How to Get My Husband on My Side - 99.Bölüm (Türkçe Novel)


Belki de yaklaşan maçla ilgili bir şeyler yapacağından korkuyorlardı.

(Cesare) ''Vay canına, hahaha. Yanlış anlaşılmalardan bıktım usandım ama bu sefer bunu kullanmaya değer. Bundan sonra korkunun vücut bulmuş hali olabilir miyim?''

(Cesare) "...Sıcak bir gün. Bir şeyler iç."

(R) ''Sen de...'' 

Dün olduğu gibi bir an yanımda oturan Cesare'ye baktım.

Koyu mavi saçları,mavi gözleri ve bakır tonlarında ki yüzü.

Çok iyi tanıdığımı düşündüğüm bir yabancı gibiydi. 

Ondan bıktım.

Ona bakmama rağmen o dümdüz önüne bakıyordu.

Bu çok fazlaydı!

Şuna bak! 

Benden gözlerini mi kaçınıyordu? 

Ne zamandan beri böyle güzel alışkanlıkların oldu?

(R) "Uzun zamandır burada olduğu için iklime uyum sağladım."

Onu demek için söylediğim şeyler karşısında şaşırtıcı bir şekilde Cesare hala dik duruşunu koruyordu.

Bana bakacağını düşündüm.

Ah, istediğimi yapmam için beni kışkırtıyordu. 

Şimdi ne yapmam gerekiyordu?

Zaten yeterince dikkat çekiyordum.

Aniden ayağa kalktım. 

Bunu yapar yapmaz, ağzını tekrar açtı.

(Cesare) "Nereye gidiyorsun?…"

(R) "Tuvalet."

Kısa bir cevap vererek arkamı döndüm.

Balkonun iç kısmına bağlı kapıdan içeri girerken sırtımda bir bakış hissettim.

Bu çok komik.

Herkese açık olan tuvalet boştu.

Aslında yapacak pek bir şeyim yoktu, bu yüzden lavaboya yaklaştım, suyu açtım ve ellerimi yıkamaya başladım.

Hmm... Kilo mu verdim? 

Sanırım parmaklarım inceldi. 

Yüzüğüm bu kadar gevşek miydi?

(Freya) "Harikasın."

Şaşırdım. 

Geriye baktım ve ellerimi yıkamaya devam ettim.

Ah. Freya...

Bu o kadar bariz ki ne bir eğlence ne de bir terslik vardı.

(Freya) "Bir insan maskesiyle nasıl bu kadar küstah olabiliyorsun, takdire şayan!"

Benimle yalnız yakalamak için böylesine harika fırsatları nasıl bulabiliyordu? 

Gerçekten etkilendim!  

Harekete geçmek istese bile, durum hassas olduğu için hiçbir şey yapamıyordu.

Her şeyi bırakıp maçın sonunu endişeyle beklemek zorundaydılar.

Bu durumla hiçbir ilgisi olmayanlar maçları yaratanların uzun süre cehennemde çürümesini istiyor olabilirlerdi.

Yorumlar