This Marriage Is Bound To Sink Anyway 12. Bölüm (Türkçe Novel)


"Aslında, kıskanıyorum."

"Ne?"

“Bu her erkeğin hayali değil mi?”

"Neymiş o?"

"Onu kısıtlamayan bir karısının olması."

“...O henüz benim karım değil."

"Evet. Elbette. Hala özgürsünüz...”

Jose sanki bunu telafi etmeye çalışıyormuş gibi sertçe başını salladı.

"Yakında ben de nişanlanacağım ve altı ay sonra evleneceğim. Şimdi şimdi bunun farkına varmaya başlıyorum ve bu çok korkutucu. Bir erkek evlenince ömrünün sonuna kadar eşinin gözetimi altında yaşamak zorundadır.”

"Kadınlar seninle tanışmıyorlar bile, bu neyin zorluğu? Nişanlın Gormas'a sonsuza dek minnettar olmalısın. Fakirken seninle ilgilenen oydu."

"Elbette bu da doğru ama evlilik başka bir konu ve erkeğin özgürlüğü..."

"Bu duyduklarım tam bir saçmalık."

"Efendim?"

Jose'nin yüzü ani sert eleştiri karşısında şaşkına döndü.

“Evlendiğinde özgürlük adı altında ne tür bir saçmalık yapacağını düşünüyorsun?”

"Hayır, Kaptan'ın özgür evlilik hayatını kıskanıyorum. Karınız, hayır, Señorita Ballestena, merhametli bir şekilde istediğinizi yapma sözü vermedi mi?"

"Yani sen de beni kendin gibi bir çöp yığını mı sandın?"

"Efendim?"

“Kilisede evlenme yemini ettikten sonra utanmadan başka kadınlarla görüşmek için karımı terk edeceğim, öyle mi? Orada burada gayrimeşru çocuklar mı yapacağım?"

Kaptanını yakışıklı bir paçavra olarak gördüğü doğruydu ama gerçekten utandı.

Bunun her erkeğin hayali olduğu söylenirdi...Yoksa öyle değil miydi? 

Ancak bu tür düşüncelerin yüzüne yansımasından korkan Jose başını salladı ve şöyle dedi:

"Elbette bunu yapmak istemeyebilirsiniz ama Leydi Balestena..."

“Ben Balestena'nın köpeği miyim? Eğer bana gidip çiftleşebileceğimi söylerse, gidip bunu yapacak mıyım?"

"Hayır hayır hayır. Gelecekteki Escalante Dükü'ne...”

"Benim hakkımda ne düşünüyorsun?"

Tabii onu bir çöp yığını olarak görüyordu. Ancak beklenmedik bir sadakate sahip olan kaptanı ona çok yabancı gelmişti ve Jose konuşmakta tereddüt etti.

"İşlerin nasıl sonuçlanacağını bilmiyorum ama... yine de görünüşe göre sıradan bir kadın değil. Merhametli kalbi, uzlaşmacı ruhu ve kocasına olan ilgisiyle Senorita Balestena'nın, size istediğiniz gibi yaşama fırsatı verdiği için ne kadar şanslı olduğunuzu düşünüyorum.”

"O beni umursamıyor."

"Efendim?"

"Artık beni umursamıyor."

“...”

"İşte bu yüzden benim yaptıklarımı sorun etmiyor."

Memnun bir gülümsemeyle 'her şeyi yapmakta özgürüm' demesi uygun olmaz mıydı? Bu durumu hoş karşılayıp, iyi ve rahatlamış hissettiğini söylemesi gerekmez miydi?

Ancak Carsel hiç de iyi görünmüyordu. Çok geçmeden alçak sesle küfretti. Kaptanı öğrenciyken olduğundan daha kötü davranmaya başlamıştı.

Ama çok fazla konuşmuyor muydu? Astına ancak bir yıl boyunca söyleyeceği şeyleri bir günde söylemişti. Daha önce yapmadığı şeyleri neden yapıyordu? 

Sanki yaverinin saygısızlığını fark etmiş gibi Carsel silahını güm diye Jose'nin göğsüne uzattı.

Jose'ye sert bir emir verdi ve Jose hiç tereddüt etmeden kabul etti.

"Bir dakika içinde o kuşu al."

"Emredersiniz."

"Ve on tane daha alana kadar buraya dönmeyi düşünme."

“...”

“Albay Barca'ya akşam yemeği için hazırlık yapacağını söyledim. Büyükbabanı hayal kırıklığına uğratmamalısın, biliyorsun değil mi?"

“...”

Carsel yüzünde kibar bir gülümsemeyle gülümsedi ve sanki onu cesaretlendirmek istercesine astının omzuna hafifçe vurdu. José Almenara'nın kötü atışları nedeniyle, neredeyse askeri akademiden mezun olmayı başaramayacağı için iyi biliniyordu, ancak bu durum üstleri için pek endişe verici görünmüyordu.

"Aferin."

“...”

"En iyisini yap."

Sonunda kaptanının omzuna dokunan eli açıkça kötü niyetli olduğunu gösterdi. 'Neyi yanlış yaptım ki?'... Bugün adaletsiz bir gündü.


***


"Bu sefer tatiliniz oldukça uzundu."

"Bu canını mı sıkıyor?"

"Tabii ki hayır... Bütün yaz boyunca sizi görebildiğim için mutluyum. Sadece uzaktan görebildim, ama bana bıraktığı anılar... Aman Tanrım...”

Agnes dudakları çenesinin altına dokunur dokunmaz inledi. Mütevazı bir aziz ismine sahip olanların aksine, bu hızlı ve hassas bir tepkiydi.

Hatta sadece yüzüne bakarak bile heyecanlanan kadın, sanki fazladan okşamaya ihtiyacı yokmuş gibi belinden çekiştiriyordu. Bu kadar aktif, ilerici ve sabırsız bir kadının saldırıları Carsel'e pek de yabancı değildi, ama bir şekilde...

“...Señora Piante, bir dakika.”

"Ben ıslandım bile. Çoktan hazırım...! Sör Escalante, ah... Ah...!”

Carsel çoktan dudaklarını ondan ayırmıştı ama karnının alt kısmını onun vücudunun alt kısmına sürterek heyecanını artırıyordu. 'Hemen çıkar aletini' der gibiydi.

O kadar heyecanlanmıştı ki onun aslında hiç heyecanlanmadığını bile fark etmemişti.

"Senora, lütfen uzaklaşın benden."

"Hıh, bu çok saçma. Böyle bir şeyi nasıl yapabiliyorsunuz? Ah... Üniformanız kadınları gerçekten deli ediyor... Sadece size bakmak bile ıslanmama neden oluyor.”

Adamın heyecanını anında uyandıracak müstehcen fısıltılara rağmen Carsel'in alt bedeni hâlâ bir keşişinki kadar sağlamdı.

'Bu nasıl olabilir?'

“Tanrı sizi nasıl bu kadar mükemmel yarattı? Neden... Nişanlınızı çok kıskanıyorum."

'Nişanlı' kelimesi... tek bir kısa kelime bile keşişi taşa çevirdi. Carsel artık erkekliğinin kendisiyle hiçbir ilgisi olmayan bir taş olduğunu hissediyordu. Bacaklarının arasında rahatsız edici bir şekilde asılı duran, hiçbir içgüdüsü kalmamış bir taş yığınıydı.

Bu yaşta aciz olmak çok saçma... Tuhaf bir kriz duygusuyla dolu olarak kadını uzaklaştırmaya çalıştı ama heyecanlı kadının iradesi kolayca göz ardı edilebilecek bir şey değildi. Carsel'in kollarına yapışan ve onun itişinden akıllıca kaçan Agnes sanki üzgünmüş gibi mırıldandı.

“Senorita Ballestena'yı her gördüğümde onu o kadar kıskanıyorum ki dayanamıyorum... biliyor musunuz? Hepsi çok mükemmel olduğunuz için. Herkes nişanlınızı sevmediğinizi biliyor ama...”

“...”

"Ama sonuçta Senorita Ballestena'nın erkeği olarak kalacağım. En azından kağıt üzerinde."

En azından kağıt üzerinde.

Hayatı boyunca taşıması gereken bir boyunduruk, dizgin, esaret olduğunu düşündüğü bu sözler artık kulaklarını rahatsız etmiyordu. Şimdi önemli olan şey...

"Ama bu gece benimsiniz. Öyle değil mi?"

'Sen olmasaydın bu böyle olmazdı. Bu imkansız. Senden başka herhangi bir kadın...'

“Çok özledim. Sıradan erkeklerle yatmak, sizinle geçirdiğim tek geceyi hatırlamak o kadar acı vericiydi ki... Sizi hiç tanımasaydım, Ortega'nın sıradan adamlarının ne kadar çirkin olduğunu fark edemezdim."

“Bana bunu yapabilecek tek kişi sensin!”

"Beni bu kadar heyecanlandıran tek kişi sizsiniz. Diğer erkekler ne kadar mükemmel bedenileri olduğunu düşünmeye çalışsa da...”

'Beni ancak sen erekte edebilirsin.'

Carsel'in yüzü bu tuhaf olayın nedenini anladıktan sonra sertleşti. Ve Agnes'in dokunuşuna rağmen sertleşmeyi reddeden aletine baktı.

'Bunlar sadece rüyamda ağzımdan çıkıveren saçmalıklar değil miydi?'

Saçma bir rüya olduğundan, saçma sapan konuşuyordum. Rüyamda göre insanlar ne dediklerini bilirler miydi? Elbette bilmezlerdi. Kendilerinin bir illüzyon içinde olduğunun bile farkında olmayanlardan ne beklenirdi ki...

Gülmekten patlayacakmış gibi hissetti. Bakışlarını yere indirdi, bu tür şeylerin hiçbir anlamı olmadığını ve rüyalardaki sözlerin hiçbir etkisinin olmadığını tekrar tekrar tekrarladı, ama aletinin şimdilik hiçbir planı yokmuş gibi görünüyordu.

“...Ne kadar çirkin olduklarını biliyor musunuz? Lord Escalante... Siz gerçekten çok mükemmelsiniz. Calstera sahiline döndüğünüzde, Mentorsa'da güneş doğduğunda bile şüphesiz karanlık olacaktır. Siz karanlığın içindeki ışıksınız, Ortega'nın ruhusunuz. Ah, geri dönüşünüz size bakıp mutlu olanlar için öyle büyük bir talihsizlik ki...”

Onun gerçek talihsizliği farklıydı.

Bu bir lanetti. Bu bir lanet olmalıydı.

Carsel aceleyle onu itti ve uzaklaşmaya başladı.

"Lord Escalante?"

"Üzgünüm."

"Kaptan Escalante!"

"Bugünlük bu kadar yeter."

“Beni daha da tahrik etmeye mi çalışıyorsunuz!”

“...”

"Siz mükemmelsiniz! Bekleyeceğim! Burada!"

Kadının endişeli çığlıklarını görmezden geldi ve koridordan kayboldu.


***


'Sonuçta evlendikten sonra başka seçeneğim olmayacak. Ines Balestena dışında bir kadın olmayacak. Yani hadım olmadım. Bu hadımlık gibi bir şey değil...'

Bunu defalarca tekrarladı ama utancı geçmedi. Carsel endişeyle yüzünü ovuşturdu.

Sürekli rüyalarına giren Ines'e karşı direnişin ifadesi olarak seçtiği gizli ilişkinin bir dizi başarısızlığa yol açmasının üzerinden üç gün geçmişti.

Bu bir dizi başarısızlıktan sonra tam olarak hayal kırıklığına uğramamasının nedeni, var olmayan hayali görüntülere kolayca kapılmasıydı.

Her gece rüyasında Ines Balestena'yı görüyordu. Ve bazen o rüyayı düşünmek bile onu azgınlaştırıyordu.

Şimdiki gibi.

Carsel, bir işarete yanıt veren bir köpek gibi heyecanla yeniden aşağıya baktı. Yani bu muhtemelen bir hadımın sahip olacağı bir şey değildi.

Ama bir şeylerin bozulduğu açıktı.

Yorumlar

  1. Çeviri için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Ceviri için çok teşekkürler. Biraz daha sık atabilirmisin lütfennn,olayı unutuyorum kişileri unutuyorum yeni bölüm gelene kadar😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok istiyorum ama inan bana hiç vaktim yok. Bu bölümleri paylaşabilmek için zaman yaratıyorum resmen o yüzden biraz anlayışınıza sığınıyorum 🙏♥

      Sil
    2. Cok tesekkur ediyorum,ellerine emeğine sağlık

      Sil

Yorum Gönder