MEŞE AĞACININ ALTINDA 2. KİTAP - 37. Bölüm (UNDER THE OAK TREE)


Atını çevirdiğinde, kırmızımsı kahverengi savaş aygırı, saldırgan öfkesini ortaya koyuyormuş gibi homurdandı ve kişnedi. Max, Kuahel'in temkinli bir hareketle vahşi ata yavaşça yaklaşmasını izledi.

“Atlar yorgun olmalı, o yüzden önce burada bir mola verelim.”

Konuşmasını bitirmeden büyücüler hızla eyerlerinden indiler. Max de mutlu bir şekilde Rem'in sırtından atladı.

Son haftalarda yerde olduğundan daha çok at üzerinde vakit geçirdiği için ata binmekten bıkmıştı. Bu kadar uzun süre dörtnala koştuğunda tüm vücudunun sertleşmesi ve ağrıması kaçınılmazdı.

Ağrıyan baldırlarını ovuşturarak çantasını indirdi ve Rem'in sırtından eyeri çıkardı. Yardım etmek için gelen Yurixion onu görünce hoşnutsuz bir iç çekti.

“Leydim bana bir beyefendi gibi yardımcısı olmam için nadiren çalışma fırsatı veriyor.”

“Çevreye göz kulak olmakla çok meşgulsün. Bununla ben ilgilenirim.”

Başka bir şey söyleyemeden Max çantasını bir kenara koydu ve Rem'i ahırın kenarına götürdü. Yurixion nefesinin altından homurdandı ve onu takip etti.

Atları beslemek için arabadan bir çuval yem aldılar, sonra şövalyelerin mola vermek için kurdukları rüzgar perdesinin arkasına götürdüler. Hava çok soğuk olmasına rağmen atlara bakarken alnında terler oluşmuştu.

Ne ot ne de su bulunan kurak kış aylarında kuzey topraklarında seyahat etmek beklenenden daha zordu.

"Bayan Çamur, işin bittiyse gel ve dinlen."

Şövalyelerin inşa ettiği ateşin önünde oturarak ısınan Royald onlarla konuştu. Sonra Yurixion'un yoğun bakışları altında yüksek sesle öksürdü ve daha kibar bir tonda ekledi.

“Öğle yemeğinden sonra yola geri dönmeliyiz. Ondan önce yorulursan ne yapacaksın?”

Max, "Bayan Çamur" lakabının sınıf arkadaşlarının onunla alay ederken kendilerince eğlendikleri bir şey olduğunun farkındaydı, ama şimdi onun yüksek rütbeli soylu bir kadın olduğunu ve kocasının tüm kıtadaki en güçlü şövalye olduğunu öğrendikleri için ona böyle hitap etmekten biraz rahatsız görünüyorlardı. 

Max sertçe başını salladı, dizginleri rüzgar korumasının önüne bağladı ve ateşin önüne oturdu. Hemen koşarak ona yemeğini getiren Yurixion sinirli bir şekilde homurdandı.

"Neden bu piçler leydime Bayan Çamur diyip duruyorlar?"

"Bu... bu benim büyü gücüm yüzünden. Toprak mülkiyetine ve biraz da su mülkiyetine yakınlığım var. Garip bir kombinasyon... Bu sadece küçük bir şaka.”

Normalde sevmediği bir lakap olmasına rağmen, sorun çıkarmak istemediği için sakin bir ses tonuyla cevap verdi. Yurixion'un bu kadar önemsiz bir şey yüzünden kavga edeceğinden endişeliydi. Max onu rahatlatmak için tatlı tatlı gülümsedi, sonra ona getirdiği yahniden büyük bir kaşık aldı. Midesine yayılan sıcak yahni hissi rahatlatıcıydı.

Soğuk hava nedeniyle ekmek, et, peynir ve tereyağı katı olduğundan, onları yiyebilmek için her şeyi bir tencerede kaynatmışlardı. En azından tadı güzeldi.

"Riftan...nerede, ne yapıyor?" Yahnideki eti çiğnerken etrafına bakındı.

Keşif Birliği durdurulduğunda şövalyeler yorulmadan çalıştılar, mangalları çıkardılar, her yerde ateş yaktılar, etraflarına rüzgar perdeleri kurdular ve kıt olan suyu bulmak için yakınlarda herhangi bir yer olup olmadığını kontrol ettiler. Ayrıca canavar izleri olup olmadığını kontrol etmek için bölgeyi izlediler. Dinlenmek ve yemek yemek için her mola verdiklerinde, şövalyeler kamp güvenli hale gelene kadar durmadılar.

Riftan'ın düzgün dinlenemediğinden endişelenen Max, Remdragon Şövalyeleri'nin zırhını giyen adamların toplandığı yere belli belirsiz bakarken, arkasından Hebaron'un sesi geldi.

"Lider oradaki şövalyeyle psikolojik bir savaş veriyor.” Sert görünen bir yüz ifadesiyle oldukları yeri işaret etti.

Max kısılmış gözlerle, Riftan ve Kuahel'in masaya yayılmış bir haritanın etrafında oturmalarını izledi.

Oldukça uzak olmasına rağmen, jilet gibi keskin dilleriyle sessiz bir tartışma yaşadıklarını kolayca tahmin edebiliyordu. Hebaron'u takip eden Garrow başını salladı.

“Hangi yoldan gitmenin en iyisi olacağını şiddetli bir şekilde tartışıyorlar. İkisinin bu kadar kötü bir ilişkisi olduğunu bilmiyordum.”

"Şu şövalye tek taraflı olarak Sir Calypse'e karşı tartışıyor.” Yurixion hemen Riftan'ın tarafını tuttu. "Eminim geçmişte olanlardan dolayı hala öfkelidir. İnatçı küçük bir çocuk gibi."

Max, Riftan'a söylediği sözleri hatırlayınca kızardı. Ancak Yurixion soğuk bir şekilde aklına gelen ilk şeyi tükürmüş gibi ekledi.

“İlk dövüşü kaybeden köpek her zaman yüksek sesle havlar.”

“Y-yine, zehrini fırlatıyorsun.”

Hebaron yemeğinin geri kalanını ağzına attı ve dilini şaklattı.

“Ne dedim ki? ‘Kutsal Kılıç’ın böyle olmasının bir nedeni var. Başlangıçta ikisi anlaşamadılar, ama liderimiz haklı olduğunu düşündüğü zaman, ölse bile başkalarını dinlemeyecek türden biridir. Remdragon Şövalyeleri önceden kararlaştırdıkları planı bozmak gibi çılgınca bir şey yaptılar, bu yüzden toplam üç saldırı yaşandı.”

Hebaron kalın parmaklarıyla üç işareti yaptı.

“Eh, sonuç olarak liderimizin kararı doğruydu, ancak onların bakış açısına göre, Remdragon Şövalyeleri defalarca beklenmedik eylemlerde bulundu. Kesinlikle onları rahatsız ediyoruz.”

"Sonuçta o biraz yobaz. Riftan Calypse'nin yargısıyla çelişmeye cesaret ettiği andan itibaren zaten yanlış yapıyor. En başından beri onun talimatlarına uysaydım...” 

Yurixion'un alaycı kahkahasıyla Max gözlerini devirdi. O yokken Yurixion'un Riftan'a olan sadakati kör bir teslimiyete dönüşmüş gibiydi. Dürüst olmak gerekirse, dünyada Riftan'dan daha muhteşem bir şövalye olmadığına kesinlikle inanıyor gibiydi. 

Max de onun fikrine tamamen katılıyor, ancak önlerindeki birkaç ay boyunca Kutsal Şövalyelerle aktif olarak işbirliği yapması gerektiğinden, bu konuda dürüst olmaktan kaçınıyordu. Her halükarda, onlar Tanrı'nın adamlarıydı, bu yüzden doğru olan onlara saygı göstermekti.

