How to Get My Husband on My Side - 50.Bölüm (Türkçe Novel)


Her türlü kıymetli baharatlarla marine edilmiş kavrulmuş geyik eti, geyik turşusu, kaz dolması ve kızartılmış lahana ve haşlanmış kuzu, kızarmış morina, balık böreği, kıymalı yuvarlak ekmek ve yak sütü….

(I)"Neden yak sütü var da yak eti yok?"

(Ivan)"Bu kadarı yeterli."

…ne tür bir etobursun? O kadar eti yedikten sonra nasıl daha fazla et isteyebilirsin?

Gökyüzü çok açıktı.

Girello Gölü, ormanın kokusunu, parlak yeşil yaprakları ve rüzgarda dalgalanan uzun, güzel çimleri taşıyan, hafif esen rüzgarlarla altın güneşte parıldadı.

Masanın üzerindeki et dağının kokusuyla boğulduğumu hissettim. Dışarıdaki yemekler genellikle malikanede pişirilir ve hizmetliler tarafından sunulurdu.

Yemeklerini yerken ileri geri hareket etmemek paladinlerin adeti gibiydi. Tabii ki, bu her zaman yapılamıyordu, ancak bazen bir restoranda yemek yiyorlardı. Meşgul olduklarında öğün atlamaları oldukça yaygındı.

Bazen yakınlardaki herhangi bir ucuz barda karınlarını doyururlardı ama soylu gibi görünmezlerdi.

(Ivan)“Neyin var? O kadar çaresizsen yeni bir şef bul."

(I)"Anlıyorum, gevezeliği bırak ve yemeğini ye."

Bu insanlar nasıl olur da ucuz bir barda yemek yiyebilirler? Açlıktan ölmeyi tercih ederim.

Uzun ve basit masa iki bölüme ayrıldı. Bazıları sırrımı biliyordu, bazıları bilmiyordu. Beni pek umursuyor gibi görünmüyorlardı.

Andymion ortalıkta yoktu. Muhtemelen diğer paladinlerle ayrı bir yerde yemek yiyordu.

Bir grup vahşi kurt zavallı bir avın etrafını sarmış gibiydi.

Zavallı av bendim. Haha.

(I)"Yine iştahın yok gibi görünüyor."

(R)"Hayır, sadece..."

(I)"Başpiskopos size lezzetli bir şeyler ikram etmiş olmalı."

Dalga mı geçiyorsun? İkram edilen her şeyi yiyen birine mi benziyordum?

(I)"Yemek konusunda seçiçi olmak iyi değil."

Başpiskopos'u ziyaret etmem hakkında alaycı davrandığını sanıyordum. Ama geçen gün yaptıklarımı hatırladı ve beni seçici biri olarak değerlendirdi.

O zamanlar çok şoktaydım, seni orospu çocuğu!

Yak sütümü yudumladım ve karşımda oturan kocama baktım. Bütün sabah ne yaptığını görmek çok korkutucuydu.

Sanki az önce bir ejderha öldürmüş edasıyla karşımda duruyordu. Ama ana karakter oydu ve güzelliğiyle parlıyordu. 

Oh Lordum...

Izek bakışlarımı sezmiş gibi kızarmış kazı acımasızca kesmeyi bırakıp bana baktı.

(I)"Sorun nedir?"

(R)"Çok havalısın... Aslında Ellen bana ziyafetten bahsetti."

Ona neyin peşinde olduğunu sormak istedim ama yapamadım. Bu yüzden gülümseyerek ekledim.

(R)"Ne tür bir ziyafet olduğunu bilseydim, sana yardımcı olabilirdim..."

“Sadece bir ziyafet. Ziyafet. Hangi konuda yardımcı olmak istiyorsun?”

Bu makul bir cevaptı. Ama biliyor musun? Senden başka herkes birdenbire düzenlenen bu ziyafeti garip bulacaktır.

Lütfen, beni gizli bir silah olarak kullanmak için bir komplo olmasın.

Bilmiyorum... Madem bu oluyor, bu fırsatı gözüne girmek için kullanabilirim. Evet, elimden geldiğince seksi giyinmek ve onu baştan çıkarmak…… Bunun pek doğru olduğunu düşünmesem de...

Kirli düşüncelerimi saklamaya çalışarak içi balık etiyle dolu turtayı yemek için ağzıma attım.

Diğer paladinler neredeyse tüm bu yemekleri bitirmişlerdi.

Izek biraz yavaş yiyor gibiydi ama bana kıyasla yıldırım gibi hızlıydı.

