How to Get My Husband on My Side - 98.Bölüm (Türkçe Novel)


(R) "Yalan söylemiyorum."

(Ellen) "Hmm, gerçekten mi?"

(R) "Gerçekten."

(Ellen) "Gerçekten… Gerçekten mi?”

(R) "...Gerçekten, gerçekten."

(R) "O zaman şimdi gidip onunla buluşacağım."

Ayağa kalkar kalkmaz, bu sefer omuzlarımdan yakaladı.

Rüya olmasına rağmen, çok güçlüydü.

(R) "Ellençok güçlüsün. Beni bırak. Ona gitmem gerek…"

(Ellen) "Hayır, yarına kadar... Buna katlanmak zorundasın!" 

(R) "Ama yarın burada olmayacağım."

(Ellen) "Ne demek istiyorsun?"

Yarın nasıl bir rüya göreceğimi nereden bilebilirdim?

Mücadele etmeyi bıraktım ve gökyüzüne baktım.

Vay canına buradan ay  çok güzel görünüyordu. 

Rüyada olduğuma göre, uçup ona dokunabilir miydim?

Bu işe yarar mıydı?

(R) "Oraya gideceğim."

(R) "Oraya gidip ablamla buluşacağım. Ahhh, bu gerçekten harika olurdu…"

(R) "Ama başarabileceğimden emin değilim. Ellen, bana yardım edebilir misin?"

Hiç eğlenceli değildi. 

Sessizce bana bakmanın nesi eğlenceliydi?

Öyle sıkılmıştım ki uyuklayacağımı hissediyordum.

(R) "Uykum var, Ellen. Uyuyacağım."

"...İçeride..."

Yavaşça kaybolan bir rüyanın karmaşık görüntüsü,

Kulaklarımda belli belirsiz sesler yankılanıyordu.

Gözlerimi kapattım, kollarımı açarak Ellenia'nın giderek bulanıklaşan görüşünü kucakladım.

Çok sıcaktı.

Umarım bu rüyadan sonsuza dek uyanmam.

***

Masanın üzerinde boş şişeler diziliydi ve küçük bir şamdan vardı.

Belki de yaşlı olduğu için tatlıydı ve zevkine uygun sarhoşluk belirtisi göstermiyordu.

Kuzey'in zevkine uymayan bir hediyeydi. Başka ne yapabilirdi? 

Ondan başka içen kimse ve tek başına olmaktan başka seçeneği yoktu.

Kendini bu şekilde mantıklı kılan Dük Omerta onurlu bir şekilde konuştu.

Yorumlar

  1. Lütfen çeviriye devam edin 🥺🥺🥺🥺 çok sevinmiştim yeni bölümler için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çevirilerimiz son hız devam edecek lütfen bizi takipte kalın 🥰🥰🩷🩷💕💕~Çağla

      Sil

Yorum Gönder