How to Get My Husband on My Side - 52.Bölüm (Türkçe Novel)

how to get to my husband un my side novel - chapter 52

Onu baştan çıkaran kişi ben olmalıydım! Neden beni baştan çıkaracak gibi giyindi?

Değişmek için zamanım yok derken ne demek istedi, ana karakter olan oydu!

Elini sıktı, vücudunu kaldırdı ve kolunu bana doğru uzattı.

(I)“Sadece bir veya iki kez gidiyorum. Kıyafetler için üzgünüm."

-Anlıyorum. Ziyafete tek başıma gitmemi istemiyorsun bu yüzden kıyafet değiştiremedin...- Gerçekte kimsin? Izek kılığına girmiş bir suikastçı mısın?

(R)"Hayır, benim için oldukça yeni...çok havalı. Seninle bir partiye katılmak bir rüya gibi.''

Diğer ziyafette beni yalnız bıraktığını düşünürsek bu büyük bir gelişmeydi. Gözlerim sürekli karın kaslarına kayıyordu. Bu yüzden uzattığı elini tuttum.

Oh, neden bu kadar sıkı tutuyor? Gerçekten civcive benzer bir halim mi var? Bunu düşünmek mantıksız değildi. Bana kıyasla oldukça uzundu.

Devasa, kaba görünüşlü kocamın ellerinde rehine olarak, ziyafet salonuna giden merdivenlerden aşağı inerken nasıl görüneceğimiz konusunda çok endişeliydim.

"Aman lordum, şuna bakın Lord Izek..."

"Sen Lord Izek'sin, değil mi?

"Bu üniforma değil mi? Daha önce kardeşimin giydiğini gördüm, nasıl bu kadar farklı hissettirebilir…”

"Onu daha önce hiç böyle görmemiştim."

"Aman…."

(Ç.N. Ziyafettekiler arasında geçen fısıldalaşmalar)

Millet, benim de salyalarım akıyor. Anladım.

Bu sırada diğer paladinlerin verdiği tepkiler çok farklıydı.

"O'nun nesi var?"

"Kıyafetlerini değiştirmemiş."

"Ama neden böyle görünüyor? Vicdansız.”

"Çok utanmaz."

Bu şaşırtıcı değildi, ama sert ve onaylamayan bir tepkiydi.

Her neyse, genel olarak, nezaketsiz bir atmosfer yoktu. Gerçekten de, bir görevde olduğu için, başka seçeneği yoktu. Paladin oldukları sürece yaptıkları her şeyin affedilebileceğini düşündüm. Ben de onlar gibi olmak istiyordum...

"Onun yanında…"

''Karısı için bir ziyafet verdiğini duydum. Sanırım doğruydu.”

"Neden…"

“O umurumda değil…….”

Tabii benim hakkımda da söylentiler vardı.

Hahaha. Tabii ki bekliyordum. Bu anlaşılabilir bir durumdu.

Ayrıca beni ziyafette bırakıp gitmesi daha dün gibiyken aniden bunu yapıyordu...

Kibirli kocam, ziyafet salonunda sayısız insanın gevezelik ettiği konudan hiç çekinmiyor gibiydi.

Kibirli duruşuna bak.

(Ellen) "Geç kalmak üzereydin abicim."

(Ivan) “Hey, ne kadar aceleyle gelirsen gel, kıyafetlerini değiştirmen gerekmez miydi?”

Ziyafet salonuna vardığımızda bizi ilk olarak Ellenia ve Sör Ivan karşıladı.

Lord Ivan bu kez de Ellenia'ya eşlik ediyordu... Hmm, bu ikisi. Hmm? 

(Ç.N. Tam bende aynısını düşünüyordummm 🙊)

(Ivan) "Görüşmeyeli uzun zaman oldu Leydim. Vay canına, neredeyse sizi tanıyamıyordum. Çok hoş görünüyorsunuz.”

(R)"Teşekkürler Sör Ivan, siz de harika görünüyorsunuz."

Onu gelişigüzel selamlarken bile her zamanki gibi terliyordum. Sadece Sör Ivan'ın yanında değil, o sırada orada bulunanların yanında da gerginleşmekten kendimi alamıyordum.

Ne de olsa, ne zaman ve nasıl değişebileceklerini bilmiyorum….

(Frey)"Seni böyle görmeyeli uzun zaman oldu."

Frey.

Kulaklarım otomatik olarak dikildi.

(Frey)"Görüşmeyeli uzun zaman oldu leydim. Çok şey yaşadığınızı duyduğumdan beri gerçekten çok endişelendim.  Neyse ki sağlıklı görünüyorsunuz.”

O zamandan beri Freya'yı ilk görüşümdü.

Bir aksama olmadan iyileşmişti. İyileşmesinin uzun süreceğini düşündüğüm için ziyafete katılmayacağını düşünüyordum.

İnce vücuduna uyan yeşil bir elbise giyen Freya, her zamanki gibi zarif ve güzel görünüyordu ama aynı zamanda biraz solgun ve zayıftı.

Her zamanki tazeliği ve canlılığı yerine, baştan çıkarıcı bir melankoli ile doluydu.

Çabuk iyileşmiş gibi görünüyor. Herhangi bir yan etkisi oluşmuş muydu?

On gündür hasta olan ben değil, o gibi. Herkes aynı şeyi söyleyebilirdi..

(R) "Leydi Furiana... Sizin de iyi olmanıza çok sevindim. Gerçekten çok şaşırmıştım.”

(Freya) "Bir felaket olabilirdi. Her neyse, hepimiz iyiyiz, bu yüzden Tanrı'ya şükretmek istiyorum."

Yaşadıklarımı bilmiyordu ama bana şefkatle gülümseyen mor gözlerde korku ya da isteksizlik yoktu. Bunu gösterecek türden biri olmayabilirdi ama eskisinden daha rahattı.

Haha, o sırada Izek herkesin önüne geçti ve beni itti… evet, iyi oluğunu biliyorum. Nihayetinde, küstah baş kahramanların en önemliler olduğunu biliyordum.

Yanındaki kim? Lorenzo olmadığına sevindim.

Freya ile birlikte duran, daha önce hiç görmediğim orta yaşlı bir bayandı. Açık sarı saçları ve havalı gözleri tıpkı Freya'nınki gibiydi. Kendisinden biraz daha katı ve soğuk görünüyordu. Ailesinden biri mi?

(I)"Görüşmeyeli uzun zaman oldu Bayan Furiana."

(Frey'in annesi) "Dük'ün ziyafet verdiğini duydum. Merhaba demek için uğradım. Amacım gençlerin mutluluğunu bozmak değil.”

Freya da tıpkı annesi gibiydi. Zarif ve açık sözlü bir şekilde konuşan hanımefendi hemen gözlerini bana çevirdi.

Keskin gümüşi gözleri hızla yukarı ve aşağı kaydı.

Birden aklıma annem geldi. Rudbeckia'nın yüzünü hatırlamadığım annesi değil, önceki hayatımdaki üvey annem.

(Frey’in annesi) "Rahatsızlığınız tanışmamızı geciktirdi, Leydi Rudbeckia."

Sıcaklıktan uzak formalite icabı bir ses tonuydu. Kötülük yoktu. Kişiliği tamamen böyleydi. Dahası, beni görmek için burada olduğunu belli ediyordu. Belki de kızını zehirleyenin ben olup olmadığımı anlamaya çalışıyordu.

(R) "Sizinle burada tanışmak ne güzel. Leydi Furiana'nın güzelliğini annesinden almış olduğunu görüyorum."

Olabildiğince masumca gülümsedim. Bayan Furiana gözlemliyor gibi tek kaşını hafifçe kaldırdı ve kocamın sımsıkı tuttuğu elime baktı.

Hmm?

(Freya’nın annesi) “Bana söyledikleri kadar sevimlisiniz. Bütün güneyli kadınların su perisi gibi olduğunu söylüyorlar. Bu doğru mu?”

Su perisi?! Bu abartılı bir ifadeydi ama o kuru tonla kulağa çok resmi geliyordu.

Ama bir sonraki kelimeleri karşısında doğruldum.

(Freya’nı annesi) "Katı kuzeye kıyasla oldukça liberal görünüyorsunuz. Son zamanlarda başınıza çok şey geldiğini duydum...”

Bu şaşırtıcı derecede kışkırtıcıydı, hanımefendi. Ama neden kışkırtmaya çalıştığı kişinin ben olmadığımı hissediyorum?

(I) "Sohbet uzadığına göre sadece merhaba demek için gelmediniz.”

Kocacım arkadaşının annesiyle bu şekilde kaba konuşmanın tatsız şeylere yol açabileceğini düşünmüyor musun? O aynı zamanda o, Marki'nin karısı.

Ama Bayan Furiana, Izek'in pislikçe olan tavrına aldırış etmiyor gibiydi. Aksine, sanki anlaşılır bir şeymiş gibi ağzının köşeleri büzüldü.

(Freya’nın annesi) "Affedersiniz. Belki de yaşlandığım için eskisinden daha çok konuşuyorum.”

(Elle) "Kendinize dikkat edin Madam."

(Freya’nın annesi) " Teşekkür ederim Prenses. Bir dahaki sefere yalnız görüşelim.”

(Frey) "Gidiyor musun anne?"

(Freya’nın annesi) "Sana daha önce de söylemedim mi?  Ayrıca, saçına daha fazla özen göstermelisin!”

Freya'nın gülümsemesi biraz sertti. Saçları iyi görünüyordu. Nedense ben utandım. Sadece ben değil, Ellenia ve Sör Ivan da çok utanmış görünüyordu.

(Ivan) “Hala buradayım. Fakat sorun olmadığına emin misiniz? Bugün oldukça solgun görünüyorsunuz.”

(Frey) "İyiyim. Bugün daha da iyiyim. Sör Ivan, saçlarım tuhaf mı görünüyor?”

(Ivan) “Hiç de fena sayılmaz."

(Frey) “Gerçekten mi? Vay canına! Iz sen ne düşünüyorsun?”

(I) “Annen haklı. Bir dahaki sefere peruk tak.” (Ç.N. Adamsınnnn Izekkk hahaha)

(Frey) “Ne? Bu gerçekten fazla oldu."

Neşeli atmosferin yeniden canlanmasıyla boşuna utandığımı düşündüm. Zaten kendi kendilerine güleceklerdi.

(Frey) "Bu tavırların yüzünden sevimli ve hoş eşin evden kaçtı."

(Izek) "Bir çiftin kavga etmesi alışılmadık bir şey değil."

(Frey)"Neden bahsediyorsun, aptal? Her neyse leydim, bir dahaki sefere onu dışarı çıkarmayı tercih edin. Ayrıca kaçabilmeniz çok iyi olmuş. Ya bir sorun çıksaydı?”

O da neydi? Ne söylemek istediğini biliyordum ama önemli değildi. Çünkü bu kocam kaçışım için uydurduğu bir şeydi.

(Izek)"Neden saçmalamayı bırakmıyorsun?"

(R)"Ne?"

Elimi çektiğinde kafamı kaldırdım.

Izek yüzündeki o kayıtsız ifadeyle bana bakıyordu.

Benimle mi konuşuyordu?

(Izek)"Saçın."

(R)"Ah…."

(Izek)" Böyle güzel."

Bir an garip bir sessizlik çöktü. Gizlice saçlarıma dokunmak için elini bırakmıştım.

Oh, bunun nedeni Bayan Furiana'nın Freya'ya söyledikleri değildi. Önceki hayatımdaki annemi anımsamıştım. Bunu bilmiyordum…

(R) "Teşekkür ederim. Senin saçın da güzel görünüyor.”

(I)“…….”

(R)"D-dans etmek ister misin?"

Izek cevap vermedi. Çok mu şaşırdı? Yoksa yüzümde bir şey mi var?

Elbette dans etmeyecekti ama ne olursa olsun bana cevap vermesi gerekiyordu.

Sonunda, kocam yerine Ellenia cevap verdi.

(Ellen) “Bunu için sabırsızlanma. Abim muhtemelen temel adımları bile unutmuştur.”

(Ivan) "Doğru. O çok sıkıcı ve eminim harap olursunuz...”

(I)"Yapamayacağım hiçbir şey yok."

Ne? Az önce ne dedin????

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık 🥰🥰

    YanıtlaSil
  2. Eline emeğine sağlık admincim harikasın

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık sevgili çevirmenim harikasın 😊

    YanıtlaSil
  4. İleri bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum, çeviri için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Offf freya zort oldu skkskskska çok zevk aldım şuan

    YanıtlaSil

Yorum Gönder