How to Get My Husband on My Side - 57.Bölüm (Türkçe Novel)

how to get to my husband on my side novel - chapter 57

Üzgün ​​veya şefkatli bir pozisyon değildi. Ebeveynlerin çocuklarını azarlamak için dizlerinin üzerine oturttuğu bir pozisyondu.

Pozisyon buydu! Lanet olsun! Bu da ne?

O kadar utandım ki hareket etmeyi bile düşünemedim, ama bir şekilde kocamın temkinli sesini duydum.

(I) "İyi misin?"

(R) “…….”

(I)' 'Bayılacak gibi mi hissediyorsun?''

Hayır! Ama bayılmayı tercih ederdim. Kanayan bir burun ve bayılmanın şu anki durumumdan daha iyi olduğunu hissediyordum.

Keşke ayağım daha iyi olsaydı. 

Hayır hayır keşke o kaplumbağa tabağı masada hiç olmasaydı.

Elleriyle beceriksizce beni tuttu.

Hayır, bana dokunma!

(I) "Solgun görünüyorsun..."

(R) "Oh hayır..!"

(I) "Ne demek hayır?"

Çok utanıyordum! Ancak tüm gücümle tutunmaya çalışsam da faydasızdı. Izek beni kolayca kaldırırken başımı olabildiğince aşağı eğdim.

Ah, saygıdeğer paladinler, lütfen hileli süper güçlerinizle bir fare deliği açın.

(I) "Kafanı kaldır."

(R) "B-ben istemiyorum..."

(I) "Beni sevmiyor musun?"

Bunu bana neden bu kadar ciddi soruyor?

(R) “B-ben çok utandım…….”

(I) "Az önce düştün. Bunda bu kadar utanılacak ne var?"

(R) "Ama…"

Tanrım, benden gerçekten nefret ediyorsun, değil mi? Bunu yapmadan bu konuşmayı sürdürmenin hiçbir yolu yok.

Izek'in kucağına oturduğumu, başımı onun muhteşem omuzlarına gömdüğümü fark etmemiştim bile.

(R) "Gerçekten, gerçekten, gerçekten aptalca..."

(I) "Hiç de aptalca olduğunu düşünmüyorum. Kafanı kaldır.”

Gerçekten mi?

Kendimi toparladım ve başımı yavaşça kaldırdım. Gözlerim canlı dev kaplumbağanın gözleriyle buluşana kadar söylediklerinin yarısını duyabildim.

(R) "Ahhh!"

(I) "Ne oldu?…"

(R) "B-Bunu gördüğüne şaşırmadın mı?"

Benimle sorunum ne böyle? Travmamı atlatmayı umuyordum. Kaplumbağa fobisine sakince dayanabileceğimi düşünmüştüm. 

Hepsi çok büyüktü! Ne tür bir zanaatkar böyle büyük bir kaplumbağa yemeği yaptı!

Belki de bunlar ayak parmağımı kırmaya çalışan yabancının bende oluşturduğu psikolojik etkilerdi….

(I) "Kaplumbağalardan korkar mısın?"

(R)" Ne? Kaplumbağalardan korkar mıyım?"

(R) "Hayır, hayır, korkmuyorum. Üzgünüm...Hiç korkmuyorum.''

(I) "Ne?"

(R) “Korkmuyorum. Hiç korkutucu değil. Üzgünüm..."

Başımın üstünde bir uğultu oldu.

Hayır hayır hayır. Kendine gel. Bundan kurtul, seni aptal!

(I) "Artık kaplumbağa yok!"

(I) "Beni duyuyor musun? Şimdi yüzünü göreyim.”

Kocamın sesi nedense tuhaf geliyordu. O kadar yumuşaktı ki alışkın değildim.

Sert elleri çenemi buldu. Parmaklarını yavaşça karışmış saçlarıma ve aşağı yüzüme doğru  kaydırdı. Sonra başımı kaldırdım.

Lanet kaplumbağa artık görünmüyordu.

Gözyaşlarıyla ıslanmış görüşüme giren tek şey, bilinmeyen bir ışıkla dolu kırmızı gözleriydi.

Aksine çok hızlı atan kalbim artık sakinleşmeye başlamıştı.

(I) "Neden ağladın?"

Ne garip bir soruydu. Neden ağladım? Ağlamamı sevmediğini biliyordum. Ama beni daha sonra sorgulayamaz mıydı?

(I) "Başına bir şey mi geldi?"

Ben çocuk muyum?

Her ağzımı açmaya çalıştığımda sürekli hıçkırıyordum.

Ayak parmaklarımın neden bu kadar ağrıdığını bilmiyordum. 

Yüzünü bile görmediğim kaplumbağa tabağı üreticisine içerledim.

(R) "Çünkü yaralandım..."

(I) "Yaralandın mı?"

Yapamam. Söyleyemem. Kesinlikle gülersin… Ayağına basılmış biriyle dalga geçmenize gerek yok.

Neden buraya geldim ki? Ronja'dan birkaç buz torbası almalıydım. 

(R) “Ayaklarım, ayaklarım çok acıyor…”

(I) “.”

Acı çektiğim için kendimi saklamaya çalıştım ama dilimin kendi iradesi vardı.

Acıyor, acıyor kocacığım. İğrenç bir piç ayağıma bastı ve çekip gitti. Sakın buna gülme.

(R) "Acıyor, acıyor..."

Ağzımın ve vücudumun bağımsız hareket ettiği belliydi. Çelişkili sızlanma mücadelemin utancıyla, Izek titreyen bacaklarıma bastırdı ve ayakkabılarımı çıkardı. 

Koridorda biri nefesini tuttu. Parmaklarımın görünüşü oldukça ürkütücüydü. Kırık bir ayak parmağı gibi görünmüyordu ama ayak tırnaklarımdan kan akmaya devam ediyordu. Korkunç derecede şişmişti.

Soyulan ipeksi çoraplarım kirlenmişti. Bu sahne birden bana baleyi ilk öğrendiğim zamanlarımı hatırlattı. Sanki biri ateşe soğuk su dökmüş gibi soğuk bir sessizlik oldu. Uzun süredir bana bakan kocam sonunda ağzını açtı.

(I) "Bunu kim yaptı?"

Soğuk sesiyle vücudum titredi.

Donup kalmış olan Sör Ivan, ayakkabılarımı tutarak bana doğru eğildi.

Açık yeşil gözlerinde nadir ve ciddi bir ışık vardı.

(Ivan) “Leydim, bu nasıl oldu?”

(R) “Ben, bilmiyorum. Tam yürüyordum ki..."

Ayağına kimin bastığını bilmeden dolaşan bir hanımefendi olmuştum. Kendime acımaktan bunaldığım bir andı.

(I)"Eğer anlatamıyorsan başka şekilde öğrenmem gerekecek!"

Ne?

Izek, ben onun kollarındayken ayağa doğru fırladı. O anda paladinler ve Andymion bölgeyi dairesel bir duvar gibi çevreledi. Hepsinin ciddi görünen yabancı yüzleri vardı.

(Ivan) "Izek, bekle bir dakika..."

(I)' 'Çek ellerini üzerimden!''

(Andy) "Üzgünüm efendim. Leydime daha dikkatli göz kulak olmalıydım..."

(I) "Biri bunu bilerek yaptı! Seninle alakası yok."

Izek'in neden kuzeyin en iyi şövalyesi olarak ünlü olduğunu şimdi daha iyi anlıyordum.

Hepsi birbirinden eşsiz ve böylesine sert bir mizaca sahip olan meslektaşlarını bu şekilde azarlayacak kadar öfkesini kaybetmiş miydi?

(Ellen) "Izek!"

(Ellen) "Hey, hey!"

(Ellen) "Neler oluyor?"

Izek, endişeyle bakan meslektaşlarına aldırış etmedi.

Etrafta ziyafetin tadını çıkaran insanların şaşırması son derece doğaldı.

(Ellen) “Iz? Burada neler oluyor?"

(Ellen) “Hey, sorun ne? Neler oluyor?

(I) "Yolumdan çekil."

Ellenia'nın yüzünde nadir görülen bir şaşkınlık ifadesi vardı.

Diğerleri her zamanki gibiydi.

Bu orospu çocuğu neden Ellen'a böyle davranıyor?

Zaten son günlerde paladinlerle göz göze gelmekten bile korkarken, her olduğumuz yerde ortalığı birbirine katan bir çift olmak zorunda mıydık?

Kocamın düzenlediği ziyafette bile gerçek bir kargaşanın tohumu gibiydim…

Daha fazla yaygara koparmamaya çalışarak ağzımı açtım.

Beni kucağından atacağını düşüncesinden korksam bile kocamın ziyafeti mahvetmesine engel olmalıydım.

(R) "Lütfen sakin ol, öyle değil..."

(I) “Madem öyle değil, ayakların neden bu hale geldi? Neden bana bunu kimin yaptığını söylemiyorsun?”

(R) "Onun…"

(I) "Hangi velet bu şekilde seni incitmeyi cüret etti?"

Hey! Bu homurdanma tüylerimi diken diken ediyor. 

Dinle beni, kişilik bozucu!

Kızgın kocam açıkça tehditler savuruyordu.

Nedenini tahmin edebiliyordum.

Ev sahipliği yaptığı bir ziyafette beni incitmenin birçok yönden kendisi için bir provokasyon olduğunu düşünmüş olmalı.

Yine de, onun bu kadar öfkeli olmasını beklemiyordum. Bunu kimin yaptığını gerçekten bilmiyordum!

(R) "Tek düşünebildiğim sensin!"

how to get to my husband on my side novel - chapter 57

Dönen başımı umursamadan aklına ne geldiyse söyledim.

Korkunç bir karakter gibi hareket eden, cehennem bekçisi kocam donakaldı.

(I) "Ne?"

(R) “Kimin yaptığını göremeyecek kadar korktum ve canım acıdı. Bu yüzden sana geldim… Bu kadar keyfinin kaçacağını tahmin edemezdim. Üzgünüm."

Hick.

Bir an hıçkırıklarımdan başka bir şey duyamadım. Kalbim küt küt atıyordu! Her an patlayacak gibiydi.

Ateşe körükle mi gittim?

Kısa bir süre sonra, hafif bir iç çekişle gergin kolları daha da sıkılaştı.

Kurtar beni!

(Andy) "… Lütfen biraz bekleyin."

(Andy) "Burası için endişelenmeyin."

(Ellen) "Evet, gidin."

Hafifçe başını sallayan Ellenia bana endişeli bir bakış attı.

Kendimden utanıyordum...

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık 🥰🥰

    YanıtlaSil
  2. Yerim ben sizi çok mu tatlı oldunuz siz ikiniz nedir 😍



    Eline emeğine sağlık çevirmenim teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Ruby iç konuşmalarına bayılıyorum keske biraz rahatça dışa da yansitabilsen

    YanıtlaSil
  4. Çeviri için teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder