MEŞE AĞACININ ALTINDA 2. KİTAP - 35. Bölüm (UNDER THE OAK TREE)


Max ona dikkatle baktı, gözleri neredeyse yaşlarla doluydu. Kardan ıslanan saçlarının arasından kara gözleri nemli bir şekilde parlıyordu.

"Benden ne bekliyorsun?"

Max, başının yanına koyduğu kolunun hafif titremesini açıkça hissedebiliyordu. Riftan başını ona o kadar yaklaştırdı ki burnu neredeyse onunkine değecekti.

“Sanki yanımdan ayrılmamışsın, gitmemişsin gibi, sanki bu üç yılda ıstırap içinde yaşamamışım gibi... Böyle davranmamı mı bekliyorsun? Gerçekten bunu yapabileceğimi düşünüyor musun?”

Sanki içini yakan tutkuyu bastırıyormuş gibi omuzlarını silkti, ama sonunda kontrolünü kaybetti ve sert bir şekilde bağırdı.

“Nasıl bu kadar sakin olabiliyorsun? Neden hiçbir şey olmamış gibi davranıyorsun!? Bu duruma zar zor dayandığımı gerçekten bilmiyor musun! Lanet olsun! Ne kadar çaresizce kendimi tuttuğum hakkında hiçbir fikrin yok! Neden beni böyle çileden çıkarıyorsun!?”

Ağır bir darbeyle, eldivenli yumruğu ağacın gövdesini deldi.

"Şu anda nasıl hissediyorum...!?"

Ellerinden biri onun kolunu acıtacak kadar çok sıkınca Max omuz silkti. Tutuşunu hemen serbest bıraktı. Yüzünde derin bir utanç duygusu vardı. Riftan, sanki sabrını toplamaya çalışıyormuş gibi yüzünü kabaca ovuşturarak, aceleyle ondan uzaklaştı.

Max, onun duygularını tekrar saklamaya çalıştığını fark etti ve aceleyle pelerininin eteğini çekiştirdi.

"D-duygularını böyle saklama! Bunu yapmandan gerçekten nefret ediyorum!”

Ona bakan gözleri çaresizce titredi. Kaçmasını önlemek için pelerinine tutunarak, çaresizlik içinde ona bağırdı.

"Sadece bana nasıl hissettiğini söylemelisin!... B-bana doğrudan söyleyebilirsin! Bana kızabilirsin... Dürüst olmanı ve bana söylemeni istiyorum. Bu şekilde görmezden gelinmek... bundan gerçekten nefret ediyorum.”

Ona söylediği son sözler bir yalvarmaya yakındı. Riftan'ın dudakları hafifçe titredi. Derin bir nefes alıp verdi.

"Sana ne söylememi istiyorsun? Ne kadar mutsuz olduğumu bilmek ister misin? Yoksa sana ne kadar kırıldığımı ya da kendimden ne kadar nefret ettiğimi mi söylememi istersin? Bunu gerçekten duymak istiyor musun? Bunca zaman boyunca, ben ne kadar...?”

Birden konuşmayı kesti. Sanki duygularını açığa vurmaktan utanıyormuş gibi yüzü kızardı. İnatla duygularını kontrol etmeye çalışırken, Max ikisi arasındaki bariyerin son üç yılda daha da güçlendiğini o anda fark etti.

Riftan başını sertçe salladı ve ona kinle baktı.

"Gerçekten böyle davranmak zorunda mıydın? Gerçekten böyle görüşmek zorunda mıydık? Sürekli düşündüm, geri döndüğünde... bir daha asla pişman olacağım bir şey söylemeyecektim. Bir daha asla böyle gitmene izin vermeyecektim. Bu yüzden... bunca zaman ben...”

Sözlerine devam edemeyince elleriyle alnını kapattı. Bir an yere bakan bakışları tekrar ona döndü.

"Neden beni hep böyle zorluyorsun?”

Max onun gözlerindeki kederle donup kaldı. Eğer öfkesini dile getirmiş olsaydı, onunla bu şekilde yüzleşmekten vazgeçerdi. Ancak Riftan'ın büyük ıstırabıyla hiçbir şekilde baş edemedi.

Max içini çekti ve kırık bir sesle konuştu.

“Be-ben de… bunu beklemiyordum. Böyle tehlikeli bir durum olduğunu bilseydim... kabul etmezdim. Seni böylesine zorlu bir sefere sürüklemeye hiç niyetim yoktu. A-ama ben... sadece adadan bir an önce ayrılmak istedim... bu yüzden...”

Yüzüne baktı ve boğazında bir yumru hissettiğinde gözlerini sımsıkı yumdu.

"S-seni özledim... Ölecekmişim gibi hissettim."

Aniden yanından bir rüzgar esti. Max dalgalı saçlarının arasından onun çarpık yüzüne baktı. Riftan kaybolmuş bir çocuk gibi görünüyordu, kafası karışmış ve rahatsızdı. Bu kadar iri ve güçlü bir insanın bu kadar savunmasız bir ifadeye sahip olması şaşırtıcıydı. Titreyen elleriyle yanağını okşadı. Deri eldivenlerin serin hissine rağmen Max yanaklarını ellerine gömdü. Bu tek hareket, Riftan'ın öz kontrolünü tamamen paramparça etti. Hafifçe inledi, sonra onu kaldırdı ve ağaç gövdesine sertçe itti.

Max kollarını boynuna doladı ve kendini ona sıkıca bağladı. Ağaç ile zırhını giymiş sert gövdesi arasında sıkışıp kaldığı için nefes almakta zorlandı, ama umurunda değildi.

Yüzünü tuttu, sıcak dilini ağzına itti. Max, uzun, kalın boynunun arkasını okşayarak coşkuyla karşılık verdi. Sanki onu tamamen emmeye kararlıymış gibi, Riftan ona giderek daha tutkulu öpücükler verdi.

Gözleri, nefes almanın zorluğundan yavaş yavaş bulanıklaşsa da onu durdurmadı. Ondan ayrılmayı düşünmeye cesaret bile edemedi. Riftan kolunu onun kalçasına doladı ve onu daha da yukarı kaldırdı. Daha sonra göğsünün alt kısmını avuçlarken dilini sertçe emdi. Eldivenler yüzünden onu doğru dürüst hissedemiyordu, bu yüzden sert sözler mırıldandı. Max'in elbisesinin kenarını çekiştirken neredeyse yırtacaktı.

Göğüslerinin yarısı temiz havaya maruz kaldı, ancak soğuğu hissedecek zaman yoktu. Riftan sıcak dudaklarını kadının şehvetli göğüslerine sürttü, kalın yün tuniğin üzerinde sertleşen meme uçlarını hafifçe ısırdı. 

Max, Riftan'ın kalın saçlarını sıkıca tutarak zayıf bir şekilde hıçkırdı. Şişmiş meme ucunu her ısırıp sertçe emdiğinde, midesi kasılıyor ve baş döndürücü bir zevk onu kaplıyordu. Başını sıkıca sardı. Onu doyumsuz bir şekilde köşeye sıkıştıran dudaklar yavaşça göğsünün diğer tarafına doğru hareket etti. Sonra durdu ve kaşlarını çattı. Max, Riftan'ın kolyesinin ince ipine dokunduğunu fark edince gerildi. Yakasındaki ipi takip ederek, kumaşın altına gizlenmiş madeni parayı buldu, sonra kumaşın görüşünü engellemesini önlemek için onu çekiştirdi.

O anda, bir yerlerde tiz bir şahinin çığlığına benzer bir şey yankılandı. Riftan hemen vücudunu düzeltti, onu yere indirdi ve kılıcının sapını tuttu.

Max sendeledi ve düşmemek için yapraklı ağaca yaslandı. Derin nefesi, soğuk havadan dolayı puslu bir duman gibiydi ve görüşünü bulanıklaştırıyordu. Biraz zaman geçtikten sonra duyduğu sesin bir uyarı sinyali olduğunu fark etti.

Onu korumak için önünde duran Riftan, tehlike olmadığına karar verince pelerinini ona verdi. Yüzü tatminsiz bir arzuyla kızarmıştı ama en azından gözleri sakindi. Kolunu tuttu ve hızla ormanın içinde yürümeye başladılar.

Sanki koşuyormuş gibi onun yanında yürürken çevresini şaşırmış bir bakışla inceliyordu. Aniden gökten kar yağdı ve orman beyazımsı bir sisle kaplandı. O ürpertici atmosferde, az önceki tutkusu hemen vücudundan uzaklaştı. Ürpererek ona yaklaştı.

"N-ne oluyor?"

"Bu bir canavarın ortaya çıktığının işareti." diye yanıtladı boğuk bir sesle. “Her an savunma büyüsünü kullanmaya hazır ol.”

Max başını kaldırıp yüzünü inceledi. Kısa sürede tutkulu bir aşıktan, ciddi ve soğuk bir beyefendiye dönüşen Riftan, dikkatli bir bakışla çevresini taradı ve hızla hareket etti. Söylemek istediklerini yutarak sessizce onu takip etti.

“Komutan!”

"Sinyali duydum. Neler oluyor?”

"Yamyam kurtlar. Ortaya çıkanların hepsini yok ettik. Yine de bir sinyal gönderdim çünkü orada daha fazlası olup olmadığını bilmiyorum." diye yanıtladı Elliott kararlı bir sesle.

Ona zar zor yetişen Max, gözlerinin önünde beliren manzara karşısında şaşkınlıkla sendeledi. Beyaz karların içindeki lindworm'un etrafında koyu kırmızı kanla lekelenmişti ve yerde dağınık bi şekilde duran sekiz yamyam kurt vardı.

Kuahel Leon, en büyük kurdun leşinden siyahımsı bir kanca çekerken, gözleri Riftan'la kendisi arasında bir ileri bir geri gitti.

"Böldüğüm için üzgünüm." dedi alaycı bir şekilde kancadaki kanı silerek. "Ancak, kaybedecek daha fazla zamanımız yok. Kan kokusunu takip eden canavarlar gelmeden buradan gidelim."

"Mana taşlarını topladın mı?"

Riftan'ın sözleri üzerine Ruth, "tabii ki" der gibi omuz silkti.

“Onları topladım. Mana taşları, canavarların nefesini kesen insanlara aittir.”

Kutsal Şövalyelere karşı çıkmalarını bekliyormuş gibi baktı. Ancak Paladinler, soğukkanlı ifadelerle savaş teçhizatlarını bir kenara koyuyorlardı.

Riftan onun kolunu tuttu ve Rem ve Talon'a doğru yürüyerek şövalyelerin arasından geçtiler. Max yerdeki kurtlara endişeyle baktı. O anda Riftan onu iki eliyle tuttu, zahmetsizce kaldırdı ve atın eyerine oturttu. Sonra atına döndü. Max hızla onu yakaladı.

"Rif.. Riftan... az önce konuştuğumuz şey..."

"Sonra." diye sözlerini soğuk bir şekilde kesti. "Şu an bunu konuşmamız için doğru zaman değil.”

Max kızardı. Ancak o zaman, bir az önce herkesin önünde yaygara yaparak kontrolünü kaybettiğini hatırladı. Utanarak etrafına bakındı ve yenilgiyle başını salladı. Riftan hızla Talon'a doğru yürüdü. Bir anlığına ona iyi olup olmadığını kontrol edermiş gibi baktı, sonra hızla başını çevirdi ve Hebaron'a doğru ilerledi.

Sir Nirta'nın bir şakaya gülermiş gibi boğuk bir kahkaha attığını gördü. Utanç dolu bir ifadeyle aceleyle Rem'i büyücülere yaklaştırdı. Endişeli bir bakışla Riftan'a baktı. Nihayet kalbini ona açmıştı ama çabucak düşmanca doğasına geri döndü.

'Bu şartlar altında... hiçbir şey yapılamaz."

Önünde bir atı çeken Annette, duygularını yatıştırmak için dudağını ısırarak tereddütle sordu.

"O adam, sana vurarak sinirini senden çıkarmadı, değil mi?"

Max'in gözleri büyüdü ve başını sertçe salladı.

“Bu çok saçma! Ri-Riftan bunu bana asla yapmaz!”

"Öyle değilse, o zaman rahatladım, ama...”

Annette kaşlarını çattı ve onu baştan aşağı süzdü.

Max aceleyle cüppesine sarındı, ormanda ne yaptıklarını fark edip etmediğini merak etti. Dudakları hala karıncalanıyor ve kalbi çözülmemiş bir sıcaklıkla atıyordu. Kendi tepkisi çok utanç vericiydi. 

'Çok şehvet duymuyor muyum?'

Böyle uygunsuz düşüncelere dalmışken, büyücünün onu yargılayan gözlerini hâlâ hissedebiliyordu.

İfadesini düzeltirken aceleyle bir özür mırıldandı.

"Her neyse...b-ben böyle bir kargaşaya neden olduğum için özür dilerim."

"Eh, her an patlayabileceğini biliyordum. Bu tür durumlarda hissettiğin her şeyi söylemelisin. Hepsini kendine saklarsan, sonunda hasta olursun.” Annette kıkırdadı ve omzuna vurdu.

Max garip bir kahkaha attı. Sonra Miriam'ın sinirli sesini duydu.

"Eğer gösteri bittiyse gidelim. Canavarlarla dolu bir yerde kamp yapmak gibi bir arzum yok.”

Max aceleyle saflara girdi, yüzü utançtan kıpkırmızı oldu. Kutsal Şövalyeler arınma işlerini bitirince hemen atlarına binip dağı geçmek için koşmaya başladılar.
 
Max, giderek artan fırtınalı rüzgarda ilerlerken onun sözlerini düşündü. Düşündüğünden daha derinden incinmişti. Aniden, anne babasının trajik hikayesi aklına geldi. Riftan aynı şekilde bitmeyeceğine söz vermişti.

"Hala sana aynısını yapacağımı mı düşünüyorsun?" Sırtına baktı ve bu tür düşünceleri aklından çıkarmak için acele etti. 

‘Sonra... tekrar konuşacağımızı söyledi, yani her şey yoluna girecek.’

Daha sonra konuşacakları çok şey vardı. Sabırsız olmanın sırası değildi. Şimdi tek düşünmesi gereken bu görevi güvenli bir şekilde bitirmekti.


Yorumlar

  1. Bunu bekliyordum, teşekkürler 🤩

    YanıtlaSil
  2. Uçtum vallahi uçtum 💜

    YanıtlaSil
  3. Harikasınn. Adminciğim seni çooooook seviyorum. Bu arada nişanın için tebrik ediyorum. Ayrıca yeni bölüm için teşekkür ediyorum. ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  4. Admin seni çoookkkk seviyorum♥️♥️

    YanıtlaSil
  5. Yeni bir bölümün olmasına yönelik çok az umudum vardı sayfayı açıp yeni bölümü görünce inanılmaz derecede mutlu oldum çok teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  6. Hemen yarın olsun😭

    YanıtlaSil
  7. Mükemmelsiniz😍🥰

    YanıtlaSil
  8. Eski bölüm yorumlarını okumaya gelmıstım gozlerime ınanamadım amen tenrim didim bu ne hız maşallah masAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölümü okudum da acı çekiyorum artık neden neden neden 😤🥺

      Sil
    2. Tam diyorum tam böyle zirveye çıkıyoruz sonra hop kala kalıyoruz 😭😭

      Sil
  9. Maxi ve riftanın tutkularının yarım kalması işte bu biraz üzdü artık özlem gidersinlerr 🤤🤤💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben artık aglıycam ama 😭

      Sil
    2. Bende 😭 şu canavarlar bir bitse de hasret giderseler 😭

      Sil
    3. Bu konuşma bile içimi rahatlattı, şükür moment.

      Sil
    4. Sonunda riftana özledim diyebilmesi 🥰

      Sil
    5. Eridim eridimm. O ata bindirmesi bilee🥰

      Sil
    6. O anlara düştüm 🥰

      Sil
  10. Eline emeğine sağlık admincim çok çok teşekkürler harikasın 💙❣

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkürler güzel bir bölümdü

    YanıtlaSil
  12. Çok çok iyi bölüm

    YanıtlaSil
  13. Riftan bizi kahretti yavrum benim her şeyi içine atıyor

    YanıtlaSil
  14. Yavrularım benim, sizi paöuklara sarıp iyileştiresim ama Maxi bayaa iyileşti, bu Riiftana da iyi gelecek. Küçük Riftanım aslında ne kadar ince düşünceli ve duygusal

    YanıtlaSil
  15. Bugün bir yeni bölüm daha beklemiyordum çok mutlu oldum harikasın -beste

    YanıtlaSil
  16. Riftan neler çektim biliyor musun diye anlatmaya başlayınca efkarım birikmiş sığmaz içime sevdiğim nerede ben neredeyim diye dertli dertli ferdi özbeğen dinlediğini falan hayal ettim Anatolda insanlar böyle ayrılık acısı çekiyor olmalı bence -beste

    YanıtlaSil
  17. "Gerçekten böyle davranmak zorunda mıydın? Gerçekten böyle görüşmek zorunda mıydık? Sürekli düşündüm, geri döndüğünde... bir daha asla pişman olacağım bir şey söylemeyecektim. Bir daha asla böyle gitmene izin vermeyecektim."
    Riftan pişman olacağım şey derken gidersen seni beklemeyeceğim demesini kastediyor olmalı. Karşılaştıklarından beri Maxi gittiği için bu kadar öfkeli olduğunu sanıyordum ama aslında gitmesinden ziyade bu şekilde dönmesine öfkeli olduğunu anladım. Maxinin yapacaklarının bir sonu olmamasına öfkeli. Hayatımız boyunca hep bu şekilde kendini tehlikenin ortasına mi atacak bu hep böyle mi sürecek diye düşünüyormuş. Bu daha mantıklı ve onun anne travmanın daha çok uyum sağlıyor. Riftanın Maxi kuleye gitti diye bu denli öfkeli olmasını anlamlı bulmuyordum çünkü Maxinin gitmeye bir şekilde mecbur kaldığını biliyor ve mektuplarindan da hemen dönmeye çalıştığını anlamış olmalı. O yüzden tartışmalarında Riftanın öfkesinin asıl kaynağını anlamak benim için Riftani daha doğru bir zemine oturtmama yardımcı oldu şimdi ona daha az kızıyorum-beste

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm
      Hımmmm
      Hımmmmmmm
      Hımmmmmmmmmm
      Bu yorum nasıl oldu da beni sakinleştirdi ama hala riftana kızgınım maxiyi oyle ugurladığı için

      Sil
    2. Riftan son ana kadar bu şekilde davranarak Maxiyi caydıracağını sanmıştı bence. Ya da kendini kandırdı, annem gibi olmamak için Maxiyi unutabilirim diye. Ama yapamayacağını daha o gitmeden fark etti -beste

      Sil
    3. Ah yorumun o kadar çok doğru ki riftanın sinirinin maxinin yine kendini tehlikeli bir yolculuğa atmış olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum ve gidersen beklemeyeceğim cümlesinin pişmanlığını acısını 3 yıl boyunca aşırı derecede yaşamış olduğunu hissediyorum 😭

      Sil
    4. Bebeklerim her şeyi içlerine atmaktan vazgeçmeliler artık dertten kurdeşen dökecekler konuşsalar her şey yoluna girecek -beste

      Sil
    5. Canavarlarla savaşmaktan konuşma kısmına tam gelemediler ki ertelediler yine artık şu canavarlar bir bitse de konuşabilseler.

      Sil
  18. Maxinin ayrı geçirdikleri zamanda aralarındaki b a r i y e r i n daha da güçlendiğini hissetmesi... bizim fark ettiğimiz mesafeyi kendi de hissediyormuş. İkisi de devamlı susma ve kaçma eğilimi gösterdiği için azami miktarda iletişim kurdular bu yüzden birbirlerine aşıklar ama birbirlerini tanımıyorlar. Bu yüzden de anlayamıyorlar. Bu bölümden itibaren umarım bu değişir kavgalarını sabırsızlıkla bekliyordum kısa sürdü ama memnunum jfdjjdfj -beste

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım riftan maxiye onu çocukluktan itibaren tanıdığını o zamandan beri onu aklından hiç çıkarmadığını anlatır. Böyle bir bölümü görmeyi çok istiyorum. Maxi çiçekli taç yapıp verdiği çocuğu hatırlıyordur umarım.

      Sil
    2. Maxi gibi ilgisiz büyümüş yalnız bir çocuk asla unutmaz öyle bir şeyi bence ben de sabırsızlanıyorum bunu konuşmaları için-beste

      Sil
    3. Bende unutmamış olduğunu düşünüyorum ve böyle bir bölümün olmasını heyecanla bekliyorum. Böyle bir bölüm yazılmıştır umarım.

      Sil
  19. Ben demiştim kavga edin de Heberoncuğum Nitram eğlensin diye bakın bebeğim hemen nasıl keyiflendi dndndndndndn -beste

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberon hep gırgır hep şaöata dermişiiimmmm. İçi ne güzel bir adam o. Yerim onu diyeceğim ama sende beni yersin sonra

      Sil
  20. Şehirlere ejderhalar yağardı her gece biz durmadan sevişirdik -beste

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haykırdım sdfhjsdhfksdjk

      Sil
    2. Sör Ahmetxion Kaya bu parçayı sör calypse'in kızıl saçlı leydiyi tenhalara kaçırıp kaçırıp kıtlamasından esinlenerek yazmıştır -beste

      Sil
    3. Ahahhahahha harikasın ya çok güldüm😁🤣

      Sil
    4. Sör Ahmetxion Kaya'nın Spotify linki varsa çok mutlu olurum lütfen paylaş :)))

      Sil
    5. Dncndnxnsnxnh temin etmeye çalışacağım kendisinin
      Karanlık yollardan geçtik
      Zehir gibi sular içtik
      Bir yanımızda ölüm
      Bir yanımızda yâr sevdik
      Bir değil, binbir kere
      Lexos dağından geçtik
      Ejderha denen illetin
      Ta göğsünü deldik geçtik
      Şeklinde devam eden şarkısını da çok beğeneceğinize eminim -beste

      Sil
    6. Ahmetxion Kaya baya iyi bir halk ozanıymış. Kitabımızın yorumlarında şarkılarını daha çok görmek isteriz Beste Hanım

      Sil
    7. Bu konuda çok çarpıcı bir çalışmam var bir sonraki bölümde tüm bilinmeyenleri ve bütün şarkıları ile Ahmetxion Kayaya yakından bakmak için buralarda kalınız fjdjjdjjd -beste

      Sil
  21. eskiden tek kelimeyi zor eden maxi'min şimdi böyle içini döke döke konuşması çok duygulandırdı beni... ayrıca sonunda yakınlaşmalarına da çok sevindim umarım dahasını da görebiliriz yakında 😋 bu arada admincim gerçekten çok hızlısın ellerin dert görmesin iyi ki varsın 😍😍

    YanıtlaSil
  22. O degilde riftanın maxiyi çocukluğundan beri sevdiğini itiraf etse at nalı tacı atlatsa ah ah

    YanıtlaSil
  23. Şu Miriama inanılmaz gıcığım ya bölümde hakkında tek cümle geçse o da Miriam bir nefes aldı olsa bile oha artık bunu da mı yaptı hadsiz diye yaygara koparasım geliyor bir kaşık suda boğsam keşke şu kızı -beste

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptığını beğendin mi Miriam ha? Bütün oksijeni bitirdin -beste

      Sil
  24. Ya duygusal bir anneyim Maximin ilk halini hatırlayın ne kadar gergin ne kadar korkak ve kötümserdi. Olmayacak endişeler besliyordu geleceğe dair karamsar ve umutsuzdu. Şimdi "her şey yoluna girecek" diyor. Bu kızın kişisel gelişimi beni duygu sellerinde kilometrelerce sürüklenmelere itiyor -beste

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kesinlikle beni de duygulandırıyor. Kızıyla gurur duyan bir anne gibi hissediyorum. Maxinin bu gelişimi ve özgüvenini kazanıyor oluşu ilişkilerini tamir etmekte büyük bir etken.

      Sil
  25. Öpüşüp koklaştılar ama çok değildi olsundu
    Maxi keşke riftanın geçmişini öğrense

    YanıtlaSil
  26. Isınmaya başladıkkk çeviri yapan ellerin dert görmesin emeğine sağlıkkk😍

    YanıtlaSil
  27. Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  28. Çeviri için teşekkür ederim 🥰

    YanıtlaSil
  29. Bu leon var ya tam dayaklik

    YanıtlaSil
  30. Mk az otede kutsal sovalyeler ve buyuculer var riftan bey hemen tartismayi fan fin fona donusturuyo

    YanıtlaSil

Yorum Gönder