How to Get My Husband on My Side - 25. Bölüm (Türkçe Novel)


Ne söylemeliydim? Dürüst olup yaptıklarım yüzünden cezalandırıldığımı mı? Ama ya ona yalan söylediğim için sinirlenirse? Kuru bir şekilde yutkunduğumda tekrar konuştu, "Çoktan bitti ama mesele bu değil."

Ne?

Beni kucağından indirdi ve çıkardığı kıyafetlerini aldı. Tekrar giydi ve uzaklaştı…. Vücudu yatağın bir tarafını kapladı.

Hiçbir şey söylemeden bir kolu alnında sessizce yatıyordu. Olağandışı atmosfer yüzünden onunla konuşmaktan korktum.

Adamın belirgin yüz hatlarına baktığımda, yüzünde bir öfke belirtisi ve üzerinde bir kasvet bulutu vardı.

Lanet olsun! Yine ortalığı karıştırdım. Hayatım ve ölümüm bu ana bağlıydı…

Peki  ya şimdi ne yapmalıydım? Her şey çok sorunsuz gidiyordu! Beni yönlendirmeye çalıştığına emindim!!

Hayır! Artık bir yalancı olarak damgalanmayı göze alamazdım. Dizlerimin üzerine çökerek yanına kıvrıldım.

"Özür dilerim, saklamak istememiştim. O kadar çok utandım ki ne diyeceğimi bilemedim..."

"Ne?"

"B-ben aptal bir baş belası olduğumu biliyorum. Bu yüzden anlatmaktan çok utandım...  Bir daha asla yapmayacağım. Çok umutsuzdum. Yanıldım... Bir dahaki sefere…Sadece, sadece, vur bana!”

Hıçkırmaya devam ettim. Bu yüzden parmaklarımı ağzıma kapatıp dilimi tutmaya çalıştım ama aniden elimi tuttu. Şaşkınlıkla başımı kaldırdım.

"Konuşmayı bırak artık."

“Hıı…?”

"Sana öyle olmadığını söylemiştim."

Alev alev yanan gözleri bana sabitlenmişti. Ağzımı irkilerek kapatırken, Izek bir iç çekti.

"Buraya gel."

Beni yakaladığı gibi yanına çekti ve yatırdı. Başımı omzuna dayayıp demir gibi sert kolunu kavrayarak uzanmak çok garipti.

Odada ki ağır sessizlik rahatsız ediciydi.

Bu da neydi? Başımı kaldırıp ona baktığımda gözleri beni içine çekmekle meşguldü.

Ah, gözlerimiz buluştu.

"Neden her seferinde nefesini tuttuğunu anlamıyorum. Bu hıçkırıklarına engel oluyor mu?”

"Ben, hick, benim yalancı olduğumu düşündüğünü zannediyordum."

"Yalan söylenmesinden nefret ederim."

"Hickk"

"Yalancı olduğunu düşünseydim şu an burada olmazdım."

Anladım. Yani yalan söylediğimi düşünmüyordu. Haa, anlamam çok uzun sürdü. O zaman neden aniden durdu?

"Peki… "

"Senin yüzünden değil. Ben sadece... başka bir gün de daha iyi olurum."

Düşük bir ses tonuyla konuşmuştu. Elbette sesi yumuşak değildi ama soğuk ya da alaycı da değildi.

Ona güvenebilir miydim? Başka bir gün gerçekten gelecek miydi?

Şey…o da bu işte yeniydi ve onu aceleye getirmek istemiyordum. Altı üstü oyundu zaten. Bu yüzden daha fazla sızlanmak can sıkıcı olacaktı. Bir sonraki fırsata odaklanmak daha iyi olur. Evet, bugün o gün değildi. Tekrar bu iş üzerinde çok çalışacağım ve bir sonraki sefere büyük bir anlaşma yapacağımdan emin olacağım. Umudumu kaybetmemeliyim!

Kendimi toparladım çenemi göğsüne dayadım ve kirpiklerimi kırparak "O halde benden nefret etmiyorsun, değil mi?" dedim.

"Bu seni çok mu endişelendiriyor?"

Ne kadar sıradan bir cevap. Ne demek istedi?

Kafa karıştırıcı olsa da tiz sesi acı vericiydi. Bu yüzden konuyu değiştirdim.

"Burada uyuyacaksan, gitmemi ister misin?"

"Hayır."

"Seninle uyuyabilir miyim?"

"İstediğini yap."

"Gerçekten mi?"

"...Evet."

Sana ne oldu? Neden bu kadar farklı davranıyorsun? Bu bir tuzak mı?

Şaşırtıcıydı ama sormamalıydım. Bu canavarın yanında huzur içinde uyuyamazdım. Yanına kıvrılıp gözlerimi sıkıca kapatmaktan başka seçeneğim yoktu.

Ne zamandır bunu yapıyordum? Uyuyamıyordum. Bu yüzden gözlerimi tekrar açtım. Kocam çoktan uyumuştu. Gözleri kapalıydı.

Uyurken bile çok küstah duruyordu. Şu uzun kirpiklere bak. Gerçekten çok uzun görünüyordu.

Nedense normalden çok daha genç görünüyordu. Haa… Madrid'de olsaydı, şuan üniversitedeki bir işe hazırlanmakla meşgul olurdu. O kadar olgun davranıyordu ki bu bana hala genç olduğunu unutturuyordu.

Yavaşça kıpırdandım ve vücudumu saran ellerine baktım. Elimin iki katı büyüklüğündeydi. Gelecekte beni bu eliyle bıçaklayacaktı. Hayır, ölemezdim. Kesinlikle hayatta kalmalıydım. Hâlâ umudum vardı...

Elini bıraktım ve başımı nazikçe sert göğsüne yasladım. Çelik gibi vücudunda net bir gümbürtü, güçlü bir yaşam gümbürtüsü duyabiliyordum.

"Sen aptalın tekisin."

Bu hikayenin ana karakteri sensin. Her ne istersen yapabilirsin.

Öyleyse neden tereddüt edip duruyorsun?

Cesare gibi olsaydın, ailem gibi olsaydın, yaşadığım insanlar gibi olsaydın, bana soracak kadar dürüst olsaydın… daha kolay olurdu. Bu kadar garip hissetmezdim.

"İyi geceler…"

İyi geceler…Mümkünse benimle ilgili güzel rüyalar gör.

*****

Kahvaltıda karşılaştığım masa tam anlamıyla bir şölen gibiydi. Baharatlı ren geyiği eti, çiğ jambon, tavşan yahnisi, ızgara ringa balığı ve kuzu sosisi…

Bu tam bir etobur yemeğiydi. Sabahın erken saatlerinde bunu sindirebilen bir kişi kesinlikle çok sağlıklı olurdu.

Ve tabii ki Kuzey'in en iyi paladini aşırı sağlıklı bir adamdı.

"İştahın yok gibi."

"Hayır, sadece bu sefer tadını çıkarmak istedim." Otomatik olarak cevap verdim. Zavallı etle aynı durumda olacağımı hissediyordum, bu yüzden anında cevap verdim.

Ama acımasız kocam, sözlerimin samimiyetinden şüphe ediyormuş gibi bana gözlerini kısarak baktı.

"Sabahtan beri kemiriyorsun."

"Ahaha, bu..."

"Hepsini koyun. Zaten çok zayıf."

Ah o bile... Usulca kaşığa uzandım ve yahniden bir parça aldım. Soğuk kalpli kocamla ilk yemeğimiz olduğu için berbat görünmemeye çalışsam da küçük bir kase pirincin üzerine yağlı et yahnisini dökmek çok zordu.

Ah, kusmak istiyorum. Ben kaseyi yarıya kadar boşaltmayı başarırken, Isuke benimkinden çok daha büyük bir kaptaki yahni ve ringa balığını çoktan bitirmişti ve ren geyiği etini yemekle meşguldü.

Bir münvezi olmanın iştahla pek bir ilgisi yok gibiydi. O kadar şeyi nasıl yiyorlardı?

"Size biraz ekmek getirmemi ister misiniz Majesteleri?"

"Hayır. Bırak."

Biz tek başımıza oturup kahvaltı ederken hizmetçiler özenli bir şekilde bekliyorlardı. Her zamanki gibi gergin görünüyorlardı, hatta onun nefes alıp verişine bile bakıyorlardı. Ellenia ile yemek yemekten daha farklıydı. Ellenia beklenmedik şekilde cömert bir prensesti.

Geceyi onunla geçiremesem de onunla aynı odada yatmam, hatta uyanıp birlikte kahvaltı etmem o kadar da kötü değildi.

Uyandığımda ortadan kaybolacağını düşünüyordum. Ne düşünüyordu? Masanın üzerindeki yemeği boşaltan kocama baktım.

Korkutucu görünüyordu. Siyah bir zırh giymişti ve her an şehrin güvenliğini sağlamaya hazır duruyordu. Aynı zamanda yorgun ve hassastı. Canavarın yanında piliç gibi hissederek uyuyamayan bendim, bu yüzden neden bu kadar yorgun göründüğüne dair hiçbir fikrim yoktu. Ayrıca, aurası neden bu kadar acımasızdı? Hah, zaten zor bir adamdı. Kibirli, çarpık bir…

“Baharatı kötü mü?”

"Oh hayır."

"O zaman ye."

Evet, gözlerimde yaşlarla ren geyiği etini çiğnedim. Başka seçeneğim yoktu.

"Bu arada..."

"Ne?"

"Benimle böyle yemek yemen sorun olur mu? Baban daha yeni döndü..."

"Sabahları midem bulanıyor."

"Yemek yüzünden mi?"

"Hayır. Onun yüzünden."

Anladım. Babasının görüntüsünün karnını ağrıtacak kadar kötü olduğunu mu söylemeye çalışıyordu? Hatırladığım kadarıyla, Izek'in babasıyla olan ilişkisi annesinin intiharından bu yana tamamen kopma noktasına gelmişti. Ayrıca, Ellenia’nın söylediğine göre Izek sevmediği insanlardan öylece kaçan biri değildi.

Babam, Cesare ve onun babası birlikteydiler... Ve Izek de kralın en sevdiği yeğeniydi.

Kralın merhum kız kardeşi prenses Omerta'nın intiharından sonra, kraliyet ailesiyle kurnazca olan ilişkisini koruyan Dük ile, kralın gözdesi Izek arasında düşmanlık olması çok doğaldı.

"Başka merak ettiğin bir şey var mı?"

Gece görüşü bitti, şimdi de zihnimi mi okumaya çalışıyor? Başımı olabildiğince masum bir şekilde salladım.

"Üzgünüm. Birden aklıma aptalca bir soru geldi."

"Ne?"

"Güneyde daha önce hiç karşılaşmadım. Ama... bir canavar insanları anlayabilir mi?"

Ren geyiği etini bitirdikten sonra kuzu sucuğunu bir lokmada yutan adam boş boş bana baktı.

Neden bu kadar şaşırdın? Sorum o kadar mı kötüydü?

"Hayır. Ve bunu yapamayacak olmalarından memnunum."

"Ey… "

"Neden birden böyle bir şey sordun?"

"Aptal bir romanda okumuştum."

Bu bazı şeyleri açıklığa kavuşturmuştu. Ya Popo eşsizdi ya da ben. İkincisi daha özel bir meselesiydi. Popo dışındaki yaratıklarla iletişim kurabilseydim…

Izek beni bir anda çocuk gibi sırıtırken yakaladığında bakışlarımı başka yöne çevirip sosislere odakladım.

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık 🥰

    YanıtlaSil
  2. Şükür izekin ağzında bir kaç kelime duyabildik .. çevirmenim bazen cümlelerin kimin söylediği anlaşılmıyor onları ayırt etmek için renklendirme gibi veya yazı fonu gibi farklılıklar yapabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 26 ve 27 bölümün çevirisini daha önceden hazırladığım için düzenleme yapamadım ama 28. bölüm itibariyle konuşmaların başlarına kime ait ise baş harflerini belirttim. Eğer bu şekilde hoşunuza giderse diğer bölümler içinde devam ederiz 🥰

      Sil
  3. Emeğine sağlıık

    YanıtlaSil
  4. Eline emeğine sağlık admincim

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım adminim. Uzun zamandır okumuyordum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder