A Barbaric Proposal - 58. Bölüm (Türkçe Novel)

a barbaric proposal novel - chapter 58

Rienne'e bakan Black başını eğdi.

Gerçekten hazırlıksız yakalanmış gibi görünüyordu, o ana kadar gerçek hakkında hiçbir fikri olmadığı belliydi.

(Rienne) "İyi olmasanız bile... sorun değil. Yalan söyleyen bendim."

(Black) "Başta kesinlikle iyi olduğunu düşünmüştüm. Başka bir adamın çocuğunu doğursan bile gerçekten sorun olmayacağını düşünmüştüm."

Birdenbire Black'in sesi fısıltıya dönüştü.

(Black) "Tek istediğim sendin Prenses, bu yüzden çocuğu çok geç gelmeye karar verdiğim için ödemem gereken bir bedel olarak gördüm. Kimin çocuğu olduğu önemli değildi, zaten onu kendi çocuğum gibi yetiştirmeyi planlıyordum. Önemli olan tek şey sana sahip olmaktı, bu yüzden çocuğu yanımda tutmak sorun değildi. Ama..."

Kaşları çatıldı.

(Black) "Sanırım bu konuda düşündüğüm kadar iyi değildim."

(Rienne) "...? Anlamıyorum..."

(Black) "Sen her şeyin yalan olduğunu söyledikten sonra sanki üzerimden bir şey kalkmış gibi hissettim."

Black elini kaldırdı ve avucunu göğsünün sol tarafına bastırarak hafifçe vurdu.

(Black) "Sanırım buralarda. Bu..."

Black, sanki hissettiklerini anlatmak için doğru yolu bulmaya çalışıyormuş gibi sözcükleri birbirine karışırken konuşmayı kesti.

Bunu düşündükçe yüzü daha da derin bir şaşkınlığa gömüldü. Bu duygusuna nasıl bir isim koyabileceği konusunda gerçekten hiçbir fikri yoktu.

(Black) "Belki de buna özgürleşme diyebilirsin."

(Rienne) "...?"

Yavaşça, çok harika bir gülümseme Black'in dudaklarını çekiştirdi.

(Black) "Sanki kalbim o kadar hafifledi ki onu kontrol edemiyorum."

(Rienne) "Sanırım bu... mutlu olduğunuz anlamına geliyor?"

(Black) "Öyle görünüyor... Şu anda acı çekiyor musun?"

Rienne şaşkınlık içinde geri çekildi. Adam ona öyle aniden sormuştu ki, bu soruyla neyi kastettiğine dair hiçbir fikri yoktu.

(Rienne) "Hayır? Çocuğumu kaybetmediğimi söyledim zaten..."

(Black) "O zaman bunun sorun olmadığı anlamına geldiğini düşüneceğim."

Daha ne olduğunu anlamadan, adamın yüzü tam önündeydi.

Dudakları üst üste binerken onun tanıdık ağırlığını üzerine bastırdığını hissetti. Çok iyi tanıdığı adamın tadı diline değdiği anda gözyaşlarına boğulacakmış gibi hissetti.

...Şimdi bu duygunun ne olduğunu biliyordu. Açgözlülüktü.

Tamamen kendi açgözlülüğü yüzünden geçmişlerinin bu kısımlarını ondan saklamak istemişti.

Bunu onun için değil, kendisi için yapıyordu. Bunu ondan almak istemediğinden değil, kendisinden almak istemediğinden yapıyordu.

Onu kaybetmek istemiyordu. Onu kaybetmeyecekti...

Böylece babasının yaptıklarını kalbine gömecekti. Hayatının geri kalanında bu suçluluk duygusuyla acı çekmek zorunda kalsa bile sessiz kalacaktı.

(Rienne) "Hah... B-bekleyin..."

Ama öpücük çok yoğun ve uzundu.

Rienne fısıldadı, yumuşak dudakları hava almak için yalvarıyordu.

(Rienne) "Y-yavaş..."

(Black) "Evet."

Evet, dedi ama bu kadar basit bir cevaba inanamadı. Basit bir kelimeydi ama Black'in gözleri artık kontrolünü tamamen kaybetmiş gibi görünüyordu.

Böyle gözlerle, şu anda onu duyabilir miydi?

Black, Rienne'i yatakta yattığı yerden kaldırıp kucağına çekerken dudaklarını sevgiyle ısırarak tekrar yuttu. Onu sıkı sıkı kucaklayarak bacağının üzerine oturttu.

(Rienne) "Bekleyin, yavaş..."

(Black) "Evet."

(Rienne) "Beni dinlemiyorsunuz..."

(Black) "Evet."

(Rienne) "Hayır..."

(Black) "Evet."

...Artık bana cevap vermenin ne anlamı var?

Öpüşmeleri nefesini kesecek kadar yoğundu ve tüm vücudunun heyecanla titremesine neden oldu. Ona tutunabildiği kadar tutunmak istiyordu ama ne yazık ki kolları ağır gelmeye başlamıştı.

(Rienne) "...Acıyor."

Dudaklarının birbirinden ayrıldığı o kısa anda Rienne usulca mırıldanmıştı. Tam olarak 'acımamıştı' ama bu kadar uzun ve ateşli bir öpüşmeden sonra dudakları karıncalanmaya başlamıştı.

(Black) "...Canın mı yandı?"

Ve neyse ki bu sözler Black'i durduracak güce sahipti.

(Black) "Neresi?"

Bunu fırsat bilen Rienne iki elini de Black'in yüzünün yanlarına bastırarak onunla doğrudan göz teması kurdu.

(Rienne) "Dudaklarım. Onları ısırdınız."

(Black) "Ah..."

Dudaklarının kenarında küçük bir ısırık izi gören Black'in ifadesi sertleşti. Her nasılsa, verdiği tüm küçük tepkiler ona o kadar sevimli geliyordu ki, bu kalbini sızlatıyordu.

(Rienne) "Gerisini sonraya saklayalım."

Rienne bunu söyledikten sonra Black başını salladı ama sonunda gülümsedi.

(Black) "Ne zamana kadar beklemeliyiz?"

(Rienne) "Um... yarın?"

(Black) "Yarın canın yanmayacak mı?"

(Rienne) "Sanmıyorum."

Eğer yarınsa... o zaman

O zaman kendimi daha iyi hissetmeliyim. Kalbim de daha güçlü olmalı.

Arzu duygusu ona her zaman o kadar güçlü bir şekilde bulaşıyordu ki sanki onu ezecekmiş gibi hissediyordu ama eğer yarın olursa o zaman buna dayanabilirdi.

(Black) "Benden hâlâ korkuyor musun?"

(Rienne) "Hayır? Neden böyle düşünüyorsunuz?"

(Black) "Başlangıçta çok iyi bir insan olarak görünmemiş olabileceğimden endişeleniyorum."

(Rienne) "..."

Rienne onun kaşlarını çatmasını, kaşlarının aşağıya doğru daralmasını izledi. Özellikle de gözleri adamın üzerine kazınmış olduğunu bildiği yara izine odaklanmıştı.

Gerçekten bilmiyor.

Seninle ilgili bu şeyleri ne kadar sevdiğimi, sana karşı ne kadar minnettar olduğumu ama aynı zamanda üzgün olduğumu. Sana yaşattığım tüm acı ve ıstıraplar için üzgünüm.

Bu yüzden ne zaman onun yanında olsa, istemeden de olsa ağlayacakmış gibi hissediyordu.

(Rienne) "Bana yaptıklarınızı herkes görseydi, kimse sizin erkekleri tercih ettiğiniz dedikodusunu yaymazdı."

Rienne mırıldandı, elini Black'in yanağında gezdirirken yumuşak bir kahkaha attı.

(Black) "Diğer söylentiler de doğru değil... en azından çoğu."

Black'in sözlerinin sonuna eklediği kelimeler o kadar güven vericiydi ki Rienne yine gülmekten kendini alamadı.

(Rienne) "Biliyorum."

(Black) "Bu içimi rahatlattı."

Black bir koluyla Rienne'i göğsüne çekti, onu yeniden konumlandırdı ve yatağa geri yatırdı.

(Black) "Daha fazla uyumak ister misin?"

(Rienne) "Hayır... uyuyabilir miyim bilmiyorum."

(Black) "O zaman ne yapmak istiyorsun?"

Cevabı düşünmesine bile gerek yoktu.

(Rienne) "Gidip yıkamalısınız."

Black kendini kontrol ediyormuş gibi kollarını kaldırdı.

(Black) "...Kirli miyim?"

(Rienne) "Hayır, ama yine de yatağa girmeden önce yıkanmalısınız. O yüzden gidip temizlenin ve işiniz bittiğinde bir battaniye getirin. Oh, ve bir de yastık."

Ve sonra, dinlenirken bana sarılırsan sevinirim. Çok nazik ve sıcak bir şekilde. Böylece seninle kalma arzum dışında her şeyi unutabilirim.

(Black) "Bekle."

Black eğildi ve burnunun ucuna bir öpücük bıraktı.

Dudaklarının acıdığını düşündüğü için onun yerine burnunu öpmeye karar vermişti ve bu gerçek, kızın tekrar ağlamak istemesine neden olmuştu.

(Rienne) "Çabucak dönün."

Rienne gözlerini kapatarak usulca mırıldandı ve Black dişlerinin arasından garip bir ses çıkardı.

(Black) "...Sen böyle şeyler söylerken gidemem."

Rienne yıpranmış dudaklarını hafifçe aralayarak sessizce gülümsedi ve Black gözlerini tamamen kaybolana kadar ondan ayırmadı.

Adamın ısrarlı ve yoğun bakışlarının Rienne'in üzerinde yarattığı his, öpücüğünden farksızdı.


*****


Rienne uyuyamayacağını söylese de o kadar derin uyumuştu ki rüya bile görmemişti. Uyandığında artık şafak değil, sabahın geç saatleriydi.

Gözlerini açtığında gördüğü ilk şey Black'in yüzüydü.

(Black) "İyi uyudun mu?"

Gözleri hayır diyemeyecek kadar iriydi.

(Rienne) "Evet."

Yatakta uzanmış, tıpkı o zamanlar olduğu gibi Black'in kollarına sarılmıştı.

Uyandığında, Black'in onu ne kadar sıkı tuttuğunu ve vücuduna uyguladığı hafif baskıyı hissedebiliyordu, bu yüzden bu kadar tatlı bir şekilde uyumayı nasıl başardığı garipti.

(Rienne) "Ne zaman uyandınız?"

(Black) "Genelde uyandığım zaman."

Peki bu saat kaç olmalıydı?

(Rienne) "Uzun zamandır mı bekliyordunuz?"

(Black) "Bilmiyorum. Saati takip edecek kadar sıkılmadım."

Black elini uzattı ve sanki onu gördüğüne sevinmiş gibi hızla kırpıştırdığı kirpiklerine parmak uçlarını değdirdi.

Kirpikleri parmaklarına değdiğinde usulca gülümsedi.

(Black) "Hiç bu kadar uzun kirpikler görmemiştim."

(Rienne) "Öyle mi?"

(Black) "Onlara dokunmak istedim ama seni uyandırmaktan korktuğum için kendimi tuttum."

(Rienne) "Neden uyandırmadınız?"

Sanki çok saçma bir şey söylemiş gibi, Black'in kaşları çatılırken yüzü buruştu.

(Black) "...Daha fazla uyumak istemiyor musun?"

(Rienne) "Sanırım iyi olacağım. Şu ana kadar bir günden fazla uyudum. Artık uyanmalıyım."

(Black) "Daha fazla uyuyabilirsin."

(Rienne) "Bu benim için çok tembellik olur."

(Black) "Bu iyi değil mi?"

...Çok tuhaftı. Neden onun uyumasını bu kadar çok istiyordu? Bunca zamandır onun uyanmasını beklemiyor muydu?

(Rienne) "Neden beni tekrar uyutmakla bu kadar ilgileniyorsunuz?"

(Black) "Böylece yaptığım şeye geri dönebilirim."

(Rienne) "Neydi o?"

(Black) "Manzaranın tadını çıkarıyordum."

(Rienne) "...?"

Elini yüzünün yan tarafına sürüp kirpiklerinin etrafında gezdirirken Black'in eli yavaşlayarak durdu.

(Black) "Sen hayatımda gördüğüm en güzel şeysin."

Bu sözler göğsünde yankılandı, sanki içinde bir şeyler çarpıyordu.

(Black) "Ve sen ne kadar tembel olursan Prenses, benim için de böyle zamanlarda o kadar değerli oluyor. Bu yüzden tembellik edin. Başka kimse için değilse bile benim için."

(Rienne) "..."

Nereden... Böyle konuşmayı nereden öğrenmiş? Savaş alanında öğrenmiş olamaz.

(Rienne) "Sanırım yalan söylediniz."

Rienne kendi ağzından çıkan bu ani sözler karşısında şaşırmıştı.

(Black) "Yalan söylemiyorum."

(Rienne) "Hayır, ben başka bir şeyden bahsediyorum. Bu tür şeylerde çok iyi olmadığınızı çünkü fazla deneyiminizin olmadığını söylemiştiniz."

(Black) "..."

(Rienne) "Bence yalan söylediniz. Görünüşe göre çok tecrübeniz var."

Black'in yüz ifadesi sanki bir şeyden rahatsız olmuş gibi sertleşmişti. Ama sert bir şekilde yutkunduktan sonra dudaklarını Rienne'in başının üstüne bastırdı.

(Black) "Bunun bir yalan olduğunu söylemek istiyorum."

(Rienne) "Oh, düşündüğüm gibi."

(Black) "Bunu duymamış gibi davran. Nasıl daha iyi olacağımı bulacağım."

(Rienne) "...? Siz zaten iyi değil misiniz?"

(Black) "Böyle düşünmeni istiyorum." (Y/N; Black’in biraz tecrübesi varmış ancak Rienne için kendini yeterli görmüyormuş. Bu yüzden de birazcık gösteriş yapıyormuş. Kendini kanıtlamaya çalışıyor gibi düşünebilirsiniz.)

Black mırıldanmıştı, sözleri belli belirsiz bir şekilde boşluğa karışıyordu. Bunu yaparken de kızın alnına bir öpücük kondurmuştu. Sıcak nefesinin teninde yarattığı his onu tarifsiz bir şekilde mutlu etmişti.

Eğer bunu kendisinden önce bir başkasının yaşadığını duysaydı, kendini gerçekten kötü hissederdi.

(Rienne) "Bu konuda hiçbir şey duymak istemiyorum. Bu hiç iyi değil."

Rienne bir parmağını kaldırarak Black'in yanağına bastırdı.

(Rienne) "Geçmişle ilgili herhangi bir sorunu ele almak istemiyorum, özellikle de bilmem gerekmeyen bir şeyse. Ama bunu sizin söylediğinizi duymak çok farklı. O yüzden böyle konuşmayın."

Black kaşlarını çatarak cevap verdi, sanki kadının sözleri hassas bir yerine batıyormuş ve bu da ona acı veriyormuş gibiydi.

(Black) "Katılıyorum ama benim de kendime göre sebeplerim var."

(Rienne) "Peki neden geçmişinizle gösteriş yapma ihtiyacı hissediyorsunuz?"

(Black) "Tekrar reddedilmek istemiyorum."

(Rienne) "…?"

(Black) "Yetenekli olmayanların seninle birlikte olamayacağını söyleyen sendin Prenses..."

(Rienne) "Ah, durun."

Rienne hızla Black'in ağzını kapattı.

a barbaric proposal novel - chapter 58

 

Düşününce... bu... gerçek duygularını gizlemek için yaptığı küçük bir yorumdu. Onun bunu bu kadar ciddiye alacağını düşünmemişti.

Peki şimdi bunu nasıl düzeltebilirdi?

(Rienne) "...Bu değil."

(Black) "Ne demek istiyorsun?"

Dudaklarının ellerinin altında usulca hareket ettiğini hissedebiliyordu. Sesi boğuk olduğu için onu tam olarak duyamıyordu ama garip bir şekilde, sözlerini hissedebiliyormuş gibi hissediyordu.

(Rienne) "Öyle bir şey değil."

Konuştukça onunla göz teması kurmak daha da zorlaşıyordu. Rienne başını başka yöne çevirdi, nefesinin altında mırıldandı ve onun bakışlarından kaçındı.

(Black) "Bana ne demek istediğini söyle."

(Rienne) "Ben... kimin yetenekli kimin yeteneksiz olduğu konusunda çok iyi bir yargıç değilim."

(Black) "...? O zaman neden beni geri çevirdin?"

(Rienne) "Çünkü birlikte olmak istemiyordum."

(Black) "..."

(Rienne) "Eğer olsaydık... hemen fark edecektiniz."

(Black) "Neyi?"

(Rienne) "Doğrusu o konuda hiç deneyimim yok."

Rienne utancının neredeyse üzerine yayıldığını hissedebiliyordu. Daha fazla dayanamayarak Black'in kollarından sıyrıldı ve ayağa kalkmaya çalıştı.

(Rienne) "Neyse, gitmem gerek. Banyoyu önce ben kullanacağım."

(Black) "Nereye gittiğini sanıyorsun?"

Ama bu anlamsızdı.

Black, Rienne kaçmaya çalışsa da onu kolayca geri çekip kollarının arasına aldı. Onu o kadar sıkı tutuyordu ki, Rienne zorlukla nefes alabiliyordu ama bu kadar rahat hissetmesi şaşırtıcıydı.

(Rienne) "Lütfen bırakın beni. Çok utanıyorum."

(Black) "Asla olmaz."

(Rienne) "Ne..."

(Black) "Bunu duyduktan sonra yerimde duramıyorum."

(Rienne) "O kadar da büyük bir mesele değil..."

(Black) "Sen öyle düşünmeyebilirsin ama ben öyle düşünüyorum Prenses."

(Rienne) "Bu... sizi mutlu ediyor mu?"

(Black) "Bunu ifade edecek doğru kelimeleri bulabileceğimi sanmıyorum."

Black bir süre o pozisyonda kaldı. Vücudu o kadar kaskatı kesilmişti ki en ufak bir hareket bile yapmıyordu, neredeyse taşa dönmüş gibiydi.

Daha doğrusu vücudu kaskatı değildi. Daha çok kendini tutuyor, deli gibi hareket etmesini engellemeye çalışıyormuş gibiydi.

(Black) "Nauk'a döndüğümden beri her gün pişmanlıklarımı düşünüp durdum, çok geç kalmışım gibi hissettim."

Bir süre sonra Black nihayet konuştu.

(Black) "Daha erken dönmeliydim. Ne istediğimi daha önce fark etmeliydim. Bunun benden alınmasını istememiştim."

(Rienne) "Öyle mi...?"

Ne olduğunu zaten bilen Rienne kalbinde bir şeylerin kopup gittiğini hissetti. Boğazının düğümlendiğini hisseden Rienne Black'in kucağına daha da gömüldü, ta ki daha fazla yaklaşacak yer kalmayana kadar.

(Black) "Eğer daha erken gelseydim, kalbinize başka bir erkeği koyma şansın olmayacaktı Prenses. Ve bana alışmak için harcayacağın zaman daha kısa olurdu. Bunu düşünüp durdum."

(Rienne) "Onun için... ben asla..."

(Black) "Buna hala inanamıyorum. Bana ait olanın aslında hiçbir zaman elimden alınmamış olduğuna."

(Rienne) "...?"

Rienne başını kaldırıp Black'e baktı.

Black neyden bahsediyordu?

Ona ait olanın asla elinden alınmadığını söyleyerek ne demek istiyordu? Hakkı olan her şeyi kaybetmiş, kaçmak ve adını geride bırakmak zorunda kalmıştı.

(Black) "Çünkü başından beri benimdi."

Ama bahsettiği şey ne tacı ne de statüsüydü.

Rienne'in kendisiydi.

Son sözlerini söyleyen Black, bedenini alçalttı ve Rienne'in göğsünü öptü.

Sol tarafındaydı, tam kalbinin olduğu yerde. Bu şehvetli bir öpücük değildi, müstehcen ya da kaba da hissettirmiyordu. Gerçek gibiydi. Sanki Rienne'in kalbine saygılı bir yemin yakıyordu.

(Black) "Bunu asla unutmayacağım ya da kaybetmeyeceğim."

(Rienne) "..."

(Black) "Asla."

Black öpücüğünü bitirene kadar Rienne nefesini tuttu ve sadece bekledi. Kalbinin böylesine yoğun sesler çıkarabildiğini ilk kez fark ediyordu.

...Evet. Ona söylemediğim için memnunum.

Onu harekete geçiren açgözlülük ya da tamamen başka bir şey olsa da, her şeyi tam olarak böyle saklayacaktı.

Bir daha asla bu adamdan bir şey almayacaktı.

Black ondan uzaklaştığı anda, Rienne ona tutunarak onu tekrar kendine çekti.

Ve yarına saklanması gereken öpücük bugün başladı. İkisi de güneş gökyüzünde yükselene kadar yatak odalarında kaldılar ve bu da onların işe gelmesini bekleyenler için biraz endişe yarattı.


Yorumlar

  1. Yaşasın yeni bölüm gelmiş,hemde 2 bölüm,okumadan yoruma kostum 😅

    YanıtlaSil
  2. Kalpten öpmeler filan daha ne kadar eriyelim vicdansız

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim bölüm olabilirsin

    YanıtlaSil
  4. Eridim lann 😍😵‍💫🤩
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Cici☺️💖

    YanıtlaSil
  6. bu hikaye +18 değil miydi ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevirmenim bizi bir aydınlatın bekliyoruz fan fin fon gelmiyor nvdnvdvndvndv

      Sil

Yorum Gönder