How to Get My Husband on My Side - 72.Bölüm (Türkçe Novel)

how to get my husband on my side novel - chapter 72

(Ellen) ''Ruby''

(R) "…Evet?"

(Ellen) "Sana ne olduğunu sordum. Şu an neler olduğuna dair en ufak bir fikrim yok.”

Dilim düğümlendi ve midem bulandı.

Bu gereksiz şeyi teyit etmek zorunda değilsiniz!

(Leah) "Şey... uhn, waaaaah-"

Aynı o zamanki gibiydi.

Saç tokasını bulmak isteyen Leah ani bir ciddiyet atmosferi içinde bize bakmayı bıraktı ve gözyaşlarına boğuldu.

Korkmuş gibiydi.

Onunla ağlamak istiyordum.

Ama burada ağlarsam, bu sadece negatif etki olacaktı.

Masum, çocuksu bir imaj istiyordum, küstah, aptal bir imaj değil!

Daha da kötüsü, lanet olası zehirlenme girişimi, fail ve kurbanın net bir resmini oluşturmaya yardımcı oluyordu.

Sör Ivan, bu beklenmedik rahatsızlıktan kısa bir süreliğine aklı başından gitmişe benziyordu.

Leah ağlamaya başlar başlamaz ortamdaki gerginlik bir anda dağıldı. Bu duruma maruz kalmasaydım, Sör Ivan'ın beklenmedik kardeşçe davranışından derinden etkilenirdim.

(Ivan) “Ne... Leah, Leah. Hey, neden birdenbire ağlıyorsun?

(Leah) "B-Benim, saç tokam, saç tokam, benim yüzümden, uhhhnn!"

Zavallı Leah, Freya ile onun güzel saç tokası için kavga ettiğimizi düşünüyordu. Böyle olmasını tercih ederdim.

Ellenia gözlerini bana dikmiş hâlâ bir cevap bekliyordu.

Açık sarı saçlarını geriye atmak için çabalayan Sör Ivan da gözlerini bana çevirdi.

(Ivan) “Aman tanrım. Neler oldu Leydim?”

Alçak sesine karşı yutkundum.

Belki de sadece her zamanki ısrarcı davranışına alışkın olduğum için sakin davrandığında farklı biri gibi görünüyordu.

(Ivan) "Leydim?"

Sessizliğim karşısında Sör Ivan tekrar bastırdı. Gözleri farklı bakıyordu. Belki de sinirliydi.

Yüzü kızgın ifadesine göre daha korkunç görünüyordu.

Kalbim tilkinin önünde atılmış tavşan gibi atarken. Ani panik duygusu beynime hücum etti.

Freya'nın bana söylemeye çalıştığı şey buydu.

O tüm bu olanlara katlanmak zorunda değildi.

Nasıl olursam olayım, sonunda...

Kahretsin, sadece yaşamak istiyorum!

Ölmek istemiyorum!

Neden beni uçurumun kenarına itiyorsun?!

(Ellen) "Ruby, neden bir şey söylemiyorsun?"

(Frey) “Yeter artık Ellen. Daha fazla yaygara istemiyorum. Bence sadece şaşırdı. Sizde artık gitmelisiniz, efendim. Leydim çok korktu.”

Nazikçe araya giren ve elini Ellenia'nın omzuna koyan Freya'nın gözleri hızla yanımdan geçti.

Komik, sitem dolu bir bakıştı. Bunu yapan ben olmalıydım!

(Ivan) “Hu…. Kardeşim, seni aptal!”

(Ivan) “Hah, ne yapıyorsun? Seni küçük-!"

Gözyaşlarını silerken aniden abisinin bileğini ısıran Leah, küçük ellerini aşağı yukarı hareket ettiriyordu.

Ondan eğilmesini istiyordu.

Sör Ivan homurdandı ama bir dizini bükerek oturdu.

Ne yapıyordu?

Leah, Sör Ivan'ın kulağına bir şeyler fısıldarken, herkes başka yere bakıyordu.

Ne duyarsa duysun Sör Ivan kısa süre sonra kafasını kaşıdı ve doğrulup bana yaklaştı.

Hayır, neden birdenbire benim sinirlerimi bozuyorsun??!!!

(Ivan) “Leydim, bunu sebepsiz yere yapacak biri olmadığınızı biliyorum. Bir yanlış anlaşılma olmuş gibi görünüyor, lütfen söylemek üzere olduğunuz şeye devam eder misiniz?”

Ses tonu bir çocukla konuşur gibiydi. 

Neredeyse bir fısıltı.

Söyleyeceklerimin bir fark yaratacağını düşünmüyordum.

(Ivan) "Karışmam söz konusu değil ama başınızı belaya sokmadığınızdan emin olmak istiyorum."

O da ne demek? Yine evden kaçacağımdan mı endişeleniyorsunuz?

Bir şey yapacağımdan mı korkuyorsunuz?

(R) "Ben bir şey yapmadım."

(Ivan) "Evet…?"

(R) "Ben bir şey yapmadım ve yapmayacağım."

Dudaklarım aralanırken donmuş dilim dışarı fırladı.

Bu sözler ağzımdan dökülürken bedenim titredi.

Ben deliyim, gerçekten deliyim!

Bana boş gözlerle bakan Sör Ivan, arkasına baktı.

Ellenia'nın bir süredir değişmeyen ifadesi tarif edilemezdi. Ne düşünüyordu?

(Iban) "Ne demek istiyorsunuz Leydim?"

(R) "Şu anda hiçbir şey yapmadım..."

(Ivan) "Hayır, yani Leydi Furiana'nın bir şeyler uydurduğunu mu söylemek istiyorsunuz?"

Yine bir karmaşanın ortasında, Freya gülümsedi. Sanki bu anı bekler gibiydi.

(Ellen) "Evet, devam edelim."

(Ellen) “…Frey, kıyafetlerinden başlayalım. Bu, bugünkü toplantının sonu. Eminim hepiniz anladınız.”

Ellenia sonunda benden uzaklaşıp hareket ettiğinde, gergin atmosfer tamamen kayboldu.

Garip ve tatmin edici olmayan selamlar yağarken, başım döndü ve ayak parmaklarımın ucuna sertçe baktım.

Üzerimdeki bakışlar canımı yaktı.

Sorun yok, sorun yok. Sonunda olacaktı. Bir kereliğine sorun yok...

Öyle olduğuna inanmak isterdim…


***


(Camu) "Şimdi, Durahan'ın ortaya çıkmasını istiyorum."

Alçak sesle inleyen Camu, gnomun bacaklarını tuttu ve onları yola fırlattı.

Cücenin son çığlığı yüksek sesle yankılandı.

(Camu) "Tipik işkolik belirtileri."

Izek bıçağı bir bezle ovuyordu. Ayaklarının dibinde yapışkan bir balçık parçası gibi erimeye başlayan bir gnome gövdesi vardı.

Bugünlerde karşılaştığı tek canavarlar bunlardı.

(I) "Bunun senin söyleyebileceğin bir şey olduğunu sanmıyorum."

(Camu) "En azından bu rahatlamanın tadını nasıl çıkaracağımı biliyorum."

Camu'nun sinir bozucu sözlerine rağmen Izek’in keyfi yerindeydi. Sadece sırıttı.

Bu günlerde Camu onun gülümsemelerine şahit oluyordu. Izek’in bu haline alışkın değildi. Bu düşünce üzerine yoğunlaşan Camu alnını buruşturdu.

Bunda bu kadar iyi olan ne vardı?

Ne zamandan beri karısından bu kadar memnundu?

Ona cahil bir piç demek istiyordu ama bunun canını yakmayacağını biliyordu.

Çünkü kendi üzerine düşünme konusunda fazla olgundu.

(Camu) "Kahretsin, eğer karın için bu kadar endişeleniyorsan, hepsini bulup öldürmelisin. Yoksa daha sonra çok acı çekeceksin. Zaten hepsi canavar. Senin derdin ne?"

(I) “Onlardan kurtulmamızı istiyorsan önce bu minyonlardan kurtulmamız gerekiyor. Kendi başlarına saklanıyorlar. Bu yüzden daha rahat hissetmemiz gerekmiyor mu?”

(Camu) “Senin sayende sadece bazılarımız tatilin tadını çıkarıyor. Sadece beceriksiz olanlar tıpkı bir işkolik gibi tüm işleri üstlenir. Bu yüzden aramızda en heyecanlı olanlar onlar.”

