How to Get My Husband on My Side - 96.Bölüm (Türkçe Novel)


(Cesare) "Bu tam da Peder'e benziyor. Omerta tarafında, prensesin varlığı nedeniyle bunu açıkça gösteremezler, ancak onu zorlarsak mümkün." 

Ha, evet. Bu gerçekten bir Borgian fikriydi.

Hiçbir ülkenin kralı Papa istemediği sürece tahta oturamaz. 

Tarihler boyunca süre gelen kutsal bir haktı. 

Güç ne kadar mutlak olursa olsun, Vatikan'da uygun bir gerekçe olmadan diğer kraliyet ailelerinin ardıllık hakları üzerinde büyük bir etkisi olması olası değildi. 

Şimdilerde tahtın varisinin Papa'ya sadakat yemini etmesi ve Vatikan'ın taç giyme törenine onay anlamında katılmak için selam göndermesi yaygın bir uygulamaydı. 

Britanya'daki mevcut durumsa……. 

Papa, pagan kanından gelen birinin kral olamayacağını ilan ederse kimse aksi bir gerekçe sunamazdı.

Oldukça adaletsiz bir durumdu. 

Britannia'nın içinde bunu memnuniyetle karşılayacak bir çok kişi olurdu. Omerta bu kararı kabul ederse, sonuç çoktan belli olurdu.

Daha önce yapılan konuşmalarının konusu bu muydu?

Kral Feanol neler olabileceğini hiç tahmin etmiş miydi?

(Cesare) "Kraliçe olmak ister misin, Ruby?"

Aslında bu soruyu duymak isteyen başka biri daha vardı.

Zihnim hızla çalıştı.

Bu gerçekleşecek olsaydı orijinal eserin sonu tamamen farklı bir dünya hikayesi olmaz mıydı?

Ellenia'nın suikastı muhtemelen hiç gerçekleşmemiş olurdu.

Peki ya Arien?

Arien'e ne olacaktı? 

Bunu düşündüğümü mü söylemeliydim?

(R) "Ben... Bilmiyorum, hiç hayal etmedim. Kocamın bu fikre katılıp katılmayacağını bile bilmiyorum."

(Cesare) "Kocan?! Tek yapman gereken kraliçe olmak istediğini söylemek."

Cesare homurdanarak mırıldandı.

Mor gözleri çarpıklaşırken ciddi olup olmadığını merak ettim.

Sözcüklerimi dikkatlice seçtim, titreyen nefesimi yuttum.

(R) "Ama sonrasında eve geri dönme şansım olmayacak. Bu senin için sorun değil mi?"

Cesare hemen cevap vermedi.

Bunun yerine elimi tuttu ve uzun süre sessizce bana baktı.

Duygularım tamamen kayboldu.

(Cesare) “Haklısın. Baba olmasa bile, ben benim."

Soruyu soruyla cevaplayan sesi alçaktı.

Boğuk geliyordu.

(Cesare) "Küçük bir adada yaşayıp balık tutmakla yetinen bir insan olamazsın."

(R) "Bu..."

(Cesare) "Kraliçe olmak ister misin, Ruby? Dürüst ol. Burada mutlu musun?"

Gözlerinde havai fişekler hızla patladı. 

Mavi ateş parıldarken ellerim acıdı.

Aniden gelen soru bir yana, o kadar korkunç bir durumdu ki dehşete kapıldım.

(R) "Bu ne böyle birdenbire?…."

(Cesare) "Onun yanında kraliçe olmaktan mutlu olup olmayacağınızı soruyorum. Sanırım artık eve dönmek istemiyorsunuz."

Ağzım açık kaldı. Bu bir soru değildi.

Eğer bir insan sadece gözleriyle katledebilseydi şu an paramparça ve dağılmış olabilirdim.

(R) "Bu doğru olamaz. Ben sadece..."

(Cesare) "Burada geçirdiğin süre boyunca tapınağın yaklaşımına göz yumdun. Neden?"

(R) "Bunun nedeni ailedekilerin bundan şüphe duymasıydı. Kocam bu durumdan nefret ediyor ve..."

(Cesare) "Hayır! Beni özlemiş olsaydın, her ne pahasına olursa olsun tapınakla iletişim kurmanın bir yolunu bulurdun! Mektup dahi yazmadın! Gerçekten...seni durdurmaya ne hakkı var?! İstediğini yapmakta özgürsün!''

Son kelime bir patlama gibiydi.

Bana karşı sadece öfkeden ziyade, burada olmayan biri için duyulan nefreti canlı bir şekilde hissettim.

Zihnimde bir şüphe hissi belirdi.

Kıskançlıktan mı delirdi?

Her şeye sahip olan kocam yüzünden mi?

Tüm bunlar babasına karşı tüm gücünü kullanmak zorunda kaldığı, kusursuz asil bir soydan gelmesi, şövalyelik yolu, parlayan tahtı, hatta babasına karşı gelme yeteneği olduğu için miydi?

Papa'nın en büyük oğlu Cesare de Borgia'nın gizlice sürdürdüğü aşağılık duygusuna sahipti..

Belki de bu kadar hırslı bir insan olmasının nedeni aşağılık kompleksiydi. Yine de bunun bu kadar kötü olacağını tahmin etmiyordum.

Izek'in varlığının onu rahatsız eden bir aşağılık kompleksini hatırlatacağını beklemiyordum.

(R) "Ben..."

(R) "Abi, şu anda kafam çok karışık. Kocam bana iyi davranıyor ama……."

Sanırım bunu söylememeliydim.

'İyi' dememeliydim.

Ancak, asıl sorun Cesare'nin aşağılık kompleksinin kaynağının ne olduğu veya onu bugün olduğu kişi yapan şeyin ne olduğu hakkında hiçbir fikrimin olmamasıydı.

Sorun şu ki, bunu bilecek gerçek Rudbeckia ben değildim. Üç yıl önce onun bedenini sahip olan bir yabancıydım.

(Cesare) "Seni burada bırakmamalıydım." 

Sözümü kesti ve nazikçe homurdandı. Sonra beni kendine çekti. 

Kararlı görünen engerek yılanı gibi, onun yakınında olmak boğucuydu. 

(Cesare) "Sana iyi mi davranıyor? Evet, tüm bu olanlara şahit olsam bile bunu beklemiyordum. Tanrı beni affetsin. Gerçekten onun kraliçesi olmak istiyor musun?" 

(R) "Yani..." 

(Cesare) "Artık babamın kuklası olmak istemiyorum. Beni yanlış anlama, Ruby. Seni terk etmeden önce sadece bir an vardı. Eğer bu olursa, kraliçe kraliçe olarak kalacak. Sonunda, sen ve ben olacağız. Yakında bunu anlayacaksın." 

***

(Ivan) "Ah, uzun zaman önce burada yuvarlanırken başımı incittiğimi hatırlıyorum. 9 yaşındayken miydi?" 

(Ellen) "Öyle mi...?" 

(Ivan) "Hatırlamıyor musunuz? O sırada Prenses orada saklambaç oynuyordunuz." 

(Ellen) "Eh, çok küçüktüm."

Tereddüt etsede aslında hatırlıyordu.

Eski anıların silik bir kalıntısıydı. 

Omerta Malikanesi'nin avlusunda etrafta koşuşturan küçük çocuklarla dolu olduğu zamanlar.

Belirsizce yükselen anıların bir bölümünü iterek, Ellenia ışıldayan cam binaya baktı.

Şeffaf duvarın üzerinden görünen kardeşler hareket belirtisi göstermiyordu. Uzun altın rengi saçları ışıldıyordu.

(Ivan) "Kavga mı ediyorlar?"

(Ellen) "Ben de öyle düşünüyorum..."

Ivan başını eğdi ve kafasını kaşıdı. Aynı şekilde, onları takip ettiğine pişman olmuş gibiydi.

(Ivan) "Bu noktada..."

(Freya) "Ellen!"

Bu noktada, geri dönelim demek üzereydi ki.

Ellenia aniden gelen sesle irkildi. Aynı zamanda, görünüşünden neden rahatsız hissettiğini merak etti.

(Ellen) "Frey? Neden bu kadar yolu geldin...?"

(Freya) "Seni bulmak için buradayım kadar geldim. O kadar uzun süredir oturuyorum ki başım ağrıyor."

Homurdanan ve şakağına bastıran Freya'nın yanında, ıslak saçlı Sör Camu, her zamanki gibi sert bir yüzle Freya'ya eşlik ediyordu.

Ellenia ve Ivan'a göz yumdu ve birbirlerine garip bakışlar attılar.

(Ellen) "Geri dönmek üzereydim."

(Freya) "Gerçekten mi? Vay canına. Bu kardinal Valentino. Serayı görmeye mi geldi?

(Ellen) "Hadi gidelim."

Ellenia hemen Freya'nın elini tuttu ve ilerlemeye çalıştı.

Nedeni hala bilmesede Freya'nın burada olmasının doğru olup olmadığı konusunda kafası karışıktı. Tam olarak, onları izliyordu.

(Freya) "...bir dakika."

Tam dönmek üzereyken Freya, nedense tereddüt etti.

Ve sonra hareket etmedi.

Yüzünden yükselen bir sinirlilik hissiyle hafifçe sertleştiren Ellenia, kısa sürede Freya'nın tek bir yere donmuş bir şekilde baktığını fark etti.

Camu ve Ivan da tamamen dehşete kapılmış görünüyorlardı.

Bu yüzden bakışlarını tekrar seraya çevirdi.

***

Şimdiye kadar hissettiğim şok aslında bir şok değildi.

Eli aniden yüzünü kavrayana kadar tam olarak ne olduğunu bilmiyordum.

Beynimden vurulmuşa döndüm. 

O zamana kadar...Bildiğim tek şey buydu. 

Elini yüzüme başka bir amaçla koyan tek bir kişi vardı.

Cahil miydim? 

Yoksa olacakları tahmin bile edemeyen bir aptal mıydım?

Bilmiyordum...Hayatta kalmak için başkalarının kalplerini ne kadar anlamam gerekiyordu?

Bastırmaya çalıştığı tüm çarpık duyguları bilmem mi gerekiyordu?

Zihnim bomboştu...

Her yer bembeyazdı... 

Hiçbir şey hissetmiyordum.

Cesare'nin dudaklarıma kısa bir öpücük kondurup elini bıraktığı o kısa an, ağır çekim bir video gibi yavaş ve gerçek dışıydı.

(Cesare) "Her zaman sen ve ben olacağız."

Bir şey söylediğini düşündüm ama anlayamadım.

Siyah cübbesinin eteği dalgalandı. Arkasını dönüp tamamen kaybolana kadar olduğum yerde hareket edemedim.

Sanki bir şey tarafından ele geçirilmişim gibi dalgındım.

Sanki bir şey omzumu dürtmüş gibi arkama baktım.

O anda, arkamdaki duvara bakmama neyin sebep olduğunu bilmiyordum.

Cam duvarın çok da uzağında değilken, benim kadar şok olmuş dört kişinin yüzlerini gördüğüm anda...

Bir kükreme sesi...Sadece benim görebildiğim bir halüsinasyondu.

Bilmiyor olmamın imkanı yoktu.

Cesare'nin onların varlığını fark etmemiş olmasının imkanı yoktu. Bundan sonra anlayacağımı söylediğinde kastettiği buydu.

Ellenia'nın tarif edilemez bir şaşkınlıkla kocaman açılmış kırmızı gözlerine bakınca, birden Izek'in de aynı gözlere sahip olup olmayacağını merak ettim.

Ayrıca, hangi duyguları hissetmem gerektiğini merak ettim.

Utanç mı? Keder? Hayal kırıklığı? Dehşet? Ya da hepsi mi?…?

(Ellen) "Hiçbir şey söyleme."

Yorumlar

  1. webtoonu okudum hemde bunu okudum ki iyice delireyim şerefsiz Cesare, iple çekiyorum ağzının burnunun dağılmasını

    YanıtlaSil

Yorum Gönder