bulamadım :(. tamamlanmış ingilizce çevirisini nereden okuyabilirim bilen var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu novelı çevirmeye başladım ama baktığım birkaç kaynak güncel novel olduğunu söylüyor o yüzden güncel bölümlere gelmeden araştırmaya devam edeceğim :)

      Sil
  7. Bu novel benim okuduğum en sıcak ama en üzücü hikayelerden bir tanesiydi. Ruby nın travmaları, çevresindeki insanların ona olan zorbalıkları ve onun öldürülmemek, yaşamak için gösterdiği çaba beni yer yer ağlatmıştı.
    Yine de Ruby güçlü ruhlu zayıf bedenli kızlarımızın timsali olarak karşımızda olucak :,)
    Yorumlarda bu kız salak mı sineye çekiyor diye yazmadan önce travmatik insanları anlamaya çalışın. Spoiler olmasın ama kimse fakat kimse uzuuuunnnn bir süre Ruby e iyi davranmayacak ve siz de novele girip birilerinin ağzını burnunu dinlene dinlene kırmak isteyeceksiniz skjghjfkghdfkgd özellikle o salak kocasını >:(
    Elinize sağlık çeviri için umarım keyifle okuruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzelde anlatmışsın öyle :) Açıkçası seçerken tereddüte kalmıştım yapsam mı yapmasam mı diye hatta ilk 2 bölümün çevirisinde hala tereddütüm vardı. Ama şuan gerçekten hikayeye çok ısındım bakalım ilerleyen bölümlerde bizi ne gibi süprizler bekliyor beraber şahit olacağız :))

      Sil
  8. Hayırlı olsuunnnn☺️

    YanıtlaSil
  9. İngilizcesini okumuştum ve yarım kalmıştı. Türkçeye çevirmenize çok sevindim, tekrar okuyacağım. Teşekkürler 💗💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu şimdi gördüm 🥺💖 Umarım hala bizi takip ediyorsundur 🥺💖~Çağla

      Sil
  10. Seri için teşekkür ederim. Webtoonun çizimleri aşırı güzel okumayan varsa eğer. Umarım Ruby bir gün izek'e tamamen kendini bırakabilir. - Robin. 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmalara doyamıyorum 😻 Izekte bir başka ama Ruby’nin duru bir güzelliği yok mu webtoonda 😻😻💖💖~Çağla

      Sil

Yorum Gönder