Camu genellikle seçkin bir azınlık mensubu olmaktan büyük gurur duyduğunu ifade ederdi. Ve bu gurur çoğu zaman diğer meslektaşlarının yeteneklerini aşağılama yönünde ilerlerdi.

Vatanseverliği ve kardeşliği en yüksek akide sayan liderleri bunu bilseydi onu azarlardı.

(I) "Meslektaşlarına beceriksiz demen hiç hoş değil."

(Camu) "Bunu başka canavarlar karının arkadaşlarına rastlar ve onları öldürür diye yapmıyor musun? Ne zamandır canavarlarla ilgileniyorsun? Sırf karın evden kaçmasın diye mi?”

Merhametli olmak istiyorsan insan olmalısın.

Camu, Rudbeckia'yı Don Ormanında bulduğu gün hemen ortadan kaldırılan kaçak avcı kadının görüntüsünü hala canlı bir şekilde hatırlıyordu.

Britannia Paladinleri, kral adına günahkarları ortadan kaldırma gücüne sahipti. Ve kaçak avcılar suçluydu.

Usulüne uygun olarak tutuklanıp götürülseydi kolu kesilecekti. Ancak Izek, çılgınlığının ortasında canı için yalvaran kadının kolunu kesmedi.

Onu öldürmedi.

Canlı canlı dilini kesti ve gözlerini çıkardı.

Nedeni açıktı ama şaşırtıcı derecede hassas bir ruhun sahibi olan Camu, bunu hatırladığında hâlâ midesi bulanıyordu.

Üstelik giderek daha aksi hale geldi.

O çok acımasız bir piçti, ama karısına o kadar düşkündü ki, tatlı ve çekingenmiş gibi davranıyordu.

(I) “Eğer çok mutsuzsan, sen de tatile gidebilirsin. Beni takip edip gevezelik etme.

(Camu) "Ah aşık olmuş p*ç kurusu!"

Galar biraz uzakta bir ağaç yuvasının yanında oturmuş sigara içiyordu.

Izek, gerçek bir ayı gibi çömelmiş olan Galar'a yaklaştı ve benzer şekilde bir sigara çıkardı.

Terden sırılsıklam olmuş gümüş rengi saçları rüzgarda dağıldı.

Sonra heyecanla konuştu, "Yavru kertenkelenin ortalardan kaybolmasına sevindim. Aksi takdirde, onu gladyatör maçına çıkarmak için canlı yakalamaya çalışıyor olurduk.”

Kırmızı gözlerinde küçük bir gülümseme vardı, uzun kirpiklerine ter yapıştı.

Çok geçmeden hafif bir ıslık sesi duyuldu.

Camu ve Galar bir an için bakıştılar.

Galar'ın bakışları şok olmuş bir adama aitti.

Hayatında o sert kaçığın ıslık çaldığını göreceğini hiç düşünmemişti ve diğer insanların bunu görmemiş olması çok üzücüydü.

(Galar) "İyi söyledin. Ama ortaya çıkıp saldırırsa kaçamaz, değil mi? Gladyatör maçından bahsetmişken, katılmanın senin için iyi bir fikir olduğuna gerçekten inanıyor musun?

(I) "Bir kez daha kazanamazsam mideme ağrılar girecek." 

(Galar) "Saçmalama! Karının arkadaşlarının ölmemesi için canavarlarla dövüşecek misin? Ne yapmaya çalışıyorsun? Ya eşin seni izlerken şok olursa?”

(I) “...Son zamanlarda tuhaf bir şekilde çok konuşkan olmaya başladın.”

Izek'in gözleri kısıldı.

Sigaranın ucuna konan dudaklarını, bir sırıtış oluşturacak şekilde hareket ettirdi.

Yorumlar

  1. İzek senin yanında olur Ruby merak etme ama diğerleri olmayacak hep onlar için yabancı olacaksın ama ikiyüzlü bi asil olacağına saf yabancı olmak daha iyi


    Eline emeğine sağlık çevirmenim teşekkürler 🤩

    YanıtlaSil
  2. Lütfen daha fazla bölüm gelsin 🥹🥹🥹🙏🙏🙏

    YanıtlaSil

Yorum Gönder