How to Get My Husband on My Side - 41. Bölüm (Türkçe Novel)

how to get my husband on my side novel

Tüm vücudum taş gibiydi. Kafamı toparlayamadım.

Aynı anda hem çok sıcak hem de çok soğuktu. Bilincim bir içeri bir dışarı titrerken gözlerim zonkluyordu.

(Ruby'nin ablası)"Ruby..."

Biri alnıma dokundu. Nefesim kesildi ve gözlerimi açtım.

Kimdi? Hastayken bunu bana yapabilecek tek bir kişi vardı.

(R)"Abla…?"

Kan kırmızı gözleri bulanık görüşüme girdi. Ablamı düşündüm. İnce bileğindeki kan…

(Ruby'nin ablası)"Hey... hey."

(Ruby'nin ablası)"Ruby...?"

(R)"Abla, ölme. Lütfen ölme."

Uzun, yumuşak saçları titreyen parmaklarımın uçlarına değiyordu.

Sensin! Sensin!

Çaresizce saçlarını tuttum ve parmaklarımla okşadım, "Abla, ölme. Yalnız ölmek istemiyorum. O yüzden gitme. Benimle yaşa."

Alnımdaki rahatlatıcı dokunuşu kayboldu.

Hayır, gitme!

(Ellen)"Onun gözleri önünde tehlikeli bir şey mi yaptın?"

(I)"Hayır, bu yüzden olduğunu sanmıyorum."

…Ha? Bu benim ablam değil miydi?

Bu kötü kocamın sesiydi ama ablam kocamla konuşamazdı. Ah, bambaşka bir dünyadaydım…

Arkamı dönecektim ki bir el omzumdan tuttu ve beni dümdüz yere bastırdı. Burnuma gelen kokuya aşinaydım.

Eee?

"Sp..."

Ölüm meleği. Gümüş saçlı bir ölüm meleği ölürken bana bakıyordu.

Ah!

(R)"Sp, canımı bağışla. Bana yardım et…"

O kan kırmızısı gözler biraz titredi.

Yardım et, beni öldürme, seni or*spu çocuğu! Ana karaktersen bunu yapman senin için zor olmaz!

O kadar sinirliydim ki gözyaşlarım sel oldu. Ona sert bir şekilde baktım ve ayakta duran adamın koluna vurdum.

(R)"Canımı bağışla, kurtar beni..."

Neden dinlemiyordu?

Vazgeçmeye karar verdim çünkü ellerim gücünü tamamen yitiriyormuş gibi hissediyordum. Bilincimi kaybettim.

Tekrar geldi.

Gözlerimi açtığımda küçük bir avuç yüzümü okşuyordu.

"Çabuk iyileş Leydim.."

Bu kimdi? Açık mavi-yeşil gözleri çok güzel.

Bana küçük Prensesi hatırlattı. Prensesin beni ziyaret etmesine imkan yoktu, ama...

Yüzümdeki nazik dokunuşlara bilincimi neredeyse teslim ederken manzara bir kez daha değişti.

Bulunduğum yer, yatağın yanında bana bakan yüz… Rüya mı görüyordum?

Ablam, “Neden burada sıkışıp kaldın?” diye sordu.

Uzun kızıl saçlar, mavi gözler, bronz ten ve mercan kırmızısı rujla boyanmış yumuşak dudaklar.

Gerçekten oydu.

(Ruby'nin ablası) 'Neden dışarı çıkıp tekneye binmiyorsun? Yaz tatilindeyiz.'

Her yaz tatilinde ailemizin yazlık evine giderdik. Pencereden güzel göl kıyısını görebileceğiniz bir yerdi. Ablamın arkadaşlarının heyecanla haykırışlarının sesi, yattığım odadan bile duyuluyordu.

Kıkırdayarak sigarasını yakan ablam yanıma çöktü.

'Sorun ne? Annemin veya babamın sana sessiz olmanı söylediğini sanmıyorum ama yine de buradasın. Hasta mısın?'

Çocukları arkadaşlarıyla toplanıp yazın tadını çıkarırken, ebeveynlerimiz sevgilileriyle yurt dışına çıkmışlardı.

Hasta değildim. Ama en büyük abimin o gelene kadar burada kalmamı söylediğini ona söyleyemezdim.

Ablam sık sık erkek kardeşleriyle kavga ederdi. Annem,babam ve kardeşlerimle sık sık tartışırdım. Her kavgadan sonra saklanıp kendime zarar verirdim. Yani, söyleyemezdim.

O zaman ona söyleseydim…

Sigara dumanıyla kaplı ince kolları bir illüzyon gibi gözlerimin önünde bir ileri bir geri titriyordu.

Sonunda manzara beyaz bir balon gibi silindi.

Tekrar uyanmadan önce uzun süre baygın kalmış olmalıydım. Belki de bu yüzden, kendime geldiğimde her zamankinden daha berrak ve tazelenmiş hissettim.

Tanıdık bir tavan gördüm.

Omerta Kalesi'ndeki yatak odam…

Bayılmadan önce ki son anımı hatırladım. Şimdi bana ne olacak? 

Popo ve Griffin muhtemelen iyiydi.

Kötü bir Ejderha onları avlıyor değildi…

(Elle)"İyi misin?"

Aniden yerimden sıçradım.

Başımı yavaşça çevirerek deli gibi atan kalbimi sakinleştirmeye çalışırken, sandalyede dimdik oturan Ellenia'nın bana baktığını gördüm.

Aynı kayıtsız ve ifadesiz yüze sahip olmasına rağmen, yaptığım şeyler yüzünden biraz korktum.

Ağzım kururken tekrar konuştu, "Üzgünüm." dedi.

Ne diyeceğimi bilemedim.

(R)"…Ne?"

(Elle)"Ruby o gün sana öyle davranmak istememiştim."

Tuvaletin önünde olanlardan bahsediyor gibiydi.

Ben boş boş bakarken, Ellenia gözlerini biraz indirdi ve elime baktı. Nedense kendini garip hissediyor gibiydi.

Merak ediyordum, ama sanırım sorun olmadığını söylemeliydim.

(R)"Sorun değil, endişelenmene gerek yok..."

(Elle)“Tam da tahmin ettiğim gibi, hiçbir şey sormuyorsun.”

(R)“……”

(Elle)"Annemin elinde de böyle izler vardı."

(R)"Ne?…"

(Elle)"Ölümünden bir yıl önce çok zayıfladı."

Ne diyeceğimi bilemedim. O gün beni ittiğinde tahmin etmiştim ama bunu Ellenia'nın ağzından duymak şaşırtıcıydı.

Anlıyordum. Yani…

(Elle)“Görünüşüne hastalıklı bir şekilde takıntılıydı… Annemin tuhaf alışkanlıklarının çoğunu bilen tek kişi bendim. Günde sadece birkaç meyve yiyordu ve gününün çoğunu saç bakımına ayırıyordu.”

Aklım bir kez daha ablama gitti. Ölen kayınvalidem ile ablamın son hareketleri birbirine çok benziyordu.

Elbette ben de benzer bir alışkanlık geliştirmiştim ama… kendi hayatıma asla son vermezdim.

Dudağının ucunu hafifçe ısıran Ellenia, gözlerini tekrar kaldırdı ve doğrudan gözlerimin içine baktı. "Onu şu ana kadar gerçekten hiç anlamamıştım. Sadece…"

(R)“…….”

(Elle)"Teşekkür ederim. Sanırım onu artık anlayabiliyorum."

Bana teşekkür ederek neyi kastediyorsun?

O zamanlar mazeret olarak söylediğim şeyi mi kastediyordu, 'kontrol edebildiğim tek şey vücudum'?

(R)"Peki kocam.."

(Elle)"Bunu ondan bir sır olarak saklayacağım, merak etme."

Soğuk sesiyle rahatladım. Yakalanmak utançtan başka bir şey değildi.

Yani bu Ellenia ve benim aramda bir sır mıydı?

Bir anlık sessizlik oldu. Duraklamadan sonra, Ellenia nihayet gözlerini benden ayırdı ve vücudunu kaldırdı, "Prenses Ari ziyaret etmişti."

(R)"Ne?"

(Elle)"Seni ziyaret etmek istediğini söyledi. Benden bir an önce iyileşmeni dilediğini söylememi istedi.”

Yani bu bir rüya değil miydi? Şaşırdım ve Prenses'in gerçekten geldiğini duyunca duygulandım.

(Elle)"Bu arada, Ruby."

(R)"Evet?"

(Elle)"Bir ablan var mı?"

Ne? Birdenbire "abla" derken ne demek istedi? Önceki hayatımda öyleydi.

Kafamı şaşkınlıkla eğdiğimde Ellenia hızla başını salladı, "Hayır, boşver... Er ya da geç öğreneceğim ama şu anki durum oldukça karışık çünkü uyuyan ejderha uyandı."

(R)“….”

(Elle)"Korkmana gerek yok. Bunun bir gün olacağını biliyorduk. Bu yüzden hazırlıklıyız.”

Anlıyorum. Biraz stresli görünüyordu. Dahası, Ellenia ejderhayı uyandıranın ben olduğumu bilmiyor muydu?

Izek, Ellenia'ya söylemedi mi? Yoksa Ellenia beni sınamaya mı çalışıyordu?

(Elle)"Yani, bir süre tek başına dolaşmamalısın. Önce insanlar seni bulduğu için çok şanslı sayılırsın....”

(R)"Ne?"

Boş soruma karşı Ellenia gözlerini kırpıştırdı.

(Elle)"Tahmin ettiğim gibi hatırlamıyorsun. Vigilante'nin lonca üyelerinden bazıları seni ormanın yakınında yatarken ve kaçak avcıları fidye hakkında tartışırken görmüş. Oraya nasıl gittin?"

(R)"Şey, hastaydım ve ben..."

(Elle)"Bu kadarı yeterli. Ama bir daha asla tek başına etrafta dolaşma. Özellikle Don Ormanı'nın yakınlarına iyi eğitimli paladinler bile yalnız gitmek istemez. Lonca üyeleri de o kadar güvenilir değildir ama neyse ki bu sefer şanslıydın. Anlıyor musun?"

Yumuşak ama kararlıydı, başımı şiddetle salladım.

Ellenia, olaylar dizisi tarafından zihinsel olarak köşeye sıkıştırıldığım sonucuna varmış gibi görünüyordu.

Gerçekten ne olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu.

Şehir Muhafızları, özel loncaların çalışmalarına göz yumsalar da bu son yaşananlar özel loncaların yaşa dışı kişilerle temasa geçtiği ve Şehir Muhafızları'nın buna göz yumdukları anlamına geliyordu. Yani o gün beni bulan paladinler her şeyi bir sır olarak saklamışlardı ama bunun iyi bir şey olup olmadığını bilmiyordum.

Kimlerin olanlardan haberi yoktu?

Yorumlar

Yorum Gönder