How to Get My Husband on My Side - 62.Bölüm (Türkçe Novel)

how to get my husband on my side novel - chapter 62

(I) "Baban şaşırtıcı derecede katı. Bu kadar sert biri olması beni bile şaşırttı.”

Sonunda ağzını açan Izek yavaşça mırıldandı.

Soğuk, alaycı sesiyle vücudum kasıldı.

(R) "Genelde böyle biri değildir. Ama ben kötü bir kaza geçirdim. Yazıklar olsun bana…”

(I) "Neden ağlıyorsun?"

how-to-get-my-husband-on-my-side-novel


(R)"N-ne?"

(I) "Neden ağlıyorsun?"

Alaycı mı olmaya çalışıyorsun?! Ağlamıyorum! Sadece senden o kadar korkuyorum ki içim parçalanıyor, seni soğukkanlı canavar!

(R) "Ah... Ağlamak istemedim… Üzgünüm... Seni hayal kırıklığına uğratmaktan korkuyorum..."

Tam gözlerimi sileceğim sırada kolumdan tuttu ve beni kendine çekti. Bacaklarım gevşerken gözlerim büyüdü.

Izek elimi tuttu ve alnının üstüne koydu. Bunu uzun süre tek kelime etmeden yapmaya devam etti.

how-to-get-my-husband-on-my-side-novel

Islak ve darmadağınık gümüşi saçlarına boş boş bakarken aklımdan binlerce düşünce geçti.

Ve sonunda başını kaldırdığında söylediği şuydu, "İnsanlar benim yüzümden bu hale geldiğini düşünürdü."

(R) “…….”

(I) "Kertenkele peşime düşecek olsa bile söyleyecek hiçbir şeyim olamaz."

Neden bahsediyorsun, Ejderha Savaşçısı?

Islak olan yanağımı sert bir avuç içi kapladı.

(I) "Bir kız ağladığında ne yapacağımı bilmiyorum. Ve…"

(R) “…….”

(I) “Bunu her yaptığında, ben…….”

Dişlerini sıktı, gözleri tuhaf bir duyguyla titriyordu.

Öfkesini ve acısını bastırdığı şaşkın bir bakış.

Kafam karışsa da onun için üzüldüm.

(I) "Keşke kocan daha akıllı olsaydı. Ama elimde değil."

Ne diyeceğimi bilemedim.

Islak yanağıma dokunuşu yumuşaktı.

Eli sert ve nasırlıydı. Ama kötü hissettirmiyordu.

how-to-get-my-husband-on-my-side-novel

(I) "Düşünme ve kaçınma arasında gidip gelmeyi bırakmalıyım..."

(R) “…….”

(I) "Artık gerçekleri söylemek için tek bir şansın var. Öyleyse bana ne istediğini söyle. Her şeyi yapabilirsin."

Başım zonkluyordu. Sanırım bunu geçen sefer de söylemişti. Kararımı verdikten sonra her şeyi yapabilirdim… Bunun ne anlama geldiğini bilmiyordum ama tam şu anda aradığım fırsatın sonunda ayağıma geldiğini görebiliyordum.

Bu ani fikir değişikliği hakkında ne diyeceğimi bilemiyordum. Ama bu anı göz ardı edemezdim.

(I) "Bana dikkatlice cevap ver. Sonradan pişman olsan da bir faydası olmaz."

how-to-get-my-husband-on-my-side-turkce


Farkında olmadan, çoktan anlamış olsam da... bana bir çok kez şans vermişti. 

Bu sonuncusuydu...

Bu kapıyı bir kez açtığımda, bir daha asla geri dönemezdim. Bu hiç beklemediğim bir şeydi.

Zaten ilk etapta başka bir seçeneğim yoktu. Seçme şansım olsa zaten hangi yoldan gideceğim belliydi.

Kollarımı kocamın boynuna doladım. Dikkatlice cevap vermeye çalıştım ama ağzım açılır açılmaz dilim sanki ele geçirilmiş gibi büküldü.


how-to-get-my-husband-on-my-side-novel

(R) "Arkadaşlarımla senin yanında yaşamak istiyorum."

Yılanı andıran gözleri kırmızı bir uyarı ışığı gibi parlıyordu. Bir kere iki kere. Yumuşak ve şiddetli bir şeydi... Söylediklerim üzerinde düşünecek zamanım olmadı.

(I) "Oof!"

Vücudum sarsılırken belime sarılan havlu yere düştü.

how-to-get-my-husband-on-my-side-turkce

Yine bir piliçtim!

Ne yapacağımı bilmeden çırpınıyordum ama sırtım yumuşak bir çarşafa gömüldü.

(R) "Ha?"

Büyük yatak, kalın yün ve ince pamuklu battaniyelerle örtülüydü.

Izek beni kucağına oturttu ve sırılsıklam sabahlığını çıkardı.

how-to-get-my-husband-on-my-side-turkce

Nemli kumaş aşağı akarken, şehvetli heykel benzeri vücudu ortaya çıktı.

Garip bir şekilde, geçen seferki kadar korkunç değildi.

how-to-get-my-husband-on-my-side-novel

(R) "İstediğim bu…"

Sıcak oldu. Ayaklarımdaki yumuşak dudakları sıcaktı. Daha önce incittiğim ayağım...

Evet, ayağımı tutuyor ve öpüyordu.

how-to-get-my-husband-on-my-side-novel

Gözlerim yerinden çıkacakmış gibi izledim sahneyi.

how-to-get-my-husband-on-my-side-novel

O kibirli adamın ayağımı öptüğüne inanamadım. Bunu hayal bile edemezdim. Neden bu kadar garip hissediyorum?

Çok geçmeden vücudunun kasları dalgalandı, kıvrandı.

Kendimi vahşi bir hayvanın saldırısına uğramış gibi hissettim.

Geniş omuzları, göğsü ve altındaki beli bir leopar kadar pürüzsüz ve şehvetliydi.

Aniden, garip bir soru aklıma geldi...

Izek kadar acımasız ve güzel başka kim vardı?

(I) "Rahatla Ruby."

how-to-get-my-husband-on-my-side-novel

İsmimi onun sesinden duyunca tepki verecek zamanım olmadı.

Yanıyormuş gibi görünen dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

how-to-get-my-husband-on-my-side-novel

Hayır... Birdenbire çok hızlı ilerlemiyor mu? Yoksa çok uzun süredir kendini mi tutuyordu?

Yumuşak dili dudaklarımı açtı, dişlerimin arasından geçti ve içeri sızdı.

Nefes darlığı, bir zonklama hissedebiliyordum.

Kalplerimiz çarpıyordu.

Titreyen... Gümbür gümbür...

Kimin kalbi olduğunu bilmiyordum.

Baş dönmemden dolayı hareket edemiyordum.

(R) “I-Iz…”

Boynumda sıcak bir nefes gezinirken yukarı baktım. Alnındaki saçı geriye doğru attı.

Kırmızı gözleri üzerimde parlıyor, güçlükle nefes alıyordu.

Gümüş bir ışıkla derin yakut gözleri. Derinlikleri o kadar fazlaydı ki, onların içine çekilecekmişim gibi hissettim.

(I) "Lanet olsun, bana öyle bir bakıyorsun ki..."

how-to-get-my-husband-on-my-side-novel

Beni suçluyor musun yoksa alay mı ediyorsun?

Gözlerimi kırpıştırırken dudakları gözlerime değdi.

Göz kapaklarıma, burnuma, dudaklarıma ve boynuma öpücükler kondurdu.

Onu yanağından öpmezdim.  Şaka gibi gelirdi.

Bu çok tutkulu hissettiriyordu. 

Az önceki şarkı kulağımda çınladı.

Tek şartım, beni hatırlayacağını söyle...

Omzumu okşayan el, köprücük kemiğimi geçti.

Parmaklarının kaburgalarımdan aşağı indiğini hissettiğimde vücudum titredi. Sakin kalmaya çalıştım ama uzuvlarım titremeye devam etti.

(R) "Ah!"

Uzun parmakları mideme dokunarak karnımın alt kısmına ulaştı. Bacağım refleks olarak titredi ve gözlerimin yaşarmasına neden oldu.

(I) "Rahatla ve nefes al."

(R) "Ama ama…"

(I) "Utanılacak bir şey yok. Ben de senin kadar gerginim.”

Yok canım? Neden benden daha iyi olduğunu düşünüyordum? Ana karakter meraklısı.

Ne adaletsiz bir dünya.

Gerilmiş uzuvlarımı gevşettim. Aralıktan içeri soğuk hava doldu.

Vücudum yanmaya devam etti. Sonunda, üst bedenim aniden yukarı kalkarken, parmağının ucundan yarı saydam bir iplik sarktı. (Ç.N: Yarı saydam ipliğin ne olduğunu anlamışsınızdır herhalde 🤭​)

(I) "Elin. Daha önce olduğu gibi.''

Bana alçak bir emir verdi ve başını omzuma gömdü.

Kolumu kaldırdım ve eskisi gibi boynuna doladım.

how-to-get-my-husband-on-my-side-novel

(R) "Böyle mi…?"

Izek cevap vermek yerine başını eğip hafifçe omzumu ısırdı. Ve sonra yavaşça içeri girdi. Her şey bir anda oldu.

how-to-get-my-husband-on-my-side-novel

(R) "B-Bekle bir dakika!"

Çelik gibi bir kol beni sıkıca tuttu.

Mücadele edip omzuna tokat atsam bile fayda etmedi.

Vücudumun parçalara ayrılıp ayrılmayacağını merak ettim.

how-to-get-my-husband-on-my-side-turkce

Acıyor, acıyor kocacığım!

(I) "Rahatla, yoksa daha çok acıtacak."

(R) "Huuu..."

Bunu biliyorum ama sen bunu nereden biliyorsun?

Rahatlamanın neden bu kadar zor olduğunu bilmiyorum.

Alt tarafımın biraz gevşediğini sandım ama birden önümde bir bilek belirdi.

Yanlışlıkla ısırdım. Bana bu yüzden vermemiş miydi?

Acı çeken tek kişi bensem bu adil olmaz.

Güzel, umarım morarmıştır, seni soğukkanlı piç!

Biraz fazla iddialıydım. Kulağımın yanından bir inilti, neredeyse bir inleme sesi geldi.

(I) "Beni gerçekten ısırdın mı? Yarına kadar darmadağın olacaksın.”

(R) "Aman Tanrım, çok üzgünüm..."

(I) "Bu gerçekten delilik."

Bir kıkırdama duyuldu.

Şaşkınlıktan sarhoş gibiydim. Kollarından destek alarak başımı öptüğünde gerginlik yavaş yavaş azaldı.

Yavaşça tekrarlanan itmeler beni acı ve zevkle ürpertti.

(R) “I-Iz…”

(I) "Efendim?"

(R) "B-ben kendimi tuhaf hissediyorum..."

(I) "Biliyorum. Ben de."

Bu bakış neden benim için bu kadar kafa karıştırıcıydı?

Sanki yem olduğunu bile bile tuzağa düşen bendim…

Eskiden olduğum şeye geri dönemeyeceğimi fark ettim.

Tanrım, burada neye dönüşeceğimi nereden bilebilirdim?

Bu gecenin benim için bir lütuf mu yoksa bir lanet mi olacağını nereden bilebilirdim?

Heyecan zihnimi sarstı ve kıpkırmızı dudaklarını yanağıma nazikçe bastırdı.

Yüzümdeki öpücük tatlıydı. O kadar tatlıydı ki neredeyse ağlayacaktım.

(I) "Güzel. Gerçekten."

Gerçekten mi?

Elimi havaya kaldırdım ve saçlarından bir tutamı tuttum.

Sen de öyle...

O yüzden beni hatırlayacağını söyle.

Parlayan bir zırh giyiyordu ve gün batımını izliyordu.

Bugün bu şarkıyı düşünmek bir hata mıydı? Bir şey söyleyecek kadar cesaretim yokken kalbimin neden bu kadar ağrıdığını bilmiyordum.

Bütün gece birbirimize yapışık kaldık.

Bir gün beni terk ettikten sonra bile bu hatıranın onu takip edeceğinden emindim.

Bu sadece bir rüya olsa bile uyandığında unutacaktı...

how-to-get-my-husband-on-my-side-novel

(Ç.N: Bahsettiği şarkı Taylor Swift - Wildest Dream. Şarkı sözlerine göndermeler yapmış sürekli. Merak edenler açıp dinleyebilir <3)

Yorumlar

  1. İplik ne ya ben anlamadım çevirmenim 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende anlamadım desem 🙈

      Sil
    2. Ben de anlamadım bu bakireleri aydınlatın lütfen dnndndnmd

      Sil
    3. Kızımız yeterince ıslanmış mı ilişkiye girmeye hazır mı diye kontrol ediyor şeffaf iplik o asdfghjdksd

      Sil
    4. İplik kısmını bende bilmeden çevirdim gerçekten 🤣🤣 neyse bende sizinle birlikte aydınlanmış oldum 🤣🤣-Çağla

      Sil
  2. Okuduğum en tatlı ilk gece 😍😍

    YanıtlaSil
  3. 62.bölümün sonunda h.o

    YanıtlaSil
  4. Keşke her şey iyi olacak desek ama asıl trajediler başlıyor sıkı tutunun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder