MEŞE AĞACININ ALTINDA 2. KİTAP - 142. Bölüm (UNDER THE OAK TREE)


Adamın yüzünden kan çekildi. Bakışları ona dik dik bakan şövalyelerin ve Riftan'ın sert, ifadesiz yüzleri arasında gidip gelirken kuru bir şekilde yutkundu. Ardından, boğuk bir sesle konuştu.

“B-benim niyetim sizi ​​aşağılamak değildi. Ben sadece…”

Tereddüt eden adam çok geçmeden dudaklarını büzdü. Korkmuş gibi görünüyordu ama içindeki kötülükten çenesini tutamıyordu. Adam başını salladı.

“Bu şehir Croix ailesinin bölgesi ve ben sadece lordun iradesini ilettim. Son yıllarda, sadece   ekselanslarının kölelerini çalmakla kalmadınız, aynı zamanda şehrin birçok esnafını ve tüccarını güneye göç etmeye ikna ettiniz. Sonuç olarak, düklüğün şehirlerinin birçoğu büyük bir yoksulluktan geçiyor. Lord Calypse'i hoş karşılamamamız mantıklı değil mi?”

Adam, haksızlığa karşı savaşan bir şehit gibi cüretkar bir bakışla sözlerini Riftan'a fırlattı. Bu, Riftan'ın haksız bir zorbalık uyguladığını kesin olarak düşünüyor gibi görünen vakur bir tavırdı. 

Max'in yüzü öfkeden kıpkırmızı oldu. ‘Bu dünyadaki en asil şövalyeye bu şekilde hakaret etmeye nasıl cüret edersin? Hebaron kadar uzun ve güçlü olsaydım, bu salağı yakasından yakalar ve kapıdan dışarı atardım. Diğer şövalyelerin neden tam olarak bunu yapmadığını anlayamıyorum.’

Şövalyelere bu tür emirler yağdırmak üzereyken, Riftan ilgisizce cevap verdi.

“Değil.”

Cevabı o kadar kısaydı ki, ne Max ne de Bowman denilen adam hemen anlayamadı. Riftan bardağı masaya koyup sinirlenerek ekledi.

“Bence mantıklı değil.”

Ardından, sanki bütün konuşma bitmiş gibi, boş şişeyi kaldırarak han hizmetçisine baktı.

“Şarap bitti. Bir şişe daha istiyorum.”

“H-hemen getireceğim.”

Hizmetçi, adama yan yan baktıktan sonra aceleyle mutfağa koştu. Bunun bir göstergesi olarak şövalyeler yeniden alkolün ve yemeğin tadını çıkarmaya başladılar. Önünde bariz bir şekilde görmezden gelinen adamın yüzü kıpkırmızı kesildi. Riftan'a öldürücü bir bakış atarak şiddetle karşı çıktı.

“Bu baskındır!”

Gürültülü yemek salonuna bir kez daha sessizlik çöktü. Şövalyelerin canavarca bakışlarını umursamayan adam ağzını tekrar açmaya karar verdi.

"Bu şehir Dük Ekselansları’nın mülküdür. Ve sizden açık bir şekilde onun emriyle burayı terk etmenizi istedim! Bunu görmezden gelmenin bir saldırganlık eyleminden hiçbir farkı yoktur…!”

“Kapa çeneni artık!”

Max öfkesini daha fazla kontrol edemedi, bu yüzden sandalyesinden fırlayıp ayağa kalktı. O kadar sinirliydi ki gözleri parladı. Öfkeli gözlerle adamın uğursuz yüzüne baktı.

“N-nasıl… kocama böyle hakaret etmeye cüret edersin? Riftan bu toprakları d-defalarca kurtardı! Kocam doğuyu ejderhanın tehlikelerinden korudu... Yalnızca canavarlara karşı yapılan savaşlara katılarak onurlu bir şekilde savaşmakla kalmadı... sadece bu lanetli yeri koruyabilmek için uzun bir yol kat etti! Peki... kocama istilacı demeye nasıl cüret edersin?”

“Ben sadece dükün iradesini yerine getiriyorum…!”

“Bunu açıkça babama ilettiğinden emin ol!” Adamın zavallı bahanelerini aniden kesti. “E-eğer bizi buradan kovmak istiyorsa… gidip doğrudan Elnuima III. Ruben'e söylesin! E-eğer Majesteleri bize kendisi emrederse, düklüğü büyük bir zevkle terk ederiz ve bu yere bir daha asla ayak basmayız!”

Adam sanki dilsizmiş gibi ağzını kapattı. Max şiddetli bir tavırla parmağını girişe doğrulttu.

“A-artık anladıysan, defol buradan!”

“Ben bu şehrin yetkilisiyim! Leydinin beni kapı dışarı etmeye hakkı yok…!”

"Defol buradan!” Küplere binerek ona şiddetle bağırdı.

Adamın, kırbaçlanmışçasına omuzları titredi ve gücenmiş gibi kızardı. Max sabrını kaybedip şövalyelere keskin bir bakış attı.

“V-ve onu bir an önce buradan çıkarmayarak ne yapıyorsunuz!”

Sonra Hebaron afallamış halde gözlerini kırpıştırdı, ardından oturduğu yerden kalktı ve adamı arkadan yakaladı. Hiç acımadan hem onu ve hem de muhafızlarını girişe doğru sürükledi.

“Bu ne demek oluyor…?”

“Leydimizin ne dediğini duymadın mı?” Sırtına vurdu ve tehditkar bir şekilde gülümsedi. “Açıkça, gözünün önünden kaybolmanı söyledi.”

“Bu bir zorbalıktır!”

“Kim öyle olmadığını söyledi? Efendine koş ve dilediğin kadar sızlan.”

Sabırsızca cevap veren Hebaron, ayakta duran dört askere işaret etti.

“Patronunuzu alıp gidin buradan. Biz gidene kadar buranın yanına bile yaklaşmasanız iyi edersin.”

Birbirlerine bakan muhafızlar kısa süre sonra handan alelacele çıktılar. Hebaron kapıyı arkalarından çarparak kapattı. Max sanki yere çivilenmiş gibi donup kaldı ve adam öfkeden nefesi kesilerek muhafızlarını alıp uzaklaşırken pencereden dışarı baktı. Birden aklına, buraya Remdragon Şövalyelerini kovmak amacıyla gelmemiş olabileceği geldi.

'Sadece dört askerin birkaç yüz şövalyeyi kovabileceğini düşünecek kadar aptal olan bir adam, böyle bir şehirde idari bir pozisyon alamazdı. Niyeti açıkça Riftan'a hakaret etmekti.’ Max dudağını ısırdı.

“Maxi.”

O anda, soğuk ellerini nazikçe kavrayan sıcak parmakları hissetti. Max başını çevirdiğinde Riftan ona rahatlatırmış gibi konuştu.

“Yerine otur. Yemeğini bitirmelisin.”

Sanki hiçbir şey olmamış gibi gülümsediğini görünce aniden boğazında bir yumru hissetti. Max elini oldukça sert bir şekilde geri çekti. Doğrudan yüzüne bakamıyordu.

“Y-yeterince yedim. Ben... dinlenmek için yukarı çıkacağım.”

Max sözlerini güçlükle ağzından çıkarmayı başardı ve Riftan ona ulaşamadan hızla koridoru geçip merdivenlerden yukarı çıktı. Ardından odasına koşarak yüzünü yatağa gömdü. 

Bir aptal gibi gözyaşlarına boğulmak üzere olduğunu hissetti. Böyle bir babaya sahip olduğu için öfkeliydi. Hıçkırıklarını içine attı ve yanan gözlerini çarşafa bastırdı. Babası yüzünden ağlıyor olması bile ona utanç verici geliyordu. Yükselen duygularına hakim olmak için elinden geleni yapıyordu ama birdenbire güçlü kolların onu sardığını hissetti.

Max, gözlerinde yaşlarla Riftan'a baktı. Onu kucağına oturtup güçlü kollarıyla ona sıkıca sarıldı. Bir çocuğu sakinleştirmeye çalışıyormuş gibi hafifçe sırtını sıvazladı. Max kollarını onun ensesine dolayıp yüzünü onun geniş omuzlarına gömdü.

“Böyle bir… muameleye maruz kaldığın için çok özür dilerim..."

“Özür dilemeni gerektirecek hiçbir şey yok.”

Riftan yüzünü bir eliyle tutup kızarmış gözlerinin kenarını öptü. Nedense, güçlükle tuttuğu gözyaşları bu sevgi dolu hareketle akıp gitti.

“Ağlama.”

Riftan utanmış görünüyordu. Yanaklarından süzülen yaşları başparmağıyla sildi. Aniden, siyah gözlerinde soğuk bir öfke parıltısı parladı.

“Seni üzgün görmek beni sinirlendiriyor. O adamın olay çıkarmasına izin vermemeliydim…”

Riftan hafif bir iç çekti ve aralıklı olarak titreyen vücuduna sıkıca sarıldı. Sıcaklık kararlılığını hızla geri getirdi. Max ağladı ve daha sakin bir sesle konuştu.

“Babamın sana… böyle hakaret etmesi beni çok kızdırıyor. Böyle birinin babam olmasından… nefret ediyorum.”

“Ondan nefret etmek için yüzlerce nedenin daha var. Ama sırf birkaç fare benzeri adam gelip beni kovmaya çalıştı diye bu kadar kızgın mısın?”

Buna inanamıyormuş gibi başını salladı.

