A Barbaric Proposal - 91. Bölüm (Türkçe Novel)

a barbaric proposal novel - chapter 91

- Kral tanrıların gücünü çaldı.

Bu mümkün müydü?

Bir insan koskoca krallıktaki suyu nasıl eritebilirdi?

Düşünmekte olan Rienne farkına varmadan saçlarını çekiştiriyordu. Daha sonrasında Klimah’ın dokunuşuyla irkildi.

"Neden...?"

 "Ah, ah...! Oh hayır! Yani eliniz...!"

 Klimah, Rienne'den daha şaşkın görünüyordu. Aceleyle arkasını döndü ve ellerini çılgınca salladı.

"Eliniz sadece... Kastettiğim bu değildi… sadece..."

"Ah..."

Rienne sanki anlamış gibi başını salladı.

"Tamam. Ne için yaptığını anlıyorum. Ama gelecekte bunu yapma."

Klimah'ın yaptığı şey, bugün Black'in yaptığı şeydi.

Kırışmış alnını düzeltti. Klimah'ın zihninin tam olarak onunki gibi olduğu söylenemezdi ama Black dışında birinin de aynısını yapması gereksizdi.

"Anlıyorum... Özür dilerim."

Klimah başını öne eğdi.

 "Benim sorunlarımla ilgilenmenden rahatsız olduğumdan değil. Sadece bunu yapmak zorunda değilsin."

 "Oh, anlıyorum."

Klimah çok üzgün bir yüz ifadesiyle aralarındaki mesafeyi açtı. Rienne ancak o zaman çok yakın olduklarını fark edebildi. Nedense hava tuhaflaşıyor gibiydi, bu yüzden Rienne gergin ortamı bozmak için konuşmaya karar vermişti.

"Bana gelene kadar Bayan Henton’la birlikteydiniz, değil mi? Anneniz nasıl? İyileşti mi?"

"Evet, evet. Annem çok... çok...?"

Klimah cümlesini bitiremeden aniden gözlerini kırpıştırdı ve Rienne’in ağzını kapattı.

"Şhh."

 Klimah, utanç içinde elini sıkmaya çalışan Rienne’e çok kısık bir sesle "Şhhh" dedi.

"Görünüşe göre dışarıda biri var."

“…"

Klimah mumu avucunun sessizce sıktı ve sessizce üfleyerek söndürdü. Boğucu bir karanlık çöktü.

 

 

* * *

 

"Umurumda."

Tam o sırada bitmemiş merdivenler silik görünmeye başlamıştı. Black korkutucu bir hızla koşarken kendi kendine mırıldandı.

"Ne oldu, huh?"

Phermos böyle şeylere alışıktı. Black ise bir düşman ya da bir numara bile olsa gözetlenmeye yer vermeyen biriydi.

"Henton. Yeni adım Ranfall."

 "Sen bizim pofuduk en küçük üyemiz misin?"

 Black bir an için Phermos'a saçmalıyormuş gibi baktı.

"Sevimli misin?"

"Millet, vay canına, en küçüğümüz çok sevimli... Ve kör."

 "Ah, yani, vay canına, o çok sevimli değil mi? Ve annesini takip eden bir ördek yavrusu gibi, değil mi?"

"Muhtemelen Rienne ile ilgili durum da bu."

"Oh, o... Bunu mu demek istediniz?"

Phermos acı dolu bir sesle yutkunarak içten içe başını salladı. Ranfall adını alan Klimah’ın Prenses Rienne'e karşı kör zaafı olduğunu herkes biliyordu. Ders sırasında korkunç bir şekilde odaklanır ama ne zaman Prenses Rienne uzaktan bakacak olsa aniden aklını kaybederdi. Yaşına bakılmaksızın, Arsak'ın koruyucu şövalyesi olma arzusu nedeniyle Tiwakan'ın en genç üyesi olmuştu. Phermos bunun bir sorun olduğunu düşünmüyordu. Bir suikastçı olarak geçmişi onu mükemmel bir koruma yapabileceği gibi, sevgiden kör olan duyguları da işini iyi yapmasını sağlardı.

"Neden prensesin güvenliğini ona emanet etmiyorsunuz? Genç olan biri... Ben de nankörlük edemeyeceğim."

"Bunu biliyorum."

 "Ama?"

 "Bu önemsediği anlamına gelir. Her kim olursa olsun."

 "Ah...”

Bir erkekle bir kadın arasındaki aşkın tarihinden bihaber olan Phermos, Black'in ne dediğini ancak şimdi anladı.

Yani diyorum ki, bu adam, şu adam ve tüm bu nahif şeyler can sıkıcı. Sen de böyleydin... Evet, bildiğini sanmıyorum.

"Peki prensesin korumasını başka biriyle mi değiştireceğiz?"

 “...Hayır. Henton en iyisi."

 “Bu doğru. Zaten kararlaştırılmış bir şey, değil mi?”

 "Yine de sinir bozucu."

Phermos konuyu değiştirmeye karar verdi. Black alternatif bulma konusunda bir şey söylemezdi. O kadar endişeliydi ki dayanamayıp konuştu.  Evet, üstat işe yaramazın tekiydi... Başrahip.

“Neyse ki konu güvenli bir şekilde başka bir yere taşındı. Her neyse, bu daha önemliydi. Hayır, belki de bu efendi için daha önemliydi. Her neyse.”

"Biraz düşündüm ama yine de belirsizdi. Ona güveniyor musun?"

 "Hayır."
Tepki o kadar ani olmuştu ki Phermos oldukça utandı.

 "Bunu kasıtlı olarak mı yaptınız?"

 "Çünkü doğru olan buydu. Bu sayede düğün törenini ve lanet olası anlaşmayı doğru yaptık."

 "Öyle oldu. Başrahip, yani 21 yıl önce onlarla el ele tutuşan siz miydiniz?"

 "Hatırladığım kadarıyla."

 Şövalye Henton onu tek koluyla tutarken şöyle demişti:

 - Tanrı ne yaptığını hatırlayacaktır.

 Kleinfelder ailesinden biri hınzır bir gülümsemeyle cevap vermişti:

-Biz gidiyoruz. Rahipler bununla ilgilenir mi?

 -Tanrılar Gainus'un kanına bir lanet koydu, bu yüzden biz o kanı ortadan kaldıran Tanrı'nın elçileriyiz.

“O zaman hayal meyal fark ettim. Henton, tapınağa giderse yaşayabileceğini söylemişti ama gerçek şu ki yaşayamazdı. Başrahip tanrıların sesiydi. Tanrı bir kutsama ya da lanet verdiğinde bunu duyuran Başrahipti.”


"Yani durum o noktaya geldi, um... Sanırım el ele tutuşanlarla ortada bir çıkar çatışması olduğunu söylemek gerekir."

 "İkisinden biri olacak. Ya yanlıştı ya da baştan beri kullanılıp atılmış bir eldi."

 "İkisi de mümkün ama çok fazla yara yok mu? Öldürmek için değil, daha çok bir işkence izi gibiydi."

"Bir işkence... Bu mantıklı. Manaus'un bir şeyler bildiğini tahmin etmiş olmalılar. Ama işkence işe yaramadı ve onun yerine yeni bir baş rahip koyup tapınağın kontrolünü ele geçirdiler...

“...O zaman beni bağışlayın. Başrahip hiçbir şey bilmiyor gibi görünüyor."

 "Henüz konuşmadınız. En azından anahtarın ne olduğunu bilecektir."

 "Ah, sanırım."

Bu sırada tapınak merdivenlerinin önüne gelmişlerdi. Buradan itibaren yaya olarak yürümek zorundalardı.

 

* * *

 

tum tum... güm.

Ayak sesleri kesilmişti. Ardından çıkan sesleri bir gümbürtü takip etti.

"Prenses. Burada mısınız?"
Rienne sesi tanıyordu. Şaşırtıcıydı ama bu ses muhafızların komutanının sesiydi. Rienne elini kaldırdı ve Klimah'ın elini ağzından çekmesini işaret etti.

Klimah kimliğini çok geç fark etti ve aceleyle elini çekti.

"Evet, buyurun. İçeri gelin."

 Kapıyı açan komutan şaşkın görünüyordu.

“ ...? Bu karanlık yerde ne yapıyordunuz? Ve yazar..."

 "Asıl kayıtları okuyordum, ortadaki mum düştü ve ışık söndü. Bu yüzden acelem vardı. Lord Tiwakan'ın kişisel korumam için güvendiği kişi bu."

"Oh, öyle mi oldu? Kişisel koruma diye bir emir duymadım... "

“Düğün töreninden sonra karar verildi. Bu arada, bu saatte bana gelmenizin amacı nedir? Bir şey mi oldu?"

"Evet, prenses. Sör Weroz döndü. Bir an önce postalasam iyi olacak... "

Aman Tanrım! Sör Weroz mu? Bir aydan fazladır haber yoktu.

Rienne Lord Weroz’u gördüğünde bir sıçrayışta ayağa kalktı.

“Neredeydin? Beni görmek istediğini söylemiştin.”

"Bu... bir sorun var."

"Bir sorun mu?"

"Çok yaralanmış."

"Ve hareket etmekte zorlanıyor... Hemen gardiyanların yatakhanesinde bir yer ayırttık."

Yatmak üzereydi. Rienne başını salladı.

"O zaman ben giderim. Bana rehberlik edin."

"Peki prenses."

Komutan başını salladı ve arkasını döndü.

Klimah, Rienne'in sabahlığının eteğini dikkatlice arkasından kavradı.

"Yarın sabah gitseniz...?”

“Bunun için bir neden var mı?"

"Hayır, sadece... çok geç oldu."

"Sör Weroz benim için çok önemli bir kişi. Bu nedenle onu görmezden gelemem."

"Peki o zaman..."

Klimah hiçbir şey olmamış gibi sabahlığının eteklerini bıraktı. Yine de solgun yüzü hâlâ oradaydı.

“Bir süredir kendimi garip hissediyordum.”

"Klimah, dikkatli olmalısın... “

Rienne, Klimah'ın ilk koruma görevini, gerginliğine bağladı. Sanki ciddi bir şey olacakmış gibi ağzını kapatıp ateşi söndürmüştü, ama gerçekten ortaya çıkan kişi muhafız komutanıydı.

"Biliyorum."

Rienne nazikçe Klimah'ın elini tuttu ve her şeyin yolunda olduğuna dair bir işaret olarak bıraktı. Weros'un geri döndüğüne inanmak hâlâ zordu.

 

* * *

 

"Biliyorum prenses. Henüz gözlerimi açmadım."

 Weroz'un üzeri atel ve bandajlarla kaplıydı.

"Aman Tanrım... Nasıl böyle yaralandın?"

Kale duvarının dibinde bulunan muhafız yatakhanesi biraz tuhaf görünüyordu. Tiwakan'a, Arsak'ın Koruyucu Şövalyeleri ismi verildikten sonra, mevcut muhafızlarla bilinçli ve bilinçsiz bir çatışma yaşanmıştı. Tiwakan, işe yaramaz muhafızların temizlenmek üzere olduğunu ve muhafızların onlara yabancı gibi davrandığını söylemişti. Her paralı asker şövalye ilan edilince, muhafızların konumu daha da belirsizleşti. Muhafızlar arasında şövalye unvanına sahip sadece birkaç kişi vardı. Açık konuşmak gerekirse, kraliyet şövalyeleri ve muhafızların ayrı görevleri vardı, ancak mevcut muhafızların işi Tiwakan'ın gözünde değildi. Sonunda Phermos ve Randall muhafızların çalışmalarını gözden geçirmek zorunda kaldılar ama muhafızların hoşnutsuzluğu kalenin savunmasının sağlamlaştırılmasının ötesine geçti. Weroz'un dönüşü bunun tam ortasına denk gelmişti. Yalnız dönmüş olsaydı, ruh hali farklı olabilirdi. Ancak, hareket etmesi zor olduğu için onu birileri getirmişti. Onları tanımlayamamıştı. Her birinin kılıçlarını kullandığını görünce şövalye olduklarını anladı ama gerginlik açıkça ortaya çıkmıştı. Tiwakan'ın onlarla ilgilenmesi doğaldı. Muhafızlar, onlara Weroz’u getiren hayırseverlere misafir gibi davranılması gerektiğinde ısrar ediyorlardı.

"Bu bilinmiyor. Onları getirenlerin anlattığına göre, Sör Weroz'u yolda yaralı halde bulmuşlar ve kendine geldiğinde onu Nauk'a götürmelerini istemiş.”

"Anladım."

Rienne karmaşık bir yüz ifadesiyle Weroz'a baktı. Bir bakıma Weroz önceki ay anlamsız bir keder yaşamıştı. Ortaya çıkarmaya çalıştığı Tiwakan sırrı sonunda Rienne tarafından keşfedilmiş ve birlikte derinleştirdiği hafif bir yara olarak kalmıştı.

Uyandığımda, bu gerçeğin beni daha fazla hayal kırıklığına uğratacağından endişe ediyordum.

"Sen doktor musun? Şimdi mi geliyorsun?"

"Bu... Aslında geç oldu ve prensese sormak üzereydim."

 "Evet. Birine hemen gitmesini söyle. İyileşmiş gibi görünüyor ama ne zaman olduğunu bilmiyorum, bu yüzden bir doktora ihtiyacım var."

"Pekâlâ. Ben giderim."

"Sör Weroz’u kimler getirdi? Onlara ne yaptın?"

"Muhafızların odasında kalmalarını sağladım. Karşılığında bir şey istiyor gibi görünüyorlardı ama bunu prensesten istemeliler...”

Komutanın ifadesi farkında olmadan sertleşti.

“ ... Ancak Tiwakan tarafı, misafir olsalar bile onlara para verip göndermek istiyorlar."

Rienne bu ifadedeki gerçek niyeti okudu. Komutan Tiwakan'ın kararını beğenmemişti.

"Bay Weroz...Bir sürü sorun yaşadınız. İnanıyorum ki siz çok güçlü birisiniz. Geçmiş olsun.”

"…"

Weroz'un göz kapakları loş mum ışığında kısa bir süre kırpıştı.

a barbaric proposal novel - chapter 91


(Ç/N; Hepinize merhaba, Artık çevirileri aldığım yer farklı olduğu için ve ingilizce olmadığı için size anlam karışıklığı olmaması amacıyla çok çabaladım ancak yine de aşırı iyi olamadı :/ Sınava da son 2 ay kaldığından aşırı odaklanamıyorum hepinizden özür diliyorum.. Ama yine de her zaman bölüm için vakit ayırmaya çalışacağım. Umarım az da olsa keyif almışsınızdır. Hepinize keyifli günler dilerim<3)

 


Yorumlar

  1. Ben de bu sene sınava gireceğim ve bu noveli çok seviyorum okumak keyif veriyor uğraşıp çevirdiğin için teşekkür ederim ayrıca başarılar

    YanıtlaSil
  2. Sınavda başarılaaar. Ellerine sağlık, çok güzel bir bölümdü.

    YanıtlaSil
  3. Hiç sorun değil üzümlü kekim, sınavda çook başarılı olursun inşallah 🤲 Allah yolunu açık etsin, zekana kuvvet 🤲🤩🥀🌺🤗❣️🙋🏻‍♀️

    YanıtlaSil
  4. Rabbim sınava giren bizim gibi garibanlara yardım etsin amin

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder