MEŞE AĞACININ ALTINDA 2. KİTAP - 143. Bölüm (UNDER THE OAK TREE)

 


Ama tam bunu söyleyecekken, Riftan tartışmayı kesmek istercesine geri çekildi.

"Ayrıca, eğer ben ona dişlerimi geçirmezsem, o bana geçirecek. Bir dahaki sefere bırakmayacağım.”

Max onun Ruben’deki toplantıdan bahsettiğini anlayınca sustu. Riftan intikamını durdursa da dediği gibi babası yerinde duramazdı. ‘Şüphesiz babam, ben gittiğimde ona bin türlü eziyet etmiştir.’

Max suçluluk duygusuyla dudağını ısırdı. Ona bağlı olduğu için yaşadığı sıkıntıları ve engelleri düşünerek başını kaldırmaya cesaret edemiyordu. ‘Yine de, babamın hayatının en azından çoğunu mahvedebilmesi beni rahatlattı.’

Ama eğer Riftan'ın hayatı ızdırap ve öfkeyle lekelenirse ne babasını ne de kendisini affedemezdi. Geniş sırtına bakan Max, boğuk bir sesle sordu.

"Hiç düşünmedin mi... Benimle evlenmemiş olsaydın, bu tür bir durum yaşamak zorunda kalmayacaktın.”

Deri yeleğini çıkarıp koltuğa yerleştiren Riftan donakaldı ve yavaşça ona baktı. Max gözlerinin içine bakamıyordu, bu yüzden bakışlarını indirdi.

Bu soruyu neden sorduğunu bile bilmiyordu. Ona gösterdiği sarsılmaz şefkate rağmen, kalbinde hala bu kadar çok şüphe ve güvensizlik olmasına şaşırmadan edemedi. Max kızardı ve anlamsız konuşmasına devam etti.

“Genellikle… soylular evlilik yoluyla güçlü ittifaklar kurarlar veya… bir destek temeli oluştururlar. 
Ancak Riftan evlilik için her türlü yorucu işle uğraşmak zorunda kaldı... Sanki ömür boyu düşman edinmişsin gibi...”

Birden boğazına bir yumru oturunca bir an duraksamak zorunda kaldı. Sert bir şekilde yutkunduktan sonra kırık bir sesle ekledi.

"S-sana uygun olacak biriyle evlenseydin nasıl olurdu diye merak ediyordum...”

"Sana göre benim için doğru insan türü tam olarak ne?"

Max soğuk ses karşısında başını salladı. Başını hafifçe kaldırdığında, yüzünde kasvetli bir ifadeyle bakan Riftan'ı gördü. Yün tuniğini çıkarıp masanın üzerine koydu ve ince bir gömlekle ona yaklaştı.

"Doğru bir evlilik partneri olmanın şartlarının ne olduğunu düşündüğünü çok merak ediyorum."

Max onun sert ses tonuyla titredi, mümkün olduğunca sakin bir şekilde cevap vermeye çalıştı.

"S-sen çok sık savaşa gidiyorsun. Yani... ailede sana askeri olarak yardım edebilecek birinin olması güzel olurdu. Anatol'a coğrafi olarak yakın bir aileye bağlı olsaydın daha da yararlı olurdu. Ayrıca... Riftan ticaret işine de büyük yatırımlar yapıyor... Seninle iş alanında da iş birliği yapsa daha da iyi olurdu. Ve ayrıca...”

"Ayrıca... başka ne var?"

Kollarını göğsünde kavuşturup sertçe sordu. O anda çenesini kapalı tutması gerektiğini biliyordu ama Max, anlaşılmaz bir dürtünün rehberliğinde elinden geldiğince konuştu.

"S-sen çok uzunsun. Bence daha uzun bir kadın sana daha çok yakışır. Daha güzel bir yüzün olan...kendinden emin...ve ayrıca...”

Konuştukça kendini daha çok incitiyormuş gibi hissediyordu. Max gözlerini bir yandan diğer yana çevirdi ve konuşmasını gergin bir sesle bitirdi.

"Eğer sana zarar vermeyen biri olsaydı... daha da iyi olurdu."

Korkunç bir sessizlik çöktü. Max nefesini tuttu ve yere baktı. Yüzü, en büyük zayıflığını ortaya çıkarmış gibi kızarmıştı. ‘Kendimi bundan daha fazla alçaltamazdım.’

Uzun süren sessizlikte dudağını endişeyle ısıran Max, söylediği her kelimeyi geri almak için başını kaldırdı. O anda, Riftan narin bir cam parçasına dokunuyormuş gibi nazikçe yanağını tuttu.

“Seni çok kötü incitmiş olsalar bile, başka birini korumak için savaşabilecek türden biri olduğun gerçeği… Bunun beni ne kadar büyülediğini biliyor musun?”

Max şaşkınlıkla yüzüne baktı. Riftan'ın kara gözlerinin üzerinde acıya benzer bir şey vardı. Uzun kirpiklerini gizlemek istercesine indirdi ve alnına yapışan saçlarını kulaklarının arkasına sıkıştırdı.

"Böyle olman beni çıldırtıyor ama... yine de, uzun zamandır beni kendine çektiğini düşünüyorum. Senin böyle olman beni çıldırtıyor ama... yine de uzun zamandır beni kendine çektiğini düşünüyorum. Birine bu kadar sımsıkı sarıldığını gördüğümde... O andan itibaren seni korumak istediğimi anladım, umutsuzca senin için böyle bir insan olmak istedim."

"Uzun zamandır derken, ne demek istiyorsun?...”

Max şaşkın bir ifadeyle dudaklarını yaladı ve onu kucağına aldığında küçük bir çığlık attı. Riftan onu yakaladı ve paravanın arkasına yürüdü.

Max küvetin tamamen beyaz suyla dolduğunu fark ettiğinde gözleri kocaman açıldı. Onlar alt katta yemek yerken hizmetçi onu suyla doldurmuş gibi görünüyordu. Riftan onu bir rafa oturttu ve ustaca paltosunu çıkarıp yere fırlattı.

"Peki başka ne dedin? Daha özgüvenli bir kadın olman gerektiğini mi?”

Dudaklarının kenarlarında çarpık bir gülümseme belirdi.

"Bu gece, karımdan daha güvenilir ve değerli bir kadın bulmak istiyorsam, eski barbarların kraliçesinin mezarını kazmak zorunda kalırdım, ama kemiklere ilgim yok.”

Max kızardı. Cüppesini çıkardı ve için gösterebilecek kadar ince olan geceliğine baktığında, alçak, çökük bir sesle ekledi.

"Son olarak, bu dünyada senden daha güzel bir kadın yok."

"Bence Ri-Riftan'ın gözleri biraz tuhaf" diye homurdandı, kalbinin derinliklerinden fışkıran sevinci bastırarak.

‘Whedon'un en güzel kadınları olarak övülen Rosetta ve Prenses Agnes'i bizzat tanırken nasıl böyle bir şey söyleyebilirsin?’ Ciddiyetle kaşlarını çattı, onun sözlerine hiç inanmadığını fark etti. 

"Gerçekten büyüleyicisin.”

Daha sonra, uyluklarını sıkıca sıkan çoraplarını yavaşça aşağı çekti. Max, soğuk gece havasının baldırlarına değdiğini hissedince hafifçe titredi.

Riftan örgülü saçlarını parmaklarıyla nazikçe çözdü ve kızgın gözlerle ona baktı. Ona o gözlerle baktığında, gerçekten dünyanın en güzel kadını gibi hissedebiliyordu.

Dikkatlice saçlarından bir avuç tutup ışıkta parıldamasını izledi, sonra dudaklarına götürdü ve nazikçe öptü.

Max titrek bir nefes verip elini ona doğru uzattı. Riftan elini tuttu, boynuna doladı ve sonra dudaklarını her zamankinden daha şefkatle öptü. Yumuşak, ıslak bir dil nazikçe ağzının içinde dolaştı.

Bir kahkaha patlattı ve kollarını onun boynuna doladı. Ona verdiği madalyonun altın kordonu parmak uçlarına değdi. Altın ipi parmaklarının etrafına sarıp hafifçe çekiştirip saçlarını ve kulaklarını okşadığında Riftan'ın ağzından acil bir iç çekiş kaçtı. Artan arzusunu kontrol etmeye çalışıyormuş gibi dudaklarını ayırdı ve yanağını onun şakağına bastırdı.

“Başkalarının kafana koyduğu tüm kelimeleri unut. Sen dünyanın en cesur, en güzel ve asil insanısın. Sözlerime güveniyorsun, değil mi?”

Başını salladı. Başını çevirip onu göz kapaklarından öptü ve şefkatle fısıldadı.

“Bundan şüphe duyduğun zaman bana sor. Sana nasıl bir insan olduğunu tekrar tekrar söyleyeceğim.”

Islak kirpiklerinin arasından onu izlerken, bu adama varlığının derinliklerine kadar güvendiğini bir kez daha anladı. Söylediği her söze ve ona attığı her bakışa inanıyordu.

Onu ateşli gözlerle izleyen Max, gömleğinin kenarını tuttu ve yukarı çekti. Riftan hemen gömleğini başından geçirdi. Sonra boynundaki altın madalyon sallandı ve sonunda bronzlaşmış göğsüne yerleşti. Max ona memnuniyetle baktı. Karanlıkta, loş ışıkta dururken gerçekten çok güzel görünüyordu.

"Şimdi soyunma sırası sende."

Riftan elini aceleyle çekti. Max uysalca oturduğu yerden inip geceliğini çıkardı. Vücudunda tek bir iplik bile kalmadan, onun sıcak bakışlarının altında durdu ve sonra ılık suya daldı.

Riftan hemen pantolonunu çıkarıp onun arkasına oturdu. Uzun, kaslı bacakları uzuvlarının iki yanında duruyordu. Oyulmuş karnı ve geniş, sağlam göğsü kadının sırtına yapışmıştı.

Memnun bir iç çekiş patladı. Tamamen tahrik olmuştu. Riftan, damarlarının gözle görülür şekilde gergin olduğu büyük elleriyle göğüslerini tuttu ve titrek bir nefes vererek elini bacaklarının arasına indirip onu nazikçe okşadı. Çoktan ıslanmıştı.

Kısık bir inilti çıkardı ve poposunu kaldırdı. Sonra vücudunu yavaşça yukarı itti ve hareket etmeye başladı. Max başını geriye attı, vücudu zevkle titriyordu. Tüm düşünceler kafasından kayboldu ve sadece tatlı karıncalanma hisleriyle doldu. Babasına olan tüm öfkesini ve savaşla ilgili endişelerini unutarak zevk uçurumuna düştü.


**********

Ertesi sabah, Müttefik Kuvvetler şehri güvenli bir şekilde terk etti ve doğu yürüyüşlerine devam etti. Neyse ki, diğer yerlerde ilk günkü kötü muameleyi görmediler. Sakinlerin çoğu, onları canavar istilasından kurtarmaya gelen şövalyeleri memnuniyetle karşıladı ve han sahipleri, boş odaların konuklarla dolmasından memnundu.

Bununla birlikte, dükün vasalları, Hedna Bowman adlı adamınkine benzer bir tutum benimsemişti. Buna çok kızmıştı, ama ne Yedi Krallık Konseyi'nin kararına karşı çıkıp geri dönebilirlerdi, ne de saygısızlıkları için dükün vasallarını cezalandırabilirlerdi.

Max, içinde kabaran öfkeyi bastırmaya çalışırken atını yönetti. Dükalıktan Lexos'un sıradağlarına yaptığı yolculuk sırasında, babasına olan nefreti ve horgörüsü her zamankinden daha fazla arttı.

Yorumlar

  1. Yaaaa ben sizi yerim

    YanıtlaSil
  2. Sebahat 🫶🏼🫶🏼💋

    YanıtlaSil
  3. Her gün ikişer bölüm atıp günümü aydınlatan çevirmenlerimize çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Harikasiniz tesekkurler ❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  5. Coook tesekkurler bolumler icin <3

    YanıtlaSil
  6. Cevirmenlerimize teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. İki çevirmenimize de kocaman teşekkürler ❤️

    YanıtlaSil
  8. Bilmem farkında mısınız ama uzun zamandır beklediğimiz bir bölümdü. En azından Max içindekilerin bir kısmını döktü. Darısı Riftan'ın başına artık.🫶🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidip gelip bir kez daha okudum. “Bundan şüphe duyduğun zaman bana sor. Sana nasıl bir insan olduğunu tekrar tekrar söyleyeceğim.” Şu cümleyi söyleyecek biri çıkmaz mı ya benim gibi bir garibanın karşısına🥲

      Sil
    2. DİMİ YA, nasıl içten nasıl aşık edici cümlelerdi eridim bittim*-* maxi'ye nasıl empati yaptıysam gerçekten buna ihtiyacı olduğunu bildiğim için ben de derinlemesine rahatladım

      Sil
  9. Riftan onu ilk gördüğü zamani anlatacak diye bekledim ama yine olmadi☹️
    Yine de çok güzeldi, çok tatlılar yaa
    Özge ve Sabahat coook sağ olun
    Yumuşacık olduk yine🤍🤍🤍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her seferinde bekliyorum hiç yapmıyor ya :D

      Sil
    2. aslında zaten baya üstü kapalı anlattı gibi maxin kafasına ne zaman düserse anlar artık düxmeğdöeşf

      Sil
  10. Çok teşekkürler çeviri için.

    YanıtlaSil
  11. Off çok tatlı bir bölümdü

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık 🥰🥰

    YanıtlaSil
  13. “Seni çok kötü incitmiş olsalar bile, başka birini korumak için savaşabilecek türden biri olduğun gerçeği… Bunun beni ne kadar büyülediğini biliyor musun?”
    " Senin böyle olman beni çıldırtıyor ama... yine de uzun zamandır beni kendine çektiğini düşünüyorum. Birine bu kadar sımsıkı sarıldığını gördüğümde... O andan itibaren seni korumak istediğimi anladım, umutsuzca senin için böyle bir insan olmak istedim."

    Maxi'nin çocukken, köpeğini korumak için boyundan büyük canavara cesurca karşı çıktığı o zamandan bahsediyor Riftan. Keza Etilen Kalesi vakası da aynı şekilde. Maxi cesaretiyle ve fedakarlığıyla kendine hayran bırakırken Riftan'ın kalbini endişeyle dolduruyor. Riftan Maxi'yi ilk defa köpeğine sarılırken görmüştü sanırım. Hayatında annesinden bile sevgi namına bir şey görmemiş, oyun arkadaşı dahi olmamış, çilekeş Riftan; kırık bir kalple, köpeğine öyle büyük bir sevgi ve şevkat gösteren Maxi'yi tabi ki unutamaz. Ben daha güzel bir aşk okumadım. Riftan'ın aşkı beni büyülüyor❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeviri için çok teşekkür ederim. Emeğinize sağlık

      Sil
    2. Al bende de o kadar! İşte bu yüzden Riftan'ın gözünden hikayeyi okumak beni çok daha fazla etkiliyor ve tatmin ediyor. Max zaten çok sevildiğinin farkında. Ama bir de bu sevginin gerçek derinliğini bilse... O günleri de görürüz umarım.🤲🏻

      Sil
  14. Emeklerinize sağlık güzel canlar💓🙏

    YanıtlaSil
  15. Çok keyifle okudum sevgili cevirmenlerimize çok teşekkür ederim 🥰

    YanıtlaSil
  16. şu duşun devamını bizde göreydik 😈
    riftanda gelişme var önceden olsa maxi öyle konuştuğu zaman odayı terk ederdi sen ne diyorsun diye yada bağırırdı ama şuan çok daha ılımlı inanıyorum ki yakın zamanda maxiyi ilk gördüğü zamanı da anlatır

    YanıtlaSil
  17. Ya işte bu bölüm gerçekten önemli bir bölüm çünkü iki farklı insan gibi davranmıyorlar artık birlikte bütün gibi hissedip öyle davranıyorlar eskisi kadar toy değiller

    YanıtlaSil
  18. o kadar iyi geldi ki şu bölüm yemin ederim aşkları o kadar lezzetli ki okurken kendimden geçiyorum, riftan'ın köpeği koruduğu ana yaptığı gönderme beni mahvetti... keşke tam olarak anlatsa onu ne zamandır sevdiğini, karda ölmek üzereyken maxi'nin hatırasıyla hayata tutunduğunu. olsun bu da çiftimiz için devasa bir başarı! çevirmenlere çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa karda öyle hüzünlü hissetmesinin nedeni karda öleceği gün maxiyi düşünmesi mi hiç bu açıdan bakmamıştım

      Sil
    2. Hakikaten yaa
      Aydınlandım, kafama takilmisti o hareketi Riftan'ın

      Sil
  19. Elinize emeğimize sağlık, çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. İşte bu ya işte bu! Bize böyle şeylerle gel ya 😀

    YanıtlaSil
  21. Cok duygulandim bu nasil bölümdü yakti bizi

    YanıtlaSil
  22. Riftan'ın ve Maxi'nin en önemli ortak yanları; ikisinin de sevgisiz büyümüş olmaları. Koşulsuz sevgiyi ikisi de tadamamış. Riftan daha çocukken bu boşluğu Maxi ile doldurdu ama Maxi o boşluğunu doldurmaya Riftan'ı tanıdıktan sonra başladı. Bu bölümde bile hâlâ "benimle evlenmemiş olsaydın daha iyi olmaz mıydı?" Diye sordu. Riftan'ın koşulsuz sevgisine tam inancı, Riftan'ın onu ne zamandan beri sevdiğini öğrendiğinde olacak bence. Umarım yazar bunu bize gösterir. Bir de Riftan kabuslarından sonra tutunduğu o anısını da söylese tamamlanacak her şey.

    YanıtlaSil
  23. Keşke söyleseydi geçistirmek yerine çocuklugundan beri seni seviyorum hep sen vardin diye cok hüzünlü ama güzel bir bölümdü

    YanıtlaSil
  24. Yeni bölüm gelir mi bugün 😍

    YanıtlaSil
  25. önceki bölümle bu bölüm arasında maxi de çok fark var. Herkesin içindeyken o cesur kız, yalnızken ve riftanla beraberken kırılgan içindeki düşünceler gibi yaşayan birine dönüyor. Artık maxi riftana az da olsa eskiden beri içini kemiren konuları anlatmaya başladı, bu çok güzel bir gelişme bence. ayyy pamuk gibi oldumm çok güzeldiii ellerinize sağlık Sabahat ve Özge🌸

    YanıtlaSil
  26. Vallahi de Riftan billahi de Riftan sonuna kadar Riftan ille de Riftan Riftan da Riftan ben senden razıyım Riftan off çok şükür bugünleri de gördük 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

    YanıtlaSil
  27. "Bu soruyu neden sorduğunu bile bilmiyordu. Ona gösterdiği sarsılmaz şefkate rağmen, kalbinde hala bu kadar çok şüphe ve güvensizlik olmasına şaşırmadan edemedi. Max kızardı ve anlamsız konuşmasına devam etti." Hatırlayın ilk kitapta Rosetta ne demişti "ona inandığını ve sevdiğini düşündüğün anda bile şüphe duyacaksın asla ona tam olarak güvenemeyeceksin"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Riftan bu bölümde öldürdü beni kaç kez okudum o sahneleri bilmiyorum 😭😭

      Sil
  28. Bölüm boyu feels geçirdim, heyecandan ve erime hissinden içim dışıma çıktı. Riftan ne güzel adam ya, aralarındaki sorunları da giderek çözdüklerinde daha da birbirlerine yakınlaşıp bağlılaşmaları o kadar güzel ki. DARISI BİZE. Ayrıca ben de bir an geçmişten bahsedeceğini düşündüm. Aslında tam bahsetmelik yerdi, yazar neden bu fırsatı kullanıp ortalığı iyice ateşe vermedi merak ettim. Bildiğime göre Riftan geçmiş hakkında fazla bir şey anlatamadan kitap bitiyormuş ama kitabın hala özel bölümleri geri sayıma aldığını unutmayalım, inşallah o bölümlerden birinde çok tatmin edici tonla şey olur. Riftan'ın, Maxi'nin küçükkenki tazısına olan göndermesi ve o zamandan beni kendine çekiyordun demesi, her zaman sorduğunda sana seni defalarca anlatacağım demesi... KIZLAR BUNLAR ÇOK AŞIK AĞLİCAM

    YanıtlaSil

Yorum Gönder