A Barbaric Proposal - 68. Bölüm (Türkçe Novel)

a barbaric proposal novel - chapter 68

Uzaklaşmaya başlayan hüzün tekrar içeri doldu. Rienne'in fısıltılı hıçkırıklar arasında konuştuğunu gören Black'in gözlerinde bir belirsizlik ifadesi vardı.

(Black) "Sanırım biraz umutsuz hissettim."

(Rienne) "Umutsuz…?

Umutsuz mu? Ne için? Neden bahsediyordu? Özellikle de bu kadar soğuk davranan kişi o olduğu için, bu onu gözyaşlarına boğmuştu.

Black hıçkırarak ağlayan Rienne'i yatağa geri götürdü. Sonra onu en büyük yastığın üzerine oturttu ve sanki onu bacaklarının arasına hapsediyormuş gibi onunla birlikte oturdu.

(Black) "Her zaman beni terk etmeye çalışıyormuş gibi görünüyorsun Prenses."

(Rienne) "Bu olamaz..."

Ama sözleri çok şaşırtıcı gelmişti. Tam tersi daha doğru değil miydi? Dehşete kapılmıştı çünkü her zaman onu bırakıp gitmenin eşiğinde olan kişi oymuş gibi hissediyordu.

(Black) "Samimiyetini bilmek istedim. Sanki her zaman aramızdaki mesafeyi daraltmaya çalışıyormuşum gibi geliyor, ama birkaç gün içinde, bir şekilde her zaman tekrar genişletmeyi başarıyorsun."

(Rienne) "Ben ne zaman..."

(Black) "Bu hep böyleydi."

Black elini Rienne'in yanağında gezdirirken alçak sesle mırıldandı.

(Black) "Bu yüzden bir kez olsun geri çekilen ben olsaydım rahatlayacak mıydın yoksa sen de benim kadar gergin mi hissedecektin görmek istedim."

Gözlerinden daha fazla yaş dökülüyordu.

Yani tam da onun düşündüğü gibi bunu bilerek yapmıştı.

(Rienne) "Lütfen... bunu bir daha asla yapmayın. Bundan gerçekten... gerçekten hoşlanmıyorum."

(Black) "Benim hatamdı."

(Rienne) "Gerçekten nefret ettim."

Son sözleri gözyaşları arasında kaybolmuştu, bu yüzden ikisi de onları çok iyi duyamamıştı.

Kalbi üzüntü ve kızgınlık karışımıyla dolu olan Rienne doğrulup Black'e sıkıca sarıldı, Black de onun gözyaşlarını sildi ve ıslak yanağını öpmüştü.

(Black) "Daha fazla ağla."

(Rienne) "Sakın... beni ağlamaya teşvik etmeyin."

(Black) "Ama görmek istiyorum."

Dudakları hâlâ Rienne'in yanağındayken fısıltı gibi alçak sesle söylediği bu sözler Rienne'in tenindeki tüm tüylerin diken diken olup titremesine neden olmuştu.

(Rienne) "Ne...?"

(Black) "Benim yüzümden ağlıyorsun Prenses."

Şimdi ne diyor...?

(Rienne) "Bana daha önce ağlamamamı söylemiştiniz."

(Black) "Çünkü daha önce neden ağladığını bilmiyordum."

(Rienne) "Sebep fark eder mi?"

(Black) "Senin için fark eder mi?"

(Rienne) "Bu..."

Bilmiyordu.

Ama gözleri yaşlı bir şekilde kendisine soğuk davranmaması için yalvaran Black'in görüntüsünü aklına getirdiğinde, kalbi tamamen uyuşmuş gibi hissediyordu. Ve bu uyuşuklukla karışık, daha fazlasını görmek için garip bir arzu duyuyordu.

...Ama bu adamın yaptıkları hâlâ çok fazlaydı.

Kendisi de zaman zaman istemeden aynısını yapmış olsa bile, hareketleri çok kasıtlıydı ve bu ona çok zalimce geliyordu.

(Rienne) "Bunu bir daha yapmayacağım..."

Rienne usulca mırıldandı ve yüzünü Black'in omzuna gömüp ona sıkıca sarıldı.

(Rienne) "Bunun tek nedeni o zamanlar senin düşüncelerini anlamamış olmamdı, sevgilim. Ve kalbimi bir şekilde korumak zorundaydım, bu yüzden sonunda-"

Black aniden Rienne'i vücudundan uzaklaştırdı.

(Black) "Bekle, az önce ne dedin?"

(Rienne) " Siz... beni duymuş olmalısınız?"

Rienne onun tuhaf bakışları karşısında sertçe yutkundu. Şu anda biraz tuhaf görünüyordu. Gözleri biraz sert bakıyordu ama aynı zamanda sersemlemiş gibiydi.

Kesinlikle tuhaf davranıyordu. Bazen davranışları gelgitler gibi değişme potansiyeline sahipti.

(Black) "Tekrar söyle. Sanırım seni yanlış duydum."

(Rienne) "Bunu neden yapayım..."

(Black) "O zaman bir dahaki sefere."

(Rienne) "Bir dahaki sefere...?"

(Black) "Bana yine öyle seslen."

(Rienne) "...?"

Ama Rienne bunu o kadar doğal bir şekilde söylemişti ki, ona ne dediğini bile unutmuştu.

(Black) "Bana 'sevgilim' dedin, değil mi?"

(Rienne) "Huh...? Dedim mi?"

(Black) "Kulağa hoş geliyor."

Black'in sesi bir inilti gibi çıktı. Rienne'e tutunarak bedenlerini eğmeye başladı. Hareket yavaş ve tatlıydı ama yadsınamaz bir gücü vardı.

Onu önüne çekerek yastıkların üzerine düştü ve Rienne farkına bile varmadan onun üzerindeydi. Vücudu onunkinin üzerine bırakılmıştı.

(Black) "Şimdi sıra bende."

Sesi yeni uyanmış gibi kısık ve boğuktu. Ona doğru fısıldadı, elini bir kez daha boynunun arkasına uzattı.

Swip-

Bir düğme daha açıldı.

Düğme açıldıktan sonra geceliğinin kumaşı doğal olarak gevşedi ve göğsünden aşağı düşerken yavaşça çekiştirdi. Geceliğinin yakasının köprücük kemiğini gıdıklama hissi çok tuhaftı.

(Black) "Sıra sende."

(Rienne) "…"

Rienne'in dudakları kurumuştu, bu yüzden farkında olmayarak da olsa dilini dudaklarında gezdirmeye devam etti.

(Black) "Ne yapmak istiyorsun?"

(Rienne) "Ben de... sizi görmek istiyorum."

Rienne onun bornozunun kenarlarını çekiştirdi.

Bunun üzerine Black kısaca gülümsedi, ardından bornozunun kenarlarını yana itmesini kolaylaştırmak için sessizce ve dikkatlice pozisyonunu ayarladı.

a barbaric proposal novel - chapter 66

(Black) "Yine benim sıram."

Swip-

Üçüncü düğme de açıldı ve geceliği daha da bollaştı. Black'in daha önce onun önünde 'çözüldüğünü' görme arzusunun gerçekleşmeye başladığını hissediyordu.

(Black) "Yine benim sıram."

Swip-

Üçüncü düğme de açıldı ve geceliği daha da bollaştı. Black'in daha önce onun önünde 'çözüldüğünü' görme arzusunun gerçekleşmeye başladığını hissediyordu.

(Black) "Şimdi sizde Prenses."

(Rienne) "Ben… size dokunmak istiyorum."

Rienne elini Black'in göğsünde gezdirerek daha önce hiç fark etmediği bir yaraya yaklaştırdı.

Uzun süre savaştıktan sonra vücudu pek çok farklı kaynaktan gelen yara izleriyle delik deşik olmuştu ama vücudunun sağ tarafındaki yara diğerlerinden farklı görünüyordu. Eski bir yaraya benziyordu ve soluk rengi cildinin geri kalanında göze çarpıyordu ama yine de acı verici görünüyordu.

(Rienne) "Dokunabilir miyim? Acımıyor, değil mi?"

Rienne'in sesini duyan Black'in dikkati dağıldı ve parmaklarının teninde gezinmesini izledi.

(Black) "Bu sahip olduğum en eski yara. Bir süredir acımıyor."

(Rienne) "Ne zaman oldu?"

(Black) "Sekiz yaşındayken."

(Rienne) "Ah..."

Parmak uçları, vücuduna kazınmış o silinmez yaralara dokunurken titreyerek durdu. Asla silinemeyecek olanlara.

Bunu ona yapan bir Kleinfelder mıydı?

Ya da belki de babasıydı?

(Black) "Bu yara sayesinde sadece ölümden kaçmakla kalmadım, aynı zamanda yaşama şansını da elde ettim."

(Rienne) "Ne... ne demek istiyorsunuz?"

(Black) "Bu uzun bir hikâye. Ama önemli olan..."

Rienne'in parmakları yarasına değdiğinde Black konuşmayı keserek elini Rienne'inkine doğru uzattı ve avucunu vücuduna bastırdı.

(Black) "...Yarama dokunuyorsun Prenses. Ve artık acı çekmiyorum."

Bunu bilmiyordu ama bunu söyleyerek Rienne'i kalbinin çektiği en şiddetli, en yoğun acıdan kurtarıyordu.

Sanki o zamanlar her şeyin acı verdiğini ama şimdi her şeyin yoluna girdiğini söylüyordu.

Arsak ailesinden biri babasına ihanet ederek onu evinden sürmüş olsa da, şimdi yaralarını saran Arsak'ın kızıydı.

(Rienne) "...Şu anda ağlamak isteseydim... bana hâlâ görmek istediğiniz bir manzara olduğunu söyleyebilir miydiniz?"

Black basit bir evet yerine ona başka bir şey söyledi.

(Black) "Ondan önce bilmen gereken bir şey var Prenses."

(Rienne) "Neymiş o?"

(Black) "Bana her zaman dünya dışı bir varlık kadar güzel görünüyorsun, ama bu özellikle ağladığında geçerli."

(Rienne) "...Oh... şey...?"

(Black) "Eğer gelecekte ağlamak istersen, bana gel. Gidip kendi başına üzülme."

(Rienne) "..."

O böyle şeyler söylediğinde, duygularını nasıl dizginleyebilirdi ki? Bu noktada nedenini bile bilmeden, Rienne'in gözleri yaşlarla doldu.

Soğuk davranmayı bıraktığına göre, Rienne artık üzgün değildi, ama gözyaşları yine de akıyordu. Sanki içinde bir şeyler kırılmış gibiydi.

Ağladı ve ağladı, gözyaşları sanki ilk kez ağlamayı öğrenmiş gibi durmadan akıyordu. Bu sırada Black onu rahatlatmak için şefkatle sırtını sıvazlamaya devam etti ve ona ne kadar şefkat gösterirse o kadar çok gözyaşı döküldü.

Ve sonsuza kadar ağladıktan sonra, yine aynı süre boyunca öpüştüler.

Ama sonra kız tekrar ağlamaya başladı ve Black onu kollarının arasına alarak nazikçe ve şefkatle gözyaşlarını silip, tamamen tükenene kadar daha fazla ağlaması için teşvik etti.


*****

(Bayan Flambard) "Oh...? Dün gece bu odada mı uyudunuz?"

Neyse ki Bayan Flambard geldiğinde Black güne hazırlanmak için çoktan çıkmıştı.

Geceyi onunla geçirirken ilk kez yakalanmıyordu ama mümkünse hiç yakalanmamak daha iyi olurdu.

(Rienne) "Öyle oldu."

(Bayan Flambard) "Aman Tanrım."

Rienne'in battaniyeyi geriye ittiğini gören Bayan Flambard şok içinde ellerini ağzına kapattı.

(Bayan Flambard) "Onunla henüz ilk gecenizi geçirmediniz, değil mi?"

(Rienne) "Ne? Hayır, tabii ki yapmadım. Benim özel günüm henüz bitmedi."

Geceliğinin üç düğmesi açıktı ama bunun ötesinde bir şey olmamıştı. Rienne yere baktı, kadının bakışlarından kaçarken birden kıyafetinin ne kadar bol olduğunun farkına vardı.

Ama bunun bir yararı olmamıştı.

(Bayan Flambard) "Bana doğruyu mu söylüyorsunuz?"

Bayan Flambard Rienne’e kısılmış gözlerle, sanki onun içini görmeye çalışıyormuş gibi bakıyordu. Rienne ona kolayca kendisine öyle bakmamasını söyleyebilirdi ama söz konusu dadısının doğası olduğunda çok zayıftı.

(Rienne) "Dürüst olmak gerekirse... size yalan söyleyemeyeceğimi biliyorum madam. Söylemem için bir neden de yok."

Bayan Flambard'ın gözlerindeki ifade derinleşti ama Rienne'in giysilerinin ve yatak çarşaflarının durumuna bakılırsa şu anda doğruyu söylediğinden emin olamazdı.

(Bayan Flambard) "O zaman sesiniz neden bu kadar kısık?"

(Rienne) "Pardon?"

(Bayan Flambard) "Gözleriniz de şişmiş. Ve dudaklarınız biraz..."

(Rienne) "..."

Utandığını hisseden Rienne ellerini hızla yüzünde gezdirdi.

(Rienne) "T-tuhaf mı görünüyorum?"

(Bayan Flambard) "Kendiniz görseniz daha iyi olmaz mı?"

Rienne hızla ayağa kalktı.

Black ona sürekli güzel göründüğünü söylediğinden, ağlayıp burnunu silerken bile onun sözlerine inanmıştı. Sonra bu sabah uyanır uyanmaz bir kez daha doyasıya öpüşmüşlerdi.

Black henüz yüzünü bile yıkamamıştı ama bu sabah onu gördüğünde her zamanki gibi yakışıklı görünüyordu, bu yüzden kendini çok fazla düşünmemişti. Kendisinin de her zamanki gibi göründüğünü düşünüyordu.

Ama görünüşe göre öyle değildi…

Rienne aceleyle odasına gitti. Bayan Flambard da onu takip etti ama düşmesinden çok korkuyordu, özellikle de şu anda gözlerinin öyle olduğunu düşünürsek.

(Rienne) "Ah..."

Aynanın önünde duran Rienne ne bir çığlık ne de bir iç çekiş olan garip bir ses çıkardı.

(Rienne) "Bu... ben miyim?"

Gözleri ve yanakları tamamen şişmişti; dudakları da öyle. Yanaklarında gözyaşı izleri vardı ve dağınık saçları zor bir gece uykusu geçirdiğinin göstergesiydi.

(Rienne) "Hah...! Yalancı şey."

Rienne o kadar utandı ve mahcup oldu ki aynanın önündeki sandalyeye çöktü.

(Bayan Flambard) "Prenses? Size ne zaman yalan söyledim?"

Bayan Flambard gözlerini kocaman açarak ellerini önünde salladı.

(Rienne) "Hayır, sizden bahsetmiyorum madam... Ama o gayet iyi göründüğümü söyledi."

Hayır, onun 'gayet iyi' göründüğünü söylemedi. Bunun ötesine geçti. Sürekli çok güzel göründüğünü söylüyordu, sanki bir peri masalından fırlamış gibi olduğunu... Ne kadar da yalancıydı.

(Rienne) "Ona birkaç kez sordum ve her seferinde bana güzel olduğumu söyledi... Çok kolay yalan söyledi."

Üstelik o kadar pejmürde görünen bir yüzü öpmüştü ki. Sadece dudaklarından değil, alnından, burnundan, çenesinden, yanaklarından, her yerinden.

Rienne dağınık saçlarının uçlarını sıkarak somurtkan bir yüz ifadesi takındı.

(Bayan Flambard) "...Pft."

Sonra Bayan Flambard'ın kahkahalarını tutmaya çalışırken çıkardığı sesi duydu.

(Rienne) "Madam?"

Rienne tekrar kadına baktı.

(Rienne) "Benim kötü durumuma mı gülüyorsunuz?"

(Bayan Flambard) "Hayır, kendimi tutmaya çalışıyordum ama... elimde değil... pft."

(Rienne) "Madam..."

Rienne'in şişmiş yüzüne bakmak Bayan Flambard'ın daha da fazla gülmek istemesine neden oldu ama ne yazık ki Rienne bunun farkında değil gibiydi.

(Bayan Flambard) "Gülmek istememiştim. Ciddiyim."

Kadın kahkahalarını tutmaya çalışıp başaramadıktan sonra sonunda kendini toparlamayı başardı.

(Bayan Flambard) "Ama doğal olarak çok güzel bir yüzünüz var, bu yüzden o kadar da kötü görünmüyor."

(Rienne) "Bu beni daha iyi hissettirmiyor."

(Bayan Flambard) "İşte bu yüzden böyle harika bir eş bulmuş olmanız çok iyi."

(Rienne) "Ama bana yalan söyledi. Bu benimle alay ettiği anlamına gelmiyor mu?"

(Bayan Flambard) "Ama bu onun için doğru, değil mi? Ona göre bu yüz bile çok güzel."

(Rienne) "...Bu olamaz."

(Bayan Flambard) "Olamaz mı?"

Kadın Rienne'in karışık ve dağınık sarı saçlarını okşarken tatlı tatlı gülümsedi.

(Bayan Flambard) "Ne kadar güzel bir duygu, değil mi? Bu yaşlı kalbimi bile yerinden hoplatmaya yetiyor Prenses."

(Rienne) "Ah..."

Aynaya bakan Rienne'in dudakları farkına bile varmadan hafifçe aralandı.

Şu anda son derece çirkin görünen yüzü, her zamanki görüntüsünden çok farklıydı ve Black onu daha önce onda hiç böyle görmemişti.

Aynaya bakarken, bu sabah ona söylediği sözler karşısındaki görüntüyle örtüşüyor gibiydi.

(Black) -'Daha fazlasını görmek istiyorum.'

Rienne şişmiş gözlerini kollarıyla saklamak için uğraşırken, Black'in onu vazgeçirmek için söylediği şey buydu.

(Rienne) -'Henüz yüzümü yıkamadım.'

(Black) -'Sorun değil.'

(Rienne) -'...Ne?'

(Black) -’Seni ilk kez böyle görüyorum.

Ve onu gördüğünde hiç gülmemişti.

Bunun yerine ona sarılmış ve sanki gerçekten değerli ve sevimli bir şeyle uğraşıyormuş gibi dikkatli ve şefkatli bir dokunuşla yüzünü okşamıştı.

Ve sonra, gözleri buluştuğunda, onu öpmekte tereddüt etmemişti.

(Bayan Flambard) "Ne kadar harika. Görünüşe göre Nauk'un üzerindeki tanrılar, böyle biriyle ilişki kurmanıza izin vererek gerçekten yüzünüze gülümsüyor Prenses."

(Rienne) "...Belki de öyle."

Rienne yanağını Bayan Flambard'ın eline yasladı, o da parmaklarıyla saçlarını hafifçe taradı.

(Rienne) "O kadar minnettarım ki ne yapacağımı bilemiyorum."

Onun tarafından el üstünde tutulmayı hak etmediğimi zaten biliyorum. Ama ne yapmalıyım? Çok mutluyum ama yine de endişeliyim. Ya bir şey olursa? Ya bir şeyler ters giderse...?

(Bayan Flambard) "Gelecekten mi bahsediyorsunuz? Tek yapmanız gereken içtenlikle teşekkür etmek. Tanrılar sözlerinizi duyacaktır."

Rienne'in omzunu okşayarak ve nazik bir ses tonuyla rahatlatıcı sözler söyleyerek Rienne'i yüzünü yıkamayı bitirmeye teşvik etti.

(Bayan Flambard) "Ama şimdi yıkanmanız gerekiyor. Lord Tiwakan'ın gözünde çok güzel göründüğünüzü biliyorum ama başkalarının önünde bu şekilde dolaşmanın iyi bir fikir olup olmadığını bilmiyorum."

(Rienne) "H-haklısınız..."

Utanç duygusu yeniden kabarırken, Rienne yüzünü yıkamayı çabucak bitirdi. Bayan Flambard her zamanki gibi saygılı davranarak, yüzündeki şişliğin inmesine yardımcı olmak için ona soğuk suyla ıslatılmış bir havlu bile vermişti.


Yorumlar

  1. Ah Rienne tam bir minnoş ♥️

    YanıtlaSil
  2. Hep böyle mutlu olun ya

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler çevirmenim ;) günümüz şenlendi sayende

    YanıtlaSil
  4. Bayan flanbard sende az değilsin 😅

    YanıtlaSil
  5. Çevirmene ve ekibe teşekkürler güzel bir bölümdü

    YanıtlaSil

Yorum Gönder