Finding Camellia - 34. Bölüm (Türkçe Novel)


"Ne?"

Lia kaşlarını çattı ve yüzünü Eddie'ye çevirdi.

"Bunu nasıl yaptın - mükemmel bir kadın kılığına nasıl girdin? Altına ne giyiyorsun?" Eli çoktan Lia'nın göğsüne doğru uzanmıştı.

Şok olan Lia, kitapları kollarına aldı ve dokunuşundan zar zor kaçındı. Eddie yılmadan elbisesini yakaladı.

"Sen gerçekten de kadın iç çamaşırı giyiyor musun?" fısıldadı.

Lia derin bir nefes aldı ve Claude'un ona vermiş olduğu hançeri kavradı.

"Eddie Kirkham erkeklerden hoşlanır."

Claude'un uyarısını düşündü, imkansız olduğunu düşündüğü için onu görmezden geldiğine pişman oldu. Lia aniden, bu gece ona yardım edecek kişinin Eddie Kirkham olduğunu bilip bilmediğini merak etti.

  "Dur. Seni uyarıyorum."

"Utanacak bir şey yok." dedi umursamaz bir tavırla. "İkimiz de erkeğiz. Sadece merakımı gidermek istiyorum. Seni rahatsız etmeye niyetim yok."

"Sör!" dedi en alçak sesle, dik dik bakarak. Boynundaki kılıç tarafından durdurulduğu sırada eli neredeyse onun elbisesinin altında kıvrılmak üzereydi.

"Yeter."

Lia, Claude'a baktı. Islak saçları gözlerini kapatıyordu ve vücuduna yapışmış olan üniformasından yağmurun kokusunu alabiliyordu.

Kılıcın ucu Sör Eddie'nin derisine bastırıyor, yavaşça kan akıtıyordu. Telaşa kapılan dekan iki elini de havaya kaldırdı ve zorla gülümsedi.

"Ben... büyük bir hata yapmış olmalıyım."

"Sana başka bir öğrenciye daha asla dokunmamanı söylediğimi sanıyordum."

"Sör Camellius'u taciz etmedim. Sadece takılıyordum..."

"Bu senin düşüncen, Kirkham." Claude onun sözünü soğuk bir şekilde kesti ama gözleri titreyen Lia'ya sabitlenmişti. Bastırdığı duygular safir gözlerinin ardında belirdi ama Lia bunların ne olduğunu bilmiyordu.

"Ne kadar tahrik olduğuna bakılırsa, sanırım temiz bir kesim olacak." Claude'un kılıcının ucu Eddie'nin kasıklarına indi.

Eddie'nin rengi soldu ve tamamen aşağılanmış bir halde titremeye başladı.

"Lord Claude, çok ileri gittiniz."

"Özür."

Eddie, "Lütfen aptallığımı bağışlayın, Sör Camellius," diye patladı. "Sizi taciz etmek gibi bir niyetim yoktu."

Şaşkınlığından sıyrılan Lia, Claude'un kılıcı tutan eline uzandı.

"Lütfen durun. İzleyen çok kişi var, Lord Claude."

"Neden onun tarafını tutuyorsun?"

"Kimsenin tarafını tutmuyorum." diye yanıtladı ona bir adım daha yaklaşarak. "Ama burada Akademi'den öğrenciler var."

Islak lavanta kokusu burnunu doldurdu. Lia onun kütüphaneye nasıl ve neden sırılsıklam geldiğini bilmiyordu ama son derece minnettardı.

Claude gözlerini ondan ayırmadan kılıcını geri çekti ve dekanı bıraktı. "Bu senin son uyarın, Kirkham."

Lia sonunda neden Dük Ihar'ın Akademi'nin gerçek sahibi olduğuna dair söylentiler olduğunu anladı.

Eddie yaralı boynunu tutarak geriye doğru tökezledi. Kan aşağı akıp yakasını ıslattı. "Bu kadar aşırı korumacı olmaya gerek yok Lord Claude. Camellius çocuk değil. Yakında reşit olacak."

"Belki de dilini kesmeliydim."

"Beni eleştirmeye hakkınız yok!"

Claude alçak, zarif bir sesle, "Sonunda aklını kaçırdığını görüyorum." dedi. "Haklarıma nasıl dil uzatırsın?"

Eddie, boynunu örtmek için bir mendil çıkarmadan önce Claude'a öfkeyle baktı. Arkasını döndü ve hiçbir şey olmamış gibi dışarı fırladı.

Lia'nın kulağının içinde gümbür gümbür atan kalp atışı, gözünün önünden kaybolurken yavaşça azaldı. Vücudu gevşemeye başladığında bacakları kontrolünü kaybetti.

"Teşekkürler, Lord Claude," dedi Lia, titreyen ellerini sıkarak. Ondan uzaklaştı.

Claude solgun yüzüne bakmakla yetindi.

Lia onun kılık değiştirmesiyle nasıl dalga geçtiğini düşündü; şimdi ne kadar aptal görünüyordu?

Elbisesini tuttu ve arkasını dönmeden önce reverans yapmıştı ki, Claude hızla bileğini kavradı.

"Gel." Claude koridorlardan geçmek yerine duvar boyunca yürüdü. Ona karşı koyacak gücü yoktu ve arkasından onu takip ederken sersemlemiş bir şekilde başının arkasına baktı. Masalarda oturanlar, kitaplıkların yanından hızla geçen iki kişiye bakmak için başlarını kaldırdılar. Lia, birinin onları tanımasından korktuğu için arkasına saklanmak için hızlandı.

Bir kapıya vardılar ve Claude kapıyı açmadan önce içinden küfretti. İçeride, yalnızca aristokrasinin en yüksek sınıfına ait olanlara özel geniş bir salon vardı. Oda paha biçilemez antika mobilyalarla dekore edilmişti. Ambiyans karanlık ve ışığın hassas bir dengesiyle sakindi.

"Lord Claude."

Bileğini tutuşu canını yakmaya başlamıştı. Onu o kadar sıkı tutuyordu ki eli bembeyaz olmuştu.

"Artık elimi bırakır mısınız lütfen?"

Yukarı baktığında, yüzünde daha önce hiç görmediği bir ifadeyle karşılaştı.

"Kirkham sana ne yaptı?" dedi, onunla yüzleşmek için dönerek.

Lia ondan uzaklaşmaya çalıştı ama Claude onu çenesinden tuttu. "Sana dikkatli olmanı söylediğimi sanıyordum."

"B-bilmiyordum. Dekanın ortağım olacağını bilmiyordum... Canım yanıyor, Lord Claude. Lütfen."

"Bırakırsam ne olur?"

"Bağışlamak?"

"Bırakırsam," diye devam etti Claude safir gözleri delici bir ifadeyle, "o zaman kimin arkasına saklanacaksın? Sızlanarak nereye gideceğini merak ediyorum."

Claude onu bıraktı ama o donakaldı.

"Ben saklanmıyorum..."

"Hiç sözünün adamı olmadın, Lius. Hayatında hiç erkek gibi davrandın mı? Gülünçsün... Davranışlarınla, görünüşünle."

Duygusuz sesi kulaklarında çınladı.

Neden hep bu kadar acımasız? Ben yardım bile istememişken ortaya çıkan o değil miydi? Neden her şey için beni suçluyor?

"Bu kadar aptal olduğumu düşünüyorsanız ve bunun için benden nefret ediyorsanız, o zaman bana aldırmayın. Kendi başımın çaresine bakabilirim! Kendi başıma gayet iyiyim. Artık yardımınıza ihtiyacım yok. O yüzden bırakın beni."

Lia ona dik dik baktı ve geri çekilmeye çalıştı ama Claude bileğini daha da sıktı.

"Lord Claude, bunu bana neden yapıyorsunuz?" Eddie Kirkham üzerine gittiğinde bile ağlamak istememişti ama gözlerinin dolmaya başladığını hissedebiliyordu. "Seni kızdıracak ne yaptım? Yeterince erkeksi olmadığım için mi? Bu ne anlama geliyor ki zaten?!"

O karşılık verdikçe kendini daha fazla kontrol edemiyordu. İki elini de tuttu ve onu duvara yapıştırdı. Lia'nın acıdan nefesi kesildi ve ona dik dik baktı - yüzündeki tüm ifade kaybolmuştu.

"Beni... kızdırıyorsun."

Lia, az önce duyduklarına inanamayarak gözlerini kırpıştırdı. Sesinden samimi olduğunu anlamıştı.

"Sinirlerimi bozuyorsun Camellius Bale. Kesinlikle berbatsın."

Nefes almak için yutkunurken yanaklarından yaşlar süzülüyordu ama ağladığının farkında bile değildi.

Her kelime onu cam kırıkları gibi kesiyordu. İhanete uğramış gibi hissetti, içinde bir şeyler paramparça oldu. Adamın ona gösterdiği nezaket, korkusunun gizlediğini hissettiği çırpınışlar, gizli gülümsemeler... Hepsi zihninde kaotik bir fırtınada dönüyordu.

"Ben... biliyorum." diye yanıtladı, dudaklarını kıpırdatmaya çalışarak.

"Hayır. Bilmiyorsun." Onu bir kalp atışı süresinde reddetti.

"Biliyorum. Bana taklitçi dediğiniz an... anladım."

Dondu, derin safir gözleri bir an titredi.

Lia elinden kurtuldu. Ne olduğunu bilmiyordu ama bu Claude'un gerçek yüzünü ortaya çıkarmıştı.

Lütfen ağlama Camellia. Yapamazsın.

"Lütfen beni bağışlayın Lord'um. Artık sizi gücendirmemek için elimden geleni yapacağım." Lia eğildi ve odadan çıkmak için döndü. Claude sersemlemiş bir halde kalakaldı.

Sabit adımlarla ilerlemeye devam etti ve kapılar arkasından kapanırken derin bir nefes aldı.

  O çırpınışlar hiçbir şey ifade etmiyordu. Hepsi bir yanılsamaydı.


*** 


Yağmurlu günler, iç mekan seslerini dayanılmaz seviyelere yükseltmenin bir yolunu buluyordu.

Lia gençken, özellikle yağışlı mevsimlerde her zaman yorgundu. Ne zaman sert yatağına uzansa, aklını kurcalayan her türlü şeyi duyabiliyordu: Dayak yiyen eşlerin çığlıkları, açlıktan bitkin düşmüş çocukların burun çekmeleri, toprak için kavga eden başıboş köpeklerin havlamaları.

Annesi, Lia uyuyor numarası yapana kadar onu tutar ve ninniler söylerdi. Daha sonra, her zaman yabancı kokan annesi geri gelip onu tekrar kucaklayana kadar karanlığa katlanmak için yalnız bırakılırdı.

Yağmur durdu mu?

Şemsiyesinin altından bakan Lia, çan kulesine baktı. Soğuk yağmur damlaları yüzüne düşüyordu, ama şimdi çiselemeye dönüşmüştü.

Kasvetli gökyüzüne bakarak yürümeye başladı. Bir kadının tırnağı kadar ince olan ay, kara bulutların ardından zar zor görülüyordu.

Birdenbire, kütüphanede olanların düşüncesiyle kızardı. Adamın ona olan bariz ilgisinin ardındaki anlamı merak ettiği her an için pişmanlık duymaya başladı.

Ona ne kadar aptal görünmüş olmalıyım.

Hayır, belki de bu daha iyiydi.

Nezaketi dışında bir şeyden dolayı onun için endişelenmiyorsa, bu onun bir kadın olduğunu keşfetme olasılığı konusunda artık endişelenmesine gerek kalmadığı anlamına geliyordu.

Bu iyi, değil mi…?

Lia, gözyaşlarını silerek başını eğdi. Çan kulesinden epey uzaklaşmıştı; sinir bozucu derecede sessizdi. Şehir nöbetçilerinin onu izlediğini biliyordu ama yine de tüylerini ürpertiyordu.

Lia yavaşça başlığını çıkardı. Sessiz karanlık sokakları kapladı. Etrafta yaşayan tek bir ruh bile yoktu. Soyluların arabalarının park edildiği yola doğru saptı. Uzakta, kütüphaneye doğru sallanan beyaz bir örtü, geceki operasyonun başarısız olduğunu gösteriyordu. Onu takip edenler saklandıkları yerden çıktılar ve sokaklar bir kez daha kükredi.

"Lord Camellius." Önünde bir araba durdu ve Lia'nın yüzü, hizmetçisini ve arabacısını tanıdığında aydınlandı.

"Oldukça uzun bir gün oldu." dedi.

Hizmetçi, "Marki Bale öğrenirse kesinlikle başım belaya girer," diye bağırdı.

"Üzgünüm. Ona kendim söyleyeceğim, o yüzden birkaç gün daha bana katlanın."

Arabaya binerken yanından bir araba geçti - bu Claude'du.

Gözleri kısa bir an için buluştu.

Ama Lia onu görmezden geldi ve araba yolun aşağısında gözden kayboldu.

"Açlıktan ölüyorum" dedi.

"Hadi eve gidelim."

Yorumlar

Yorum Gönder