Tam Yurixion'u bu konuda uyarmak üzereyken, önce Hebaron konuştu. "Onları böyle bırakırsak, tekrar yola çıkana kadar tartışmaya devam edecekler. Hanımefendi neden gidip onu oradan çıkarmıyor?”

“B-ben mi?” Biraz tereddüt etti.

O günden sonra, Riftan onu eskisi gibi soğukkanlılıkla görmezden gelmeyi bırakmıştı. Ancak bu, eski günlerdeki gibi ona iyi davrandığı anlamına gelmiyordu. Onunla konuştuğunda, hala belli bir mesafe hissedebiliyordu. Ona karşı tutumu garip bir şekilde daha inciticiydi.

‘Bu, duygularını henüz tam olarak çözemediği anlamına mı geliyor? Yoksa bana karşı hala hisleri olmasına rağmen, eskisi gibi olmadığı anlamına mı geliyor?’

İç karartıcı düşüncelerinin derinliklerine dalmışken, Hebaron'un yaltaklanan sesini duydu. 

“Eğer hanımefendi onu durdurursa, onu dinler. Böyle devam ederse, akşam yemeğini kaçıracak.”

Bunu duyar duymaz ayağa kalktı ve yemek servisi yapan Miriam'ın yanına koştu. Bir tabak daha güveç sipariş istediğinde, Miriam sessizce tabağı doldurdu. Max tabağı aldı ve dikkatlice içine bakıp tekrar uzattı.

"Lütfen biraz daha ekle." dedi.

Miriam sinirli bir ifade takındı ve bir kaşık daha doldurdu. Max kaseyi aldı ve onların olduğu yere gitti. Kollarını göğsünde kavuşturmuş Kuahel'e bakan Riftan onu görünce kaşlarını çattı.

İçinden 'Neden sadece beni gördüğünde kaşlarını çatıyorsun?' diye homurdandı ve yanında durdu.

"Henüz yemek yemediğini duydum... Biraz yemek getirdim."

"Ben iyiyim, önce sen ye. Bu konuşma daha bitmedi," diye tersledi, sonra başını Kuahel'e çevirdi.

Max Kutsal Şövalyelerin liderine baktı, sonra inatla kaseyi Riftan'ın önüne uzattı.

"Bunu daha sonra konuşabilirsiniz. Ben yedim bile. Senin de yemek yemen gerekiyor. Aç olmalısın, şafaktan beri hiçbir şey yemedin...”

“İyiyim..”

"Sen almayacaksan ben alırım," diye araya girdi Kuahel.

Max ona şaşkın şaşkın baktı. Paladin, Riftan'a onu kışkırtır gibi bakıp başını ona çevirdi ve garip bir şekilde samimi bir sesle sordu.

“Bunu alabilir miyim?”

Max ona hayır diyemediği için başını salladı, kaseyi Kuahel'e yaklaştırırken Riftan hızla onun kolunu tuttu. 

"Fikrimi değiştirdim. Onu bana ver," diye hırladı Riftan.

Max rahatsız görünüyordu. Kuahel'le göz göze geldi, ardından kaseyi sessizce Riftan'a çevirdi. Durumdan utandı, başından beri iki tabak yemek getirmesi gerektiğini düşündü. Ancak şövalye, sanki yemeği gerçekten istiyormuş gibi ifadesiz bir yüzle koltuğundan kalktı. 

“Şimdi yemek yemen gerekecek, o yüzden bu eğitici diyaloğu burada bitirelim.”

"Hey, henüz bir sonuca varamadık.”

“Konuşsak da sonuç değişmiyor. Rotayı değiştirmeye hiç niyetim yok. Beğenmezsen istediğin yoldan gidebiliesin. En başından beri bizi takip etmeni hiç istemedim, çok konuşuyorsun."

"Bu pislik..." Riftan sanki küfür edecekmiş gibi ağzını açtı, sonra Max'e baktı ve kapattı.

Kendisine bakan Kuahel kısa süre sonra Kutsal Şövalyelerin yemek yemek için toplandıkları yere doğru yürüdü.

Riftan gözlerini Kuahel'in sırtından Max'e çevirdi ve sanki ateşe dokunuyormuş gibi kolunu hızla bıraktı. Sonra kaseyi aldı ve diğer şövalyelerin toplandığı yere gitti. Max peşinden gidip huzursuzca konuştu.

"Önemli… bir konuşma sırasında sözünü kestiysem... özür dilerim. Sör Nirta henüz yemek yemediğini söyledi...” dedi.

"Unut gitsin, önemli bir konuşma değildi.”

Riftan, Hebaron'a dik dik baktıktan sonra ateşin önüne bir sandalye çekip oturdu. Max başka bir sandalye aldı ve hemen yanına oturdu.

"Bira getirmemi ister misin? Veya pastırmalı taze pişmiş ekmek? Orada hazırlıyorlar.”

"Bu yeterli."

"Ama... genelde bundan çok daha fazlasını yersin."

“Aktifken çok fazla yersem çok çabuk yoruluyorum. Mideni dolduracak kadar yemek yemek daha iyidir.”

“Ah anlıyorum.”

Garip bir sessizlik vardı. Burnunu kaseye soktu ve sessizce kaşıkla oynadı. Önce o konuşmadıkça, her zaman böyle davranıyordu. Max üzüntüsünü gizlemek için yere ayaklarına baktı, sonra başını tekrar kaldırdı. Birden, kaküllerinin hafifçe gözlerine girdiğini gördü.

Bir an tereddüt eden Max uzandı ve alnındaki saçı çekti. Riftan, sanki ona hançerle saldırmış gibi şaşkınlıkla geri çekildi.

Kendi aşırı tepkisine şaşıran Riftan ,saçlarını karıştırdı, yüzü sertleşti ve sessizce yemeğine geri döndü. O yerden bir an önce kaçıp gitmek istiyormuş gibi, yemeğini olabildiğince hızlı yiyordu.

Max dudağını ısırdı. 

"Özür dilerim... oraya gitmeliyim. Da-daha yavaş ye."

Yüzüne açıkça yansıyan incinmiş ifadeyi gizlemek için kasıtlı olarak koltuğundan kalktı. Olayı uzaktan izleyen Hebaron nedense kahkahalarla gülüyordu.

"Komik olan ne?" Kaşlarını çattı ve Rem'in bağlı olduğu yere gitti.

O zamandan sonra Riftan'ın belirsiz tavrı devam etti. Ondan eskisi kadar bariz bir şekilde kaçmıyordu ama bu, onu geçmişte olduğu gibi kabul ettiği anlamına gelmiyordu.

Max giderek sabırsızlaştı. Onunla arasındaki mesafeyi kapatmaya çalışırken, fırsat buldukça peşinden gidip bir şeyleri düzeltmeye çalışıyordu ama nedense, Riftan'ın ifadesi giderek daha katı bir hal aldı.

Biraz daha cesur olsaydı, yüzünde neden böyle bir ifade olduğunu sorardı. Ama cevaptan korktuğu için bir şey söylemeye cesaret edemedi. Sadece iyiymiş gibi davranıyordu ve tavrının doğal olarak değişeceğini umuyordu.

Bir an ona şifa büyüsü yapacağını söyleme cesaretini buldu, ama "ne kadar saçma" diyen bakışlarını fark ettiğinde utançtan kızardı.

Ona iyileştirme büyüsü yapmasına ihtiyacı yoktu, ama bu saçma bahaneyle bile, ona en azından bir kez dokunma arzusunu engelleyemedi.

O günkü öpüşmeden sonra Riftan bir daha ona dokunmadı ve gereğinden fazla yaklaşmadı. Ne zaman ona biraz daha yaklaşsa, endişeli görünüyordu.

Ona dokunma arzusu o kadar büyüktü ki, Riftan'ın kendisini biraz incitmesini istemek gibi sapkın bir fikri bile vardı.

