Finding Camellia - 125. Bölüm (Türkçe Novel)


Camellia inanamayarak Claude'a baktı. Bu rüyayı ilk gördüğünde, günlerce onu rahatsız etmişti. O zamanlar bir erkek gibi davranıyordu ve Claude'un bu iddiadan şüphe etmek için özel bir nedeni yoktu. Elbette birlikte nehre gittikleri ya da onun onu taşıdığı anlar oldu ama...

Camellia, Claude'un omzuna elinden geldiğince sert bir tokat attı. "Sana inanmıyorum. Yalan söylüyorsun."

"Söylemiyorum." dedi Claude başını sallayarak. "Kol düğmelerim düştü ve ayağının dibinde durdu. Onları almak için aşağı eğilince, hayatımda gördüğüm en güzel insanla yüz yüze geldim. Hissettiğim kafa karışıklığını tahmin edemezsin. Eteare'ye kadar tüm yol boyunca enkaz halindeydim - hayır, vardıktan sonra bile öyleydim."

Kocaman elleri saçlarının arasına girdi. Lia onun okyanus mavisi gözlerine sersemlemiş bir şekilde baktı. Claude bakışlarını onun dolgun dudaklarına kaydırdı ve onlara dokunmak için parmağını kaldırdı. Parmak ucu dudaklarının arasına hafifçe dürttüğünde, onları kolayca açtı. Eğilip, onun dudaklarını yavaş, yakıcı bir öpücükle yakaladı. Eli eteğini yukarı çekmek için aşağı kaydı. Kutlama sırasında birlikte neredeyse hiç vakit geçirmemişlerdi, bu yüzden umutsuzca onu özlemişti.

Eli kalçalarının arasından kaydı ve Lia onun omuzlarını kavradı, tırnakları etine saplandı. Gözleri yaşarmaya başladığında nefesi kesildi. Claude yavaşladı, gözyaşlarını öperek sildi. "Bir sırrım daha var."

Lia gözlerini zorlukla açabildi. Claude derin bir nefes aldı; doğal kokusu, gül kokulu vücut yağıyla birleşince baş döndürücü bir şehvet uyandırıyordu.

"Pamuk şekeri hatırlıyor musun?"

"Pamuk... Oh, nehir kenarında mı?"

"Evet. Onu sana Sergio göndermişti ama ben onun fırsatını çaldım."

"Öyle mi? Hiçbir fikrim yoktu..." diye söze başladı ama Claude'un dudakları onu yarıda kesti.

Ian Sergio'nun adını bir daha onun dudaklarında duymak istemiyordu. Gaior ile stratejik bir ittifak içindeydiler ama Ian, sınırlarını zorlayan bir rakipti. Gaior prensinin Camellius'un bir kız olduğunu çok iyi bildiği halde ona nasıl yalan söylediğini ne zaman düşünse, kanı kaynıyordu.

"Sana inanamıyorum."

"Sanırım o gün olabilir. Aslında artık bilmiyorum. Belki de gerçekten seni ilk gördüğüm andan beri öyleydi."

"Yalancı."

"Senin insan ya da hayvan olman umurumda değil dediğimde bu kararım nereden çıktı sanıyorsun? Çektiğim acıyı anlamıyormuşsun gibi hissediyorum."

Lia cevap vermedi ama çarşafları kavrarken parmakları titriyor, vücudu zevkle bükülüyordu.

Dışarıda sulu kar yağıyordu. Alevlerin gölgesi duvarlarda dans ediyor, pencere pervazlarından sızan soğuk havaya karşı savaşıyordu. Gece derinleşirken iki vücut birbirine yaslandı ve birbirlerinin sıcaklığının tadını çıkardı.


*****


Ana yemek salonunda özel bir kahvaltı için muhteşem bir sofra hazırlanmıştı.

Jasmine kollarında Cahrem ve arkasında Claude ve Camellia'nın iki elini tutan Jessica ile çift kapıdan girdiğinde, Wade, Ian, Kieran ve Rosina çoktan odaya toplanmıştı. 

"Vaftiz kızım burada." dedi Ian, omuzlarını gererek.

"Ve vaftiz oğlum." diye açıkladı Wade sırıtarak.

Jasmine içini çekerek Cahrem'i kalçasında zıplattı. "Siz ikiniz iflah olmazsınız."

Küçük grup yemeklerine daldı. Jessica sebzeleri küçük parçalara ayırmaya odaklanırken, bal sarısı saçlarını yarı toplayarak işe koyuldu. Daha sonra Cahrem'in bebek maması kasesini aldı ve soğutmak için üzerine üfledi.

Lia kaseyi yavaşça tabağına götürürken başını okşadı. "Bunu ben yaparım, Jessica."

"Yine de yapabilirim." Jessica kafası karışmış bir şekilde annesine baktı.

"Tek yapman gereken iyi yemek yemek ve iyi oynamak, hayatım."

"Ama..."

Lia sabırla, "Cahrem'in onu beslemeni sevdiğini biliyorum." dedi. "Ama bugün annene bunu yapması için bir şans verebilir misin?"

Jessica seviliyordu ve Lia ile Claude her gün onun bunu bildiğinden emin oluyorlardı ama o endişesinden bir türlü kurtulamıyordu. Başkalarının onu nasıl gördüğünden korkuyordu: Rahibe manastırından yedi yaşında evlat edinilmiş bir yetim. Jessica'nın fazla uslu olmaya çalıştığını her gördüğünde Lia'nın kalbi kırılıyordu. Herhangi bir çocuk gibi davranmasını, canı istediğinde ağlamasını, istediği şeyler için öfke nöbetleri geçirmesini, kendini dürüstçe ifade etmesini istiyordu.

Jessica dişlerini sıktı, işi elinden alınırken dudakları titriyordu.

"Onun yerine babanı besleyebilir misin, Jessica?" dedi Claude, kızına gülümseyerek. "Sebzelerini de denemek istiyorum."

"Gerçekten mi?"

"Elbette! Sabırsızlanıyorum."

Jessica pembe yanaklarla gülümsedi ve kararlı gözlerle sebzeleri kesmeye devam etti.

Ian eğilmeden önce onu izledi. "Ben de biraz alabilir miyim?" diye fısıldadı.

"Elbette!"

"Öyleyse bekliyorum."

Camellia, Cahrem'in yemeğini kaşıkla karıştırırken gülümsemesini elinin arkasına sakladı. Sahne, tipik bir aristokrat ailenin kahvaltı masasından tamamen farklıydı.

Owen odaya girip Claude ve Jessica'nın arasında durduğunda puding ve kahvenin tadını çıkarıyorlardı. "Misafir geldi lordum."

Claude sinirle söylendi. "Elbette gelmek için bu zamanı seçerdi." diye mırıldandı koltuğundan kalkarken.

Owen, "Leydi Jessica'yı görmeye geldi lordum." dedi.

Claude kahve fincanını bırakırken kaşını kaldırarak ona baktı. "Jessica'yı mı?"

"Evet. Suthen Evi'nden Sör Calix."

"Kont Suthen'in en büyük oğlu mu?"

"Evet efendim."

Claude ve Ian'ın yüzleri anında sertleşti. Claude genç Suthen lordunun ne kadar yakışıklı olduğunu duymuştu. Owen'ı takip etmek için koltuğundan kalkarken Jessica'nın kolunu tuttu.

"Onu buraya getirin." diye emretti. "Ne söyleyeceğini duyacağım."

"Evet efendim."

Owen bir an için salondan ayrıldı ve yanında bir çocuk getirdi. Yaşına göre olgun görünüyordu ama onu izleyen grubu algıladığında gözleri çocuksu bir çekicilikle açıldı.

"Ben Calix Suthen, lordlarım ve leydilerim." dedi aceleyle eğilerek. Kaşlarını çatmış bir Ian ile göz göze gelmek için yukarı baktı. Ian'ın bakışlarından hızla kaçarak yere baktı.

Ian, "Daha önce tanıştığımızı düşünüyorum." dedi, başını yana eğerek.

Claude'un gözleri şüpheyle kısıldı. "Onu tanıyor musun?"

"Aslında onu dün gördüm." Ian başını salladı. "Malikanenin arkasında çok gizli bir toplantıda. Yanlış hatırlamıyorsam, dört erkek ve bir genç bayan."

Claude, "Umarım genç bayan benim kızım değildir." dedi.

Ama ikisi, Jessica'nın koltuğunda nasıl donup kaldığını fark ederek dün neler olduğunu anladılar.

Calix'in yüzünün rengi çekildi ve hemen tek dizinin üstüne çöktü ve Jessica'ya doğru derin bir şekilde eğildi. "Sizden özür dilemek istiyorum Leydi Jessica. Olgunlaşmadım ve büyük bir hata yaptım. Beni affeder misiniz?"

Ne kadar utanmaz bir piç.

Ian koltuğundan fırlarken dişlerini gıcırdattı.

O küçük velet grubun ona zorbalık yapmasına, onu serseri ve yetim olmakla suçlamasına, hatta fiziksel olarak tehdit etmesine neden oldu!

"Sizi affetmeyeceğim. Lütfen gidin." Jessica'nın sesi havayı yardı. Sesi gururlu ve mağrur görünüyordu, her parçası tam anlamıyla asil bir hanımefendiydi. Dakikalar önceki korkmuş kız gitmişti.

"Leydi Jessica! Size söylediklerimi ve yaptıklarımı düşününce gözüme uyku girmedi. Şimdi beni affetmek zorunda değilsiniz. Tek istediğim bir fırsat." 

"Vaftiz kızım hayır dedi." diye kızdı Ian.

"Lütfen! Özür dilememe izin verin. Affedilmek için her şeyi yaparım. Her şeyi!" Calix omuzları titreyerek yalvardı. Ne yazık ki, odadaki hiç kimse onun yalvarmasını kabul etmeye istekli değildi.

"Kızıma böyle davranmaya nasıl cüret edersin?" Claude homurdandı.

Ian, parmakları hançerinin kabzasında dans ederek başını salladı. "Fırsatım varken dilini kesmeliydim."

Calix elinden gelse ağlardı. Talihsizliği, Jessica'nın gerçekten bir İhar olduğunu doğruladığı anda başladı. Akademiye, dekana zorbalığını bildiren isimsiz bir ihbar gönderildi; ciddi disiplin cezalarına yol açabilirdi ve Jessica yanında bulunan çocukların isimlerini söylerse, dünyaları göz açıp kapayıncaya kadar yerle bir olurdu.

"Leydi Jessica lütfen. Yalvarırım."

Jessica nasıl cevap vereceğini bilmiyordu. Babasıyla vaftiz babasının arasına oturdu ve ellerini sıktı. Bu, herhangi bir soylunun ona boyun eğdiği ilk seferdi ve herkesin gözleri ona odaklanmışken, o şaşkına dönmüştü.

Camellia, Calix'e ters ters bakarak, "Samimiyetini anlıyorum ama bu konuda yanlış düşünüyorsun." dedi. Kollarını Jessica'ya doladı ve onu koynunda sakladı.

Calix, grandüşesin buz gibi bakışları altında kuruyormuş gibi hissetti.

"Affetmek sadece sözlerle elde edilemez. Eğer gerçekten onun affını istiyorsan, yatıştırılana kadar ona iyi niyetini göstermelisin. O zaman, belki bir gün seni affedebilir. Şimdi, lütfen git. Sen hem kendini hem de kızımı utandırıyorsun."

Calix yavaşça ayağa kalktı. Owen onu kapıdan çıkarırken o dönüp Jessica'ya bakmaya devam etti. Bu ziyaretten hiçbir şey kazanmamıştı ve yüzünde çaresizlik vardı. Oğlan gittikten sonra herkes topluca iç çekti, bazıları inanamayarak homurdandı.

Wade yüzünü buruşturarak odaya baktı, kafatasının altında bir baş ağrısı zonkluyordu. "Cahrem, o ikisine bakma tamam mı?" Kucağındaki bebeğe cıvıldadı ve dilini iki grandüke doğru şaklattı.

"Bu tür bir takıntılılık işe yaramaz.."

Yorumlar