How to Get My Husband on My Side - 102.Bölüm (Türkçe Novel)


Kulaklarımdaki çınlama sonunda patladı.

Tüm vücudum yerin sarsılmasıyla titredi. 

Deprem mi oluyordu? 

Mide bulantısı ve baş dönmesi o kadar kötüleşti ki bir an için görüşüm azaldı.

"Onu gördün mü? Az önceki o piçi gördün mü? Kahretsin, oraya kadar uçtu mu yoksa ne?"

"Çünkü karısı orada oturuyor! Kesinlikle iyi görünmek istiyor, o çılgın piç, hahaha!"

Seyircilerin umursamaz gevezelikleri kafamı şaşkınlıkla sallamama neden oldu. 

Az önceki deprem değil miydi? 

Hiçbiri bunu hissetmedi mi? 

Deliriyor muydum?

Başım dönüyordu ve siyah noktalar görüyordum. Midemdeki çalkantı dayanılmazdı ve gözlerimi kırpmak hiç işe yaramıyordu, bu yüzden acının azalacağını umarak gözlerimi kapattım.

Fiziksel acı hafifledi ama göğsümdeki rahatsız edici his hafiflemedi. Gözlerimi tekrar açmak istemedim. Uzun süre kapalı tutmak istedim ama nedenini bilmiyordum.

Savaş alanında neler olduğunu görmek istemiyordum.

(Cesare) "Ruby, iyi misin?" diye sordu Cesare, sesinde endişe vardı.

(Cesare) "Şok olmuş olmalısın, biraz mola vermek ister misin?"

Muhtemelen gulyabani beni korkuttuğunu düşündü. Ama yediğim şeker ve romdan dolayı omidem bulanıyordu. Boğazım, içine tıktığım tüm o pisliklerle kurumuştu.

(R) "Evet, haklısın. Tuvalete gidiyorum."

Başka bir şey söylemesine fırsat vermeden ayağa kalktım ve uzaklaştım. Hala gözleriyle beni takip edip etmediğini veya yakınlarda başka birinin beni gözetim altında tutup tutmadığını bilmek istemiyordum. İzleniyor olma hissi tüylerimi diken diken etti ve boş salona aceleyle girdim.

Neden bir kezde olsa geriye bakmak istemiyordum?

Tuvalete gidip ağzımı çalkaladım. 

Oyuncuların soyunma odalarına giden basamaklarda bir iki dakika oturdum. Biraz soğuk hava solumak için dışarı çıktım. Ve yerime geri döndüğümde, savaş alanında sadece iki oyuncu kalmıştı.

Bu sefer, tanıştığım Dullahanlara benzer bir şövalye gibi giyinmiş bir draugr belirdi. Derisi bir gulyabaniden bile daha kötü görünüyordu, etinden kemikler çıkıyordu, o kadar iğrenç ve çürümüştü ki aynı anda hem bir hortlak hem de bir mumya gibi görünüyordu.

Platformdaki son iki oyuncu yan yana duruyordu. Biri gümüş-beyaz saçlı ve kılıcını çekmiş şövalye, diğeri ise Rembrandt'ın Vishelier ailesini simgeleyen gül arması taşıyan bir zırh giyiyordu.

Gümüş saçlı şövalyenin omzuna dokundu ve öne doğru koştu.

Kalabalık, tekrar ne kadar gürültülü hale geldiğini düşününce, alınan inisiyatiften hoşlanmış gibi görünüyordu.

(Cesare) "Daha iyi hissediyor musun?" Cesare'nin sesi kulaklarımı doldurdu.

(R) "Evet, elbette."

(R) '' Aniden kendimi kötü hissettim'' 

(Cesare) "Acaba bundan sonra ne çıkacak. Beklediğimden çok daha sıkıcı."

(R) "Bu beklenmedik bir şey. Herkes koltuklarının ucunda, kimin kazanacağına ve kimin öleceğine bahse giriyor."

(Cesare) "Beklenmedik mi dedin? Burada kimse kimin öleceğini umursamıyor. Ben de umursamıyorum."

Benim için de aynı şey geçerli, değil mi? 

Kimse umursamazdı...

Ancak maç benim için sıkıcıydı çünkü nasıl biteceğini zaten biliyordum.

Cesare bana şüpheyle baktı. "Ciddi değilsin, değil mi?"

Zavallı Kardinal Richie için de aynı şey geçerliydi.

"Sanırım bu durumda gerçekten arınmaya ihtiyacı var. Genç Lord Omerta'dan beklendiği gibi," dedi kardinallerden biri Cesare'ye.

Ve sonra, tüm stadyum tezahüratlara boğuldu.

Yorumlar