Yorumlar

  1. ya hebaronun bunlara uzaktan gülmesine falan bittim kdlalddkps çok seviyorum kendisini. bu arada riftan ve maxi için de üzülüyorum ikisi de yakınlaşmak istiyor ama uygun zaman değil ah güzel bebeklerim birazcık daha bekleyin... ve sabahtan beri kontrol ediyorum sayfayı bölüm gelsin diye teşekkürler admincimmm

    YanıtlaSil
  2. Bu bölüm niye böyle oldu ki birbirlerini yemeleri lazımdı... AGLYCM ŞU SEFER BİRİSİNDE RİFTSN GÖTÜRSÜN ŞU KIZI BİR ŞEY OLUCAĞA BENZEMİYO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. !!! SPOİL!!!
      Evet dayanamayıp ispanyolcadan baktım ve çok bir şey olmuyor 100. Bölümde anca sefer bitiyor

      Sil
    2. Off ya gerçekten mi 100. bölüme kadar beklicez mi 😐😐

      Sil
    3. 100. Bölüme kadar aralarında yine de bi yakınlaşma olur belki sefer sırasında 😐

      Sil
    4. Nasıl 100 gerçektenmi yok ya Allah Allah ee biz daha 37 deyiz neyse O zaman eski bölüleri okumaya gideyim

      Sil
    5. Bireyler oluyor da 90lara kadar araları düzelmiyor ya

      Sil
    6. Yapmaaa bee kaç bölüm daha bekleyeceğiz 😥

      Sil
    7. 100 de sefer bitiyor dönüyolar o zamana kadar riftan yine birilerini kıskanıyor ama maxiye tutumu şimdikiylr aynı arada kendini tutamadığı oluyor ama yaşanamadan kendini dizginliyor bir çok kişi böyle yapmaması için gazlıyo ama bilmiyorum kdöjsöflşld

      Sil
    8. Google lens ile çevirdiğim için bölümlerin hepsini okumadım riftan ve maxinin adını bulduğum bölümleri çevirdim gidip sadece ve çok azdı belki arada kaçanlar vardır bilmiyorum çok zahmetli diye üşendim devam edemedim😭😭

      Sil
    9. İleride baya iyi şeyler oluyor yinede okumaya değer baya bir şeyler yaşıyorlar 🤧

      Sil
    10. Yaa nerden okudun ispanyolcasını

      Sil
    11. İspanyolcayi 163 e kadar okudum araları duzeldikten sonra aşırı güzel şeyler oluyo ama ondan öncesinde de okumaya değer aşırı fazla şey var ben aşırı heyecanlanıp 163 bölümü 3 günde okumustum

      Sil
    12. Ayyy bu yazılanları okuyunca çok heyecanlandım bütün bölümler biran önce gelse de okusak😃

      Sil
    13. Evettt evettt okumak için daha da sabırsızlandımm 😅

      Sil
    14. Bu serinin dizisi veya filmi çekilse keşke çok güzel olabilir 😊

      Sil
    15. Tam da onu düşünüyordum birden sen yazdın.

      Sil
    16. Kalbimiz birmiş 😊 Ama dizi olarak yapılsa daha güzel olur bence uzun uzun izleriz 😍

      Sil
    17. Yok ya yapılmasın böyle daha iyi. dizi de karakterlerin ve olay örgüsünün içine ediyorlar böyle aklımızda canlandığı gibi kalması daha iyi bence 😂😂

      Sil
    18. Aslında yabancı ülkedekiler çekince pek fazla kitaptan değişme olmuyor yabancı ülkede yapsalar fena olmazdı😃

      Sil
    19. Haklısın tabiki o da mantıklı bir bakış açısın😂aman var ya yemeğini yapsalar ona bile razıyız biz 😂😂😂

      Sil
    20. Hahaha simdi sey diycem aralarındaki özel anlar filmde olmaz olursa da onun adına Baska bişey diyorlar 😂

      Sil
    21. Hahhaah aynen valla 😃😃

      Sil
    22. Valla aralarındaki özel bütün şeyleri de diziye ekleyebilirler olmadı film olarak çeksinler her ayrıntısıyla 😃 Grinin elli tonunu kaldırdık bunu mu kaldırmasın bünyemiz😃😃

      Sil
    23. Grinin elli tonu bok yesin ben daha ağırına hazırım göndersinler 😂😂

      Sil
    24. Kesinlikle öyle grinin elli tonuna bin basar bu hikaye 😃 Her türlü sahnesini izlemeye hazırım 😃😃😃

      Sil
    25. 😂😂😂Başak var mısın çıkınca beraber izlemeye 😂😂

      Sil
    26. İspanyolca çeviriye nasıl ulaşabiliriz

      Sil
    27. Varım valla ben Büşra çıktığı zaman beraber izlicez seninle 😃😃😃😃

      Sil
    28. İspanyolca çevirisini bulamadım ben nerden bulabilirim

      Sil
    29. Haha patladım yoruma hasta hasta ne güldüm dogru grinin 50 tonunu kaldırdı bu bunye 🙈🙈😂😂

      Sil
    30. Değil mi ama riftanla maxinin her sahnesine varım ben 😃😃 Geçmiş olsun bu arada 🌹

      Sil
    31. Anlaştıkkk 😂😂O halde çıkması için dua edelim😂

      Sil
    32. Anlaştık 😃😃 Aynen bol bol dua edelim de çıksın 😃😃

      Sil
    33. Teşekkür ederim basakcım olanı iki gün okula götürdüm once o sonra ben sırayla hastalandık yaramadı bize okul😅😅

      Sil
    34. Geçmiş olsun Semra 🙏🏻🙏🏻tez zamanda iyileşirsiniz umarım ♥️

      Sil
    35. İspanyolca çeviriye ulaşabildiniz mi

      Sil
    36. Başak şey yazsana translate te Türkçe adını yazıp ispanyolcaya çevir yanına book 2 yaz öyle Google dan arat bir çıkar bence. Ama kaliteli çeviri bulamayız bence onda o yüzden çevirmenin beklemekten yanayım ben daha kaliteli okuyabilmek adına bir bak bakalım bulursan haber et 😂

      Sil
    37. Bende çevirmenin çevirisini okumayı tercih ediyorum ama bi merak ettim bakmak istedim 😃😃

      Sil
    38. Bak bakalım haber ver bana düşüncelerini 😂😂

      Sil
    39. Ne yazık ki beceremedim ben yaa😃😃

      Sil
    40. Twitterın var mı başakcım var sa yazsana bana ordan anlatayım 😂😂

      Sil
    41. Bajo el Roble libro 2 yazınca cikiyor

      Sil
    42. Hehh halletti arkadaşımız 😂😂

      Sil
    43. Evet twitter ım var da adın ne twitter da büşracım

      Sil
    44. feryalatmn yaz canım güzel bir gacı çıkacak karşına 😂😂

      Sil
    45. Waooww buldum seni güzellik 🤩

      Sil
    46. Teşekkür ederim lilycim sizden böyle iyi dilekler alınca pek bir mutlu oldum 😇🌼

      Sil
    47. Ne demek daima mutlu ol semracımm🌺🌺

      Sil
  3. Yurixionun Maxiye hizmet etmeyi hayat gayesi olarak belirlenmesine bayılıyorum djdjdjdj Maxiye hayran -beste

    YanıtlaSil
  4. Okumaya koşuyorummmm. Ellerine sağlık 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydaa niye böyle oldu yaa hadi artık bi kendinize gellin

      Sil
  5. Yapmayın beee tripini yediklerim

    YanıtlaSil
  6. Uçarak geldim ve şimdi diğer bölümü bekliyorum. Gün geçtikçe daha da sabırsızlaşıyorum. Çeviri için teşekkürler ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet yeni bölümü heyecanla bekliyorum eline sağlık çeviri için admincim💙