Gerçekten de canavar gibiydiler. Eh, yemek sırasında göreve çağrılabilecekleri için acele etmeleri çok da mantıksız sayılmazdı. 

Gerçek bir soylunun yolu...

(Ivan)"Bu arada, bu günlerde rakamlar önemli ölçüde düştü. Keşke her gün böyle olsaydı, kahrolası kırıntılar dışında..."

(Gri saçlı Paladin)"Buz ejderhası yüzünden. Korkudan hepsi saklanıyor ve kendi başlarının çaresine bakıyorlar. Yine ortaya çıkacaklardır.”

Ah. Ejderhadan ne zaman bahsedilse kendimi suçlu hissediyordum.

Etrafına bakınan Izek'in dikkatini geyik eti dağıtmış gibiydi.

Hayvan mısın?

(Ivan)“Festival sezonunun sonuna kadar böyle sessiz kalsalar... Hey Izek, bu yılki gladyatör maçlarına katılacak mısın?”

Katılacağını biliyordum. Çünkü orijinal hikayede... Zafer Çiçeği…

(I)"Yemek yerken benimle konuşma."

(Ivan)"Ne? Sadece bir soru sordum.”

(Ivan) "Bu yılki maçı kazanamayıp eşinin önünde rezil olmaktan mı korkuyorsun? Seni çirkin piç kurusu.”

(Gri saçlı paladin) "Doğru! Geçmişte maçı kazanması tamamen şanstı. Sizce de öyle değil mi?

Neden yine kocamın öfkesini ateşlendiriyorlar? Ah, kahretsin, çok kanlı.

(I)"Bunların hepsi çöp değil mi? Nasıl bir şaka...”

(Paladin)"Kardinal Valentino'nun bu festivale geleceğini duydum."

Biri bir şey söyleyince bir anda sessizlik çöktü. Göz bandı takan paladin, sanki biri üzerine soğuk su dökmüş gibi garip ve rahatsız edici bir şekilde konuşan kişiydi. Ani sessizliğe karşı şaşırdı.

(Paladin) “Ne, siz çocuklar bilmiyor muydunuz? Haksız mıyım Leydim?”

(R)"Katılacağını duydum." Rastgele cevap vermeye çalışırken terliyordum.

Gerçekten kocamın önünde abim hakkında konuşmak istemiyordum.

Bugün neden herkes Cesare'ı konuşuyordu? Hiç hoşuma gitmedi.

Lorenzo başından beri bana böyle bir şarkı söylediğine göre, biz kardeşlerin böyle bir skandalından haberdar olmamalarının imkanı yoktu. Izek bile en az bir kez duymuş olmalıydı. İnansın ya da inanmasın. Bu beni çok daha rahatsız etti. Zaten kötü bir ünüm vardı…

(Ivan)"Bu harika. Lütfen ona, tek iyinin kendisi olduğunu düşünen bu orospu çocuğunu azarlamasını söyle.

(R)"Ahaha, ama kocam gerçekten çok iyi."

Eskisinden farklı bir sessizlik vardı. Birinin boğulma sesi hafifçe yankılandı.  Bu yüzden Cesare hakkında konuşmamalıydın.

Izek'in bana baktığını hissedebiliyordum ve onun hayranı olarak davranmak zorunda olduğum rolümü unutmadan sırıttım.

Ne yapmalıydım? Lahana ile karıştırılmış bir kuzu parçasını ağzıma tıktım ve dişlerimle ezdim. Güzelce yemek yiyormuş gibi yapmalıydım. Ha, midem bulanacaktı.

(I)"Yeni hizmetçiyi beğendin mi?"

Çiğnediğim kuzu boğazımdan aşağı indi.

Gözlerimi yavaşça açtığımda Izek'in duyarsızlığın ta kendisi olan yüzünü görebildim.

(R)"Evet onu sevdim. Teşekkür ederim."

(I)"Düşündüğümden daha yararlı olmasına sevindim."

(R)"Elleri hızlı ve marifetli."

(I)"Başka bir şeye ihtiyacın var mı?"

(R)"Ne?"

(I)"Başka bir şeye ihtiyacın var mı? İstediğin herhangi bir şey."

Bu soru da neydi? Bir tuzak mı?

Bir an tereddüt ettim, sonra rolüme uymaya karar verdim. Gözlerim kocaman açıldı ve iki elimle çenemi destekledim.

(R)"Sen."

Rüzgar esti.

Izek dahil masadaki herkes boş gözlerle bana baktı. Elimi nazikçe indirdim ve yak sütümün kalan yarısını içtim.

Sanırım bu biraz fazla oldu. Neden yaptığımı bilmiyordum….

(Gri saçlı paladin) "B-ben fazla mesai yapmaya gidiyorum."

(Ivan) "Ben de. Yemeğimi bitirdim.”

(Ivan)"Öyleyse bir dahaki sefere görüşürüz Leydim.."

Aniden ayrılan paladinler nedense kızgın görünüyordu.

Beni soğuk kocamla yalnız bıraktılar. Kurtarın beni!

(I)"Senin damak tadına en çok bu uyuyor gibi görünüyor."

(R)“…….”

(I)"Neden bunu da içmiyorsun?"

Sadece utancımdan içtim.

Gözlerimde yaşlarla yak sütünü içtim. Köpüğü beni öldürüyordu.

(I)"Kuzey mutfağına uyum sağlamakta hala zorlanıyor gibisin."

(R)"Yemek konusunda seçici olduğumdan değil..."

(I)"Fazla aceleye gerek yok."

Izek parmaklarını şıklattı. Kısa bir süre sonra yakınlarda bekleyen garsonlar yaklaşıp tabakları ve artanları toplayıp tatlı tepsilerini getirdiler.

Çikolatalı mousse kek, çikolatalı makaron, çikolatalı kurabiyeler ve dev çikolatalı kremalı puding……neden hepsi çikolata doluydu?

(I)"Çikolata sevdiğini bilmiyordum."

(R)"Kutsal çikolatadan başka bir şey yemem."

Kutsal çikolata. Bu nasıl bir Hershey's çikolatasıydı?

(I)"Kutsal çikolatanın tadı nasıl?"

(R)"Tadı patates püresi gibi."

(I)"Patates püresi sever misin?"

(R)“Kışın ortasında bir hafta boyunca saklarız. O kadar da kötü değil."

Ondan sadece dalga geçmesini beklerken, beklenmedik bir şekilde iyi davranıyordu. Onun nesi vardı? 

Alışamadım.

Çikolatalı pudingden büyük bir ısırık aldım.

Midem ağrıyor olabilirdi ama yemek yiyormuş gibi yapmak zorundaydım. Ben muhallebiyi azar azar ağzıma tıkarken, Izek çayımı yudumlarak beni izliyordu.

Kırmızı gözleri güneşten dolayı neredeyse açık pembeydi.

Neden artık beni sorgulamıyordu? Örneğin, evden kaçtıktan sonra canavarlarla ne yaptığımı. ..Biriyle tanışıp tanışmadığımı...Durumumdan gerçekten haberim olup olmadığını...

Ve daha önce Başpiskoposla konuştuğum şey...Cesare hakkında...

Soracağı çok fazla soru olacağını düşünsem de o şu ana kadar hiçbir şey sormadı.

(R)"Bugünlerde hava çok güzel. Her zaman soğuk olacağını düşünüyordum.…”

(I)"Burada her şey rastgele."

Aha, öyle mi? Ama neden üzgün duruyorsun?

(R)"B-bu arada. O gece, biz... Şey, yapamadık…….”

(I)"Önce iyileş sonra konuşuruz." dedi kibirli bir şekilde ve beni güzelce azarladı.

Sahip olduğu tek mazeret bu muydu?

(R)"Ama şimdi daha iyiyim."

(I)"Abartma."

(R)“Çok fazla değil! Kelimenin tam anlamıyla etrafta uçabilirim, görmek ister misin…”

Clank.

Sadece ne kadar güçlü olduğumu kanıtlamaya çalışıyordum.

Ama belki biraz fazla heyecanlandığımdan kaşığı bırakıp yerimden sıçradım. Masa titredi, Izek'in elindeki bardak düştü.

Eline alkol sıçradı.

Yorumlar

  1. Çeviri için teşekkür ederim😊Yazık yaa izek bisey diyecek diye kızın aklı çıkmıştır 😔

    YanıtlaSil
  2. Çeviri için teşekkürler harikasınız

    YanıtlaSil
  3. Rubycim sende masanın ortasında herkesin içinde kocişe sana ihtiyacım var demek nedir zuhahaah

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık 🥰🥰

    YanıtlaSil
  5. Emeginize saglik:)

    YanıtlaSil
  6. ruby ve izek benim ilk okuduğum webtoondu, şimdi de novel olarak 2de. çeviri için teşekkürler yeni bölümleri dört gözle bekliyorum 💪🤍😇

    YanıtlaSil
  7. Keşke şeyy yapsanız artık... 🤭

    YanıtlaSil
  8. Çeviri için teşekkürler ❤️❤️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder