How to Get My Husband on My Side - 11. Bölüm (Türkçe Novel)

 


Ellenia sabahın erken saatlerinden beri dışarıdaydı. Evde sadece asık suratlı hizmetçiler vardı.

Beni uyandırmaya gelen hizmetçiye kahvaltı yapmayacağımı söyledim. Yüzüme sevimli bir ifade takınarak dışarı çıktım. Bu sabah kimse bana bakmaya gelmedi.

Kalpsiz insanlar...

Yine de, bütün sabah yatakta olmak iyi hissettirdi. Ama zamanda kaybıydı. Yataktan kalktım ve banyoya gittim. Kendim yıkanabildiğim için çok mutluydum. Ilık suyla yıkandım ve soyunma odasına yöneldim. Elbiseleri tek başıma giymek asla kolay değildi ancak bazı basit gündelik kıyafetleri başkalarının yardımını almadan giyilebilirdim. Korsemi sıkıp tunikleri giydikten sonra kolları beyaz kabarık yeşil sade bir elbise giydim. Elbiselerimi tek başıma giyme konusunda pratik olmalıyım. Bir dahaki sefere nasıl olur bilmiyorum.

Solgun tenimi kapatmak için biraz makyaj yaptım, uzun saçlarımı parlayana kadar taradım ve nazikçe odadan çıktım. Halılarla kaplı beyaz mermer koridorda ki merdivenlerden aşağı inerken, girişte heykel gibi duran muhafızları gördüm.

Mızrağını tutan muhafızlardan biri daha fazla dayanamayarak yüksek sesle konuştu. "Bir şeye mi ihtiyacınız vardı Madam?"

"Rahatsız ettiğim için özür dilerim. Kocamın nerede olduğunu biliyor musunuz?”

"Üzgünüm, Dük'ün nerede olduğunu bilmiyoruz."

Diğer şövalye cevap verenin omzuna dokundu. Yoksa ikisi bir an için bakıştılar mı?

"Emin değilim ama Bayan Ellenia bugün öğle yemeği saatinde Leydi Furiana ile Elmos limanına uğrayacaklarını söyledi."

"Ah-"

“…..”

“……bildiğiniz gibi, Dük şu sıralar kötü bir ruh hali içinde ve sadece ikisi onu iyi hissettirebilir."

Anlıyorum. Sadece bu iki kız kendini beğenmiş kocamı sakinleştirebilirdi... Sormadığım bir şey için fazladan bilgi verdiler. Kendisini iyi hissetmemesinin nedeninin benim hatam olduğuna eminim. Ve evet, yerimi biliyorum.

Herkes Flaya’yı kıskandığımı görmek için can atıyordu. Flaya'nın şu an benim yerimde olmayı hak ettiğini düşündüklerine eminim. Kıskançlık krizlerimi görmek için can attıklarını da biliyorum. Orijinal kitaptaki Rudbeckia'nın neden Flaya yüzünden zor zamanlar geçirdiğini anlayabiliyordum. Zaten kötü bir üne sahipken, her taraftan bunu yapmaya teşvik edilmesi çok doğaldı. Her neyse, Izek şu anda Elmos Limanı'nda olmalı.

"Anlıyorum. Teşekkürler."

Bir anlık sessizlik oldu. Muhafızlar heykel gibi durmaya devam ederken ben hala yüzümde gülümsemeyle onlara bakıyordum.

Çok geçmeden kasvetli bir ses duyuldu, "İhtiyacınız olursa size at arabası ayarlayabiliriz Madam."

"Teşekkürler bayım. Çok kibarsınız."

“……”

Karaya ilk adım attığım Elmos Limanı, taze deniz meltemi, açık rıhtım manzarası, deniz fenerleri, yakındaki hanları ve barları ile huzurlu ve egzotik bir yerdi. Ama şimdi, şehir muhafızları ve zırhlı Paladin'ler her yerde birbirine karışmıştı ve bu güzel limanın manzarasını bir şekilde kasvetli ve ürkütücü hale getiriyorlardı. Ne yapıyorlardı? Ortam oldukça ciddiydi, toplantı mı yapacaklar? Yoksa önemli biri mi geldi? Hikayenin bu noktasında yabancı bir VIP'nin ziyaret ettiğini hatırlamıyorum.

Arabayı durdurup yürümek için indiğimde, alçak taş duvarın hemen karşısındaki bir barın etrafındaki merdivenlerde oturmuş, güpegündüz bira içen bir grup muhafız ve şövalye gördüm.

Hayır, bu insanlar… gerçekten şövalye miydi? Taş bir duvarın arkasına saklandım, eğildim ve yoğun liman manzarasına baktım.

Ha, yaptığım bu hareket kendimi sapık gibi hissettiriyor… Hayatta kalmak zor.

Gerçekten de Izek oradaydı. Kocam, kızıl sakallı, kırmızı görünümlü bir gardiyanla birlikteydi. Çok ciddi bir şekilde konuşuyorlardı. Onu düşündüğümden de kolay bulmak beni rahatlattı.

Şimdi, onun yanına nasıl gitmeliyim?

"O adam…"

"Kimden bahsediyorsunuz?"

Hayır, lütfen. Kalbim yerinden çıkacak sandım.

Başımı nazikçe çevirdim, o anda çığlık atmamak için kendimi zor tuttum. Yanıma yaklaşanın benim gibi yere çömelmiş bir fare ya da kuş olduğunu düşündüm. Ama yanımdaki bir çocuktu. Bekle, onu bir yerde görmüştüm… Ah, evet. O, göletin yanına Isuke'yi bulmaya gelen Paladin değil miydi? Şaşkınca bakarken, Paladin yavaşça gözlerini kırptı. Berrak kehribar rengi gözleri, düz alnını kaplayan siyah saçları birden bana Cesare'yi hatırlattı ama Cesare'nin saçları bu kadar siyah değildi.

"Ah, korkuttuysam özür dilerim. Neden bilmiyorum ama saklanıyor gibiydiniz."

Yani, ben farkında bile olmadan beni taklit mi etmişti? Biraz tuhaf biriydi. Yine de şu Lorenzo denen çocuk gibi garip bir düşmanlık sergilememiş olması iyi bir şeydi.

"Sorun değil."

"İyi misiniz? Sarayda…”

"İyiyim. İlgin için teşekkür ederim."

Gülümseyerek cevap verdiğimde, Paladin bir an yüzüme baktı ve çok geçmeden alçak bir tonda konuştu. Başını beceriksizce kaşıyarak, "Ben aslında Lord Izek'in astıyım."

Ah, bu gerçekten şaşırtıcıydı.

"Ben de öyle düşünmüştüm. Ne zamandır onunla çalışıyorsun?"

"Aslında çok olmadı. Gerçekten şanslıydım çünkü benden önceki kişi büyük bir hata yaptı.”

"Hata mı?"

"Evet. Lord Izek’in huzurunda müstehcen bir şarkı söyledi.”

Ohh… Bu o gün duyduğum şarkı mıydı? Lorenzo... bu çocukta Lorenzo gibi benden bir şeyler mi öğrenmek istiyordu?

“Leydim neden böyle saklanıyorsunuz? Lord Izek'i görmeye gelmediniz mi? Gidip onu getirmemi ister misiniz?"

"Hayır, bu... Buraya onunla buluşmak için gelmedim, sadece onu görmek için uğradım."

"Ah, anlıyorum. Uzaktan izlenebilecek en iyi insandır. Ama leydime karşı çok sevecen değil mi? Öylece ayrıldığını öğrenince çok üzülecek."

Onun sözlüğünde "sevecen"in ne anlama geldiğini çok ama çok merak ediyordum. Yine de utanarak gözlerimi yere indirdim.

"Öyle mi diyorsun?"

"O bir kadına onu beklemesi için yalvaracak kişilikte biri değil."

“……”

"Ah, lütfen bunu söylediğimi kimseye söylemeyin. Ölesiye dayak yiyebilirim."

Bu noktada Izek tarafından çok dövüldüğü için vidalarının eksik olup olmadığını merak ettim. Başka bir konuya geçmeye karar verdim.

"Burada neler oluyor?"

"Birdenbire meydana gelen şu saray göleti olayı..."

“Neden bir dahaki sefere yan yana yatmıyorsunuz?”

Korkutucu hırlama sesi ikimizin de nefessiz kalıp çığlık atmamıza neden oldu.

Ah Kalbim.

"Tavsiyeleriniz..."

"Evet. Her zamanki gibi mükemmelsiniz."

Izek bir an hiçbir şey söylemedi. Bize bakarken damarları şakağından dışarı fırladı. Çok korkutucu.

"Ah, Leydim! Bizde Andymion'un kiminle saklandığını ve bize küfür ettiğini merak ediyorduk.”

Eğer onları bu kadar endişelendirdiyse bir sürü vukuatı olmuş olmalı. Demek bu çocuğun adı Andymion'du.

Oturduğum yerden kalktım. Biraz başım döndü ama iyiydim.

"Merhaba, Sör Ivan."

"Nasıl hissediyorsunuz? Dün yaşadıklarınızdan dolayı sizin için endişelendim... Hey, Andy, git buradan. Neden hala duruyorsun, orospu çocuğu?”

O kadar güzel gülümsüyordu ki, sanki gül yaprakları uçuşuyormuş gibiydi. Ve o bu sözleri söylerken çok daha insancıl görünüyordu.

"İlgin için teşekkür ederim."

"Ne demek. Bu arada, bu vahşi piçle mi buluşmak için buraya geldiniz?”

Sözü edilen vahşi piç, kaçan astına bakıyordu. Bakışları tekrar beni buldu. Nasıl bu kadar sabredebildi?

"Özür dilerim, bölmek istemedim. Ama dün olanlar için teşekkür etmek istedim…”

"Bu vahşi piçin minnettar olması gereken bir şey, Leydim. Karısını kurtarma şerefine nail oldu. Sen de aynı şeyi düşünüyorsun değil mi? Vicdanın varsa bu soruya cevap vermelisin?”

Tabii ki Izek'in vicdanı olamazdı.

Izek, arkadaşının alaylarına aldırış etmeden demesi gerekeni söyledi. "Sadece olması gerekendi."

"Hayır, elbette öyle. Ben ölürsem herkes zor durumda kalır.”

"Ne?"

"Leydim, bizimle öğle yemeği yemeye ne dersiniz? Eminim o da sevinecektir."

Sör Ivan, zarif bir şekilde araya girerek Izek'in muhteşem omuzlarını sıkıca kavradı. Oh, gerçekten çok cesaretliydi.

"Gerçekten size katılabilir miyim? Yakın arkadaşlar olarak sohbetinizde size rahatsızlık vermek istemem."

"Ne? Sanırım yanlış anladınız, o kadar yakın değiliz. Öncelikle onunla arkadaş olmak istemiyorum. ”

"Ama Ellen ve L-leydi Furiana rahatsız olabilir... Eve gidip dinlenmeyi tercih ederim."

Kıskançlıkla hiçbir bağlantısı olmayan saf bir hayran olduğumu sonuna kadar anlatmaya çalıştım ama iki Paladin’in tepkileri biraz tuhaftı.

"Ha? …Bu… Leydim?”

Eee? Neden böyle davrandı?

Başımı masumca salladım. Ama yüzlerindeki ifadeler gittikçe garipleşiyordu. Sör Ivan'ın yanı sıra, Izek de gözlerini fal taşı gibi açmış bana bakıyordu. Şaşırdım.

O sırada burnumda sıcak bir şeyin aktığını hissettim.

Yorumlar

Yorum Gönder