Finding Camellia - 29. Bölüm (Türkçe Novel)


Lia sersemlemişti, sanki biri kafasına vurmuş gibiydi. Bir süre donmuş kaldı, inanılmazdı, sonra sonunda başını salladı.

"Gerçekten delirdin mi? Ben bir erkeğim."

"Hayır, sen bir kadınsın. Nişanı seneye yapabiliriz. Resmi olarak sosyeteye katılabilir ve Camellia Bale olmaya geri dönebilirsin."

"Prens Ian!" diye bağırdı Lia ayağa kalkarak. Yanakları kızarmıştı. Kızgınlığından mı yoksa utançtan mı olduğunu bilmiyordu ama kesin olan bir şey vardı: Adamın söylediği tek kelimeyi bile anlayamıyordu.

"Neden? Yoksa sevdiğin biri mi var? Ah, belki de Ihbar hanesinden Lord Claude mu?”

Ian alaycı bir kahkahayla ıslak saçlarını geriye attı.

Öte yandan Lia, şoktan zar zor nefes alabiliyordu.

“Camellia, bir yılın var. Bu süre boyunca istediğin kadar düşünebilirsin. Seni o cadı Leydi Bale'den kurtarabilecek tek kişi benim."

“İstemiyorum.” diye aniden karşı çıktı.

Ian, sanki bu yanıtı bekliyormuş gibi başını salladı ve kollarını başının arkasında kavuşturarak koltuğa yayıldı.

“Bu biraz acele bir cevap oldu. Sana bunu düşünmen için zaman veriyorum dedim Lia. Şu anda yaptığın şey yanlış.”

"Sizin yaptığınız da öyle, Majesteleri. Birbirimizi sadece üç kez gördük ve şimdi birdenbire evlenme mi teklif ediyorsunuz? Eh, ben evlenmeyi düşünmüyorum… kimseyle.”

"Öyleyse, sanırım senin için cenaze töreni düzenlenecek."

Lia odadan çıkmak için dönerken olduğu yerde donup kaldı. Vücudu kasıldı ve kalbi göğsünde hızla atmaya başladı.

"Sen... bunu duydun mu?"

Ian onun soğuk ses tonuyla gözlerini büyüttü. "Saygıdeğer Leydi Bale sesini alçaltmayı unutmamalı. Tek duyan ben miyim sanıyorsun? Yaşayan biri için bir cenaze - Ondan daha azını beklemezdim.

Sert eleştirileri bir şekilde ferahlatıcıydı, ama bunun onu yatıştırmasına izin veremezdi. Bir siyaset oyununda piyon olmak istemiyordu. Lia gerçek bir aristokrat değildi; bir gün ortadan kaybolmaya mahkûmdu. Eğer kaderi buysa, iz bırakmadan ortadan kaybolmayı planlıyordu.

“Yine de istemiyorum. Tüm bu nişan ve evlilik konuşmaları çok tuhaf.”

"Bunda tuhaf bir şey yok. Sana aşık oldum bu kadar basit. Gelecek yılı birbirimizi tanımakla geçireceğiz. O zaman bana cevap verebilirsin.”

Ian'ın gözleri göğsüne bastırdığı şeker kavanozuna takıldı. Bir an kaşlarını çattı, sonra aynı hızla ona sırıttı.

"Bu arada, Kieran on gün içinde gelecek. İşte birlikte geçireceğimiz on harika gün, Camellia. Beni şehir evinden atmayı aklından bile geçirme.


*****


On gün.

Ian'ın sözleri bütün gece aklını meşgul etti. Lia, başkente geldiğinden beri hiç tam bir gece uykusu çekmemişti; tüm vücudu yorgunluktan çökmüştü.

Betty'nin bana dikkatli olmamı söylemesine şaşmamalı.

Lia uykulu gözlerini açmaya zorladı ve Akademi'ye gitmeye hazırlandı. Bugün, eğitim yılını seçmesi gerekecekti.

Pipi'nin onun için hazırladığı üniformayı giydikten sonra, olması gerektiği gibi birinci sınıf öğrencisi gibi göründü. Saçları uzamış ve kıvrılmıştı, yüz hatları daha belirgindi. Vücudunda başka değişiklikler de vardı ama bunları yalnızca iç çamaşırı sıkıştığında hissediyordu.

Sonunda dışarı çıkmadan önce, hüsrana uğramış bir şekilde göğsüne vurdu, Ian atıyla ilgilenmekten başını kaldırıp ona bakarken el sallıyordu. Lia açıkça onu görmezden geldi.

"Ben gidiyorum, Pipi. Biraz geç kalabilirim.”

"Evet Lord'um. Dikkatli olun."

Pipi, Ian'a temkinli bir bakış attı. Dün gece Lia'ya evlenme teklif ettiğini gördükten sonra onu bir düşman olarak görmeye başlamıştı. Genç lordu sürekli olarak rahatsız edip zor durumlara soktuğu için ondan hoşlanmadığını çok net bir şekilde belirtti. Kararlı bir bakışla Ian'ın önüne çıktı ve Lia'nın arabanın gitmesini emretmesine izin verdi.

Yol, işe giden insanlarla doluydu. Sonunda babasının neden Akademi'ye yakın bir evde kalması konusunda ısrar ettiğini anladı. Araba nihayet Iona Park'ın çevresindeki trafikten kurtuldu ve Akademi'nin önünde durdu. Yurtlarından çıkan öğrenciler kapıları çoktan doldurmuştu.

Bekçi onun yüzünü tanıyarak, "Hoş geldiniz, Sör Camellius," diye selamladı onu.

Lia arabadan indi ve kalabalığa katıldı ama altın sarısı bukleleri ve belirgin hatlarıyla onu diğerlerinden ayırmak zor değildi. Üniforma onu örtmekte harika bir iş çıkarmıştı ama onun minyon yapısı hâlâ diğer oğlanlarınkinden temelde farklıydı. Meraklı bakışlar her hareketini takip ediyordu.

Kendinden emin adımlarla akademi bahçesine girerken arkasından tanımadığı bir ses onu durdurdu.

"Uzun zaman oldu Camellius."

Döndü ve küçük bir grubun ortasındaki adamı hemen tanıdı. "Merhaba Lord Torin."

Toplumsal statülerine göre aslında onu resmen selamlaması gereken Torin'di, ama ona kibirli gözlerle ona tepeden baktı ve alay etti.

"Lord Kieran'ın geri döneceğini umuyordum ama görünüşe göre sadece bir taklidimiz var."

Hafif bir gülümsemenin kalıntıları da Lia’nın yüzünden silindi.

“Abim Akademi'ye dönmeyecek.” gözlerine dobra dobra bakarak cevap verdi.

"Gaior'da geçirdiği dört yıl onu Gaior'lu mu yaptı? Unvanlarını almak için Akademi'den mezun olması gerektiğinin farkında olduğundan eminim."

“Tanrım... Duymadınız mı? Abim mezuniyet için gerekli tüm dersleri dört yıl önce tamamladı. Korkarım haberleri almakta biraz geç kalmışsınız, Lord Torin.” Temiz çenesini ovuşturdu ve başını salladı.

Torin cevabı karşısında kızardı. Birçok nedenden ötürü, ilk tanıştıklarından beri Lia'dan nefret etmişti. Her zaman ona küçümseyerek bakıyor ve elinden geldiğince alay ediyordu.

"Akademiye o kız gibi yüzünle girmiş olabilirsin," dedi gıcırdayan dişlerinin arasından, "ama benimle konuşmaya cüret etme. Sen sadece birinci sınıfsın ve ben dokuzuncu yılımdayım. Burada kimsenin sizi hoş karşılamadığını hatırlarsanız iyi olur."

Lia ellerinin titremesini engellemek için yumruklarını sıktı. Öfkesini dizginlemeye çalıştı ve kendine sadece kavga çıkarmaya çalıştığını söyledi, ama bu son sözler tüm iradesini mahvetti.

"Camellius, Bale Hanesi için bir utanç kaynağısın." diye devam etti Torin heyecanla. "Buradaki herkes yakında ne kadar zavallı olduğunu anlayacak ve Marki Bale'in itibarı mahvolacak. Hepsi senin yüzünden."

Onu iterek geçti ama Lia aniden onun baktı ve yüksek sesle alay etti.

"Lord Torin," dedi, kahkahasını zar zor zapt ederek.

Torin yüzünü dönünce ona doğru yürüdü ve ne kadar aptal olduğuna inanamıyormuş gibi başını salladı. Çenesini yukarı kaldırdı ve üstüne yürüdü.

"N-ne yapıyorsun?!" Agresif davranışı karşısında şok geçirerek geri çekildi.

"Üzgünüm ama kökleri olmayan ve kanıtlayacak hiçbir şeyi olmayan alt sınıf bir haneden gelecek hakaretlere ayıracak vaktim yok. Seninki gibi tanınmamış bir aile markiyi karalamaya nasıl cüret eder? Yaptığın hatanın ciddiyetini anlamalısın.”

Lia öfkesini gizlemeden ona baktı. Cesaretini nasıl topladığını bilmiyordu. Aslında çok daha kötü hakaretlere, aşağılanmalara alışıktı ve Torin'in dikenli yorumları bunlarla kıyaslandığında bir hiçti.

"Ve bilgin olsun, ben dokuzuncu sınıftayım. Sanırım seni daha çok göreceğim. Benden bu kadar hoşlanmıyorsan, uzak durmanı öneririm.

"...Ne?"

Torin'in yüzü o kadar kül rengine dönmüştü ki, neredeyse acınacak haldeydi. Tartışmalarını izleyenler Lia'yı binaya kadar takip ettiler. Torin artık geçici bir gösteriden başka bir şey değildi.

Birkaçı onunla konuşmak isteyerek ona yaklaştı ama sonunda geri çekildiler. Lia bugün kararını düşünmekle meşguldü.

Dokuz.

Torin'in aptallığına o kadar kapılmıştı ki, düşünmeden konuşuvermişti. Şimdi, sözünü tutmak zorunda kalacaktı.

Sanırım Claude öğrendiğinde ondan çok azar işiteceğim.

Lia doğal olarak ilk önce Claude'u düşündüğünü fark etmeden önce iç çekti. Hızlandı, şaşkınlığını maskelemeye çalıştı ve diğer öğrenciler sınıflara yönelirken ana salona girdi. Üniformasını düzeltti; okul müdürünün ofisinin önündeki katip onu oldukça ilgisiz bir şekilde karşıladı ve kapıyı çaldı.

"Sizi bekliyor."

"Teşekkür ederim." Lia eğildi ve ofise girdi.

Müdür yalnız değildi. Onu görüp gülümsediğinde imparatorluk muhafızlarından biriyle sohbet ediyor gibiydi.

"Ah, Sör Camellius."

"Merhaba, Müdür Bey."

Memur ona hızlı bir baş işareti yaptı.

Misafiri varken beni görmeyi kabul etmesinin bir sebebi olmalı.

"Ben de sizi bekliyordum. Ee, yılınıza karar verdiniz mi?”

"Evet. Tavsiye ettiğiniz gibi... dokuzuncu yılı düşünüyordum. Ama aynı zamanda sekizinci yıl da önerildi."

"Sekizinci yıl mı? Akademiye alışmak için böylesi daha iyi olabilir ama korkarım dersler sizin seviyenizin çok altında olacağı için ilginizi kaybedeceksiniz. Tavsiyemde ısrarcıyım.”

Lia, gözlerini ondan ayırmayan memura baktı. Önündeki çay fincanını alırken onun her santimini inceliyormuş gibi hissetti.

"Haklısınız. Sör Camellius tam olarak bu tarife uyuyor." dedi şifreli bir şekilde. Memnuniyetle gülümsedi ve onun yüzünü incelemeye devam etti.

"Kabul etmenize sevindim. Ama henüz ondan izin istemedim.”

"Daha fazla geciktiremeyiz. Camellius, bize yardım edebilir misin?

Lia, bu rastgele gibi görünen soru karşısında müdürün ona verdiği kağıtlardan başını kaldırdı. "Ne konuda, efendim?"

“Önce, lütfen bunları imzalayın.”

Kağıtlar, Akademi'ye dokuzuncu sınıftan başlaması içindi. Eğer onları imzalarsa, Lord Claude'un yanı sıra Lord Torin ve onun gibilerle karşılaşmak zorunda kalacaktı. Elbette, Claude'u dokuzuncu sınıf öğrencisi olarak kabul etmek biraz zordu, çünkü o derslere zar zor geliyordu ve bir kez bile sınava girmemişti. Hatta bazıları Akademi'nin aslında Dük Ihar'a ait olduğunu söylüyordu. Garip bir şekilde kulağa mantıklı geliyordu, bu yüzden çoğu öğrenci söylentiye inanmıştı.

Lia derin bir nefes aldı ve imzasını attı. Müdür alkışladı ve kağıtları alması için kâtibi çağırdı.

"Bunları Dean Kirkham'a teslim et."

Katip, kuru ifadesini değiştirmeden odadan çıktı. Her şey o kadar hızlı oldu ki, Lia bir kasırgaya yakalanmış gibi hissetti.

"Benden bir iyilik isteyeceğinizi mi söylediniz?"

"Bu doğal sesiniz mi?" diye sordu.

"Afedersiniz?"

"Hançer kullanmayı biliyor musunuz?"

"Uzman değilim ama kendime zarar vermemek için yeterince şey biliyorum."

“Hmm… O zaman sizden bize yardım etmenizi istiyorum. Dediğiniz gibi, bir iyilik. "

Lia sanki normali buymuş gibi başını salladı. "Konu nedir?"

“Bu çok fazla gelebilir, ancak bunu tüm vatandaşların güvenliği için bir kamu hizmeti olarak düşünün.”

Memurun ciddi ses tonu onu endişelendirmeye başladı.

Tüm vatandaşların güvenliği... çok fazla olabilecek bir iyilik... hançer... Ne olabilir ki?

Zümrüt rengi gözleri önündeki iki adama odaklandı.

"Asil bir hanımefendi kılığına girebilecek bir adam arıyoruz."



Yorumlar

  1. Olay çok heyecanlı yerlere gidiyor.
    yeni bölümü sabırsızlıkla bekleyenler kulübü başkanıyım 😄

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık 🥰🥰

    YanıtlaSil

Yorum Gönder