How to Get My Husband on My Side - 101.Bölüm (Türkçe Novel)


(Cesare) "Pek iyi bir ruh halinde görünmüyorsun."

(R) "Kim? Kayınpederim mi? Sanırım orta yaş krizi geçiriyor. Aynısı babamızda da oldu."

(Cesare) "... Hayır, senden bahsediyorum, Ruby."

Benim yerimde olsaydın iyi bir ruh halinde olur muydun? 

Onun yanında oturmamı sevdiğimi filan mı düşünüyordu?

Bu piçin vicdanı yoktu.

Onun küstahlığı başımı sallamama ve kendi kendime gülmeme neden oldu. 

Bu konuşma çok saçmaydı. 

(R) "Böyle söylemeyin. Neden iyi bir ruh halinde olmayayım ki? Şu anda çok eğleniyorum. Bana öyle dik dik bakmanıza gerek yok. Yüz ifadelerimi yönetmekte iyiyimdir. Biliyorsunuz."

Hayatım film olsa. Tam bir komedi filmi olurdu.

(Cesare) "... Sana dik dik mi bakıyorum?" 

Cesare pek bir şey belli etmedi. 

Hafif şaşkınlık ifadesi göz açıp kapayıncaya kadar kayboldu.

(R) "Aslında, neden biraz gülümsemiyorsunuz?" 

Umarım alaycı tavrım çok belli olmamıştır.

(R) "Gelecekte kayınbiraderiniz Kuzey Kralı olacak. Bu yüzden ona iyi tarafınızı göstermen gerekmez mi?"

Cesare daha fazla bir şey söylemedi. Bunun yerine, elindekiyle oynarak bana bakmaya devam etti.

Bugün sürekli bana bakması çok sinir bozucuydu. Daha bir şey duymak istemediğim için buna katlanmaya karar verdim.

Çok geçmeden, maçın başladığını haber veren yüksek sesli trompetler arenada yankılandı. Ancak seyircilerin gürültülü bağırışları ve haykırışları tüm sesleri bastırdı.

Kulak zarlarım patlamak üzereydi. Kesinlikle patlayacaklardı.

Beklediğim anın yaklaşmasına rağmen kendimi kayıtsız hissettim.

Oyun bittikten sonra ne olacağını hiç düşünmedim.

Zaten kaybedecek hiçbir şeyim yoktu. 

Ne olursa olsun, olur, endişelensem de endişelenmesem de.

Sonunda her şey anlamsızlaşıyordu.


Savaş alanına salınan ilk canavar grubu Behemoth'lardı. Bunlar, muazzam büyüklükte ve güçte, özel yetenekleri insanları yedi ölümcül günahtan biri olan öfke günahına teslim olmaya büyüleyen hayvan benzeri iblislerdi.

Öfkelendiklerinde durdurulamayan vahşi ve korkusuz yaratıklardı. Görünüşleri gergedanların, su aygırlarının ve dinozorların garip bir karışımı gibiydi. 

Canavarlar stadyuma doğru koştu.

Seyircilerin sesleri daha da yükseldi. 

Artık bu Krallıkta yaşayanların neden bu kadar öfke kontrollerinin olduğunu anlıyordum.

Kalabalığın bağırıp çağırması, Behemoth'ların çığlık atması ve ciyaklaması, 

Hepsi çok fazlaydı...

O kadar çok Behemoth vardı ki bu insanlar öfkesini nasıl kontrol edebilirlerdi? 

Bu canavarların çığlıkları öfkelerini tetiklemiyor muydu?

Sanki canavarlar hakkında bildiğim her şey en ufak bir önem taşımıyormuş gibi, bu anı bekleyen oyuncular kutsal kılıçlarını çekerek korkusuzca kavgaya atladılar. 

Kılıçlar, oyun başlamadan önce kutsal bir ritüel sırasında Rahipler tarafından kutsandı.  

Adamlar cesurca ve kendinden emin bir şekilde canavarlarla yüzleşmeye hazırlandılar.

Kan için ağlayan seyircilerin haykırışları, iblislerin kükremeleri, metal ve etin birbirine çarpması ve kılıçlarda mühürlenmiş, yıldırım çarpması gibi patlayan ve serbest bırakılan tanrısallığın kör edici ışıkları...

Her şey midemi bulandırıyordu.

"Öldürün! Öldürün!"

Tribünlerdeki seyircilerin öfkesi,

Kavga alanında gelen savaşın sesi birleşti.

Duyabildiğim tek ses kulaklarımda çınlayan sesti.

Yorumlar