A Barbaric Proposal - 67. Bölüm (Türkçe Novel)

a barbaric proposal novel - chapter 67

(Rienne)
"...!"

O kadar sert nefes aldı ki neredeyse kendini yaralayacaktı.

(Rienne) "Uyumuyor muydunuz...?"

(Black) "Uyuyordum."

Yoğun karanlıkta Rienne'e bakarken solgun gözleri daha da net görünüyordu. Bakışları sarsılmaz ve tereddütsüzdü; avını gözleyen vahşi bir hayvandan farksızdı.

(Black) "Siz de uyanmışsınız Prenses."

(Rienne) "Ben... uyuyamadım."

(Black) "Anlıyorum."

...Ve uyuyamadığı için böyle garip bir zamanda sırf yüzüne bakmak için başka birinin odasına girmişti. Evet, bu çok mantıklıydı.

Rienne sıkıntılı ifadesini gizleyerek kapıya baktı ve ne kadar uzakta olduğunu ölçtü. Adam soru sormaya başlamadan önce kaçması gerekiyordu. Eğer böyle bir şey olursa, ona verecek iyi bir cevabı olmadığı için paniğe kapılacaktı.

(Rienne) "O halde, lütfen beni mazur görün."

Rienne, sanki her şey yolundaymış gibi sesini rahat tutarak odadan çıkmak için döndü.

Ama bu işe yaramamıştı.

(Black) "Neden battaniye getirdin?"

(Rienne) "P...pardon?"

Rienne şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı. Elinde taşıdığı battaniyeyi tamamen unutmuştu. Sanki farkına bile varmadan, onun yanında uyumak gibi düşüncesiz bir fikre kapılmıştı.

(Rienne) "Oh, önemli değil. Sadece... gece üşüyebileceğinizden ve yanınızda battaniye olmayabileceğinden korktum."

...Ne saçmalıyorum ben? Tabii ki battaniyesi var. Şu anda onu örten şeye ne deniyor, halı mı?

(Rienne) "Endişelendim ama sizi gereksiz yere uyandırdım. Şimdi geri döneceğim."

(Black) "Aklından geçen bu muydu Prenses?"

Black yataktan doğrulup battaniyeyi üzerinden itti. Battaniye aşağı kayınca, o gece yatarken giydiği kıyafetler ortaya çıkmıştı ama bornozunun önü çözülmüştü.

Rienne, gergin yutkunmasını duymasından korkarak nefesini tuttu.

(Rienne) "Sadece endişelendim."

(Black) "Peki endişelerini giderdin mi?"

(Rienne) "Ben... pek emin değilim."

(Black) "Pekâlâ. Nasıl istersen öyle yap o zaman."

Hiçbir şey olmamış gibi davranan Black oturduğu yerden Rienne'i izliyordu.

...Ne yapmak istiyorum?

Bu şekilde geri dönerse muhtemelen hiç uyuyamayacaktı. Muhtemelen uyanık kalacak ve onun kendi başına uykuya dalıp dalmadığını merak edecekti. Yarın sabah muhtemelen o kadar garip olacaktı ki, onunla göz teması kuramayacaktı.

Ve muhtemelen onu şimdi özlediğimden daha fazla özleyecektim.

(Rienne) "...O zaman, eğer sakıncası yoksa, lütfen biraz yana kayın."

Kolaylıkla vücudunu kaydırdı ve yatakta ona yetecek kadar yer açtı. Sanki onu kendisiyle birlikte uzanmaya davet ediyordu.

(Rienne) "Hayır, oraya değil. Bu tarafa daha yakın."

(Black) "Emin misin?"

(Rienne) "Evet."

Kendini yatağın kenarına kaydırmış olmasına rağmen, onun isteği üzerine Black tekrar ortaya geçti. Kalan boşluğu gören Rienne başını salladı.

(Rienne) "Ben de burada uyuyacağım. Yalnız uyumak istemiyorum."

(Black) "...Nasıl istersen."

Rienne battaniyeyi kaldırarak Black'in yatağına tırmandı. Çok iriydi ve tam ortada yatıyordu, bu yüzden biraz dar gelmişti.

Ama bu onu mutlu ediyordu. Ona yakın olmak için bir bahanesi oluyordu.

Rienne onun yanına yerleşirken Black başını eğerek Rienne'in gözleriyle buluştu.

(Black) "Böyle mi uyumak istiyorsun?"

Aynı yatakta böyle yan yana yatıp birbirlerinin gözlerinin içine bakarak uyuduklarında, zamanı durdurabilecek sihir gibi bir kıvılcım oluşuyordu. Rienne bilinçsizce dudağını ısırarak ona baktı.

(Rienne) "Evet."

(Black) "Biraz yakın."

(Rienne) "Yeterince yakın olmamasından iyidir."

(Black) "..."

Belki de hayal gücüydü ama bir an için Black'in nefes alışverişinin sertleştiğini hissetti.

(Black) "Yapmak istediğin başka bir şey var mı?"

Evet. Aklına gelen o kadar çok şey vardı ki.

(Rienne) "Eğer evet dersem, onları yapmamda bir sakınca var mı?"

(Black) "Neden sırayla yapmıyoruz?"

Rienne'in gözleri titredi.

(Rienne) " Sizin de yapmak istediğiniz bir şey... var mı?"

Bunca şeyden sonra bu adam ondan ne istiyor olabilirdi?

(Black) "Kötü bir şey olduğunu sanmıyorum... İstemiyor musun?"

Eh, söz konusu o olduğunda, onu üzebilecek 'kötü' şeyi çok kolaylıkla yapabilirdi. Tıpkı daha önce banyoda yaptığı gibi.

(Rienne) "O zaman birbirimize kötü bir şey yapmama konusunda anlaşalım."

(Black) "...İyi."

Nedense cevap vermesi biraz sürmüştü ve sonunda cevap verdiğinde alnında oluşan kırışıklıklarla kaşlarını çatmıştı.

(Black) "Önce siz başlayın Prenses."

(Rienne) "Peki..."

Ama önce neyi seçmeliydi? Onun yanında bu şekilde yatarken, aklından seçebileceği akıl almaz sayıda düşünce geçiyordu.

Bunlardan birinde karar kılan Rienne elini uzattı ve Black'in yüzüne dokundu. Parmaklarını bir enstrüman çalıyormuş gibi nazikçe yanağında gezdirip, tenlerini dikkatlice temas ettirdi.

(Black) "İstediğinin bu olduğuna emin misin?"

Bunu söylerken Black başını eğdi ve yüzünü onun dokunuşuna yaklaştırdı.

(Rienne) "Evet, aklıma gelen ilk şey buydu. Peki ya siz Lord Tiwakan?"

(Black) "Bunun gibi bir şey."

Black uzandı, elini Rienne'in saçlarında gezdirip geriye doğru itti. Saçları kenara çekilince çıplak yakası ve omuzları ortaya çıktı.

(Black) "Gözlerimin önünde tamamen çözüldüğünüzü görmek istiyorum Prenses."

(Rienne) "..."

Bu yorum o kadar açık bir şekilde müstehcendi ki, Rienne onun gerçekte tam olarak ne demek istediğini anlamadan bile içgüdüsel olarak sertçe yutkundu.

(Black) "Sırada ne var?"

Ama Rienne başka bir şey soramadan Black elini Rienne'in omzuna koyarak konuşmayı ilerletti.

(Rienne) "Sonra... bu."

Black eliyle hafifçe omzuna bastırırken Rienne elini tutarak yukarı kaldırdı. Ama bunu onu itmek için değil, kolunu kaldırmasını sağlamak için yapmıştı.

Ve sonra, bedenini onun kollarının altına iterek kendini ona sardı.

Black, kucağında kendisine sıkıca yapışmış olan Rienne'e baktı. Rienne ona sarılmaya çalışan bir kedi gibi öylesine sokulmuştu ki, Black sadece başının üst kısmını görebiliyordu. Yüzü göğsüne gömülmüş olan Rienne de onun nasıl bir yüz ifadesi takındığını göremiyordu.

Ama bilmiyordu ki, görüş alanının hemen ötesinde Black vardı ve patlamak üzere olan bariz gülümsemesini engellemek için dişlerini sıkıyordu.

(Black) "Bunu yapamazsın."

(Rienne) "...Neyi? Neden?"

(Black) "Çünkü bu kötü bir şey. Ve bunu yapmamaya karar vermiştik."

(Rienne) " Hoşunuza gitmedi mi?"

(Black) "Gitmedi. Çok yakınız."

(Rienne) "Ah..."

...Ben çok seviyorum ama o nefret ediyor gibi görünüyor. Daha önce böyle hissetmiyordu...

Rienne yavaşça vücudunu geri çekti, ancak bunu yaparken açıkça tereddüt ediyordu.

(Black) "Şimdi sıra bende."

Black elini uzattı ve Rienne'in göremediği bir açıyla boynuna doğru uzandı.

Swip-

Geceliğinin arkasından sarkan düğmelerden biri gevşedi. Hassas teni açığa çıkınca ensesinde dolaşan serin havayı hissetti.

a barbaric proposal novel - chapter 67

(Rienne) "Ah, bekleyin... Neden siz... Bu..."

(Black) "İstediğimizi yapmak için anlaşmıştık."

(Rienne) "Ama bunu geri alacaksınız..."

(Black) "Yani yapamaz mıyım?"

(Rienne) "…"

Ona soracak olursanız, aslında o kadar da emin değildi. Tek bildiği boğazının yeniden kuruduğunu hissettiğiydi.

Bu 'kötü' bir şey sayılır mıydı?

(Rienne) "Yine benim sıram."

Rienne ona bunu yapamayacağını söylemedi ama onun yerine yapmak istediği başka bir şey daha vardı.

(Black) "Yap hadi. Ama çok yaklaşma."

(Rienne) "Bu haksızlık."

(Black) "Önceki gibi bana çok yaklaşırsan hiçbir şey yapamam, Prenses."

(Rienne) "Ama birbirimizden çok uzak olursak, o zaman ben yapamam."

(Black) "Neyi yapamazsın?"

(Rienne) "Ben..."

...Seni öpmek istiyorum.

Onu öpmek istiyordu ama bunun için dudaklarının birbirine değmesi gerekiyordu. Black'in çok yaklaşmamasını söyleyen uyarısını dikkate almayan Rienne, onu boynundan kendine çekti.

(Rienne) "Eğer bu kötü bir şeyse, bana durmamı söyleyin."

Ve bir anda dudakları birbirine değdi.

Temas ettikleri anda Black kollarını Rienne'in beline doladı ve üstüne çıktı. Rienne yatakla kendi vücudu arasında sıkışıp kalır kalmaz, Black bir saniye bile kaybetmeden Rienne'in dudaklarını tamamen yuttu.

Kolları kendine dolanmışken, Rienne onun gerildiğini hissedebiliyordu ve dilinin tadını aldığında, aralarında paylaşılan tatlı nefesi derinden içine çekmişti. Onun açgözlülükle dudaklarını emerken çıkardığı ses bile çok tatlıydı.

Ama nedense ağlayacakmış gibi hissediyordu.

Neden? Daha bir dakika önce, sanki bu bir daha asla olmayacakmış gibi beni arkanda bıraktın.

Yine de bu öncekinden farklı değildi.

Öpücüğü bir dalga gibiydi, onu yıkıyor ve bir yerlere götürüyordu. Vücudunun her yeri ıslanmış, bir rüzgârla akıntıya kapılmış gibi hissediyordu.

(Rienne) "..."

(Black) "..."

Tutku dolu öpüşmeleri uzun süre devam etmişti.

Dudakları birbirinden ayrıldığında ve Rienne'e soluklanması için bir an verildiğinde, gözlerinde biriktiğini fark etmediği yaşlar şaşkınlıkla yanaklarından aşağı süzülmeye başladı.

(Black) "...Neden ağlıyorsun?"

Black de en az onun kadar şok olmuştu. Kafası karışmış bir halde Rienne'i kollarının arasına aldı, ona sarıldı ve dudaklarını kulağına dayayarak onu sakinleştirmeye çalıştı.

(Black) "Ağlama. Neyi yanlış yaptım?"

(Rienne) "Hayır, öyle değil..."

Ama konuşmaya çalışırken, ağzından yumuşak bir hıçkırık daha kaçtı.

Black bu noktada paniklemenin ötesine geçti. Rienne kendi isteğiyle kucağına sokulduğunda yüzünde beliren gülümseme bir anda buhar gibi kayboldu.

(Black) "Bunu sen istemedin mi?"

(Rienne) "...?"

(Black) "Yoksa sırf beni mutlu etmek için sevmediğin bir şeye mi katlanıyordun?"

...? Bu ne anlama geliyor?

(Black) "Sana bunu yapmamanı söylemiştim. Sadece seni rahat ettiren şeyi yap Prenses."

Black tutuşunu gevşeterek sessizce Rienne'i bıraktı.

(Black) "Ayağa kalk. Seni odana geri götüreceğim."

(Rienne) "Ne... ne yapıyorsunuz..."

(Black) "Bundan da mı hoşlanmadın?"

Ne söyleyeceğini bilmiyordu ve şu anda yapılacak doğru şeyin ne olduğunu da bilmiyordu.

(Rienne) "Hayır, bunu istemiyorum."

(Black) "O zaman ne yapmalıyım?"

(Rienne) "Bana bunu bir daha yapmayacağınızı söyleyin."

(Black) "Neyi?"

(Rienne) "Daha önce yaptığınız şeyi."

Onun soğuk bir insan olmadığını biliyordu. Öpüştükleri an her zamanki gibiydi, bu yüzden ondan nefret etmediğini biliyordu. Ne kadar sönük olursa olsun, bir ateş hala yanıyordu.

Bu yüzden lütfen bana karşı bu kadar soğuk davranma. En azından senden her şeyini alan kişinin kızı olduğumu öğrenene kadar.

(Black) "Ben ne yaptım?"

Black'in sesi sert çıkmıştı, sanki sözleri onu tırmalıyordu.

(Black) "Sana bir düğme dışında dokunmadım."

Ve en kötüsü de onu bu kadar incitecek ne yaptığının farkında bile görünmemesiydi.

(Rienne) "O değil. Daha önce yaptığınız şeyi kastetmiştim. Kapıyı çalıp size seslendiğimde, ben orada yokmuşum gibi davrandınız."

(Black) "...Ne?"

Sonra, bir zamanlar düz olan çene çizgisi gerilip büküldü.

(Black) "Ne yapmamı istemiyorsun?"

(Rienne) "Bilerek beni görmezden geldiniz... benden nefret ediyormuşsunuz gibi."

Bunu düşünmek bile onu üzüyordu.

(Rienne) "Lütfen... gerçekten nefret etmiyorsanız benden nefret ediyormuş gibi davranmayın... Aksi takdirde bu çok üzücü olur."

Şimdi neden uyuyamadığını biliyordu.

Sadece Black yanında olmadığı için değildi. Onun yaptığı şey yüzünden hâlâ derinden incinmiş ve üzgündü.

Onun kendisinden uzaklaşışını, ona tek bir bakış bile atmadan düşüncesizce kapıyı arkasından kapatışını hâlâ hatırlayabiliyordu. Sanki onu bir daha görmeye hiç niyeti yokmuş gibi ona sırtını dönmüş ve gitmişti.

Bu sadece... acı veriyordu. Hem de çok.

(Black) "Prenses."

(Rienne) "...Hah..."

Duygularının dışarı akmak üzere olduğunu hisseden Rienne, onları tekrar toplayıp içine itti ve bunun yerine sadece bir iç çekti.

Rienne duygusal olarak başkalarına bel bağlama konusunda kötüydü. Hâlâ dökmek istediği pek çok gözyaşı ve söylemediği pek çok söz vardı ama vücudu alışkanlıkla bu duyguları kesiyor, geri kalanını içine atıyordu.

(Rienne) "Sadece banyoda olanlar yüzünden incindiğimi bilmenizi isterim Lord Tiwakan. Başka bir şey değil. Sadece nişanlım tarafından görmezden gelinme hissinden hoşlanmıyorum."

Saçlarını düzeltiyormuş gibi yapan Rienne, kolunu yüzüne bastırarak gözyaşlarını sildi.

(Rienne) "Burada uyuyabileceğimi de sanmıyorum. Şimdi odama döneceğim. İyi uykular."

Rienne kalkarken kendi ayağına takıldığını düşündü ama bu onun hatası değildi.

Onu geri çeken Black'ti.

Rienne kendisine yaslanırken bedenini destekleyerek eğildi ve diğer kolunu bacaklarının altından geçirerek onu kucağına aldı.

(Rienne) "Lütfen beni yere bırakın."

Black'in kollarında oturan Rienne onun omzuna dokundu.

(Rienne) "Bunu neden yapıyorsunuz?"

(Black) "Ayaklarının yere değmesine izin verirsem gitmenden korkuyorum."

(Rienne) "...Ben de uyumak zorundayım... Siz de Lord Tiwakan."

(Black) "Uyuyamayacağını biliyorum."

(Rienne) "Ne yapmaya çalışıyorsunuz..."

(Black) "O yüzden ağlamayı bitir."

(Rienne) "...Ne?"

(Black) "Ağlamayı bitirdiğini sanmıyorum. Bitirdiğinde uyuyabilirsin."

...Şimdi neden bahsediyordu? Sanki onun ağlamasını istiyor gibiydi.

(Rienne) "Ben iyiyim."

(Black) "Hayır, değilsin."

(Rienne) "Hayır, gerçekten iyiyim..."

(Black) "Ve bunu bana daha önce sen de yaptın, Prenses."

(Rienne) "...? Ne yaptım?"

(Black) "Beni görmezden geldin."

(Rienne) "...Hayır, yapmadım?"

(Black) "İnkâr etme. Bu doğru."

(Rienne) "Ama ben ne zaman..."

(Black) "Hoşuna gitmediğini söyleyip beni ittiğin zamanı hatırlıyor musun? Yeterince yetenekli olmadığımı söylediğin zamanı?"

(Rienne) " Size daha önce de söyledim... bunun için bir nedenim vardı."

(Black) "Ve benim nedenim olmadığını mı söylüyorsun?"

...Evet. Sorun buydu. Asıl sorun onun kendisini neden bu kadar soğuk bir şekilde görmezden geldiğini bilmemesiydi.

(Rienne) "Bunu neden yaptınız o zaman?"

(Black) "Çünkü bir şey bilmek istedim."

Rienne'i kollarında tutan Black, başını göz hizasına getirerek onu hafifçe öptü ve alt dudağını ısırdı.

(Rienne) "Eğer bir şey öğrenmek istiyorsanız, sadece soramaz mıydınız?"

(Black) "Daha önce bir soru sordum ama cevap vermediniz Prenses."

(Rienne) "Bana ne sormuştunuz? Ve ne zaman?"

Rienne konuşurken, adamın dudağını öpmesinin ve şakacı ısırığının hafif hissini hâlâ hissedebiliyordu. Rienne avucunu Black'in omzuna bastırdı.

(Black) "Sırf bana yakışmayacağını düşündüğün için o kıyafetleri mahvettiğine inanmamı mı bekliyorsun gerçekten?"

(Rienne) "..."

Rienne cevap vermeyince Black bu kez dudağını daha sert ısırdı.

(Black) "Eğer konuşmak istemiyorsan, sorun değil. Bu seferlik görmezden geleceğim. Ama başka herhangi bir şey için pes etmeyeceğim."

(Rienne) "Herhangi bir... şey?"

(Black) "Daha fazla ağla."

Rienne'in dudaklarında çok bilinçli bir ısırık izi vardı. Black sanki onu yatıştırmak istercesine dudaklarını ısırığın üzerinde gezdirdi.

(Black) "Bunu içtenlikle söylüyorum. Seni ağlarken gördükten sonra bir şeyin farkına vardım Prenses. Daha önce hiç doğru düzgün ağladığını sanmıyorum."

(Rienne) "Ağlamanın ne anlamı var ki? Ağlamak pek de iyi bir şey değil."

(Black) "Yokmuşsun gibi davranmamdan hoşlanmadığını söylemiştin, değil mi?"

(Rienne) "..."

Tam o sırada, onu en başta çok üzen şeyi gündeme getirdi. Sanki kalbinin güçlükle sakinleşmeyi başaran hassas kısmını harekete geçirmişti.

Bittiğini sandığı gözyaşları hiç durmamış gibi yeniden yanaklarından aşağı akmaya başladı.

...Neden söylüyor bunu?

(Rienne) "Eğer biliyorsanız… o zaman bunu yapmamalıydınız..."


Yorumlar

  1. Bunlar neden 67 bölümdür evlenemedi

    YanıtlaSil
  2. rienne söyle artık sende geçmişi öğrendim kötü bir şey olduğunu düşündüm falan filan anlat işte

    YanıtlaSil

Yorum Gönder