How to Get My Husband on My Side - 65.Bölüm (Türkçe Novel)

how to get my husband on my side novel - chapter 65

“Grrrrrrrrrr….”

Belki yaygara koparmamızdan hoşlanmamıştır. Kopmuş ayağı gösteren ayaz kurdu homurdanmaya başladı ve ensesindeki tüyler kabardı.

Diğerleri de aynı derecede tehditkârdı. 

Büyük, güzel dişlerini ortaya çıkarıyorlardı.

Acımasızdı, bu acımasızdı.

(Ivan) "Bu ne lan?"

(Ivan)"Kendilerine mi zarar verdiler?"

(Camu) "Aralarında ayağını kaybeden yok."

Kirli zeminde yuvarlanan ayağı yerden kaldırmakta tereddüt ettim. Havada titreşiyormuş gibi görünen kükremeler bir anda kesildi.

(R) "Ah..."

Bir an elimdeki ayağa baktım. Birden aklıma Enzo geldi. Tam olarak, bir zamanlar bana gösterdiği saat.

Egzotik kabartmalı ahşaba iliştirilmiş gizemli koyu kırmızı mücevher.

İyi şans getiren bir mücevher.

Kurtlara dönüp baktığında, üzgün alfa ayaz kurdu şimdi eskisinden daha korkutucu görünüyordu.

Bütün alanı katletmeye başlayacaklarını hissettim.…

Sanırım nedenini biliyordum.

(R) "Hey…"

(Ivan) "Sorun ne Leydi'm?"

(Ivan) "Bir şey mi oldu?"

(Camu) "Ayak konuştu mu?"

Bu insanlar beni ne sanıyorlar?

Derin bir iç çektim ve dikkatlice devam ettim.

(R) "Daha önce bahsettiğiniz batıl inanç. Sanırım birileri bunu görmezden gelmiş."

(Ivan) "Ne?"

Bunu nasıl açıklamalıyım?

Gözlerimi ayaz kurdundan ayırdım ve kelimelerimi dikkatlice seçtim.

Tam olarak ifade etmesi zordu ama kurdun şu anda hissettikleri bana çok açık geliyordu.

(R) "Belki de bu ayağın sahibini bulmak için buradadırlar."

(Camu) "Ayağın sahibi... kendi türünden biri mi?"

(R) "Sanırım sahibi hâlâ buralarda. Hala yaşıyor mu bilmiyorum. Sanırım bu yüzden sadece tehdit ediyorlar.”

Aman Tanrım… Zamanlama harikaydı.

Gökyüzünü yırtıyormuş gibi görünen gök gürültüsünün ardından ayaz kurtları dramatik bir şekilde ulumaya başladılar.

Böyle bir zamanda, gereksiz yere dramatik.

Sör Galar, avuçlarını başının üzerine koyarak meslektaşlarına baktı.

(Camu) "Demirci onları almış olabilir."

(Ivan) “…O kahrolası kaçak avcılar kurdu sattı mı?”

Sonuç bu gibi görünüyordu.

Üç Silahşörler kutsal batıl inancı bozan bir adamı yakalamak için tüm alanı alt üst ederken ben yakındaki bir kulübede dinleniyordum.

Nehir kıyısındaki ayaz kurtları hâlâ oradaydılar.

İyi olup olmadığını merak ediyordum. Son derece kızgın görünüyordu, ama eğer kopan ayağın sahibi ölmüşse….

(Andy) ''Üşümüyor musunuz? Pelerin giymelisiniz.”

(R) "Ohh, teşekkürler…"

Zayıf sesim sonunda biraz cızırtılı çıksa da buna engel olamadım.

Ruhunu kaybetmiş gözlerimde Andymion'un her zamanki gibi ışıl ışıl gülümsediğini gördüm.

Neden aniden ortaya çıktı?

(Andy) ''Ah, sizi korkutmak istemedim. Saklanıyor gibiydiniz, yani bilmiyordum…”

Her zamanki gibi abisini mi görmeye geldi? Mesai saatleri mi başladı? 

Andymion'un aniden ortaya çıkması şu anlama geliyordu...

(Camu) "Hay aksi!"

Bir şey yanımda uçarak geçti ve yüksek bir sesle sert zemine çarptı.

Yakınlarda duran atlar şok içinde kişnedi.

Andymion da şok olmuş görünüyordu. Hep birlikte arkamızı döndük ve Sör Camu uzuvlarını uzatmış bir şekilde yerde yatıyordu

(Camu) “Hey, seni orospu çocuğu! Beni dinle….Hey! Hey! Bir dakika bekle!"

(Camu) "Sakin ol Izek! Burası senin evin değil!”

Sör Camu'nun bana acımasızca baktığını hissedebiliyordum, çığlıkları kulaklarımı deliyordu. Ve aniden üzgün hissettim.

Ah, kalbimin böyle atması hiç hoş değildi.

Kapşonumu yavaşça indirdim ve dağılmış saçlarımı düzelttim.

Sonra dantelli kollarımdaki ve kahverengi eteğimdeki yağmur suyunu silkip, kulübenin dibine yakın bir yerde ayakkabılarımdaki çamuru samanlarla sürttüm.

Ben tüm süreci bitirirken Andymion ve Sör Camu sessizce izlediler.

(Andy) “Leydi'm!”

Sonunda ölmekte olan askerin annesini sayıkladığını duyunca başka seçeneğim kalmadı ve kulübeden çıktım.

Yağmurun ortasında gözlerim, bacaklarına asılı duran iki paladinle korkunç bir iblis gibi görünen kocama takıldı.

Bir anlık sessizlik oldu.

Yaklaşık on metre ötede, bir grup asık suratlı şehir muhafızı ağızları açık halde olanları izliyorlardı.

(R) "Selam sevgilim."

(I) “…”

(R) "Ehehe, Ayaz kurdu görmeme izin vermeleri için onlara yalvardım ve beni dinlediler."

Aptal, olgunlaşmamış performansımı övün.

Muhafızlar beni pek umursamıyor gibiydi. Onlar sadece asılı duran paladinlere bakmakla meşguldüler.

Mahcup bir gülümseyle bana bakan Izek, yavaşça kolunu indirdi.

Sör Ivan kocamın omuzunu tutmayı bıraktı.

Izek'i arkasından kucaklayan Sör Galar da kollarını serbest bıraktı.

Vay canına! Yaptıklarından utanmıyorlarsa onlar da bir dereceye kadar canavar sayılırlar.

Korkmaya başlıyorum...

Izek'in terden ıslanmış gümüşi saçları dalgalandı.

Yaklaşan ayak sesleriyle kuruyan ağzımı kapattım.

(Camu) “…Seni orospu çocuğu, bana yine vurdun!”

Sebepsiz yere tekmelenen Sör Camu, şiddetle küfretti.

Ama Izek ona bakmadı bile ve kollarını bana uzattı. Vücudum bir anda kalktı.

Oh, ben yine civciv oldum.

(Andy) “L-Lord……”

Bir şeyler söylemeye çalışan Andymion ağzını kapalı tuttu ve aynı şeyi yapmaya başladı.

O zamandan beri sürekli küfreden Sör Ivan ve Sör Camu'ya yardım eden Sör Galar onu takip etti.

Hâlâ izlemeye devam eden muhafızlar sonunda gözlerini çevirdiler ve birbirlerine bakarak başlarını salladılar.


* * *


Güneyli bir casus olmak acınası hissettiriyordu.

Hava beklendiği kadar soğuk değildi. Güneşli olacağını düşünmüştü, ama kısa süreli yağmurlar oldukça can sıkıcıydı.

Elendale'in karanlık, gizemli tapınaklarında tespihler ve skapular takarak dolaşmak ona göre değildi.

Saklandıklarında bile sihirbazların saldırılarını akılda tutmak önemliydi.

Neyse ki çok sabırlı bir insandı.

Adamın gözleri donuk mavi gökyüzünün altında parladı.

En can sıkıcı olay, görevinde başarısız olmasıydı.

Ziyafette Rudbeckia ile uğraşması çok büyük bir hataydı.

Bundan hemen sonra Dük'e gideceğini bilmiyordu...

Dük'ün onu yanına alıp ortadan kaybolması şaşırtıcıydı.

Ortadan kaybolan çiftin geri dönme belirtisi göstermemesi, kendilerini pek iyi hissetmedikleri için ayrılmalarına neden oldu.

Dük Omerta ortaya çıkıp durumla ilgilenmişti, bu yüzden hemen saklanmak zorunda kalmıştı.

Ertesi gün çift, açıklama yapmak için tapınağa yan yana gelmişti.

Kafasının arkasına sert bir darbe yemiş gibi hissetmişti. Gerçi efendisi bu tür bir duyguya katkıda bulunurdu.

Belki de başından beri başarısız olması gerekiyordu.

Pietro, Cesare'ye sadakatle bağlı olduğu yıllarda Rudbeckia ile hiçbir zaman doğru dürüst muhatap olmamıştı.

Hayır, onunla yüz yüze bile tanışmamıştı.

Onunla temasa geçtiğinde tek yaptığı, efendisinin emriyle kilitli kapının önünde durup onu korumak ya da nişanlılarıyla yalnızken onu uzaktan izlemek ve saklanmaktı. Bu nedenle Pietro, Rudbeckia'nın nasıl biri olduğunu, ne düşündüğünü, neler yapabileceğini tam olarak bilmiyordu. Eğer bilseydi, onun hareketlerini daha önceden görebilirdi. Ancak bu kendisinin ve efendisinin ihmaliydi.

Efendisi de kız kardeşini tam olarak tanımıyor gibiydi.

Onun davranışını olgunlaşmamış bir çocuğun davranışları olarak düşünüyordu. Ama bu tamamen yanlıştı...

Tabii ki henüz emin olmak için çok erkendi.

Belki de o küçük kız yeni kocasına aşıktı. Ya da belki o taşa benzeyen soğukkanlılığıyla tanınan Dük Omerta, kırılgan karısına aşık olmuştu.

Bir erkek ve bir kadın arasında neler olup bittiğine dair aceleci bir tahminde bulunmak her zaman zordu. Bu yüzden Pietro, Rudbeckia'nın takip etmek için çok çalıştı.

Zaten Cesare gelene kadar yapacak başka bir şeyi yoktu.

Elendale sıkıcı bir ülkeydi.

Barlar bile Romagna'ya kıyasla daha çok bir manastır gibiydi.

Zorbalarla kavga edip boyunlarını kırmak hiç eğlenceli değildi.

"Ne halt ediyorsun yapıyorsun?"

Boğazından bir dizi kelime döküldü.

O kadını anlamak gittikçe zorlaşıyordu.

Paladinler ile neden bu mahalleye kadar geldiğini merak ediyordu. Buraya ayaz kurtlarını ya da onun gibi bir şeyi görmeye mi geldi?

Onun ne yaptığını gözlemlemek için yaklaşmak istedi ama bunun ötesine geçerse o lanet paladinler tarafından yakalanacaktı.

Bu yüzden Pietro, gözden kaybolan hedefinin dikenli çalıların arasında saklanarak yeniden ortaya çıkmasını sabırla bekledi.

Ve sonunda paladinlerden ayrılarak, tek başına yakındaki bir kulübeye gittiğinde, hiçbir fırsatı kaçırmak istemeyerek hareket etmeye çalıştı.

Zihni beklediği anın geldiğini söylüyordu.

(Andy) “Efendim, efendim! Böyle hareket ederseniz leydim korkar!”

Bir çocuğun tiz, genizden gelen çığlığı çınladı.

Kısa bir süre sonra, fırtınalı bir ruh halinde ata binen bir paladin ve kendisi de ona yetişmeye çalışan siyah saçlı bir stajyer, çamurlu yolu teperek bölgenin yakınına ilerlediler.

"…Kahretsin."

Pietro bir küfür mırıldanırken yumruğunu sıktı.

Şanssızdı. Bir fırtına gibi ortaya çıkan kişibelli ki Dük Omerta idi.

O orada olduğu sürece, daha fazla etrafta dolanması iyi olmayacaktı.

Kendi türünü tanımak gibiydi.

Omerta Kalesi'ndeki ziyafetin olduğu gece, Pietro Dük'ü ilk gördüğünde onun tehlikeli bir adam olduğunu hemen anlamıştı.

Huysuz ve seçici bir genç beyefendi olması bekleniyordu. Kuzey'deki en güçlü şövalyelerden biri olarak kabul edilmesi her zamanki gibi sadece abartıydı. Ancak uzaktan yaydığı aura korkunçtu.

Hüküm giyemeyen bir kibir, vahşilik ve karamsar delilik karışımı.

Aynı zamanda, ham bir barbar olduğuna dair hiçbir iz yoktu. Soylu olduğu için miydi? 

Damarlarında akan asil kanla her şeyi bastırabilmesi mümkün müydü?

Bu, fakir bir adam olarak doğup dipten büyüyen Pietro'da olmayan bir şeydi. Herkesin içinde prens ama arkadan gayrimeşru çocuk diye anılan Kardinal Valentino bile eleştirilmekten kaçamıyordu.

Yani, Pietro bu adamdan özellikle çok rahatsızdı.

Tabi onun rakibi değil, efendisinin olması dışında.

Hayatında hiç yoksun hissetmemiş kendine güvenen bir adam, onu gerçekten sinirlendiriyordu.

Bu, wyvern'in ejderha nefretine benzer bir duyguydu.

Bu duygu bastırılmayı hak ediyordu. Ta ki mucizevi bir fırsat ortaya çıkana kadar.

Pietro, pelerininin eteğine saplanmış dikeni çekerek bir gölge gibi sessizce oradan ayrıldı.

Yorumlar

  1. Çeviri için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık 🥰🥰

    YanıtlaSil
  3. Çeviri için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Çeviri için teşekkürler emeğine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder