How to Get My Husband on My Side - 100.Bölüm (Türkçe Novel)


Oyuncu bekleme odasının ahşap duvarlarından gelen yankılar cücelerin inleme sesine benziyordu.

Ama bu onu rahatsız etmedi.

Heyecanla kükreyen seyirciler ile karşılaştırıldığında bu ses neredeyse fısıldamaya benziyordu.

(Andymion) "Hah şu çığlıkları duyabiliyor musunuz? Düne göre bugün daha coşkulular. Herkes çok heyecanlı olmalı!"

Izek, tribünlerde oturup canavarlar gibi uluyan kalabalığın heyecanlı olup olmadığıyla ilgilenmiyordu.

Aklında sadece bir kişi vardı. Sadece acele etmek, her şeyi bitirmek ve koşup ona sarılmak istiyordu.

(I)"Andymion, gevezeliği bırak ve temizle."

(Andymion) "Gergin misiniz?"

Ne zamandan beri onu dinlemeyi bıraktı?

Kafasında bu düşünceler varken, Izek temizce bağlanmış mendilini kılıç sapına doğru geri çekti.

Bu arada Andymion durmadan neşeli bir şekilde sohbet ediyordu.

(Andymion) "Bugün sorunsuz bir şekilde kazanacağınızı garanti ediyorum. Ve bir gün, Paladin olduktan sonra, kesinlikle bu yarışmaya katılıp saygınlık onurunu ele geçireceğim!"

(I) "Neden buradasın?"

(Andymion) "Efendim? Sizin stajyerin olarak! Sonuna kadar sizi desteklemeliyim... Yanlış bir şey mi yaptım?"

(I) "Birdenbire, varoluşunun kendisinin yanlış olduğunu düşündüm."

(Andymion) "Çok gerginsiniz, efendim. Lütfen Prenses ile görüşemediğiniz için olan öfkenizi benden çıkarmayın"

Çok küstahça bir konuşmaydı.

Izek öfkelenmek yerine bir süre acıyla düşündü.

Ne zamandan beri bu kadar kurnazdı?

(I) "Hala ergenlikte misin?"

(Andymion) "...hayır, özür dilerim. Sadece kıskanıyorum."

(I) "Kıskanıyor musun?"

(Andymion) "Yani bugün siz kazandıktan sonra, Prenses parlak bir şekilde gülümseyecek ve mutlu olacak, değil mi? Ama ben sizin gibi olduğumda bunu yapacak birini bulabilecek miyim bilmiyorum. Dürüst olmak gerekirse, genç bayanlarla konuşmak benim için zor... ”

Andymion, ciddi bir tonda iç çekti.

Elbette, Izek stajyerinin aşk endişelerini dinleyecek türden bir adam değildi.

Neyse ki, kapı tam zamanında çaldı.

“Sör Izek, biri sizi bekliyor.”

Kulaklarını dikleştiren bir haberdi.

Maçın hemen başlamasına yakın, böylesine sevimli bir şey yaptığına inanamıyordu...?

(I) “Ah, sadece o.”

Daha da kötüsü, stajyeri yüzünden bunu belli etmese de, bekleme odasından heyecanlı bir ruh haliyle ayrılan Izek, kısa sürede hayal kırıklığını gizleyemedi.

Yorumlar

  1. lutfen cabuk gelsin yeni bolun allah rizasi icin lutfen yb gelsin LUTFENNNNNNNNNNNN

    YanıtlaSil
  2. izek napacak onu merak ediyorum lutfenn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölümleri olabildiğince hızlı yayınlamaya devam edeceğiz 🥰🩷~Çağla

      Sil
  3. Yeni bölüm ne zaman? Çeviri için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bölümler bugün yayınlandı 🩷~Çağla

      Sil

Yorum Gönder