How to Get My Husband on My Side - 97.Bölüm (Türkçe Novel)


(Ellen) "Yarın maç bitene kadar sessiz kalacaksın! Tek bir kelime bile sızdırırsan bunu senin yanına bırakmam!"

Ellenia'nın sesi her zamanki gibi soğuk ve sakindi.

Az önce yaşananlara şahit olan kişinin o olduğuna inanması zordu.

Uzaktaki dağa boş boş bakan Freya yavaşça yüzünü çevirdi.

(Freya) "Ellen, ben... Neler olup bittiğini bilmiyorum."

(Freya) "Gerçekten... Bu çılgınca değil mi? Bunu hiç beklemiyordum ama bu söylenti aslında..."

Freya'nın tepkisi mantıksız değildi. Çok doğaldı.

Yine de Ellenia kendini kontrol edemedi.

İçinde yükselen öfke hemen patladı.

Dahası öfkesinin sadece Borgian kardeşlere değil, herkese karşı olduğunu hissetti.

(Ellen) "Sana hiçbir şey söylememen gerektiğini söylediğimi duymadın mı? Omerta’nın sözlerini şaka olarak mı algılıyorsun?"

Sırtından aşağı, vücudunu titretecek kadar soğuk bir ürperti indi.

Mor gözleri kocaman açılmış bir şekilde arkadaşına bakan Freya, kısa süre sonra ağzını kapattı ve başını eğdi.

Ellenia özür dilemek istemedi. Bu yüzden Freya'nın kendi başına uzaklaşmasına izin verdi.

Bunun yerine, yaprak sigaraları yakan iki sarsılmış şövalyeye sessizce döndü.

(Camu) "Bir şey söyle."

(Ivan) "Prenses hiçbir şey söylemememizi emretti..."

(Camu) "Sonunda kötü bir şeyin olacağını biliyordum. Bu kötü şans. Ama o Omertaların bir parçası."

Bu Omerta ailesinin ilgilendiren bir sorun anlamına geliyordu. Ve Omerta ailesinden olmayan birinin yaşananları sorgulamaması gerekiyordu. Fakat Omerta da Longinus Şövalyeleri’nin bir parçasıydı. 

Kutsal Kase'ye bağlılık yemini eden ve Kuzey'in savunucuları olan Paladinler.

(Ivan) "Şu anda ne düşündüğümü bile bilmiyorum. B-Ben ne gördüğümü bile bilmiyorum. Lütfen biri bana Düşes'e aşık olan bir canavar yavrusunun içeri girip halüsinasyon görmemize neden olduğunu söylesin!"

Ivan, bu olayı aklından çıkaramadığı için alışılmadık bir bakışla mırıldandı. Küfür bile etmediyse bunun anlamı gerçekten şok olmasıydı.

Ağzından neredeyse Ivan'a benzeyen bir ifadeyle duman çıkaran Camu, kendine özgü ateşli ifadesiyle Ivan'ın omzuna vurdu.

Şu anda Paladin gibi görünmüyorlardı. 

Ellenia kaşlarını çatmayı bıraktı.

Ivan'ın ruh halini de anlıyordu ama varsayımlar hakkında konuşmanın zamanı mıydı?

(Camu) "Yarın Izek oyunu bitirene kadar olanları gizli tutmamız gerektiğine katılıyorum..."

Camu'nun yavaş tonu, solgun yüzüne tezat oluşturan kuru ve sertti.

(Ivan) "Şimdi ne yapacaksın?"

(Ellen) "Ne demek istiyorsun?"

***

Keşke beni ve onu gözetleyen insanların varlığından haberi olmuşçasına hareket ediyor olsaydı...

Bunu nasıl yapabildi?!

O kadar komikti ki gülmekten kendimi alamadım.

Hem geçmiş hayatım hem de şu anki hayatım çok komikti...

Yorumlar