      Sil
  7. Miriam şimdi de lokmaları saymaya başladı şu kızı değer ezsin ya da kurt adamlar kemirsin artık -beste

    YanıtlaSil
  8. Riftan Maxiyi sen almıyorsan ben alayım demedi gülüm yahniyi istedi bebeğim duyuyorsun dimi mfxmmdkd -beste

    YanıtlaSil
  9. Allah allaaah ya Maxi Riftan acaba senden niye kaçıyor djdsmsjs Geçmiş tecrübelerini bir düşünsen mi acaba önceki seyahatlerinizi falan aklına bir şey geleceğine eminim -beste

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhaah libido online yakınlaştıklarında 😃😃😃

      Sil
    2. Di mi ya, sanki ilk defa yola beraber çıktılar. Bu adam sen incinirsin, daha fazla yorulursun diye bile sana yanaşmadığı zamanlar oldu. Yanaşsa bile sana söyledi seni zorladım vs vs.
      Ayyyy Maxi salağa yatma ya bu saatten sonra
      -sterli

      Sil
  10. Kuahel eceline mi susadın yiğidim birden bire maxiye bu samimiyet ne 😃😃 Allahım sonunda riftanın maxiyi kıskandığı bölümleri görecek miyiz.😃 Hadi kuahel bunun için yardım et 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf bu herif yüzünden işi pişirirse cingar çıkartırım ama olmaz gerçekten isteyerek severek olacak

      Sil
    2. Aynen öyle kıskandığı için değil özlediği sevdiği için yapsın 😍

      Sil
  11. Riftanın kuaheli kıskanması...

    YanıtlaSil
  12. Emeğine sağlık bekletmiyorsun bizi çevirmenimmm😍 harika bölümdü gene umarım diğer bölüm de çabuk gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün gece bir bölüm daha gelse keşke her bölüm geldikçe diğer bölümü daha çok merak ediyorum 😊

      Sil
    2. Hahaha basak senin düğüne az kaldı gariba 😂

      Sil
    3. Yok ne yazıkki düğünüme daha çok var 😀😀

      Sil
    4. Evet ya keşke gelse 😂

      Sil
  13. Açıkcası maxi ve riftanın libidosu doğaüstü. Kuzey soğuğunda saatlerce at binip yerde uyurken birinin- riftqn bile olsa - bana dokunması fikri çok uzak. Bir piknik alanındq kamp yapmıştım kışın 3 gün sadece. 3. Gün ağlayarak eve döndük.

    YanıtlaSil
  14. Aaaaaaaayyyyyyyyyyy yeter ulen yeter agam bizle eyleniyi beklediğimiz bölüm ne zaman gelicek ulen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumuna gümledim jsnsnsnsmsmms

      Sil
    2. Hahhahah çok güldüm bu yoruma 😂😂

      Sil
    3. Yok ama bende beklenti baya arttı oyle basit bir kulube ile geçistiremezler artık bu kadar bekledik soyle muhteşem ayrıntılı bir bölüm bekliyorum

      Sil
    4. Aa benimde beklentiler yüksek umarım 1 2 bölüme beklentilerimizi karşılarlar jxjxjxjjx

      Sil
    5. Biri cıkıpta su bölümü bekleyin az kaldı dese hayır demiycek konumdayım

      Sil
    6. Kesinlikle artık aşırı tutkulu bol libidolu bir özlem giderme bekliyorum 😂😂

      Sil
    7. Birinci kitaptaki kadar azgın bölümler olmayacak ama az kaldı sabredin hahahah sırf şu bölümler için okuduğunuza yemin edebilirim

      Sil
    8. Arkadaşlar ben kitabı güncel okuyorum boşa beklemeyin askolar sadece birkaç bölüm sonra bi mağara sahnesi var ama orda da tatmin olmayacaksınız büyük ihtimalle belli 1 sebepten...düzgün bi sahne anca 117.bölümde maalesef...ama ona kadsr ufak tefek sahneler var

      Sil
    9. Yazar niye böyle yapıyorsun annem niye bizi bu kadar bekletiyorsun 🥴

      Sil
  15. Riftan için o kadar üzülüyorum ki rüyamda onu teselli ediyordum yazarın gözyaşlarımizla beslendiğini düşünmeye başladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laptop ekranı basında seytani bir sırıtısla karanlık bir atmosfer ile hayal edebiliyorum onu 😈

      Sil
  16. Eline sağlık çevirmenim🥰🥰

    YanıtlaSil
  17. Ya en son kulübe felan vardı be noldu aklım orda kaldı elinden oyuncağı alınmış çocuk gibym suann - riftanın pelerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulübe uçtu gitti ya riftan kendini tuttu 😀😀

      Sil
  18. Yok olmadı kesmedi bu bölüm yetmedi bana ya öpüşün ya konuşun bu ne aaay -zeynep

    YanıtlaSil
  19. Riftanın kendisinin yaralanmasını istemesi... böylece Maxi ona dokunabilecekti.. Maxi de aynı şeyi istiyor bunların ikisi de saf aşık ksdfhksdfh onlara göre iletişim kurmak dokunmak oluyor

    YanıtlaSil
  20. Hani kulubede halay çekecektik biz, ne ara bu hale geldik 😪
    -sterli

    YanıtlaSil
  21. Ya bı hasretle sarılın o bana gerçek o kaç öbürü kovala Allah'ım çeviri için teşekkür ederim 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
    Yeni bölüm ne zaman gelir uykusuz ve aç bir şekilde bekliyor olacağım 🤗🤗🤗🍂

    YanıtlaSil
  22. Hebaron ya bu ikisine bakıp bakıp ne gülüp eğleniyor çılgın

    YanıtlaSil
  23. Ben 163. bölümdeyim acaba devamı gelecek mi bilen varsa yeşillendirebilir mi?İspanyolca bir yerden okuyorum 163 ten sonrası yok Reddit'de okumuştum yazar çok fazla izinsiz çeviri yapıldığı için artık devamını yazmak istemiyormuş ama güzel bir seri seviliyor da gayet devamı gelse keşke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yazar fazla nazlı devamı elbet gelir ama biraz zorlayacak bizi sanırım

      Sil
    2. Ya umarım yazar finalini yapar o kadar insan okuyor devamını getirmeli

      Sil
    3. 181. Bölümde şuan günceli

      Sil
    4. Nereden okuyorsun acaba bende bir türlü güncellenmedi:((

      Sil
  24. Çeviri için teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. Dostlar dostlar riftanın asıl maxiyi kıskanacağı kişi sör sejour aren kendisini ilerleyen bölümlerde sizler de görecekseniz hatta ilk kitapta adı bir kere geçmişti belki hatırlayanlarınız vardır.Ben yarım yamalak İngilizce çeviri yapan bir sitede okumuştum ama olayları çok anlayamamıştım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada admin ellerine sağlık vallahi aylardır 2.kitabı okuyabilmek için saçma sapan sitelerde sinir krizi geçiriyordum.Twitter’da sürekli Koreli hayranların paylaşımlarını okuyordum.Allah senden razı olsun vallahi.Bu arada buradan sünger admine de sevgiler saygılar ilk kitabı onun çevirisiyle okudum yeri ayrıdır :))

      Sil
  26. Arkadaşlar sizi üzmek istemem ama birkaç bölüm sonra ancak bi mağara sahnesi var orda bir şeyler olacak ama tatmin olacağınızı sanmam...onun dışında 117.bölüme kadar beklemeniz gerek maalesef

    YanıtlaSil
  27. Hebaron'a bayılıyorum lan😍😅 aynen böyle devam dostum 😎😁
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  28. Ahahahahha yürü be kızım sabırsızlıkla bekliyorum onu köşeye sıkıştırmanı 😁😁

    YanıtlaSil
  29. Hebaronla dedikodu yapmak istiyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder