A Barbaric Proposal - 63. Bölüm (Türkçe Novel)

a barbaric proposal novel - chapter 63

(Rienne)
"...Bu fikirden nefret etmiyorum."

Kalbi bu konuda ikiliğe düşmemişti. Bu, uzun zaman önce vardığı bir sonuçtu. Gainers kraliyet ailesinin son prensini sevmeyi hak etmese bile, Rienne seveceğine çoktan karar vermişti.

Ve bunun uğruna, bu gerçeği hayatının sonuna kadar kendine saklayacaktı.

(Rienne) "O yüzden beni kendinizden uzaklaştırmaya kalkışmayın. Bundan hoşlanmıyorum."

(Black) "İki."

(Rienne) "Saymanıza gerek yok."

(Black) "Sana dikkatli düşünmeni söylemiştim."

(Rienne) "Ve düşündüm. Yani saymaya devam etmenize gerek yok."

(Black) "...Üç..."

Black'in üç rakamını söylemeye başladığını gördüğü anda Rienne parmak uçlarında ayağa kalktı ve eliyle ağzını kapattı. Aynı el kalın bir bandajla sıkıca sarılmıştı.

a barbaric proposal novel - chapter 63

(Rienne) " Saymayın."

Ona baktığında, Rienne mavi gözlerinde açıkça yansıyor, duyguları akan bir su gibi üzerine dökülüyordu.

(Rienne) "Uzun zamandır ne istediğimi ya da istemediğimi bilmiyordum. Çoğunlukla Nauk'un herhangi bir hükümdarının dileyeceği şeyi diledim. Kuraklığın sona ermesini."

Kalbi ağrıyordu ama şimdi nedenini biliyordu.

Karşısındaki adamın yanında kalmasını istiyordu.

(Rienne) "Ama artık biliyorum. Ne istediğimi biliyorum. Kendim olarak, Rienne Arsak, Nauk'un hükümdarı olarak değil."

(Black) "...Ve o nedir?"

Black uzandı ve Rienne'in elini ağzını kapattığı yerden kaldırarak sordu.

(Rienne) "Sizinle kalmak istiyorum. Ve evlenmek istiyorum."

Tam o sırada Black, Rienne'in sargılı elini sıkıca kavrayarak ona doğru yöneldi. Kesik avucunda keskin bir acı hisseden Rienne hafifçe irkilmişti.

(Black) "Seninle ilgili beni gerçekten rahatsız eden şey Prenses..."

Ama Rienne ona acı çektiğini söylemek yerine bu sözleri geri yutmuştu. Şu anda incinmiş hissetmesinin bir nedeni olmalıydı.

(Black) "...Hâlâ bilmediğim bir şey. Diğer insanlar ne kadar açık olursa olsun... işlerine geldiğinde yalanları kabul etme lüksüne sahip... ama ben, beni çıldırtan o sözlerin aslında bir yalan olabileceğini düşündüğümde çok sinirleniyorum. Eğer bana yalan söylemeyi planlıyorsan, daha iyi bir iş çıkaramaz mıydın? Öyle bir yalan söyle ki asla anlamayayım."

(Rienne) "Yalan söylemiyorum."

(Black) "Ama sanırım artık bir önemi yok."

Black dudağını ısırdı.

(Black) "Sana söylemiştim. Sana sadece bir şans vereceğim. Benimle evlenme fikrinden nefret etmediğin yalan olsa da olmasa da, benim karım olacaksın Prenses. Ne yaparsan yap, bu değişmeyecek."

(Rienne) "Ben... bunu ben de istiyorum."

Ama Black buna inanmış gibi görünmüyordu, sessizce elini bıraktı.

(Black) "Daha önce de söylediğim gibi, elin acıyacak. Ve acırken, bunun nedenini düşünmeni istiyorum. İyileştikten sonra bir daha aynı şekilde incinmene izin vermeyeceğim."

(Rienne) "Lord Tiwakan..."

(Black) "Dinlen. Kafam sakinlediğinde geri geleceğim."

Güm-!

Rienne onu ikinci kez durduramadan Black başka bir şey söylemeden kapıyı hızla açıp arkasından çarparak yatak odasını terk etti.

Üstelik Rienne'in onu tekrar durduracak cesareti de yoktu.

(Rienne) "...Haklı."

Rienne diğer elini avucuna bastırdı ve acının yayılmaya başladığını hissetti. Daha önce hissedememişti, bu yüzden sanki hepsi birden ona çarpıyormuş gibi hissetti.

(Rienne) "Eğer rol yapacaksam, bunu daha iyi yapmalıyım."

İçinde tuttuğu gerçek. Geçmiş hakkında hiçbir şey bilmiyormuş gibi davranıyordu.

(Rienne) "Bunu yapabilirim."

Rienne kendi kendine fısıldayarak gözlerini kapattı. Avucunu tutarken, saf beyaz bandajından kan sızmaya başlamıştı.


*****


(Black) "Bu açıkça senin hatan."

Bang-!

Phermos sertçe yutkunarak bakışlarını gözlerinin önünde ezilen sandalyeye çevirdi.

Black'e oturması için sandalyeyi uzatmıştı ama Black sanki Phermos'a oyun oynamamasını söylüyormuş gibi sandalyeyi odanın diğer ucuna tekmelemişti. Yıkık sandalyeye bakınca, yüzüne yansıtmasa da Black'in kötü ruh hali belli oluyordu.

(Phermos) "Özür dilerim Lordum. On tane ağzım olsa bile, hiçbir mazeretim yok."

Aynı tekme sandalyeye değil de dizine gelseydi, hayatının sonuna kadar baston taşımak zorunda kalacağından emindi.

Bunu düşünmek bile sırtından aşağıya doğru bir ürperti hissi yaratıyordu.

(Phermos) "Ben... kimliğini gizlemesi gerektiğini bildiği halde şatoda dolaşacağını düşünmemiştim. Ama mazeret uydurmuyorum."

Kulağa bahane gibi geliyordu ama doğruydu.

Bayan Henton'u Kleinfelderlar'a hizmet etmekten kurtarmış olsalar da, statüsü iade edilmemişti. 'Henton' ismi de hâlâ tabuydu ve altı ailenin hepsinin icabına bakılana kadar da böyle kalacaktı.

Bayan Henton bu gerçeği herkesten daha iyi biliyordu.

Yine de, aklı başında herhangi bir insanın düşünebileceği gibi, kalenin etrafında dolaşması Phermos'un beklemediği bir şeydi.

Tiwakan ona kuzey kulesinin tepesindeki odayı vermişti ve şu anda burası tüm Nauk'taki en güvenli yerlerden biri olarak kabul ediliyordu. Ancak Bayan Henton kendisine verilen bu emniyeti alıp ayağıyla geri tepmişti.

Olaydan sonra ona odasına kadar eşlik etmişler ve Phermos ona göz kulak olması için bir paralı asker görevlendirmişti.

(Black) "...Prenses'e adımı söyledi mi?"

Phermos başını salladı.

(Phermos) "Sanmıyorum. Ona birkaç kez sordum ama cevap hep aynıydı. Yalan söylediğini sanmıyorum ama..."

(Black) "Ama?"

(Phermos) "Sanırım hizmetçi Prenses'e bir şeyler anlatmış olabilir, gerçi Prenses onunla tanıştığını inkâr ediyor."

(Black) "...Sebebi bu olmalı."

Black elini gergince saçlarının arasında gezdirdi.

(Black) "Yine birbirimizden uzaklaşıyoruz."

Kollarını kavuşturan Black öfke ve hayal kırıklığı içinde homurdandı. Phermos'un masasına yaslanmış, altındaki tüm belgeleri ufalıyor ve eziyordu.

Phermos, Black'i ilk kez bu kadar sinirli ve tedirgin bir ruh hali içinde gördüğüne yemin edebilirdi.

(Black) "Tch..."

Ama savaşın vücut bulmuş halini... her şeyden önce bir kadınla yaşadığı sorunlar yüzünden bu kadar sinirli görmek? Bu biraz...

(Phermos) "Bu evlilik düzenlemelerinde herhangi bir gecikmeye neden olacak mı?"

(Black) "Hayır. Böyle bir şey asla olmayacak."

(Phermos) "Yani Prensesle çoktan bir anlaşmaya vardınız mı?"

(Black) "Evlenmek istediğini söyledi... ama ben ona inanmıyorum."

(Phermos) "Anlıyorum."

Demek bu yüzden şu anda böyle berbat bir ruh hali içindeydi.

(Phermos) "Ama... sanırım bu doğru olabilir."

Sessizce monoklüyle oynayan Phermos açık ve net bir şekilde konuşmuştu. Black başını eğerek ona döndü.

(Black) "Ne biliyorsun?"

(Phermos) "Prenses hizmetkârı bağışlamak istemesinin nedeninin sizin yüzünüzden olduğunu söyledi Lordum. Bu konuda başka bir şey söylemedi ama sizi düşündüğünü söylerken samimi olduğunu düşünüyorum."

(Black) "Adımı bilseydi, her şey farklı olurdu. Bana karşı samimi olmak istese bile bunu yapamazdı."

(Phermos) "Bunun nedeni... hmm, ailelerinizin kinle iç içe geçmiş olması mı?"

Biraz şansını denemeye karar veren Phermos zarını attı ve çok anlamlı bir soru sordu.

Black'in geçmişi hakkında konuşmak istemediği açıktı ama kendisini bu kadar net bir şekilde ortaya koyan tüm ipuçlarını görmezden gelmek zordu. Ve Bayan Henton gibi birinin ortaya çıkmasıyla, bazı şeyleri öğrenmesi an meselesiydi.

Phermos'un zihni, topladığı bilgileri bir araya getirip eksiksiz bir hikâye oluşturacak kadar makine gibi çalışıyordu.

(Black) "Ailemin ölümüne karıştılar."

(Phermos) "Oh, anlıyorum.. ."

Phermos artık Black'in adının ne olduğunu bildiğini hissediyordu.

Gainers.

Kraliyet kayıtlarına göre, bu isim Arsaklar'dan önce kraliyet hanedanı olarak varlığını sürdürüyordu. Ve yirmi yıl öncesine ait o kayıp kayıtların içinde, kraliyet adının neden Gainersler'den Arsaklar'a geçtiğinin sırrı vardı.

Ancak kayıtların kayıp olduğu gerçeğine bakılırsa, gerçeğin pek de hoş bir şey olmadığı açıktı. Eğer gurur duyulacak bir şey olsaydı, kayıtlarla asla oynanmazdı.

Hizmetçi Klimah ile konuşan Prenses Rienne çirkin gerçeği keşfetmiş olmalıydı.

Annesi tüm gerçeği biliyorsa, hizmetçi de kesinlikle biliyordu. Rienne'i kaçırdığında ona bir şeyler söylemiş olmalı ama yine de Rienne onun hayatını kurtarmaya karar vermiş gibi görünüyordu.

Yani... aslında Phermos, Lordunun ve Prensesin ne yaptığını hiç anlamamıştı.

Her şey göz önünde bulundurulduğunda, Prenses Rienne'in Lorduna karşı gerçekten samimi olmaya çalıştığı aşikârdı. Prenses geçmişten gelen bu kinle bağlıysa, hizmetkârın hayatını bağışlamak yerine gerçeği gizlemek için onu öldürmeye çalışması daha muhtemeldi.

(Phermos) "Bu sizin için önemli değil mi?"

(Black) "İşin içinde olduklarını söyledim ama bu konuda kin duyduğumu söylemedim."

(Phermos) "Yani kin tutmuyorsunuz?"

(Black) "Bunu sana daha önce de söyledim. Benim olanı korumak istiyorum. Eğer bir şeylere karşı herhangi bir kızgınlığım olsaydı, bu bir şeyleri geri almaya çalışmakla ilgili bir mesele olmazdı."

Bir şeyi tamamen yok etmek, bir yandan da onu kan deniziyle kaplamak.

Tiwakan'ın lideri için böyle bir şey çocuk oyuncağı olurdu. Phermos, Black'in duygularını tam olarak anlayamıyordu ama en azından şu anda onu ileriye götürenin herhangi bir kin olmadığını anlayabiliyordu.

(Phermos) "O zaman Prenses için de aynı şey geçerli olamaz mı? Kin duysun ya da duymasın, hâlâ samimi olması tamamen mümkün. Erkekler ve kadınlar arasındaki ilişkiler de bu şekilde yürümez mi?"

(Black) "Hayır... Bu mümkün değil."

(Phermos) "Nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz?"

(Black) "Samimi olan biri düğün kıyafetlerini parçalamaz. Hem de ne kadar canının yandığını fark bile etmeden."

(Phermos) "Anlıyorum... O zaman yersiz konuşmuşum Lordum."

Olasılığı düşünen Phermos başını sallamaya çalıştı, ancak bir adım geri çekildikten sonra hızla hareketsiz kaldı. Monoklünün cam merceğinin ötesinde, Black'in zaten sert ve yüzünü buruşturan ifadesinin daha da öfke dolduğu açıktı.

Sözlerine dikkat etmesi gereken bir zaman varsa, o da şimdi olmalıydı. Eğer bunu yapmazsa, yarın bu saatlerde bastonunu hazırlarken ağlıyor olacaktı.

(Phermos) "O zaman... ne yapacaksınız? Düğün töreni..."

(Black) "Planlandığı gibi devam edin."

(Phermos) "Prenses bunu kabul etti mi?"

(Black) "Öyle dedi."

Ama bunu söyledikten hemen sonra, acı bir sesle sessizce ekledi.

(Black) "Ama ben ona inanmıyorum."

(Phermos) "...Yine de, bunu asla bilemezsiniz. İnsan kalbi doğası gereği karmaşıktır. Zaman geçtikçe, belki Prenses bile ölülere olan kızgınlık fikrini geride bırakabilir."

(Black) "...Sadece biraz daha beklemem gerekiyor."

Ama bir sorun vardı.

Black sahip olduğu azıcık sabrı da kaybetmeye başlamıştı.

Beklentileri büyüdükçe bedenini kontrol etmek de zorlaşıyordu.

Şu anda bile gözlerini kapattığında burnunun ucunda Rienne'in kokusunun dolaştığını hissedebiliyordu. Ve ne zaman Rienne karşısında olsa, tek yapmak istediği ona sarılmakken ellerinin hareket etmesini engelleyebilmesi bir mucizeydi.

(Black) "Önce hizmetçiyi bul. Ona ne söylediğini bilmem gerek."

(Phermos) "Anlaşıldı."

(Black) "Ve onu hırpalamamaya çalış. Annesinin elimizde olduğunu öğrenince sessizce gelecektir."

(Phermos) "Pekala."

(Black) "Manau'yu da getir. Konsey toplantısı için ona ihtiyacımız olacak."

Manau tapınağın önündeki yaşlı dilenciydi. Ama Phermos bunu bilmiyordu, başını eğerken monoklünü yukarı kaldırdı.

(Phermos) "Özür dilerim, kim?"

Black, söylediklerinin apaçık ortada olduğunu düşündüğünü belli eden bir yüz ifadesiyle Phermos'a baktı.

(Black) "O yirmi yıl önceki başrahipti."

(Phermos) "Başrahip...? Ama ben Nauk'un başrahipliğinin ömür boyu süren bir pozisyon olduğunu sanıyordum?"

Ömür boyu süren bir pozisyon olduğu için de şu anki başrahip dışındaki tüm başrahipler ölmüş olmalıydı.

(Black) "Bu yüzden bir dilenci gibi yaşıyor. O aptal kekelemesiyle kimliğini saklıyor."

(Phermos) "Oh... Bu bana bir şey hatırlattı Lordum. Sizinle teyit etmek istediğim bir şey var."

Phermos aniden sesini yükseltti.

(Phermos) "Her şey bu kadar açık bir şekilde önümde dururken hiçbir şey bilmiyormuş gibi davranmak biraz zor. Yani bir zamanlar Gainers kraliyet hanedanının bir üyesi olduğunuz varsayımıyla mı hareket etmeliyim Lordum?"

(Black) "Bir noktada bunu anlayacağını tahmin etmiştim. Yine de Manau'nun kim olduğunu bilmemene şaşırdım."

Phermos'un bakış açısından, bunu anlamasını 'beklediğini' duymak biraz kaba ve adaletsiz hissettirmişti.

(Phermos) "Eğer durum buysa, neden bana daha önce bir şey söylemediniz? Bana bilerek acı çektiriyormuşsunuz gibi geliyor."

Ve sessiz bir düşüncenin ardından Black'in cevabı gecikmeli gelmişti.

(Black) "...Kimseye haber vermek gibi bir niyetim yoktu. Ama Henton ve Manau gibi isimler aniden ortaya çıkınca hazırlıksız yakalandım."

Bu tamamen gerçekti.

Geçmişini ve kimliğini gizli tutmaya çalışmak dışında Rienne'e bir kez bile yalan söylememişti.

(Black) "Adımın bir kan davası başlatacağının farkındayım ve bunu istemedim. Prenses Rienne'in bunu bilmesini istemedim ve hâlâ öyle hissediyorum... Hayır, şimdi her zamankinden daha fazla öyle hissediyorum."

Black uzun ve ağır bir iç geçirdi.

(Black) "Sadece benim olanı geri almak istedim. Alabildiğim kadarını."

Yirmi yıldan fazla olmuştu ve konumunu geri almanın mümkün olduğunu düşünecek kadar aptal değildi. Nauk'ta Gainers adına yer kalmamıştı ve bir daha asla Prens Fernand olarak yaşamayacaktı. Bunca zaman sonra bir kraliyet mensubu gibi yaşamak da istemiyordu.

Nauk'u geri almak istemesinin nedeni tamamen başka bir şeydi. Bu sanki onu eve çağıran bir içgüdüydü. Bir zamanlar denese de kesip atamadığı bir içgüdü. Ne de olsa o sadece bir insandı ve tüm insanlar dönecek bir yer isterdi.

Ama Nauk dışında evim diyebileceği başka bir yer yoktu.

Bunun da ötesinde, geçmişten kalan bir şey vardı ve her zaman ona tamamen yapışıp kalmıştı.

O zamanlar olduğu kişi olmaktan çok uzak olsa da, genç yaştaki gözlerinde müstakbel nişanlısı gizemli ve sevimli bir figür gibiydi; sonsuza dek belirsiz ama onu sanki yalnız ormanından uçmaya çekiyordu.


Yorumlar

  1. Ufff bu riennenin saçma sapan saklamalari yüzünden kaç bölüm daha belirsizlik içinde kalacaklar. Hayir söylesen hersey daha güzel olacak da,anlayamıyor,anlama bozukluğu var. Yazık değilmi black e yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle valla eskidik rienne yüzünden 🤷

      Sil
    2. Aaa olur mı öyle şey!? Cık cık cık Öyle olursa Nobel biter aq 10 bölümde evli mutlu çocuklu olur Türk dizisi taktiği izliyorlar bir dertten 10 tane dert çıkınca içerik çok oluyor kxkxxkxjxj

      Sil
  2. Çok heyecanlıı. Şey bugün başka bölüm gelmez değil mi? 😶🥺

    YanıtlaSil
  3. Rienne'in durumu çok zor. Black'in onun geçmişini öğrenmesini istemediğini bildiği için bu konuda konuşamıyor ama Black'e yalan söylemiş olmaktan dolayı da vicdan azabı duyuyor. Kendince Black'i korumak için yaptığı jareketlerse yanlış anlaşılmasına yol açıyor. Sıkıntı yaaa

    YanıtlaSil

Yorum Gönder