“Beni masum bir kurban olarak düşünmeni istemiyorum, o yüzden sana karşı dürüst olacağım. Adamın dediği gibi, düklüğün yavaş yavaş çökmesini sağlamak için perde arkasında ellerimi kullandım.”

Max ağlamayı bıraktı ve ona şaşkınlıkla baktı. Riftan şakacı bir şekilde burnunun kızarmış ucunu çimdikledi ve yavaşça konuştu.

“Kölelerin düklükten kaçmasına yardım etmeleri için paralı askerler tuttuk ve doğu bölgelerindeki tüccar loncalarını, önde gelen mühendisleri Anatol'a getirmeleri için ikna ettik. Yoksul halkın vergileriyle geçimlerini sağlayanlar daha da öfkeli. Yüzümü bile görmek istemiyorlar.”

“A-ama... yasa dışı bir şey yapmadın…”

“Elbette hiçbir şekilde kimseyi zorla sürüklemedim. Ancak karşı konulamaz bir yemle efendilerine ihanet etmeye ikna edildikleri doğru.”

“Karşı konulamaz… bir yem mi?”

“Kârdan bahsediyorum.”

Riftan alaycı bir şekilde başını sallayıp onu kucağından indirdi. Sonra şöminenin önüne yürüdü ve mangalda ateş yakmaya başladı. Max onun çakmaktaşıyla közleri ustaca canlandırmasını izledi, sonra onun arkasına doğru yürüdü ve geniş omuzlarına sarıldı.

“Bu tür bir misillemeyi zaten önden duymuştum.”

“Onu asla affedemem. Bunun gibi herhangi bir miktarda öfke duyabiliyorum. Şimdi artık beni etkilemiyor bile.”

Riftan ona bakıp eğleniyormuş gibi gülümsedi. Onun koşulsuz desteğini almak onu memnun etmişe benziyordu. Ama çok geçmeden kara gözlerinde tarif edilemez bir öfke yükseldi.

“Bundan daha kötüsünü yapacağım. O adamın kendi bölgesinin yavaş yavaş çöküşünü izlemesine izin vereceğim.”

Şaşırtıcı derecede kasvetli yorum karşısında Max’in omuzları titredi. Riftan, yüzünde dalgalanan acımasız tatmini saklamaya çalışırcasına başını mangala doğru çevirip yanan aleve bakarak kısaca ekledi.

“Seni incitti. Bedelini ödetmeden hayatının geri kalanını geçirmesine izin veremem.”

“Riftan, ben…”

Max hızla ağzını açtı. Hayatını babasından intikam almak için heba etmesini istemiyordu. Tek istediği Croix Dükü ile ilgili her şeyin hayatlarından silinmesiydi.

Çevirmen: Sabahat <3

SONRAKİ BÖLÜM

Yorumlar

  1. Sebahat Sebahat. Ssseeeebbaaahhhaaatttt 💋

    YanıtlaSil
  2. Go bad bitch go bad bitvh goo thattss my girllll

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Sabahat çeviri için. Kalp kalp

    YanıtlaSil
  4. Helal sana Maxi💪🏻

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık 🥰🥰

    YanıtlaSil
  6. Emeğine sağlık 💓

    YanıtlaSil
  7. Çeviri için teşekkür ederim Sabahat süpersin 🥰

    YanıtlaSil
  8. Keşke başka bir şey dileseymişim xkdmdksk

    YanıtlaSil
  9. AFERIN MAXI SENINLE GURUR DUYUYORUM AFERIN KIZIM AFERIN RIFTAN AFERIN OGLUM

    YanıtlaSil
  10. Çeviri için teşekkürler Sabahat

    YanıtlaSil
  11. Ohooo Of OFFF Efso bölümdü efsoo 👏👏👏

    YanıtlaSil
  12. Efsane bölümdü ya. Tekrar tekrar okuyorum. Delirmek üzereyim. 😂🤣😁

    YanıtlaSil
  13. Maxi sen ne oldun böyle guzum adamlara kafa tutmalar kocanı savunmalar sör Nirtaya emir vermeler anam anam yicem şimdi seni tam bir Leydi Calypse oldun çok gururluyum çoook. Ah bir de Riftanın peşinden gidip sarılması yok mu 🔥🔥🔥🔥 bu bölümü çok sevdim bayağı iyi bayağı bayağı 🤤🤤🤤

    YanıtlaSil
  14. Maxi çığlığı basıp emir vermekte çok haklıydi. Bebeğim çok güzeldi ya. - Robin.

    YanıtlaSil
  15. Sesini o sekilde yukseltip o kelimeleri kullanmasi hic hosuma gitmiyor:(( asil bir sekilde de susturabilirdi

    YanıtlaSil
  16. Offff o neydi bee, abi Maxi'nin verdiği ayar beni sevinç ve heyecandan köpürttü desem yalan olmaz, çıldırdım o kadar iyiydi ki! YÜRÜ BE MAXİM!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder