MEŞE AĞACININ ALTINDA 2. KİTAP - 36. Bölüm (UNDER THE OAK TREE)


Hava kararmadan dağdan aşağı inmeyi başardılar ama gittikleri kasaba tamamen boştu. Görünüşe göre tüm sakinleri uzun zaman önce güneye göç etmişti. Çöken çitlere ve neredeyse harabeye dönmüş evlere baktılar ve ellerinden geldiğince en güçlü binalardan bazılarını çabucak onardılar.

Paladinler çöken çatıyı deri çuvallarla kapladılar, sonra geçici barınma sağlamak için duvar olarak tahtalar eklediler. Büyücüler ise binayı ahır olarak kullanmak için fareleri ve örümcekleri binadan kovup atları içeri soktular ve yemle birlikte su verdiler... Bu arada Riftan, adamlarının yardımıyla parçalanan çiti yeniden inşa etti ve olası bir canavar saldırısına hazırlanmak için her yeri aydınlattı.

"Sadece bir gece kalacağız, bütün bunları hazırlamalı mıyız?"

Çitin etrafına geçici savunma büyüsü formülleri kuran Ruth, sinirli bir yüzle homurdandı. Riftan yüzüne yapışan kalın kar tanelerini savuşturarak ona baktı.

"Bunun son gecen olmasını istemiyorsan, somurtmayı kes."

"Ama burada on dokuz yüksek rütbeli büyücü var! Bunu neden kendim yapmak zorundayım?"

“Amcan olduğunu iddia eden kişiye sormalısın."

Çite yaslanmış ve şişesinden şarap içen Hebaron, kurnaz bir sesle konuştu.

"Dünya Kulesi'ndeki büyücüler, konuştuğumuzda bizi duymuyormuş gibi yapıyorlar. Biz hainin tarafındayız."

Ruth somurtkan bir şekilde ağzını kapattı, sessizce yere sihirli bir formül çizmeye başladı. Ancak rüzgar şiddetlenip kar kalınlaştıkça midesinin hüsranla kaynadığını hissetti ve sinirle saçlarını çekti.

"Lanet olsun bu nasıl bir ızdıraptır."

 Koyu mavi gökyüzüne baktı ve ağladı. Aniden bir şey hatırlamış gibi başını Riftan'a çevirdi.

"Hatırladığım kadarıyla, Bayan Calypse'e toprak özelliğinin sihirli formülü verilmiş. Açıkçası, Dünya Kulesi'nde çeşitli savunma büyü sistemleri öğrenmiş olmalı. Bu konuda bana yardım etmesini istersen daha hızlı bitirebilirim..."

"Ruth Serbel."

Riftan karanlık ormana baktı ve şişeden biraz şarap içti. Sonra uğursuz bir sesle ekledi.

"Ölmek mi istiyorsun?"

"İşe yaramayacağını biliyordum ama en azından denedim."

“Lindworm mana taşını sana yutturmamı istemiyorsan, ağzın kapalı çalış."

Riftan ona acımasızca çıkıştı ve savunma hattını görebilmek için çitten bir meşale aldı. Sonra yavaş yavaş karanlığa doğru yürüdü ve çevrede canavar ya da canavar belirtisi olup olmadığını taradı.

Onu takip eden Hebaron, kolunu omzuna attı ve ona fısıldadı.

"Lider, kulübeden biraz uzakta iyi durumda bir kulübe var, ben de Garrow'a orayı temizlemesini söyledim."

Riftan aniden durdu. Hebaron birkaç gün tıraşsız kalan kıllı yanaklarını okşayarak gülümsedi.

"Etrafta kimsenin olmadığından emin olacağım."

"...Bu işe yaramaz şeyleri yapmak için zamanınız varsa, yapacak yararlı bir şeyler ara."

Riftan, Hebaron'un kolunu sertçe itti ve tekrar ormana baktı. Ancak bilinci bozuldu, artık hiçbir şeyi net göremiyordu. İçinden küfürler savurdu ve başını sertçe salladı. Hebaron içini yavaşça kaşıyarak salyangoz hızıyla onu takip etti.

"Liderin bu şekilde katlandığını gördüğüm için çok üzgünüm. Üç yıldır karısının dönmesini bekleyen bir adam için bu durum çok acımasızca olmalı."

"Ağzını kapatman için çeneni kırmam mı gerekiyor?"

Hebaron teslim olurcasına ellerini kaldırdı. Riftan ona baktı, sonra döndü ve tekrar yürümeye başladı. Ama ağzından çıkan sözler kafasında yankılanıyordu.

Tamamen karanlık dağlarda kısa bir yolculuk yaptı ve sonra köye geri döndü. Kar daha şiddetli yağıyordu, şövalyelerin yüzleri sakindi ama yine de içlerindeki yorgunluk algılanabiliyordu.

Rüzgârda her an sönebilecekmiş gibi meşaleyi çitin içine doğru eğerek Ruth'u aradı. Çite yaslanmış ateşin yanında kendini ısıtmaya çalışıyordu. Ateş büyüsü taşını kullansa bile soğuktan tamamen korunamazdı, teni her zamankinden daha solgundu. Riftan ona yan yan baktı ve açıkça sordu.

"Sanırım tüm sihirli savunma formülleri kuruldu, değil mi?"

"Her şey tamam, o yüzden beni rahatsız etmeyi bırak!" kızgın bir kedi gibi şiddetle bağırdı.
 
"Bu yerde lindworm gibi yüksek rütbeli canavarlar yoksa, bir gece kadar hayatta kalabiliriz. Her şey iyi olacak."

Riftan başını salladı ve Elliot'un olduğu yere doğru yürüdü. Şövalyeleri çitin etrafına keskin demir çubuklar dikmeleri için organize ediyordu. Daha büyük canavarlar üzerinde pek bir etkisi olmazdı, ancak yamyam kurtların veya aç canavarların çitin üzerinden atlamasını engelleyebilirdi.

Şövalyelerin yere demir çiviler çakarak bir savunma hattı oluşturmasını izlerken, Elliot'a "Her şey yolunda. Ruth bir kalkan oluşturdu, bu yüzden gardınızı minimumda tutun ve herkesin mola vermesine izin verin." dedi.

"Kaç muhafıza ihtiyaç olacak?"

"Üç kişinin sırayla nöbetleşmesi yeterli olur. "

"Biz nöbet tutacağız."

Riftan ani sese doğru başını çevirdi. Siyah bir cüppe giymiş olan Kutsal Şövalyelerin lideri, altı şövalyesiyle birlikte savunma hattına doğru ağır ağır yürüdü.

"Bu bizim işimiz. Sana hiçbir şey borçlu olmayı planlamıyorum." dedi şövalye ona bir sürüngeni hatırlatan parlak yeşil-sarı gözleriyle.

Riftan kaşlarını çattı.

"İşe yaramaz şeylerle övünüyorsun. Bugün önemli miktarda ilahi güç kullandığınıza göre, bir ara vermeniz gerekmez mi?"

"Önemli miktarda mı?" Paladin'in ince kaşları yukarı kalktı.

Riftan bir süredir Kuahel'in, görünüşünün aksine çok düşmancıl ve gururlu bir adam olduğunu biliyordu, ama bugün yorumlarıyla oynayacak havasında değildi. Riftan omuz silkti ve canının istediğini yapmasına izin veriyormuş gibi başını Elliot'a çevirdi.

"Duydun mu? Can sıkıcı işlerle senin için ilgileneceğini söylüyor, bu yüzden herkese bir mola vermelerini söyle."

"Anlaşıldı."

Riftan hemen kulübeye döndü. Dünya Kulesi büyücülerinin dinlenmek için geçici konutlara girip girmediklerini bilmiyordu.

Işıkların aktığı konutun etrafına baktı. Sonra iki eliyle odun taşıyan küçük bir figür gördü ve durdu. Lobar yanındaydı ve odunları onun yerine taşımak için yalvarıyordu ama umursamışa benzemiyordu. Riftan onun hızlı hızlı yürüyüşünü izleyerken bir eliyle yüzünü ovuşturdu.

'Lanet olası piç.'

Hebaron'a lanet okudu ve güçlükle arkasını döndü. Eğer oradan çıkmazsa, doğrudan ona gider ve hiçbir şeyi umursamadan onu herhangi bir yere sürüklerdi.

Bu güçlü cazibeden kurtulmaya çalışıyormuş gibi, Max'in kulübesinden en uzaktaki binaya girdi ve ateşin başına oturdu. 

Şövalyelerden biri hızla ona hizmet etmek için yanına geldi. Zırhını çıkmasına yardım etmesini reddederek elini salladı ve ona bir bardak bira getirmesini emretti. Bir sefer sırasında mümkün olduğu kadar alkolden uzak durması gerekiyordu, ancak o geceyi ayık geçirirse arzularının kontrolünü elinde tutamayacağını düşündü. Dayanıklılığı neredeyse sınırın kenarındaydı.

Tüm soğuk birayı bir yudumda içti ve dudaklarını kabaca kıyafetlerinin koluna sildi. En azından biraz alkol alırsa, onun tadının ve aromasının kaybolmasını umuyordu, ama tam tersi oldu, Max'in anıları daha da netleşti.

Yanındaki odunu yanan ateşe attı ve sabırsız bir el ile alnını ovuşturdu. Aniden zihni, karlı bir kış gecesi şöminenin önünde oturup onu okşadığı anıları ile doldu.

Pürüzsüz sırtını, omuzlarını ve yuvarlak kalçalarını okşarken onun zayıf, çıplak, terden ıslanmış vücudunu kucağına yatırdığı anıları çok canlıydı. Dalgalı kızıl saçlarının vücudunu pamuklu bir battaniye gibi kapladığı zamanki hissi, yumuşak göğüslerinin dokusu, dokunuşuyla sertleşen sivri meme uçları ve bacaklarının arasındaki vücut kıllarının yumuşak hissi çok belirgindi.

Midesinin çaresiz bir arzu ve özlemle ağrıdığını hissetti. Oturduğu yerden kalktı ve sinirli bir şekilde inledi. Yemeğini getiren görevli şövalye ona şaşkın şaşkın baktı.

"Komutanım, bir yere mi gidiyorsunuz?"

"Gidip bir kez daha etrafa bakacağım, dinlenebilirsin." diye sertçe çıkıştı ve paltosunu bile giymeden aceleyle dışarı çıktı.

Dışarıda güçlü bir kar fırtınası esiyordu ama sanki bedeni yanıyormuş gibi hissediyordu, bu yüzden içine işleyen rüzgarın serinliğini hissetmekten fazlasıyla memnundu.

Karda durdu ve ışıkları kapalı olan binaya baktı. Max'in ona çok yakın olduğunu hatırlamak bile canlı canlı kavrulmuş gibi hissetmesine neden oldu.

Bunca zaman onu düşünmemek için umutsuzca farklı yollar denemişti. Konuşurken ki sesi, bazen onu öfkelendiren inatçılığı, onu neredeyse deliliğin eşiğine getiren tehlike karşısındaki pervasızlığı... Bütün bunları hatırlamak son derece acı vericiydi.

Bunların hiçbirini hissetmediğinde daha iyiydi. Böylece duygularını öldürdükten sonra, Max onu tekrar sarsmak ve hiçbir şey yokmuş gibi davranmak için geri dönmüştü. Biraz sinirli hissetti.

'Sefer bitene kadar direnebilir miyim?'

Yüzünü soğuk suyla yıkadı ve kulübeye girdi. 

Hebaron'un tavsiyelerine uymamak için bir neden var mıydı? Maximilian onun karısıydı. Ve ondan daha fazla uzak olmak istemiyordu. Onu sımsıkı tutup tatmin olana kadar öpmek, sonra yorulana kadar onunla sevişmek istiyordu. Onunla aynı battaniyenin altında uyumak istiyordu. Uyumadan hemen önce onun sesini duymak istiyordu ve sabah uyandığında gördüğü ilk yüzün Max olmasını istiyordu.

Ama bunu yaparsa, tüm kontrolünü kaybedeceğini çok iyi biliyordu. Aslında, şimdi bile onu Anatol'a geri götürme dürtüsünü güçlükle bastırıyordu. Sanki kendinş feda ediyormuş gibi kulübeye bakmaya devam etti. Sonra tüm gücüyle savaşarak geri çekildi.

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Bok gibi kaldık mi yine ne biçim bir yerde bittii beee

      Sil
    2. Bu arada ellerine sağlık💜

      Sil
    3. Ellerine sağlık ❣

      Sil
  2. Hadi max gelsin sonra bakışsınlar riftan kendini tutamadım fanfirifon😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hebaronun riftanla maxinin başbaşa kalması için kulübe hazırlatması. O bile bu kadar ayrı kalmalarına dayanamıyor artık. Aslansın hebaron bayılıyorum bu hallerine 😁😁

      Sil
    2. Ne diyon ne diyon bölümü okumadan yorumlara atladım

      Sil
    3. Hemen bölümü okumalısınn🥰

      Sil
  3. Bu bölümü ağzım kulaklarımda okudum. Çeviri için teşekkürler ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende devamında kulübeye götürüyordur umarım maxiyi🤤

      Sil
    2. Artık gitsinler bu bölüm kulübeye 🥲

      Sil
    3. Umarım giderler birbirlerini deli gibi özlediler direnmeyi bıraksa artık riftan 🤤

      Sil
    4. Böyle devam ederlerse ellerinden tutup ben götürücem😅

      Sil
    5. Hahhah bence de el birliğiyle biz götürelim aralarını düzeltelim konuşmaya fırsatları olmuyor 😁

      Sil
    6. Arabuluculukta bir numarayımdır hemen hallederiz.

      Sil
  4. Admimciğim bi harikasın. Başkan ol oy verelim 😘

    YanıtlaSil
  5. Hopp nasıl da hemen burdayım okuyup geliyorum

    YanıtlaSil
  6. Kozalak yetmemiş sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediydim kaya diye bişey diyim mi riftan kesinlikle götürmez kızı ama maxi yapabilir 😂🙈

      Sil
    2. tenhada yakalarsa affetmez Maxi

      Sil
    3. Hebaron kulübeyi maxiye söyleseydi maxi kolundan tutup götürürdü riftanı 😁

      Sil
  7. Veee evet kafamı yatak baslıgına vura vura okudum bolumu neden neden neden 😤

    YanıtlaSil
  8. Kütüphanede kpss çalışmayı bırakıp riftana acıdım. Çeviri için teşekkürler. Maxi sende ama uyuşuksun gitsene yanına işte👾👾👾

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ya kpss çalışırken vicdan azabı çeke çeke okudum 😅ama kendimi tutamadım

      Sil
    2. Ay kızlar bende bölümü okuyup denemeye koştum dndmfmdm nolcak bizim bu halimiz şu sınav bitsede rahat rahat okusak 😭

      Sil
  9. Çeviri için teşekkürler. Riftana ait bir bölüm gibi. Beğendimmm. Riftan pov vardı bir ara yazar onu bırakmış mıydı bulamıyom hiçbir yerde 44. Bölümden sonrasını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sadece 44 bölüm olarak okudum devamı var mıydı

      Sil
    2. 44 bölüm+ özel bölüm var. Süngerin drama dünyasından okuyabilirsiniz 🙂

      Sil
    3. Evet ilk kitabı ve riftana ait 44 + özel bölümü süngerin drama dünyasında okudum ordan buraya koştum 2.kitap için. Bu seriyi 5 gün önce keşfettim ve başladım bir baktım ki ilk kitap bitmiş her yerde 2.yi ararken yorumlarda burayı buldum iyi ki buldum.

      Sil
    4. Burayı bulamasaydım cinnett geçirirdim. Tekrar teşekkürler admin 💜

      Sil
    5. Yarım kalırsa çok üzüleceğim bi kitap. Sonuna kadar hep beraber gideriz umarım. Çok çok merak ediyorum. 🥰

      Sil
  10. hep riftan'a odun diyoruz kızıyoruz ama onunda ne fırtınalar esiyor içinde ahh ahh

    YanıtlaSil
  11. olayları biraz riftanın tarafından görmek mutlu etti benii ayrıca hebaronun yaptığı cidden çok hoşuma gitti boşuna favori şövalyem değil ahahskaj

    YanıtlaSil
  12. Ahmetxion Kayanın karışık kasetini ya da Spotify linkini bulmak için çıktığım yolda şok edici bazı gerçeklerle karşı karşıya kaldım şimdi sizlere Ahmetxion Aslında Kim dosyasını sunmayı bir borç bilirim.
    Ahmetxion şarkılarındaki söz ve imgeleri birlikte inceleyelim.
    Kendisinin Yorgun Şövalye adlı eserinden ve şehirlere ejderhalar yağarken durmadan şevişen Lord ve Leydiyi anlatan şarkısından sizlere daha önce bahsetmiştim biliyorsunuz. Biraz da ötekileri duyun;
    Üstüm başım toz içinde
    Önüm arkam pus içinde
    Sakallarım pas içinde
    Siz benim nasıl yandığımı
    Nereden bileceksiniz

    Hmmm yanmak ha herkesin aklına ağzından ateşler atan bir ejderha geldiğine eminim. Belki de Ahmetxion sonu ejderhaya açılan zorlu bir yolculuk geçirmiş olabilir.

    Yanıldım ah ziyan oldum
    Siz benim neden sustuğumu
    Nereden bileceksiniz

    Suskunluğuna çokça laf edilen biri demek... Burada artık konuş anlat susma diyenlere tavrını ortaya koymuş.

    Ben ardımda yaş bıraktım
    Ağlayan bir eş bıraktım
    Sol yanımı boş bıraktım hey

    Anlıyoruz ki ejderhayla sonlanan yolculuğa eşini bırakıp da çıkmış

    Bu eserden kendisinin eşini ardında bırakıp ejderhayla savaşmaya gittiğini anlıyoruz. Bu bana birini hatırlattı. Bir kuruntu içimize düştü değil mi? Ama bize daha fazlası gerek...
    Hani benim sevincim nerde
    Bilyelerim topacım
    Kiraz ağacında yırtılan gömleğim
    Çaldılar çocukluğumu habersiz

    Penceresiz kaldım anne
    Penceresiz kaldım anne
    Uçurtmam tel örgülere takıldı
    Hani benim gençliğim anne

    Ah ah küçücük yaşında büyümek zorunda kalmış, annesine seslenen birisiymiş meğer... Daha çocukken zorlu şartlarda çalışan en sonunda da daha ilk gençlik yıllarında paralı asker olmuş birine ne de çok benziyor.

    Söyle, yağmur çamur değmedi yüreğime
    Şimdi ben ner'deyim, sen ner'de?
    Söyle, ay doğmadan düşmesin yaş gözüme
    Şimdi ben ner'deyim, sen ner'de?

    Dışarıda kar yağıyor, benim içime yağmur
    Ağlama, göz bebeğim, biraz daha dur
    Yüreğine basa basa içimden yâr gidiyor
    Ağlama, iki gözüm, biraz daha dur

    Ahmetxion o yolculuktan dönmüş dönmesine amaa belli ki şimdi de sevdiği gitmiş bu parçadan anladığımız kadarıyla. Dışarıdaki kara bakıp dertleniyor özlemi o soğukta içini yakıyor, ah ah. Karın altında Maxiyi görünce duygulanıp hayal sanan Riftan gibi, kar ona sevdiğini hatırlatıyor demekki. Ne tesadüf, ya da tesadüf değil mi? Bu geçmiş benzerliği bu ortak acılar yoksaaa yoksa Ahmetxion çok yakından tanıdığımız biri olabilir mi?
    Kendisinin parçalarının genel konusu ayrılık, hasret, aşk acısı... Kum gibi sarılayım ayaklarına, beni ezip geçme diyor. Riftanın kendinden çok daha üstün bulduğu Maxi için düşündüğü gibi, şarkısında doruklara sevdalandım diyor.
    Bir şarkısında
    Şimdi gözlerime ağlamayı öğrettim ki bu yaşlar utangaç boynunun kolyesi olsun
    Diyor. Karısına mücevherler türlü hediyeler almayı takıntı haline getiren Riftanın göz yaşını bile değerlendirip Maxinin utangaç boynuna takacağına eminim.
    Sır perdesi aralanıyor beste sizler için gerçeğin peşinde, Riftan Beye cevap hakkı doğdu. Evet Riftan Bey konuşun lütfen, Anatollu herhangi bir ozan sandığımız Ahmetxion Siz misiniz? Şehirlere ejderhalar yağarken devamlı sevişen libidonuzu ve bütün bu benzerlikleri göz önüne alınca aksi mümkün gibi gelmiyor -beste

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o kadar harika şekilde yorumlayıp yazmışsın ki şarkıdaki sözlerin ve altından çıkan anlamların tamamen riftan ve maxiyi anlatıyor oluşu analizine hayran kaldım 🥰❣Ahmetxionun riftan olduğuna yüzde yüz inandım 😁

      Sil
    2. Umarım Riftan Calypse gizli kimliğini ortaya döktüğüm için beni ortadan kaldırmak ister ve bunun için Heberonu görevlendirir. O da beni görür görmez aşık olur ve hikayemiz başlar. -beste

      Sil
    3. Yanında leonu getirirse onu oyalayabilirim😁 Her ne kadar riftan aşkım olsa da maxi ile ayrılmasından hiç 😁

      Sil
    4. Hiç bu kadar doğru bir yorum görmedim😂 Valla ben de inandım ahmetxionun riftan olduğuna

      Sil
    5. Ah kalbimden vuruldum. Bu yorumu alırım baş ucuma koyarım. Okur okur dururum. Maxi ve Riftanın aşk hayatını hatırlar hem özenir hem özlerim.🥺🥺

      Sil
    6. Tamam beste karakter analizinin anasını beklesin açıkçası 😄 yine de bu kadar zevkle okuman hoş ( hepsini okumaya üşendim)

      Sil
    7. Beste mükemmel birisin haykırdım yaa hahshsjs

      Sil
  13. Riftan bu ne dirayet bebeğim sal kendini gel aşka djcmxjxjxj -beste

    YanıtlaSil
  14. Heberona aşığım Heberonum da Heberonum o sakalları bir tur da ben okşayabilir miyim -beste

    YanıtlaSil
  15. Ama Leona da boş değilim Heberona olan aşkım kadar derin ve anlamlı değilse de -beste

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kesinlikle tek aşkım Riftan. Ama Haberona da boş değilim sanki. 😁😁 Leonla ilgili ne olacak merak ediyorum maxiye boş değil mi yoksa 😁😁

      Sil
    2. Her sabah Riftan Maxiyi kıskansın diye uyanıyorum. -beste

      Sil
    3. Maxiyi leondan kıskandığı bölümler görsek keşke ama Leon soğuk duruyor.

      Sil
    4. Maxi nin iki kız arkadasın bizim sovalyeler ile evlenip anatolda kalırmış hem artık büyücü kıtlıgına son

      Sil
    5. Çok mantıklı😁

      Sil
  16. Canavarlar her taraftan saldırır herkes can derdinde 1 gece daha hayatta kalıp kalamayacaklari bile belli değil
    Hebaron: dur ayol komutanıma söyliyim de karısını yatağa atsın ihihihihi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mwmcnxnxnxjcxjxjxjdjjdj Heberonun yerinde ben olsam bu kadar olurdu harika birisi gerekeni yapıyor djdjdndn -beste

      Sil
    2. Ahahhahah keşke Haberonu dinlese Riftan. Yoksa bu seferdi canavardı derken fırsat olmicak.

      Sil
    3. Hebaron kral o ayrı mesela ama yani nerden aklına geldi koyun can derdinde Hebaron komutanını yoldan cikarma derdinde

      Sil
    4. O da bir aşk adamı. Anlıyor aşıpın halinden ve yorumcular tarafından paylaşılamıyor resmen

      Sil
  17. Lobar biraz daha zorlarsan odunlar yerine seni yakacak Riftan Maxiyle sosyal mesafeni sağlamanı öneririm -beste

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lobar kimdi ya kaçırdın orayı

      Sil
    2. Kaçırdım*

      Sil
    3. Yurixionun soyadı lobar. Hani şu maxi korumak için görevlendirilen taş şövalye.

      Sil
    4. Ah yurixion ona da bayılıyorum 🥰

      Sil
    5. Ben herkese bayılıyorum ama sorun şu ki ayılamıyorum. Bir günün geçmesini bekliyorum sürekli.

      Sil
    6. Ya evet bende yeni bölümleri her okuduğumda etkisinden çıkmak zor oluyor. Aklım kalıyor

      Sil
    7. Ben kendime hep diyorum, remdragon şovalyelerinden harem kuracam. 🤤

      Sil
  18. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. Ya kardesim git şu kulübeye iste daha ne istiyosun niye tutuyosun kendini ayy -zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu arada riftani okuduktan sonra gerçek hayattaki tüm erkeklerden sogudum diyebilirim, karşıma çıkan herkesi riftanla kiyasliyorum kimselere bakamaz oldumm -zeynep

      Sil
    2. ay evet ben de geçenlerde şarkı dinlerken kendimi editte gibi hayal ediyodum işte (günlük rutin) bi anda hayalimdeki erkeğin riftana ne kadar benzediğini farkettim ben fena etkilenmişim bu adamdan ahahajakd

      Sil
    3. Bende çok fena etkilendim riftandan içime işledi resmen

      Sil
    4. Kızlar eski sevgilim yeniden yazdi inanın riftanla kiyasladim da sogudum cocuktan, içimden sürekli seven riftan gibi davranırdı falan diyorum djdjd böyle giderse kimseyle olamam -zeynep

      Sil
    5. Hahahhah ama riftan gibi bir adam çok çok harika olurdu sözlümde riftana benzer davranışlar görüyor olmam biraz da olsa umut veriyor bana 😂😂

      Sil
    6. Ay ne guzel çok sevindim senin adına, keşke riftan gerçek olsa keşke ben de bu kadar sevilsem:)) bazen çok özeniyorum bunların aşkına -zeynep

      Sil
    7. Çok teşekkür ederim 😚 Bu kadar çok sevilmek için riftanın gerçek olmasına gerek yok. Elbet doğru zamanda gerçekten seni çok sevecek biri karşına çıkacak. O zaman burdan yazıp haber vermeyi unutma senden bekliyorum.🥰

      Sil
    8. Ayy insallah ya, olursa söz yazicam buraya djdjdj tesekkur ederim güzel dileklerin icin senin için de en iyisi olur insallah -zeynep

      Sil
    9. Amin inşallah ❣🥰

      Sil
    10. Basak kız sen sözlümüsün 😂 ahaha sevindim grupta benden Baska evli çocuklu var mı acaba? Bu webtoon dan sonra ikinciyi yapacak gibiyim🙈

      Sil
    11. Evet sözlüyüm. 😊 Vallahi bu hikayeyi okuduktan sonra bende de biran önce evlenme isteği aşırı oluştu 😃😃

      Sil
  20. Ya benim sıcak kanlı ama soğuk ağızlı Ruth'um. Nerdesiinnnn

    YanıtlaSil
  21. Ay çok sevindim çevirmene sakın bırakma🥹

    YanıtlaSil
  22. Size bir öneri ile geldim garmana şarkılarını dinleyip okursanız çok muhteşem oluyo denemenizi tavsiye ederim şarkıların melodileri ile aşırı uyuyo bazılarının anlamları da öyle zaten şarkılar çok güzel dinleyin dinlettirin çok uzun yazdım ama okuduğunuz için teşekkür ederim :^):-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle de timmarna ve varulven çok iyi

      Sil
    2. Tavsiyene uyacağım❤️

      Sil
    3. Merak ettim ve ikisini de dinledim gerçekten de çok güzeller özellikle timmarnayı beğendim. Şarkıları dinlerken gözlerimi kapatıp riftanı maxiyi kitaptaki olayları hayal ettim etkileyici.

      Sil
    4. Yaa beğenmene çok sevindim ama gerçekten öyle

      Sil
  23. Süngerde bu kadar yorum yoktu la yorumlar bölümden daha fazla fjcjssjsk - riftanın pelerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırsam hepimiz birbirimizle yorumlaşmayı sevdik. Şahsen ben burada yorum yapan herkesi çok samimi buldum böyle güzel bir kitapta toplandığımız için mutluyum. 😊

      Sil
    2. Sünger seni de seviyoruz bu yorumlar aynı zamanda sana, reklamlar nedeniyle yeni tanınan bir manga ve novel. Burası da bizim için yeni ve güncel olunca buluşmak güzel oldu. Tüm yorumcuları seviyorum. Ama kalpler sünger ve özge adminlerime ❤️❤️❤️❤️

      Sil
    3. Kesinlikle sünger seni de seviyoruz ❣ ben bu kitabı 5 gün önce keşfettiğim için süngerde okumaya başladığımda 1.kitap ve riftan pov bitmişti o yüzden yorum yapamamıştım pek.

      Sil
    4. Sünger seni de seviyoruz ❣ bu kitabı 5 gün önce keşfedip süngerde okumaya başladım 1.kitap ve riftan pov bitmiş olduğu için yorum yapmayıp okumuştum sadece. Ama iki admini de seviyorum emeğinize elinize sağlık ❣🥰

      Sil
  24. Sayfayı bildiğin yalama yaptım kontrol ede edee. Her bölümde heyecanım yatışır diyorum ama üstüne bir sonraki bölümün heyecanı geliyor jsjsjsjsjsjsj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı şekilde her ayrıntıyı kontrol ediyorum 😃

      Sil
    2. Yorumları tek tek okuyorum yeni yorum yapılmış mi ona bile bakıyorum 😅💜

      Sil
    3. Hahahaah aynı şekilde bende ve sanırsam her yoruma cevap yazıyorum hem heyecandan hem de burdaki herkesi samimi buluşumdan.😊🥰

      Sil
    4. Evet gerçekten öyle herkes çok samimi bir şekilde yorum yapıyor ve burası daha eğlenceli oluyor ✨💞

      Sil
    5. Evet bence de ❣ Bugün bir bölüm daha gelir mi ki acaba 😃

      Sil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Keşkem yeni bölüm gelse bugün. yorumları okuyorum hepimiz çok heyecanlıyız be herkes nasıl samimi sadece utot değil okuyucularını da sevdim ben 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet bende öyle. Buradaki herkes çok samimi ve içten yorumlar yapıyor.❣

      Sil
    2. Sana aşırı kanım kaynadı başakk😂😂😍😍

      Sil
    3. Yaa benim de sanaa🥰❣ senin adın ne peki burdaki çoğu yorum yapanların isimleri yazmıyor ya da farklı şey kullanıyorlar. 😁😁

      Sil
    4. Benim de sana kanım kaynadıı 🥰 senin adın ne peki çoğu yorum yapanın adı yazmıyor ya da farklı nickler var 😁

      Sil
    5. Büşra adım 😍😍

      Sil
    6. Yaa memnun oldum. Artık her bölümde seninle yorumlaşmayı beklicem 😍😍

      Sil
    7. Ben de çok memnun oldum bütün bölümlerde beraberiz. Umarım devam eder bölümler gelmeye😍😍

      Sil
    8. Umarım devam eder ve bu kitabı hep beraber bitiririz 😍

      Sil
    9. Ben çevirmenin azmine inanıyorum bence bitircez hep beraber 😂😍

      Sil
    10. Aynen öyle bende inanıyorum 😃

      Sil
  27. Ufak bir isteğim olacak lütfen spoiler vermeyin. Biliyorum konuşmak istiyorsunuz ama biraz heyecanı da kaçırıyorsunuz sadece ufak bir ricada bulunuyorum size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında genelde herkes bölümü okuduktan sonra yorum yapıyor. Ama bölümü okumayıp önce yorumlara bakanlar da oluyor ondan kaynaklı olabilir. Ben bölümü okuyup bitirmeden yorumlara bakmıyorum heyecanı kaçmıyor böylelikle. 🥰

      Sil
    2. Aynen önce hikaye sonra yorum okuma sonra yorum yazma
      haha

      Sil
    3. Tam da benim yaptığım sıralama 😁

      Sil
    4. Kesinlikle benim sıralamam tam da böyle 😁

      Sil
  28. Bu bölüm riftanın kafasında wanuka-tipsy şarkısı çaldığını söyleyebilirim ama kanıtlayamam xjdjdjcj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Waoowww 🤩 Şarkının sözleri kesinlikle riftanın tutkusunu anlatıyor 😁😁

      Sil
    2. Şarkının sözleri riftanın tutkusunu anlatıyor resmen 😍😍

      Sil
    3. Sadece dinlesen agucuk gugucuk bi şarkı sanarsın ama anlamına bak hele hele 😅​😅​

      Sil
    4. O tutkuyu hissettim resmen 😁😁

      Sil
    5. Dimi ckdjshshs

      Sil
  29. Kız Maxi kulubede gizli gizli Riftanı beklemiyorsun de mi? 🤭
    Haberon sana da söylediyse bak sen şu işe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maxinin haberi olsaydı riftanı kolundan tutar zorla kulübeye sokardı. Kızı bunu yapacak dereceye getirdi çünkü 😁

      Sil
    2. Doğru leydimiz büyümüş baya 🤣

      Sil
  30. Ay dayanamıyorum bir bölüm daha gelir mii

    YanıtlaSil
  31. Yorumlarda rekor kırıyoruz -sterli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki yeni bölüm gelir diye hâlâ girip bakıyorum sonra dayanamıyorum yorum yapıyorum her seferinde😁😁

      Sil
    2. Hepimiz aynı dertten muzdaribiz

      Sil
  32. All day, All night isterken biz uykusuz kalmaya başladık yeni bölüm yeni bölüm diye 🥱🥱
    -sterli

    YanıtlaSil
  33. Bölümleri biriktiirip okuyun daha güzel oluyo tabi sabrınız varsa :D bu arada 928263737 kez sayfayı yenileedim - riftanın pelerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bölümleri o kadar heyecanla bekliyorum ki sanırım biriktirip okuyamam sabırsızım😃😃

      Sil
  34. Kızlar yorumlarınızı okumak harika 😀

    YanıtlaSil
  35. Ruth neden bu okuldan kaçmış bilen var mı? Yazık çocuğum hep yalnız kalıyor

    YanıtlaSil
  36. Ya şövalyelerin sürekli riftanla maliye yaptığı muzip yorumlar çok tatlı beni çok güldürüyor

    YanıtlaSil
  37. Hebaron ya kral adam ya kral

    YanıtlaSil

Yorum Gönder