A Barbaric Proposal - 43. Bölüm (Türkçe Novel)

a barbaric proposal novel - chapter 43

Onu öpmek istiyordu.

Ama nedense çok utanıyordu.

Daha önce bir kez öpüşmeyi başlatan o olmuştu, bu yüzden o kadar da zor olmamalıydı. Ama muhtemelen o zamanlar bunu hiçbir şey bilmediği için yapabilmişti.

Artık bu adamı öpmenin nasıl bir şey olduğunu bildiğim için... bunu yapmaya cesaret edemiyorum.

(Black) "Bu tür şeylerde pek iyi değilimdir."

Rienne'in parmakları hafifçe boynuna değerken, Black parmaklara baktı.

(Rienne) "Ne tür bir şeyden... bahsediyorsunuz?"

(Black) "Bu gibi şeyler."

Black, Rienne'in elini tutup kendine doğru çekti ve yüzünün yan tarafına yerleştirdi, boyuna daha iyi uyması için diz çöktü.

(Black) "Kadınlar hakkında hiçbir şey bilmiyorum ve bu alanda fazla deneyimim yok. Bana bir sinyal göndersen bile, onları iyi okuyamam, bu yüzden yanılıyor olabilirim."

Şimdi onun diğer elini tutuyordu. Sözleri sessizce sona ererken, onu aldı ve diğer yanağına yerleştirdi.

Sonunda Rienne elleriyle yüzünün her iki yanını tutuyordu.

(Black) "Şu anda yaptığın yüz ifadesi. Bu beni öpmek istediğin anlamına mı geliyor?"

(Rienne) "..."

...Hiç tecrübesi olmadığını söyledi ama o zaman şu anda ne oluyordu? Ne diyordu?

(Black) "Yanılıyorsam söyle. Yoksa istediğim gibi yorumlarım."

Yalan söylüyor olmalıydı.

Tam olarak emin değildi ama bu adam yalan söylemekte çok iyi olabilirdi.

(Rienne) "Yanılmıyorsunuz..."

Rienne'in bir sivrisinek kadar sessiz cevabını duyan Black sırıttı.

(Black) "Seni öpmemi mi istiyorsun?"

Cevabı zaten biliyorsa... neden bana bunu soruyor?

(Black) "O zaman benim için bir şey yaparsan yaparım."

......Bekle, garip bir şeyler oluyordu. Bu adam öpücüğe bir şart mı koymaya çalışıyordu?

(Rienne) "Eğer istemiyorsanız, sorun değil..."

(Black) "Az önce kendi kendine konuşuyordun. Neyin iyi olacağını söylüyordun?"

Ancak Rienne onu reddedemeden, Black sorusunu hızla yöneltti.

(Black) "Tapınakta benimle karşılaşmanın 'güzel' olacağını söylemiştin."

(Rienne) "Düşündüm ki... eğer gidersem… o zaman... sizinle buluşurum... ve sonra... birlikte gidebiliriz..."

(Black) "Ee?

(Rienne) "Ve bunun yalnız gitmekten daha iyi olacağını düşündüm..."

(Black) "Yalnız olmaktansa benimle olmayı mı tercih ediyorsun?"

Rienne o kadar telaşlanmıştı ki gözleri bir anda odağını kaybetti, etrafına bakındı ve bir şeye odaklanmakta zorlandı.

(Black) "Cevap ver bana. Benden memnun musun?"

(Rienne) "...Bunu zaten biliyorsunuz, değil mi?"

(Black) "Ama yine de söylediğini duymak istiyorum."

Black ona bakarak başını Rienne'e doğru eğdi.

(Black) "Gözlerini kapat. Seni öpeceğim."

(Rienne) "..."

Şu anda biraz kaba ve alaycı davranıyordu, bu yüzden gözlerini açık tutacağını düşündü, ancak komutunu duyduğu anda, sorgusuz sualsiz otomatik olarak kapattı.

(Black) "Dudaklarını... bana ver."

Dudakları üst üste gelmeden hemen önce Black ona doğru fısıldadı.

Bugün ondan çok fazla şey talep ediyordu ve yine de, bu düşünce aklından geçmesine rağmen, Rienne dudaklarını araladı. Ya bu gelecekte de devam ederse?

Gerçi kalbi bunun cevabının önemli olmadığını zaten biliyordu.

Black ondan ne isterse istesin, her zaman kolayca yapabilirdi.

Rienne onunla mutlu olduğunu ve şu anda ondan hoşlandığını söylercesine dudaklarının açılmasına izin verdi.


*****


Ona bugün söyleyeceğim.

Banyodan, kapının diğer tarafından hafif bir su sesi geliyordu. Bu, yatmadan önce duş alan Black'in sesiydi.

Geceliğini giyip elini yüzünü yıkadıktan sonra aynanın karşısına geçen Rienne saçlarını taradı ve kendi kendine bir yemin etti.

Hamile değilim.

O zamanlar, teklifinizi reddedebileceğimi düşünerek yalan söyledim. Sizi bu şekilde kandırdığım için özür dilerim.

Gelecekte sahip olacağım çocuk sizin olacak, başkasının değil.

Böyle söyleyecekti.

O kadar derin düşünüyordu ki parmaklarının ne kadar titrediğinin farkında bile değildi. Bazı açılardan bunu ona söylemek o kadar da büyük bir mesele olmamalıydı ama o kadar gergindi ki ağzı tamamen kurumuş gibi hissediyordu.

...O zaman ona hiç tecrübem olmadığını da söylemeli miyim?

Bu da biraz endişe vericiydi.

a barbaric proposal novel - chapter 43

Ona Rafit'le gerçekten hiç yatmadığını söylerse, konuşma doğal olarak bu yöne kayacaktı ama yine de Rienne için bunu düşünmek çok utanç vericiydi.

...Ve eminim bu adamın tecrübesi vardır.

O gün erken saatlerde ona ne söylediğini hatırladı.

(Black) ‘Kadınlar hakkında hiçbir şey bilmiyorum ve bu alanda fazla deneyimim yok’.

 'Çok' deneyim sahibi olmamak ve tamamen deneyimsiz olmak tamamen farklı iki şeydi. Ve her şeyde o kadar iyiydi ki, hiç deneyimi olmadığına inanmak zordu.

Ama bunu düşünmek ona biraz tuhaf hissettirdi. Sanki duyguları aniden inişli çıkışlı ve sert bir hal almaya başlamıştı.

Bu… başka bir kadınla da bu tür şeyler yaptığı anlamına mı geliyordu?

Merak etmeden duramıyordu. Ondan tutkulu öpücükler çalıp, sonrasında öpücüğün bitmesinin üzücü olduğunu düşündüğü için dudaklarına bakmaya devam etmiş miydi?

Ve neden birdenbire ona sarılıp öptüğünü sorduğunda, bunun nedeninin 'güzel' olması olduğunu ona da söylemiş miydi?

Tıpkı bana yaptığı gibi mi?


*****

Birdenbire Rienne'in ruh hali ayaklarının dibine çöktü.

Hiç mantıklı gelmiyordu ama nedense biraz üzgün hissediyordu.

Adam onun pek çok ilkini gerçekleştiriyordu ama aynı şey onun için geçerli değildi, yine de böyle hissetmesinin haksızlık olduğunu biliyordu.

Kendini haksızlığa uğramış hissetmeye hakkı yoktu.

Daha önce hiç başka bir erkekle birlikte olmadığımı bilmiyor... Belki de benden daha çok üzgündür.

Bu yüzden ona düzgün bir şekilde söylemeye karar verdi. Ona ilkinin kendisiyle birlikte olduğunu söyleyecek, sonra da geçmişte karşılaştığı kadınları soracaktı.

Muhtemelen pek bir şey fark etmeyecekti ama en azından onu dinlemesi gerektiğini düşündü.

Evet.

Bugün.

Bugün, doğru düzgün konuşacaklardı.

Tak, tak.

Sonra, yatak odasının kapısında küçük bir tıkırtı yankılandı.

(Rienne) "Kim o?"

Banyodan hâlâ hafif bir su sesi geliyordu, yani kesinlikle Black değildi. Başka biriydi. Rienne banyo kapısına hızlıca bir göz attıktan sonra yatak odasının kapısına yaklaştı.

(Rienne) "Kim o?"

(Bayan Flambard) "Benim, Prenses."

Bayan Flambard'dı.

Rienne sevinçle kapıyı açtı.

(Rienne) "Tekrar hoş geldiniz madam. Gece geç saatlere kadar çok çalıştığınız için teşekkür ederim."

Kadının yüzü biraz yorgun ve asık görünüyordu. Bütün gün kalenin dışında olduğu düşünülürse bu gayet doğaldı.

(Bayan Flambard) "Yatmaya hazırlandığınızı biliyorum... ama sizinle biraz konuşabilir miyim?"

(Rienne) "Evet, tabii ki. İçeri girin."

(Bayan Flambard) "Teşekkür ederim, Prenses."

Bayan Flambard yatak odasına girdi, ancak banyodan gelen su sesini ve hareketleri duyar duymaz şok olmuş bir ifadeyle yürümeyi bıraktı.

(Bayan Flambard) "O burada mı?"

Sesi şüphe uyandıracak kadar sessizdi.

(Rienne) "Evet. Yan odada kalıyor."

(Bayan Flambard) "O zaman başka bir yerde konuşmamız gerekiyor."

(Rienne) "Anlamadım?"

Bayan Flambard telaşla Rienne'in elini tuttu.

(Bayan Flambard) "Bu onun duyması gereken bir şey değil."

(Rienne) "Lord Tiwakan mı demek istiyorsunuz? Bunu duymamalı mı?"

(Bayan Flambard) "Evet."

Kararlı bir şekilde başını salladı ama yakından bakınca gereksiz yere inat etmeye çalışmadığı anlaşılıyordu.

Gözlerinde korku vardı.

(Rienne) "..."

Rienne tekrar banyoya baktı.

Black'in duymasını istemediği şey neydi? Rienne bunun korkunç bir şey olup olmadığını merak etti, ama eğer öyleyse, o zaman kendisinin de duymak istediğinden emin değildi.

...Ama dinlemek zorundaydı. Eğer onunla ilgili bir şeyse, kulaklarını başka yöne çevirmeyi göze alamazdı. Bilmek zorundaydı.

Dudağını ısıran Rienne başını salladı.

(Rienne) "Gidelim o zaman."

Yatak odasından çıkan Rienne ve Bayan Flambard, arkalarında en ufak bir ses bile bırakmadan sessizce ayrıldılar.


*****

İkisinin gittiği yer güney kulesinin sonundaki dinlenme odasıydı. Kesinlikle gecenin bu saatinde kimsenin onları aramaya gitmeyeceği bir yerdi.

Ve aynı zamanda Bayan Flambard'ın yatak odasına gidemezlerdi. Black'in eski odası tam karşısındaydı ve şimdi Phermos tarafından sık sık ofis olarak kullanılıyordu.

(Rienne) "Şimdi rahatça konuşun lütfen. Neler oluyor?"

(Bayan Flambard) "Benden istediğiniz gibi yaşlı adamı aradım Prenses. Ve onu buldum."

Hikayesini anlatması biraz zaman aldı.

İlk olarak, yerini tespit etmek ve onunla buluşmak zordu.

Tapınağın merdivenleri şu anda yeniden inşa edilmekte olduğundan, giriş her zaman kalabalık ve insanlarla doluydu. Yaşlı bir dilencinin eskisi gibi rahatça oturabileceği bir yer yoktu, bu yüzden ara sokaklarda dolaşmak ve nerede olduğunu sormak zorunda kalmıştı.

Ve işte o zaman garip bir şeye tanık olmuştu.

Bir hizmetçi tapınaktan aldığı su ve ekmeği, bastonla dövülen dilenci yaşlı adama uzatıyordu.

(Rienne) "Demek yine oldu... "

Rienne kaşlarını çattı.

(Bayan Flambard) "Siz de gördünüz mü Prenses? Öylece duramazdım, bu yüzden müdahale etmeye çalıştım. Ama hizmetçi beni durdurdu. Ona daha fazla vurulması gerektiğini söyledi."

Bundan sonra, yaşlı adamın dayakları, ona birkaç kez daha vurana kadar durmamıştı.

(Bayan Flambard) "Yaşlı adam çok üzgün görünüyordu, bu yüzden onunla konuşmakta biraz tereddüt ettim. Ama siz benden bu ricada bulunduktan sonra, Prenses, bundan kaçınamazdım. Bana sizden bahsetmesini söyledim. Ve sonra..."

Sonra Rienne'in duyduğuna benzer bir şey söyledi.

Nauk'un günahı geri döndü. Arsak'ın kızı kanayacak.

(Bayan Flambard) "Onu hiç anlamadım. Ne tür bir dilenci rahipler kadar karmaşık kelimeler kullanır ki? Ben de ondan anlayabileceğim kelimeler kullanarak o kişinin kim olduğunu açıklamasını istedim. Sanırım o da bir şeyler söyledi ama onu anlamak çok zordu. İşte o zaman ondan bir şeyler yazmasını istedim. Elleri biraz güvenilmez ve titrekti, bu yüzden yere bir şeyler yazmakta zorlandı..."

Phermos yanında bir grup Tiwakan paralı askeriyle geldiğinde sadece birkaç harf yazabilmişti.

Phermos tapınağa Klimah adında bir hizmetkârı bulmak için geldiğini söylemişti. Bundan sonra hizmetçi hızla kaçmış ve Tiwakan yaşlı adamı hizmetkârın nerede olduğunu sorgulamak için götürmüştü.

(Bayan Flambard) "Ama... bence bu garip. Gözleri zar zor gören yaşlı bir adam hizmetçinin nereye kaçtığını göremez."

Kadın, Rienne'in yaşlı adamı bulma arzusunu gizli tutması yönündeki açık ricasını da unutmamıştı. Tartışarak dikkatleri üzerine çekmemek için durumdan uzaklaşmaktan başka çaresi yoktu.

Ve bundan sonra başka bir sorun daha çıkmıştı.

Tiwakan yaşlı adamı götürdükten sonra, Bayan Flambard birinin yerdekileri bilerek ayağıyla ezdiğini görmüştü.

İşin tuhafı, burası yaşlı adamın Black'in adını yazmaya çalıştığı yerdi.

(Rienne) "Oh..."

Rienne yumuşak bir iç geçirdi.

(Bayan Flambard) "Bunu yaptığını fark etmemiştim bile. Benimle o kadar hızlı konuşuyordu ki ona ayak uydurmaya çalışıyordum. Ama yerde ezdiği yerin kısmen bir ismin yazılı olduğu yer olması bence çok garip."

(Rienne) "..."

Garipten de öteydi.

Rienne Phermos'un ne kadar zeki olabileceğini biliyordu. Onun için anlamsız bir eylem yoktu ve böyle bir şeyi tamamen kazara yapmış olamazdı.

Ama neden sorusu hâlâ geçerliydi.

Zamanlama da çok mükemmeldi.

Rienne az önce Black'e ondan bahsetmişti ve yaşlı adamın bunca yıldan sonra onu tanıyamayacağını iddia etmişti. Bunun üzerine Phermos hizmetkâr Klimah'ı bulmak için tapınağa yönelmiş ve onun yerine yaşlı adamı gözaltına almıştı.

Sanki... Lord Phermos'a onu özellikle saklaması emredilmiş gibiydi.

(Bayan Flambard) "Nauk'un 'günahı' derken neyi kastediyor? Yaşlı adamın bir şeyler bildiği kesin gibiydi. Bu yüzden o ismi yazmaya çalışıyordu."

(Rienne) "Günah..."

Yaşlı adam Black’İn intikam alacağını söylüyordu.

İntikam için kin gerekirdi. Birinin ailesinin ölümü bu arzuyu körüklemek için kesinlikle yeterli olurdu, ama Black ona her şeyi unuttuğunu çünkü üzerinden çok uzun zaman geçtiğini söylemişti.

Arsak'ın kızının kanının akacağını söylüyorlardı. Ama Black, çocukluktan beri olan nişanlısını kaybetmek istemediği için Arsak'ın kızını geri almaya geldiğini söylemişti.

Peki bu ikisinden hangisi gerçeği içeriyordu?

(Rienne) "Onun yazdığı ismi tanıyamadınız mı?"

(Bayan Flambard) "Ne yazık ki Prenses. Yaşlı adam yazmaya çalıştığında bile elleri titriyordu, bu yüzden düzgün bir kelime bile çıkmadı. Sanırım 'P' harfini çıkarabildim ama emin değilim."

(Rienne) "Hepsi bu mu?"

(Bayan Flambard) "Özür dilerim Prenses. Tiwakan çok ani ortaya çıktı."

Şüpheleri birer birer birikiyordu.

Ama yine de Black'e inanmayı her şeyden çok istiyordu.

(Rienne) "Madam... ben çocukken evlenmem için bir anlaşma yapıldığını biliyor muydunuz?"

(Bayan Flambard) "Anlayamadım? Bu ne zaman oldu?"

(Rienne) "Bu noktada... yaklaşık yirmi yıl önce."

(Bayan Flambard) "Çok genç olmalıydınız Prenses. O yaşta bir evlilik biraz fazla olur."

(Rienne) "Bu doğru... Ama söz konusu kişi de gençse..."

(Bayan Flambard) "O zaman aileler arasında anlaşmalı bir evlilik olmalı."

(Rienne) "Evet, öyle olurdu. Bununla ilgili bir şey hatırlıyor musunuz?"

(Bayan Flambard) "Size hizmet etmek için şatoya girmemin üzerinden on altı yıl bile geçmedi Prenses. Hatırlıyor musunuz? Sizi ilk kez dokuzuncu yaş gününüzde görmüştüm. O zamanlar ne kadar cesur ve olgun bir küçük kızdınız. Kraliçe hastaydı ve siz onun yatakta dinlenmesi gerektiğinde çocukça davranmamıştın."

(Rienne) "Bu… doğru. Sizinle dokuz yaşındayken dadım olarak tanışmıştım. Bu nişan ondan önce olmuş olmalı."

(Bayan Flambard) "Evet. Bundan önce nişanlandığınızı hiç duymamıştım Prenses. Demek ki ya hiç resmiyete dökülmemiş ya da nişanlılık en başından beri hiç olmamış."


Yorumlar

  1. Ellerine sağlık 🥰🥰

    YanıtlaSil
  2. Bu hikayeyi sevdim. Utot beklerken yeni novel okuma serisi #1 :) elinize sağlık Elif. Okumaya gelicem günlük:)
    -Meral

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meral <33 umarım keyif aldığın bir seri olur❤️😚

      Sil
  3. Hersey güzel güzel ilerlerken illa biri çıkıp bu kızın kafasını karıştırıyor. Biseyde öğrenememiş laf olsun diye kurgubanlatiyor. Ne güzel hamile olmadığını soyleyecekti. Soyle bi kaç saat daha gelemeseydi ya şu dadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana o kadar çok katılıyorum ki çevirirken aynı senin gibi düşündüm..

      Sil
  4. bu novel daha düzenli devam etse çok güzel olur haftada bir bölüm gidiyoruz :( her gün girip bakıyorum yazık bize hadi prensesim hadi adminim seviyoruz sizi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne kadar tatlısın , incesin🥺❤️ çok çok özür diliyorum elimden geleni yapacağım<33

      Sil
  5. Ayyy yer açın şurada bayilivereyim,
    yeni bölüm günlerdir yok bi umut baktım yine gelmemiş canim cevimenim😪😪😪günlük yeni bölüm gelse çok çok dua ederim size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay seni yerim 🥺🥺 Sık sık atmaya çalışacağım özür diliyorum :(((

      Sil
  6. Hayır yani sanki çok önemli bir şey öğrenmişsin gibi kızı apar topar çıkardın odadan ne güzel gerçeği söylicekti kız off😑 illa bi engel çıkacak😒
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. lğtfen gerçeği söyleme fikrinden caymasın yettoooo

    YanıtlaSil

Yorum Gönder