A Barbaric Proposal - 57. Bölüm (Türkçe Novel)

a barbaric proposal novel - chapter 57

Ona söylemek istediği o kadar çok şey vardı ki, ama nedense zamanının tükenmekte olduğunu hissediyordu.

Böylece, söyleyebileceği onca şey arasında Rienne en çok istediği şeyi söyledi.

Çocuk falan yok.

Kimse beni senden alamadı, bu yüzden beni tamamen geri alabilirsin.

Ya da bunun gibi bir şey.

Ama Black'in ona ne dediğini hatırlayamıyordu... tabii bir şey dediyse. O sırada bunun sadece bir rüya olduğuna ikna olmuştu ama görünüşe göre değildi. Gerçekten de onu bulmaya gelmişti.

(Rienne) "Nasıl bildi...?"

Rienne gerginleştiğini hissetti.

Saklanıyor olması gereken Klimah'ı bulmuş muydu? Sonra da Klimah'a nerede olduğunu mu sormuştu? Bu durumda Klimah şimdi nasıldı? İyi miydi? Belki de çoktan ölmüştü...

(Bayan Flambard) "Çok uzun zamandır kayıptınız Prenses. Elbisenizdeki kan yüzünden herkes yanlış anladı. Hâlâ bir şey söylemediniz, değil mi? Ben de bir şey söylemedim."

(Rienne) "Ne?"

Kadının sesi Rienne'in kulaklarını uyuşturdu ve onu garip düşüncelerle doldurdu. Rienne başını kaldırıp ona baktı.

(Bayan Flambard) "...Çok fazla kan vardı Prenses. Herkes gördü. Ve şimdi, çocuğunuzu kaybettiğinizi düşünüyor gibi görünüyor."

(Rienne) "Affedersiniz?"

Bu hiç düşünmediği bir şeydi.

(Bayan Flambard) "Yani..."

Bayan Flambard utanç içinde başını salladı.

(Bayan Flambard) "Sessiz kalmaya karar verdim çünkü bunun en iyisi olacağını düşündüm. Ve doktor sonunda tüm o kan yüzünden bunu doğruladı."

(Rienne) "Hayır, ama ben..."

Ona söylemişti. 'Çocuk yok' demişti. Başından beri hiç olmamıştı.

Beni duymadığını söyleme.

(Rienne) "Lord Tiwakan ne dedi?"

(Bayan Flambard) "Ne dedi mi? Kaybedilen çocuk hakkında mı yani?"

(Rienne) "Evet."

(Bayan Flambard) "Şey..."

Kadın aniden Rienne'in elini tuttu. Dokunuşu çok nazik ve yatıştırıcıydı, neredeyse kızının düğün gününden hemen önceki bir anne gibiydi.

(Bayan Flambard) "O hiçbir şey söylemedi. Sadece doktora sizi kurtarmasını söyledi, Prenses."

(Rienne) "Öyle mi..."

(Bayan Flambard) "Ama yüzüne bir göz attım Prenses ve pek çok duygusunu görebildim. Sizin için içtenlikle endişelenmiş görünüyordu, sanki olanlardan dolayı kalbi kırılmış gibiydi."

(Rienne) "Bu..."

Bu... gerçekten doğru mu?

(Bayan Flambard) "Bence çok iyi bir hayat arkadaşıyla tanıştınız Prenses. Ona gerçeği söylemek ya da söylememek bence artık pek bir şey değiştirmeyecek. Eminim gerçekten bir çocuğunuz olsaydı da, onu kendi çocuğu gibi bağrına basardı."

(Rienne) "..."

Bunu yapamaz.

Kleinfelder kanından gelen bir çocuğu kendi çocuğu olarak kabul etmeye bu kadar istekli olması zaten çok garipti ama Rienne'in doğurduğu çocuğa karşı şefkat duyması hiç mantıklı olmazdı.

Bu dünyada böyle bir insan yoktu.

(Rienne) "Madam."

Kadın nazik bir yüz ifadesiyle elini tutarken, kendisine seslenen Rienne'e baktı.

(Bayan Flambard) "Evet, Prenses?"

(Rienne) "Yaşlı kralı hatırlıyor musunuz?"

(Bayan Flambard) "Babanızı mı kastediyorsunuz?"

(Rienne) "Hayır, ondan önce. Gainers ailesinin kralı."

(Bayan Flambard) "Evet, sanırım onu hatırlıyorum, gerçi onu hiç yakından görmedim. Şövalyeleriyle birlikte bir av gezisindeyken lanet yüzünden ölen kral değil miydi o?"

(Rienne) "Lanet mi dediniz?"

(Bayan Flambard) "Evet, dedim."

Bayan Flambard sesini alçalttı ve sanki söylediği şey bir sırmış gibi etrafına bakındı.

(Bayan Flambard) "Şimdi, söylentiler biraz gizli ama kralın Tanrı'nın öfkesini kazanacak bir şey yaptığı için cezalandırıldığını söylüyorlar. Öldüğünde henüz gençmiş ve kimsenin onu bulamayacağı bir yerdeymiş, bu yüzden pek çok kişi bunun doğru olduğuna inanıyor. Hatta sadece onun adını söylemenin bile Tanrı'nın gazabına uğramak için yeterli olduğunu söylerler, Prenses. O yüzden bu ismi hafife almamalısınız."

Rienne göğsünün derinliklerinde öfkesinin titreştiğini hissedebiliyordu.

Bir lanet mi? Yani onu öldürdüler ve sonra da lanetle ilgili saçma sapan bir hikâyeyi gerçekmiş gibi mi anlattılar? Tüm bunlar ihanet günahlarını silmeye çalışmak için miydi?

(Rienne) "Böyle söylemeyin madam. Lanet falan yok. Ve bu tür sözleri tekrarlamak sadece-"

Boom-!

Yatak odasının kapısı öyle bir güçle açılmıştı ki, sanki kırılıyormuş gibi bir ses çıkarmıştı ve hem Rienne'in hem de dadısının şaşkınlıkla geri çekilmesine neden olmuştu.

Kapının önünde duran Black, sanki kapıyı yıkmaya niyetliymiş gibi kapıyı açmıştı.

(Black) "Uyanmışsın."

Mumun titrek ışığının aydınlattığı yüzüne bakınca alışılmadık derecede solgun görünüyordu.

(Rienne) "Evet..."

Ve şimdi onunla karşılaşmak sandığı kadar kolay değildi. Kendini çok rahatsız hissediyordu.

Rienne gözlerini kapattı ve bu sırada yumuşak bir iç çekti. Ama gözleri kapandığı anda Black, o farkına varmadan aralarındaki mesafeyi kapattı.

(Bayan Flambard) "Ben gidiyorum."

Kadın oturduğu yerden hızla kalkarak onlara doğru eğildi.

(Rienne) "Bunu yapmak zorunda değilsiniz."

Ancak Rienne onu durdurmak için uzandığında, Black elini tuttu ve yapamadan önce onu nazikçe geri çekti.

(Bayan Flambard) "Bir şeye ihtiyacınız olursa beni arayın, Prenses."

Ve bu sözlerle Bayan Flambard hızla dışarı çıktı. Aralarında sıkışıp kalmaya hiç niyeti yokmuş gibi görünüyordu.

(Black) "Anca uyanıyorsun."

Kapının güvenli bir şekilde kapanma sesini duyan Black, dadısının boş bıraktığı sandalyeye oturdu ama bu onun için yeterli değildi, bu yüzden sandalyeyi Rienne'in yatağının kenarına çekti.

Rienne'in elini tuttu ve parmaklarını birbirine kenetledi. Elleri birbirine sıkıca kenetlendikten sonra Rienne'in elini dudaklarına götürerek tatlı bir öpücük kondurdu.

(Black) "O kadar uzun süre uyudun ki seni uyandırmak üzereydim."

(Rienne) "..."

Rienne'in yankılanan sessizliğini duyan Black başını eğdi.

(Black) "Daha fazla uyumak mı istiyordun?"

(Rienne) "...Hayır."

Aslında hâlâ çok yorgundu ama uyumak istemiyordu. Eğer uyursa, sadece yarın için endişelenmeye başlayacaktı. Böyle garip bir zamanda uykuya dalmak, yine garip bir zamanda uyanmak anlamına gelecekti.

(Black) "Aç mısın?"

(Rienne) "Pek sayılmaz."

(Black) "O zaman neye ihtiyacın var?"

(Rienne) "..."

Düşündüğünde, ne gariptir ki, gerçekten istediği tek bir şey vardı.

Hafızasını silmek istiyordu. Özellikle de o hizmetçiyle ne konuştuğuna dair tüm anılarını. Onunla tanıştığına dair tüm anılarını.

Şimdiyle kıyaslandığında, geçmişteki endişeleri çok basit görünüyordu. Tek yapması gereken Black'e hamileliği hakkındaki gerçeği söylemek için uygun zamanı ve yeri beklemekti.

Şimdi bunu düşününce çok aptalca geliyordu.

Şimdi aklını kurcalayan şeyin yanında bu hiçbir şeydi.

(Black) "İstediğin her şeyi söyleyebilirsin. Sana bunu yapan kişi hakkında hatırlayabildiğin her şeyi mesela."

(Rienne) "...Onları görmedim."

Bir an tereddüt eden Rienne bu şekilde cevap vermeye karar verdi.

Klimah'ın onu kaçırdığı öğrenilirse, söz verdiği gibi ona yardım etmek daha da zorlaşacaktı. Elbette Black onu ve yaptıklarını zaten biliyordu ama Rienne bunu bilmiyordu.

(Rienne) "Bilincimi kaybettikten sonra kendime geldiğimde yalnızdım."

(Black) "Beni gördüğünü hatırlıyor musun?"

(Rienne) "Evet..."

(Black) "Tamam o zaman. Önemli olan tek şey bu. Her şeyi net bir şekilde hatırlayabildiğine göre çok kötü bir şey olmamış olmalı."

Black elini Rienne'in soluk renkli saçlarında gezdirdi, dokunuşu o kadar yumuşak ve nazikti ki Rienne bunu neredeyse hiç hissetmemişti. Böyle davrandığında kimse düşmanının kızıyla uğraştığını tahmin edemezdi.

Bunun nedeni... o zamanlar Arsak ailesinin ne yaptığını bilemeyecek kadar küçük olması mıydı? Sadece Kleinfelder'ın bu olaydaki rolünü mü hatırlıyordu?

Bu yüzden mi ona böyle davranabiliyordu?

(Rienne) "…"

Rienne düşünceleri yoğunlaştıkça daha da solgunlaşıyordu.

O zamanlar sekiz yaşında olduğunu söylemişti, bu yüzden yedi ailenin adını hatırlamıyor olabilirdi.

Ama hiçbir şey bilmeyen tek kişi o değildi. Doğduğu andan beri Nauk'un kraliyet ailesi olduğunu düşünüyordu ve bunca zamandır mutlu bir cehalet içinde yaşamıştı.

Yani muhtemelen durum böyleydi.

Hâlâ onun kim olduğunu tam olarak bilmiyordu. Onun için, gençken nişanlanmak üzere olduğu kişi olarak hatırladığı kişiydi sadece.

(Black) "Aklında ne var?"

Black eliyle yavaşça Rienne'in yüzünü okşadı. Dokunuşu dans eden bir alev kadar nazik ve dostçaydı ama aynı zamanda aniden parlayan buz gibi bir su gibi de canını yakıyordu.

(Rienne) "...Size söylemem gereken bir şey var."

Kalbi sızlıyordu.

Rienne cesaretini toplayarak Black'in kolunu çekiştirdi. Ona dokunmasından hoşlandığını söylemişti ve bunun hâlâ doğru olması için dua etti.

(Rienne) "Ama lütfen önce bana bir söz verin."

(Black) "Konuş."

Black onu tutan eline baktı. Rienne'in bakış açısından, gözlerinde şüphe götürmez bir açlık vardı.

...Sanırım bunu bana neden yaptığını biliyorum.

Bir yuva istediğini söylemişti. Hiçbir şeyin onu tehdit etmediği, geri dönebileceği bir yer. Zihnini rahatlatabileceği ve korkmadan savunmasını azaltabileceği bir yer.

Onun için Rienne o yerdi.

O hiçbir şeyi hak etmese bile, o bunu hak ediyordu.

...Bu yüzden yapamam.

Bunu söyleyemezdi.

Babam seninkini öldürdü ve tahtını gasp etti.

Ben senin evin değilim. Seninle yaşlanana kadar aynı yatağı paylaşacak olan ben değilim. Ben senin hayatını mahveden kişinin kızıyım.

Bunların hiçbirini söyleyemezdi.

Söylerse, bu adam sadece evini tekrar kaybederdi.

Rienne bunun kendini gerçeklerden korumak için bir bahane olup olmadığından emin değildi ama gerçek şuydu ki bunu ondan alamayacağını biliyordu.

Ondan daha fazla bir şey alamazdı.

Zaten en başta onu evinden eden Arsak ailesiydi. Bunu ona ikinci kez yapmak çok zalimce ve korkunç olurdu.

(Black) "Neden hiçbir şey söylemiyorsun?"

Rienne'in ağzını birkaç kez açıp kapadığını gören Black endişelenmeye başladı ve saçından bir tutam alıp parmaklarının arasında oynayarak dudaklarına götürdü. Sanki ellerini ısıtmaya çalışıyordu.

(Rienne) "Bu..."

(Black) "Evet?"

(Rienne) "Bunu duyunca kızabilirsiniz..."

(Black) "Buna ben karar veririm. Ne oldu?"

(Rienne) "Ama lütfen kızgınlığınızı başkasından çıkarmayın. Lütfen dadıma kızmayın."

(Black) "Dadınız yanlış bir şey mi yaptı?"

(Rienne) "Kendi başına bir şey yapmadı. Sadece benim emirlerime uyuyordu, yani bunların hiçbiri onun hatası değil."

(Black) "Eğer isterseniz, bunu yaparım. Öyleyse konuşun."

Bu doğru bir şey miydi? Bu adamın idealindeki evi koruyabilecek güce sahip olduğuna inanması kendi kibri miydi?

Doğru seçimin ne olduğunu bilmiyordu.

Ama kalbim bu yüzden çok acı çekse de... artık bunların hiçbirini hissetmeni istemiyorum. Bir daha hiçbir şey kaybetmeni istemiyorum. Sadece kaybettiğin şeyleri bulmanı istiyorum.

Geri almak istediğin her şeyi.

Sahip olman gereken her şeyi.

(Rienne) "Ben çocuğumu kaybetmedim."

Rienne bunu fark etmedi ama Black'in kolunu kavrayan parmakları gerilmiş, neredeyse kopacakmış gibi olmuşlardı. Ama Black bunu fark etmişti.

Onun elini tuttu ve parmaklarındaki gerginliği yavaşça gevşetti.

(Black) "Bunun hakkında konuşmak ister misin?"

Kadının ne söylemeye çalıştığını anlamamış gibiydi.

(Rienne) "Size çocuğumu kaybetmediğimi söylemeye çalışıyorum."

(Black) "Bugün fazla su içmedin, bu yüzden susamış olmalısın. Burada bekle."

Böylece konuşmayı başka bir yöne çekerek geçiştirmeye çalıştı. Rienne'in inkâr içinde olduğunu, bebeğini kaybetmenin şokuna dayanamadığı için gerçeklikten kaçmaya çalıştığını düşünüyordu.

Black ondan uzaklaşırken, Rienne uzandı ve tekrar koluna tutundu.

(Rienne) "Benim hiç çocuğum olmadı. En başından beri hiç hamile kalmadım."

(Black) "...? Az önce ne dedin sen?"

Sandalyesinden kalkmak üzere olan Black, Rienne'e baktı. Yavaşça koltuğuna gömülürken tüm vücudu kaskatı kesilmişti.

(Rienne) "Yalan söyledim. Teklifi reddetmek için."


a barbaric proposal novel - chapter 57

(Black) "…"

(Rienne) "Ve biliyorum, gerçeği söylemek için birçok fırsatım oldu ama saklamaya devam ettim. Nauk üzerindeki kontrolün Arsak ailesinin elinden alınmasından korkuyordum."

(Black) "..."

(Rienne) "Ama bunu yapmamam gerektiğini biliyorum. Eğer bana kızgınsanız, sizi tamamen anlarım."

(Black) "..."

Rienne konuştuğu süre boyunca tamamen sessiz kaldı. Bu, hamile olduğunu söylediğinde ondan bir kez bile şüphe etmediğinin kanıtıydı.

Bu adam tamamen dürüsttü.

Adını gizlemeye çalışması dışında.

(Rienne) "…Çok özür dilerim. Size daha önce söyleyecektim ama sonra yangın çıktı."

(Black) "Kanaman vardı..."

Bir süre sonra Black kaşlarını çattı ve kendi kendine alçak sesle mırıldandı.

(Black) "Eğer çocuk yüzünden değilse neden... Ah. Muhtemelen..."

(Rienne) "...Evet."

Sonra yine sessizlik oldu.

Odadaki sessizliğin baskıcı doğasını hisseden sadece o muydu? Biraz tedirgin görünüyordu... ya da belki ihanete uğramıştı?

Tedirginlik onu sardığında Rienne Black'in kolunu bıraktı, parmakları onun yerine elini tutmak için düştü.

(Rienne) "Dadımın bir suçu yok. Suçlanacak tek kişi benim."

(Black) "Evet... bunu anladım."

(Rienne) "Ah, siz iyi misiniz?"

Kaşlarını çattı, sıkıca örülmüş kaşlarının arasında belirgin kırışıklıklar oluştu.

Hiç de iyi görünmüyordu.

(Black) "Bilmiyorum."

...Bunun olacağını tahmin etmeliydim.

Black'in elini tutan Rienne ona olan bağını gevşetti, parmakları çaresizce düştü.

(Rienne) "Çok özür dilerim."

Başka ne söyleyebileceğinden emin değildi.

Black bir süre öylece kaldı, başını yavaşça eğerek Rienne'e doğru baktı. Ayna gibi keskin parlayan gözleri Rienne'i delip geçti.

(Black) "Bu duyguyu nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum... ama 'iyi' kelimesinin doğru bir ifade olduğunu sanmıyorum."

(Ç/N; Ay sonunda beee... muradımıza erdik sonunda 😀)

Yorumlar

  1. ayy sonunda söyledi be bir an hiç söyleyemeyecek sandım ve çeviri için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Allah'ım sonunda söylediiiii. Hele şüküürr. Çeviri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Allahım, seni çok seviyorum Allahım 😍😍😍

    YanıtlaSil
  4. Çok şükür bin şükür bu günleri de gördük.. :))

    YanıtlaSil
  5. Soluksuz okudum, çeviri için teşekkürler adminciğim. Aklına sağlık, sabırsızlıkla bekliyorum yeni bölümleri ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  6. Ayyy söyledi şükür, ıkına ıkına söylesede fenalık geçirtse de söyledi 😂
    şimdi de rennişe yeni hüsnükuruntular geldi,yok düşmanın kızından olan çocuğu istemezmiste, yok bilmem ne,sopaliksin sen kızım

    YanıtlaSil
  7. 3 bölüm üst üste ellerin dert görmesin cevirmenim❤işlerin güçlerin rast gitsin❤seviliyorsun

    YanıtlaSil
  8. Sonunda ya uzun zamandır bu anı bekliyoruz

    YanıtlaSil
  9. Yeni bölüm lütfen mütfen

    YanıtlaSil
  10. Abi böyle Murad olmaz olsun aq .
    Rahatlayamadım bile

    YanıtlaSil
  11. OFFF SONUNDA O KADAR RAHATLADIM Kİ ARTIK KANSER OLMAYACAĞIM

    YanıtlaSil

Yorum Gönder