How to Get My Husband on My Side - 77.Bölüm (Türkçe Novel)


Neden birdenbire iyi davranmaya başladın? 

Çok samimi görünüyordu.

Rüya görüp görmediğimden şüpheliydim.

İlk günki gibi olsaydı, beni hemen eve gönderirdi...

(I) “O sırada sana söylediğim hiçbir şey doğru değildi...”

(R) "Peki, sorun değil, zaten yanılmadım, yanlış anlamadım, bu yüzden endişelenmene gerek yok..."

(I) "Öyle değil! Hayır, öyle değil, üzgünüm.”

(R) "…Ne?"

Duyduklarım karşısında kulaklarımdan şüphe etmem doğaldı.

Bu kibirli kahraman az önce içten bir şekilde özür mü diledi? Bunu tekrar duymaya ihtiyacım vardı.

Hâlâ heykel gibi duran kocam yavaşça kollarını uzatarak bana sarıldı. Kesilen hıçkırıklarım yeniden ortaya çıktı.

Yüzüm onun kaya gibi sert omzuna gömülürken kafam karıştı.

(I) “Baştan bu kadar kafam karışmasaydı, sen de bu halde olmayacaktın. Ama sonunda…”

Kollarıyla beni sımsıkı sarmalarken sesinde karmaşık bir nota vardı.

Fısıltıyla çıkan alçak ses, neredeyse bir inilti gibiydi.

Sadece sersemledim. 

Zihnim tamamen boştu.

O neyden bahsediyordu?

Bu noktada, uygun bir cevap vermem gerekiyordu.

Ancak zihnimin aksine dilimin kendi planı vardı.

(R) "Ben yapmadım."

(I) "Biliyorum."

(R) "Gerçekten ben değilim."

(I) "Biliyorum."

Göğsümde sıkışan tüm duygular bir araya gelerek patladı.

İsmini koyamadığım tutku dalgaları içimde kalan tüm sebepleri yutmuş gibiydi.

(R) "Ben yapmadım, hiçbir şey yapmadım! Neden herkes bana bunları yapıyor...!?”

Kolları, mücadele eden bedenime sıkıca kenetlendi.

Hıçkıra hıçkıra ağladım ve vücudumu kilitleyen adamın omuzlarına vurdum.

Yaptıklarımın farkında değildim. Bu arada Izek beni hareketsiz ve sessizce tutmaya devam etti.

Herkes gibi olsaydı, her şey çok daha kolay olurdu. Bütün o lanetlenmişler gibi olsaydı…

Bana her gece böyle bakmasaydı. Kollarında bana gerçek bir prensesmişim gibi bakmasaydı. Onu kaybetmek gibi aptalca bir korkum olmayacaktı!

Yaşadığım sürece onun Mavi Sakal olmasının bir önemi olmayacağını düşündüm.

Neden bana bunu yapmaya devam ediyorsun?

Neden daha fazla açgözlü olmak istememe neden oluyorsun?

Yaptığım onca şeyden sonra, sonunda daha fazla dayanamayacağıma karar verdim.

 Elimi tekrar tuttu.

Acıdığı için değildi elbette.

Acıyan,, onun metal zırhına vuran elimdi…

(I) “Ruby, dur! Yapma! Ellerini kıracaksın!”

(R) “Ah, istemiyorum…!”

(I) "Tamam! O zaman bana tokat at!”

Buna nasıl cüret edebilirdim?

Ani bir hızla unuttuğum sağduyum geri geldi.

Hıçkırıklarımın ardından kendime gelmeye çalışırken, Izek içini çekerek karıncalanan elimi tuttu ve mırıldandı: "Buraya önceden ayaz mantarı dikmeliydim."

(R)"…Neden birdenbire?"

(I) "O zaman bunu yapmak yerine tüm mantarları bana fırlatabilirdin."

Sessizlik oldu.

Ona bakarken tüm kelimelerim uçup gitti. Ellerimi boynuna doladı ve beni hafifçe kaldırdı.

Ah, kesinlikle şaka değildi…

Ben az önce bu adama ne yaptım?

(R) "Hey, Iz...?"

(I) "Mmm."

(R) "İyi misin? Sana çok sert vurdum..."

(I) “Bana dokuz yaşındaki bir çocuk gibi vurdun ama katlanılabilir bir durum. Korkarım vuruşların hiçbir yerimi morartmayacak.”

Kocam bir eliyle elimi okşadı ve öptü.

Kısa ve basit hareketlerdi.

Onu boş gözlerle izlerken, göğsümün bir tarafı dayanılmaz bir acı içindeydi.

Bir yandan da bunu neden yaptığımı merak ediyordum.

Ne de olsa ona vurduktan sonra yaralanan tek kişi bendim.

İncinmemiş olmasına rahatlamıştım ama neden yavaş yavaş sinirlendiğimi hissediyordum?

Tokat atmamı söylediğinde ona tokat atmalıydım!

Daha önce sahip olmadığım bu şansı kaçırmakla aptallık ettim!

(Ellen) "…Abi?"

Köşke geri döndüğümüzde yol üzerinde Ellenia ile karşılaştık. Sadece Ellenia değil, kayınpederim de yanındaydı.

Kalbim yeniden hızla atmaya başladı.

Ne hakkında konuşuyorlardı? Benim hakkımda konuştular mı?

Ellenia'nın her zaman ifadesiz olan yüzü tarif edilemez bir heyecanla doluydu.

Kocam tarafından gözyaşları içinde geri getirildiğim düşünülürse bu anlaşılabilir bir durumdu.

Babam da şaşkın bakışını saklamadı.

Bir utanç dalgasıyla gözlerimi kapattım ve yüzümü kocamın omzuna gömdüm.

(Ellen) "Sen ne yaptın?"

(Ellen) "Ruby'ye ne yaptın abi?"

…Sorunun konusu biraz tuhaftı.

Izek'in yüzünde çok üzgün bir ifade vardı. Yanından geçti ve hiç tereddüt etmeden cevap verdi.

(I) "Ben evliyim."

(Ellen)"Ne…?"

Cevap aynı derecede garipti.

Bu aile o kadar tuhaftı ki!

Bu arada, Ellenia şimdiye kadar hizmetçiye vurduğumu anlamış olmalıydı.

Yaptığımdan pişman olmadım ama ağzımda acı bir tat oluştu.

Artık geri dönüşü yoktu.

(I) "Gel buraya."

Ay ışığına bakan balkonda oturmak ne romantik bir sahneydi.

Şöminede yanan yeşil meşale her an korkunç bir kurt adam çağıracakmışcasına görünüyordu.

Ve karşımda kurt adamların boy ölçüşemeyeceği başka bir canavar vardı.

Ilık, köpüklü kakao kokusu tatlıydı.

Ben dikkatlice bir çay kaşığı alıp havada uçuşan marshmallowları seçerken, Izek önüme oturdu, eldivenlerini ve zırhlarını çözüp kabaca fırlattı. Onu öylece atmak doğru muydu?

(R) "Kadehinde ne var?"

(I) "Sadece melas alkolü."

Anlıyordum. Alkolün tadına varmak yerine, meşrubat içer gibi sıvıyı yutan çıkıntılı boğazına baktım ve birdenbire sordum.

(R) "Ben de deneyebilir miyim?"

Izek duraksadı ve bana baktı. Çok geçmeden kadehini bana uzattı.

Bu ani dürtünün ne olduğunu bilmiyordum. Muhtemelen o gün tapınakta karşılaştığım Freya'nın görüntüsünü hatırladığım içindi.

Ve Izek'e söylediği şey…

Her zaman içkisini çalmaya çalıştığını söylemişti…

Ha, ne? Çocukken yaşadıkları duygusal oyunlarla ilgilenmiyor muydu? 

Her neyse, o kalın bal renkli sıvıyı içtiğime hemen pişman oldum.

Ugh, beklendiği gibi, alkolle aram pek iyi değildi.

Ayrıca neden bunun tadı kadar sertti? Böyle bir şeyi iyi içebilecek kadar sert bir adamdı.

(I) "Bence senin zevkine uymuyor."

(R) "Sadece tadını çıkarıyorum. Ben de iyi bir içiciyim.”

(I) “...”

(R) “...”

Garip sessizlik sonrası yutmayı bıraktım.

Sadece birkaç yudum içmiştim ve şimdiden midem bulanmaya başladı.

Midem boştu çünkü...

(I) "Bunu katarsan tadı daha iyi olur."

Ortalığı karıştırmak yerine sessizce mırıldanan kocam bardağı geri aldı ve kakao bardağıma birkaç damla damlattı.

Ah, bu da fena değildi.

İlk etapta içmek istemedim.

(I) "Sevdiğin bir içecek varsa Letler'a senin için hazırlamasını söyleyebilirsin."

(R) "Aslında içmek istemiyordum."

(I) "O zaman neden?"

(R) "Sadece ne içtiğini merak ettim.”

(R) “Bugün ne yaptın?"

(I) "Birkaç cüce yakalamaktan başka bir şey yapmadım. Son zamanlarda buralar sıkıcı. Böyle zamanlarda ayaz kurtları tekrar gelirse paladinlerin heyecanları artar."

Tatlı kakaodan bir yudum aldığımda tüm vücuduma bir sıcaklık yayıldı.

Phew, sanırım şimdi biraz pekmez almaya gideceğim.

İkimiz de tek kelime etmeden kadehlerimizi yudumladık.

Kakaomdan içerken dışarıya doğru baktım.

Izek yorgun mu yoksa düşüncelere dalmış mı olduğu bilinmeyen bir bakışla gözlerini yere indirdi.

Ne düşünmeliyimdim?

(I) "Başka ne bilmek istersin?"

(R) "Ne?"

(I) "Bir süredir bakışların dalgın."

(R) “Sadece… şey, herkes bu konu hakkında çok konuşuyor. Sen de bu gladyatör maçına katılacak mısın?”

(I) "Neden? Katılmamı istemiyor musun?"

(R) “Hayır, hayır, sadece çok tehlikeli olduğunu duydum...”

Aceleyle başımı salladım çünkü oyunun sonucu hakkında endişeli görünebileceğimi düşündüm.

Izek bana garip bir bakış atarak "Ama oradakiler senin sahip olduğun arkadaşlarından biraz daha farklı."

Bunun farkındaydım.

Ayaz Ormanı’nda tanıştıklarımın aksine, daha önce hiç görmediğim türden canavarlardı.

Ön turda Ogreler ve Trollerin çılgına döndüğü, zihinsel saldırıların ve hatta ölümsüzlerin seferber olduğu sahneleri okuduğumu hatırlıyorum.

Buna rağmen, elbette listenin başında Ayaz Ejderhası vardı.

İzlerini sakladığı için şanslıydı.

(R) "Bu beni daha fazla endişelendiriyor. Daha önce kazanmış olsanda...”

(R) "Yine de senin için ne anlama geldiğini bilmiyorum."

(I) "Ne?"

Izek oldukça kayıtsız bir hareketle bardağı bıraktı ve beyaz çikolata tabağını bana doğru itti.

Saçma sapan konuşmayı bırakıp yemek yememi mi istiyorsun?

Bunu yiyip asıl konuya gelmemi ister misin?

(I) “Sadece Ayaz Kurdu’nun gözlerine bakarak neler olup bittiğini anlayabiliyorsun. Seyirciler arasında oturmanı engelleyemeyeceksem, bunu bir an önce halletsem iyi olacak.”

Yorumlar

  1. Çok tatlı oldunuz siz yea ama sırada Freya ve Cesare var tek dişleri kalmış asıl canavarlar sizi ayırmasınlar dikkat edin

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık,rica etsem daha sık yeni bölüm gelebilirmi,noooluuurr

    YanıtlaSil
  3. Eski modumuza döneceğiz artık 😻 78. bölüm gelmek üzereeee 😻😻💖💖💖~Çağla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiftimizin romantik anları devam ediyor 😻~Çağla

      Sil

Yorum Gönder