How to Get My Husband on My Side - 46. Bölüm (Türkçe Novel)

how to get to my husband on my side novel - chapter 46

(I)"Bunu sana verdim."

Bir anlık sessizlik oldu. Kocam, Şeytan'ın enkarnasyonunun karanlık aurasını sızdırarak boş bakışlarıma takıldı.

(Ivan)"Hey seni orospu çocuğu, neden kardeşime ters ters bakıyorsun? Amacın benimle kavga etmek mi?"

Sör Ivan'ın sinirlenip böyle davranması bana hiç de mantıksız gelmiyordu. Bu yüzden daha önceki pudingin tadının nasıl olduğunu merak ettim.

(I)"Başkasının malına göz dikmenin yedi günahtan biri olduğundan haberin yok mu?!"

(Ivan)"Ne demek istiyorsun? Bu orospu çocuğu, birdenbire nasıl böyle şeyleri önemsemeye başladı?!... Biraz puding yemenin nesi yanlış? Leah, başka bir şey ye!"

(Leah)"Evet, başka bir şey yememin sakıncası yok."

Beklenmedik bir şekilde Leah başını salladı ve çilekli puding tabağını çekti. Boş bir ifadeyle kuzenine bakan Ari de yemeğe geri dönüyormuş gibi yaptı.

Hayır, bu günahı daha önce hiç duymamıştım. Ama bunu da yemek istemiyordum!

(I)"Hadi, bir şeyler ye."

Benim kadar şaşkına dönen Ellenia da içini çekti. Bu yüzden garip bir ruh haline kapılıp, o hırsla dev çikolatalı pudingi alıp ağzıma attım.

Tatlı mayhoş bir tat tüm ağzıma yayıldı.

Hah, gerçekten çok lezzetliydi!

İsteksiz görünmeme rağmen uzun zamandır lezzetli bir şey tatmadığımı fark ettim.

(Elle)"Her şey yolunda mı?"

(Ivan)"Tapınak, Buz Ejderhasını yakalamak ve onu gladyatör maçlarında oynatmak istiyor gibi görünüyor."

(Elle)"Bu mümkün mü?"

(Ivan)"Hala genç bir ejderha olduğu için bu mümkün Prenses. Bununla başa çıkabiliriz. Ancak çok  ender rastlanan bir tür olduğu için şimdilik serbest kalmasını isteyenlerde var."

İki paladin ve Ellenia arasındaki konuşmayı dikkatle dinledim.

Ejderha hala çocuktu.

Ama gladyatör maçı? Onlarca yıldır var olan nesli tükenmekte olan bir tür için bu nasıl bir tuzaktı?

"Kursiyerler aramayı bıraktılar. Bu yüzden ejderhanın durumu daha iyi olmalı." Alaycı bir şekilde mırıldanan Izek yan yan bana baktı. Neden ben?

Hiçbir şeyden haberi olmayan Ellenia çok gergin görünüyordu.

(Elle)"Ejderha hayatta olduğu sürece diğer canavarların sayısında artış olma riskiyle karşı karşıya kalabiliriz."

(I)"Pek sayılmaz. Öldürülen canavarların sayısı, öldürülen ejderhaların sayısı kadar."

(I)“Hırslı gençlerin ejderha avcısı olabilmek için ava çıkacakları konusunda endişelerim var. Daha sonra onların cesetlerini bulabilmek için çok uğraşacağız.”

Mantıklı ama konuşana bak... Kızgın bir ejderhanın önünde benimle tartışanlar kimlerdi acaba!?

(Ari)"Leydim, ejderhaları sever misiniz?"

(R)“…ahahah. Peki ya sen?"

(Ari)"Ejderhalar çok tatlı."

(R)"Evet, tatlılar. Acınası ama sevimli."

Ari ve Leah, ejderhaların o kurabiyelere benzediğini hayal ediyor gibiydi. Ya da peri masallarındaki aptal gibi davranan beceriksiz yaratıklar olduğunu.

(I)"Hala tacı takmamak konusunda kararlı mısın?"

(Elle)"Neden? Denemek mi istiyorsun?"

(Ivan)"Iz'in başına çiçeği takacağı gün gelirse, tapınağın ön kapısında dört ayak üzerine durup köpek gibi havlayacağım."

Garip bir şekilde bu huzurlu ortamda, çikolatalı pudingin her parçasını kazıyarak yemeği bitirdim. Daha önce hiç yapmadığım şeyleri yaptıktan sonra, gelecekte olabilecek herhangi bir kaosa karşı kendimi hazırlamaya çalıştım.

Bir süre sonra Leah ve Sör Ivan aramızdan ayrıldılar. Prenses Ari de kraliyet sarayına geri döndü. Ve ben…

(I)"Böyle gezintiye çıkabilecek kadar kendini iyi hissediyor musun?"

(R)"Bay Sergey her gün en az yarım saat yürümem gerektiğini söyledi... Önceleri düzgün yürüyemiyordum."

Canavarlarla tek başıma yürüdüm.

Neden sadece bahçede yürüdüğümüz halde mezbahaya sürüklenen bir piliç gibi hissediyordum? Elbette, kocamın benimle yalnız konuşmak istediğini bir şey olduğunu biliyordum.

Canavarlar ve ben.. Benden nasıl kurtulacağı... ya da kaçmamın nedeninin Freya'nın zehirlenmesiyle ilgilisi olup olmadığı..

(I)"O bir şarlatan."

Bay Sergey bir şarlatandı. O zaman neden ailesinin şarlatan bir doktoru vardı?

Bahçeden daha çok vahşi bir ormanı andıran yerde yürürken aramızda fırtınalı bir sessizlik asılı kaldı.

Ter, onun sıkıca tuttuğu avucumdan aşağı kaydı.

Beni sorgulamasını istemiyordum. Ama bu gecikme çok boğucuydu.….

(I)"Senin şu kaçak arkadaşların..."

(R)"Evet?"

(I)"Onlarla ilk kez ormanda mı karşılaştın?"

Kaçak arkadaşlar?!

Kuruyan boğazımı temizledim ve düşündüm.

Griffin ile ilk kez o zaman tanıştım ama Popo için durum farklıydı.

Popo ile ilk karşılaşmamı açıklamak için binicilik partisinden bahsetmem gerekiyordu.

Tanrım, neden her şeyi en başından beri soruyordu? İnsanlara eziyet etmekte çok iyiydi.

Hafifçe kaşlarını çatarak bana bakan Izek, başını hafifçe yana yatırdı. Gümüş saçları güneşte sarı görünüyordu.

(I)"İfadene bakılırsa durum farklı."

Böyle durumlarda bu kadar düşünceli görünmemeliydi. Açık konuşmaktan başka seçeneğim yoktu. Gerisi kadere kaldı.

(R)“Griffin ile ilk orada tanıştım.”

(I)"Peki ya Popori?"

Popo'nun adı Popori miydi? Ne kadar da uyumlu.

(R)"Onu ilk kez at binme partisindeyken gördüm. Eh... orman yolunda ata biniyordum. Bir çeşit asmaya takıldım. Kendime geldiğimde Poporiyi gördüm.."

Biraz kekeleyerek Popo ile ilk görüşmemden bahsettim. Ayrıca evden nasıl kaçtığımı da açıkladım.

"Tapınağa gittim ve kendimi kötü hissettiğim için bir süre dolaşmak için dışarı çıktım. Popo ile karşılaştım ve sonra bilincimi kaybettim."

Ben konuşmayı bitirene kadar Izek tek kelime etmedi. İfadesiz görünüyordu ve hiçbir şey söylemedi, bu da beni daha endişeli hissettirdi.

Bir tencere kapağı gibi sımsıkı tuttuğu elim rahatsız hissetmeme neden oldu. Sanki tek hamlede beni ezecekmiş gibi hissettim...

(I)"Hepsi bu mu?"

(R)"Ne?"

(I)"Başka bir şey mi oldu? Tapınağın yakınında biriyleriyle karşılaştın mı?”

Bu nasıl bir tuzaktı?

Tabii ki kimseye rastlamadım. Orada Lorenzo ve Andymion arasındaki hararetli konuşmanın önemli olduğunu düşünerek kulak misafiri oldum. Neden bana bu soruyu soruyordu?

Meraklı gözlerimi sezen Izek gözlerini kıstı ve garip bir ses çıkardı.

(I)"Anlaşılan o ki kaçmadın, kaçırıldın."

(R)"Bunun kaçırılma olduğunu sanmıyorum..."

(I)“Stajyerim bana garip bir şey söyledi.”

(R)"Garip mi?"

Andymion neyden bahsetti? O gün beni gördü mü? Sütunun arkasına saklanmadan önce beni görmüş olabilir miydi?

Lorenzo benim için bir yabancıydı…

(I)"Lorenzo sana nasıl bir şarkı söyledi?"

Kocam neden bu ne tür beklenmedik sorular soruyordu? Bu kapanmamış mıydı?

Şarkısının hikayesi de benim için hoş bir konu değildi. İnsanlar buna inanmasalar bile, konuşmaya ve başkalarına hatırlatmaya devam ettikleri sürece, doğal olarak umursamaya başlayacaklardı.

Ya Izek benim hakkımda çıkan dedikoduları umursamaya başlarsa?! Bu çok daha kötüydü.

Mesele sadece eski nişanlım olsa bile … Lorenzo Freya'nın kardeşi ve onların aralarını açmaya çalışıyormuşum gibi görünebilirdi.

(I)"Tamam. İstemiyorsan söylemek zorunda değilsin." diye mırıldandı elimi bırakırken.

Yakındaki bir kayaya oturdu.Sonra düşünceli bir yüzle uzaktaki dağa baktı. Uzun bir süre bekledim ama başka bir soru sormadı.

Bu muydu yani? Hey hey hey. Sorguyu bir an önce bitirmek benim için daha iyi değil miydi? 

Gergin ve sessiz bir şekilde bakarken, gözlerim belirgin uyluklarına kaydı.

Bunun bana neden ilk gecemizi hatırlattığını anlamak zordu. Ben de öyleydim-

(R)"L-Leydi Furiana nasıl?"

Onun hakkında konuşmaya başladığımda, kocam hemen bana baktı.

Neden bir anda bu kadar yorgun görünüyordu? Zor zamanlar geçiren bendim!

Birden Don Ormanı'nda bana söylediklerini hatırladım. O gün Izek benden özür dilemişti.

Aklını kaçırmış gibi görüyordu ama kesinlikle bunu söylemişti.

(I)"Az miktarda sihirli taş solüsyonu içmek kuzeylileri öldürmez."

Anlıyorum. Büyük kuzeylilerin ruhu buydu. Peki, tüm bu yaygaradan sonra…

(R)"Bunu yapan hala yakalanmadı mı?"

(I)"Kesin bir ipucu yok, bu yüzden bu bizi yavaşlatıyor. Ayrıca bu yetkililerin sorunu, senin değil.”

Söylediklerinde ciddi miydi? Konuşmayı kısa kesen keskin tonu biraz yabancıydı.

Benimle ilgili tüm spekülasyonlar böylece ortadan kalkmış mıydı?

(I)"Bunun da ötesinde, şu anda kesin olarak bilmem gereken bir şey var..."

Gerginlik geri geldi ve yutkunup soruyu bekledim.

(I)"Buz ormanında tanıştığın tüm varlıkları anlat bana."

(R)"…Ne?"

Yorumlar

  1. Paylaşım için teşekkürler 🌹

    YanıtlaSil
  2. Bu noveli okumayı çok özlemişim yea iyi geldi hakikaten. Ruby anlat bebem kimlerle neyle karşılaştın?

    YanıtlaSil
  3. Çeviri için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Eline saglik admin

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık 🥰🥰

    YanıtlaSil

Yorum Gönder