A Barbaric Proposal - 15. Bölüm (Türkçe Novel)

a barbaric proposal novel

(Bayan Flambard)
"Rienne, şuna bak! Düşündüğümden çok daha iyi durumda."

Bayan Flambard, yıllarca tozla kaplı kalan ahşap gövdeyi açarken yüksek sesle mırıldandı.

(Rienne) "Evet, katılıyorum."

Rienne, Bayan Flambard'ı kraliyet deposuna, geçmiş zamanların kalıntılarıyla dolu bir odaya getirdi. Bunların arasında babasının birkaç eşyasını içeren bir sandık da vardı. Rienne değerli eşyaların çoğunu çoktan satmıştı ama dokunulmadan bıraktığı bir şey vardı. Babasının eski düğün kıyafeti.

(Rienne) "Nakış hala sağlam."

Rienne, parmaklarını bir zamanlar muhteşem olan kumaşın üzerinde gezdirirken kendi kendine konuşmuştu.

(Bayan Flambard) "Ama neden bu hala burada? Önceki kralın eski şeylerinin çoğunu ortadan kaldırdığınızı sanıyordum."

Bayan Flambard, Rienne'in zamanında onları paraları olmadığı için sattığını söyleyerek ima dolu bir şekilde konuşmuştu.

(Rienne) "Sadece ondan kurtulmanın bir israf olacağını düşündüm. Çok iyi yapılmış ve bununla ilgili iyi anılarım var... Ama bekleyin..."

O konuşurken Rienne aniden sessizleşti.

Rienne bunların babasının evlendiğinde giydiği kıyafetler olduğuna yemin edebilirdi... Peki neden babasının onları giydiğini açıkça hatırlayabiliyordu? Rienne, yüzünde şaşkın bir ifadeyle Bayan Flambard'a baktı.

(Rienne) "Bu babamın düğün kıyafeti... değil mi?"

(Bayan Flambard) "Bir düğünde giyilen bir şeye benziyor, ama bildiğim kadarıyla kıyafet farklı bir etkinlik içindi."

(Rienne) "Farklı bir etkinlik mi?"

(Bayan Flambard) "Taç giyme töreni olabilir mi? Bunun gibi görkemli kıyafetler genellikle böyle özel günler için saklanır. "

(Rienne) "Taç giyme töreni mi?... Ben doğduktan sonra böyle bir şey mümkün mü?"

(Bayan Flambard) "Öyle olduğuna inanıyorum, evet."

(Rienne) "Ah, muhtemelen bu yüzden..."

Neden onu satmadığını anlamıştı. Rienne yine parmaklarını kumaşın üzerinde gezdirdi. Uzun yıllar sonra bile, nakış hala zarif görünüyordu ve ışığın altında parlak bir şekilde ışıldıyordu.

(Rienne) "Düğmeler bile hala aynı görünüyor."

Karmaşık bir şekilde yapılmış düğmeler, yakutları ve incileri bir araya getirerek tasarlanmıştı ve hala şekillerini korumuşlardı. Her nasılsa, Rienne, her şey yavaşça satıldıktan sonra bile, bu kıyafetler burada kaldığı için kendini son derece şanslı hissetti. Bir düğün için mükemmel bir kıyafet olurdu.

(Rienne) "Sadece boyutu biraz ayarlamamız gerekiyor."

(Bayan Flambard) "Bir kez yıkadığımızda ve ütülediğimizde, yepyeni gibi parlayacak."

Neyse ki, Bayan Flambard giysilerin tamir edilmesi ve sabitlenmesi konusunda uzmandı. Rienne yaşlı kadına doğru yavaşça döndü, sesi hem şükran hem de pişmanlık duygusuyla doluydu.

(Rienne) "Bu kadar kolay kabul edeceğinizi düşünmemiştim."

(Bayan Flambard) "Ben mi?"

(Rienne) "Bana o adama bu kadar değerli bir şey vermememi söylemeye çalışacağınızı düşündüm."

(Bayan Flambard) "Eğer bundan bahsetmeye devam edersem, sonunda kendime zarar veririm."

Bayan Flambard'ın yüzünde acı bir bakış vardı.

(Bayan Flambard) "Ne söylersem söyleyeyim bu düğünün gerçekleşeceğini biliyorum. Ama yine de, bu sizin düğününüz Prenses, bu yüzden güzelleştirmek için elimden geleni yapacağım. Görgü kuralları hakkında hiçbir şey bilmeyen barbarın istediği gibi ortaya çıkmasına izin vermek yerine, işleri kendi ellerimize alırsak daha iyi olur. İçeride bir canavar olabilir, ama dışarıdan düzgün bir damat gibi göründüğünden emin olmak için elimden gelenin en iyisini yapacağım."

Rienne gülümsedi, başını Bayan Flambard'ın omzuna yasladı.

(Rienne) "Beni ağlatacaksın."

(Bayan Flambard) "Ne?... Kötü bir şey mi söyledim, Prenses?"

(Rienne) "Hayır. Dediğin şeyler beni duygulandırdı."

(Bayan Flambard) "Ah, Prenses..."

Bayan Flambard utançtan kızardı. Sadece bu sözlerden Rienne, yaşlı kadının ona ne kadar önem verdiğini ve ayriyetten ne kadar endişe içinde olduğunu anlayabiliyordu.

(Rienne) "O kadar da kötü olduğunu sanmıyorum."

Bayan Flambard onu dinlerken, ellerini nazikçe saçlarının arasından geçirdi.


(Rienne) "İşlerin korkunç bir şekilde başladığını biliyorum. Bu asla unutamayacağım bir şey, ama sadece bazen... bana o kadar da kötü davranmadığını düşünmeye başlıyorum."

Bir zamanlar sevgilisi olarak güvendiği Rafit'in aksine, Rienne gerçekten o adamın farklı olduğunu hissediyordu.

(Rienne) "Beni önemsiyor..."

Rienne, sadece yaralanıp yaralanmadığını kontrol etmek için yaptıklarını asla unutamayacaktı.

(Rienne) "Ve kaba gibi gözükse de, gerçekte öyle biri değil."

‘Ona hissettiğim duygular, mantığımı ele geçiriyor...’

(Rienne) "Ve... bugün beni almaya geldiğinde..."

Ani duygu patlaması yaşayan Rienne, gözyaşlarını sessizce yuttu. Bayan Flambard onunçok düşkün olduğu biriydi, ama ona gerçek hislerini asla tam olarak açamazdı. Yaşadığı duygular Rienne’i bile şoka uğratırken, Bayan Flambard’ın daha da şok olacağına emindi.

(Rienne)"...Gerçekten rahatladım."

(Bayan Flambard) "…Anlıyorum. O zaman bunu giymesine izin verilmeliyiz."

Bayan Flambard, Rienne'nin omzunu sıvazladı.

(Bayan Flambard) "Ayrıca, karakteri biraz şüpheli olsa bile, ona bakmak o kadar da korkunç değil."

Bu yorum Rienne'i yüksek sesle güldürdü.

(Rienne) "Onun yakışıklı olduğunu mu söylemek istiyorsun?"

Bayan Flambard, Rafit hakkında hiç böyle bir şey söylememişti.

(Bayan Flambard) "Bu nasıl bir soru? Barbarların yakışıklı olamayacağını söyleyen bir yasa mı var?"

‘... Bu şekilde düşündüğü için onu suçlayamam.’

Rienne onu ilk gördüğünde, görünüşü karşısında tamamen şaşırmıştı.

(Bayan Flambard) "Bence bu ona çok yakışacak, Prenses."

(Rienne) "Ben de öyle düşünüyorum..."

Rienne ve Bayan Flambard birbirlerine gülümsediler.

(Rienne) "O zaman gidip onun ölçümlerini alacağım."

(Bayan Flambard) "Yas elbiseni bitirir bitirmez bu kıyafetleri tamir edeceğim."

(Rienne) "İşim bittiğinde sana yardım edeceğim."

(Bayan Flambard) "Nasıl isterseniz, Prenses."

Daha sonra Rienne, Black'in ölçümlerini almak için odadan ayrıldı.


*****

Black, bu sırada adamlarıyla birlikte odasındaydı.

Çok fazla kişi yoktu, belki üç ya da dört kişi, ama hepsi çok dev adamlar olduğu için oda küçücük gözüküyordu.

O küçücük odada, en çok Black'in fiziği göze çarpıyordu. Bu kadar uzun adamların içinde hala en uzunu oydu. Ama diğerleri gibi hantal değildi. Bunun yerine, ince ama kaslı görünüyordu.

Rienne, Bayan Flambard'ın adamın "ona bakmanın korkunç olmadığını" düşündüğünü söylemesini hatırladı.

‘Diğerlerinden farklı göründüğü için mi...?

‘Belki de halkı arasında çok fazla öne çıktığı için...’

(Black) “Bir sorun mu var?”

Rienne, Black ona doğru seslenene kadar ne kadar zamandır ona baktığının farkında değildi.

(Rienne) "...Sadece düğün kıyafetiniz konusunu sizinle konuşmak istedim."

Black, Rienne'e başını salladı ve sonra adamlarına döndü.

(Black) "İşlerinize geri dönün. Güvenliği sıkı tutun."

(Paralı Askerler) "Emredersiniz, efendim."

Mecbur değildi ama yine de adamlarından odayı terk etmelerini istemişti.

Rienne'in zihni o kadar meşguldü ki, diğer paralı askerlerinin gittiğini bile fark etmemişti.  Çok gergindi.

‘Şimdi sadece biz bizeyiz....’

Rienne çok gerilmişti. Çünkü ne zaman onunla odada tek kalsa, ikisi en sonunda hep dip dibe oluyorlardı.

(Black) "Otur, lütfen."

Black, yatağın yanındaki boş bir sandalyeyi işaret etti ve Rienne ona bakarken yavaşça oturdu.

Yatakta yatmak yerine, gömleğinin sadece yarısını giymiş, yaranın olduğu tarafı açıkta bırakarak orada öylece oturuyordu.

‘Bunu bilerek yapmıyor, değil mi?’

Bunu yaparken çekici gözüktüğünü biliyor olmalıydı.

Rienne başını iki yana salladı ve böyle uygunsuz düşünceleri kafasından uzaklaştırdı. Konuşması gereken bir konu vardı.

(Rienne) "Düğün kıyafetinizi kendim hazırlayacağımı düşünüyordum, Lord Tiwakan. Bunun bir hediye olarak çok fazla bir şey ifade etmediğini biliyorum, ama şu anda samimiyetimi göstermek için yapabileceğim tek şey bu."

(Black) "Kendini zorlamak zorunda değilsin."

(Rienne) "Benim için hiç önemli değil."

Rienne kendini daha fazla bir şey yapmaya zorlamak istese bile, yapamazdı. Kraliyet hazinesi kelimenin tam anlamıyla boştu ve yarınki cenaze töreninden sonra Rienne daha da fakirleşecekti.

(Rienne) "Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama... tamamen yeni bir kıyafet seti yerine babamın kıyafetlerini giyseydiniz gerçekten hoşuma giderdi.”

(Black) "..."

Bunu söyledikten sonra garip bir sessizlik odayı doldurdu.

(Rienne) "... Eğer fikir sizi memnun etmediyse..."

(Black) "Hayır, sen nasıl istersen öyle olsun.”

Black başını salladı ve Rienne'e önceki sessizlik sadece hayal ürünüymüş gibi hissettirdi.

(Rienne) "O zaman ölçümlerinizi almak istiyorum."

(Black) "Şu anda mı demek istiyorsun?"

(Rienne) "Evet."

Ardından Rienne, Bayan Flambard'dan ödünç aldığı şeyi cebinden çıkardı.

Deri kayıştan yapılmış bir mezuraydı. İçine kazınmış bir sayı ölçeği vardı, geçmişte çok fazla kraliyet giysisi yapmış olmanın yıpranmışlığını gerçekçi bir şekilde gösteriyordu.

(Rienne) "Önce üst bedeninizi yapalım. Kollarınızı uzatın lütfen."

(Black) "..."

Black, kollarını dikkatlice açmadan önce bir an Rienne'e baktı. Yatakta otururken, Rienne ona yaklaştı ve ölçümlerini büyük bir dikkatle aldı. Önce bilekleri, sonra bilekten dirseğe ve sonra dirsekten omuza sayıları sayıları sırayla not etti. Şimdi omuzları bittiğine göre, boynunun yuvarlaklığını ölçmesi gerekiyordu.

(Rienne) "Şimdi kollarınızı indirebilirsiniz."

(Black) "…"

Black kollarını indirdiği sırada, Rienne mezurayı boynuna sardı ve aniden neden bu kadar sessiz olduğunun farkına vardı.

‘Gerçekten çok yakınız... Çok yakın.’

İhtiyacı olan ölçüleri almak için, vücudunu vücuduna bastırıyor, kollarını boynuna sarıyordu. Rienne ayakta dururken o hala oturuyordu. Başları hafifçe birbirlerine doğru eğilmişti. Bu, Rienne onu ilk öptüğünde bulunduğu pozisyonun aynısıydı. Bunu fark ettiği anda, Rienne'in gözleri hemen dudaklarına doğru döndü. O kadar yakındı ki neredeyse onlara ulaşabiliyordu.

‘Bayan Flambard'dan benim yerine ölçülerini almasını istemeliydim.’

Rienne kollarını ölçerken iyiydi, ama boynunu yapmak için hareket ettiği an, aniden vücudu istediği gibi hareket etmemişti. Sanki yerinde donmuş gibiydi.

‘Düşünmemeliyim...’

Birdenbire, Black'in yumuşak sesi Rienne'in kulaklarını ısıttı.

(Black) "Şu anda kafam karıştı."

(Rienne) "Kafanız mı karıştı...?"

(Black) "Bu da sözümüzün bir parçası mı?"

(Rienne) "Ne?"

Rienne başını kaldırdı. Mezura hala Black'in boynuna sarılmıştı, Rienne'in elleri üst üste binerken iki ucu birbirine yapıştırmıştı.

(Black) "Beni arzulayacağına söz verdin. Şu anda bana bir şey anlatmaya çalışıp çalışmadığını merak ediyorum."

(Rienne) "Hayır, bu..."

Rienne o kadar telaşlanmıştı ki ağzını bile düzgün açamıyordu. Bunların hiçbirini bilerek yapmıyordu. Sadece ölçülerini almaya çalışıyordu, böylece düğün kıyafeti tamir edilecekti…

(Black) “Hayır mı?"

(Rienne) "Hayır... aklımda olan bu değildi..."

(Black) "Öyle mi?”

Bunu düşünerek gelmemişti. Ama şu an öyle gözükmüyordu.

(Rienne)"...Evet."

Black başka bir şey söylemek yerine, Rienne'in boynundaki mezurayı tutan parmaklarıyla oynadı ve onunla eğlendi.

(Black) "Yani bu senin sözünle ilgili değildi... Gerçekten sadece ölçülerimi almak istiyorsun..."

Elini geri çekti ve dokunuşunun geri çekildiğini hissettiği an, Rienne bir iç çekti.

(Black) "Ölç o zaman."

(Rienne)"…"

Rienne yanakları kızarırken mezurayı okudu.

(Rienne) "Bu bitti."

Boynunu ölçmenin en zor kısım olacağını düşünmüştü. Ancak göğüs ölçümlerinin bir sonraki adım olduğunu fark ettiği an, bunun sadece bir başlangıç olduğunu fark etti.

(Rienne) "Kollarınızı tekrar..."

Rienne mezurayı elinde tutup kendini aşağı doğru hareket ettirirken, Black sözünü kesince aniden sessizleşti.

(Black) "Sıradaki adım göğsüm mü?"

(Rienne) ”Evet.”

(Black) "Bu zor olmalı."

‘Tabii ki öyle.’

(Black) "Ne yapmamı istiyorsun?"

‘... Bunu bilmiyorum.

Ağzını kapalı tutsa ve bir ağaç kadar sessizce dursa bile, Rienne onu rahatça ölçemezdi. Ne yaparsa yapsın, hala biraz huzursuz olacaktı. Gerginliği hep olurdu çünkü ölçtüğü kişi Savaş Tanrısı’nın oğluydu.

(Rienne) "Sadece mümkün olduğunca hareketsiz kalın."

Rienne dudaklarını sıktı ve mezurayı tekrar kaldırdı. Çok gergindi ve bu yüzden çabucak halletmesi gerekiyordu.

(Rienne) "Hareket etmeyin. Elimden geldiğince çabuk bitireceğim."

(Black) "…"

Ona bakan Black, dik oturup kollarını düzeltirken alçak bir iç çekti. Rienne mezurayı alıp göğsünün etrafına sararken, ona sarıldığı hissinden kurtulamıyordu.

Açıkçası, birinin göğsünü ölçerken, içine girdiğiniz pozisyon tabii ki sarılmaya benzer olacaktır. Bunda yanlış olan ne? Bu tür şeyler gelecekte giderek daha fazla olacaktı, bu yüzden Rienne her seferinde bu hislerle sarsılmayı göze alamayacağını biliyordu.

‘Ona bir an önce alışmam gerekiyor.’

Rienne gözlerini Black'ten uzaklaştırdı ve ölçüdeki sayıları kontrol etti.

(Rienne) "Şimdi belinizi ölçeyim."

Ama işi biter bitmez Black bileğini tuttu.

(Black) "Bunu yavaşça yapamaz mısın?"

(Rienne)"A-anlamadım...?"

Rienne bilinçsizce ona baktı.

(Black) "Hareketsiz durmayı sevmiyorum."

‘..Neden bahsediyor?’

Rienne'in elini tekrar göğsüne yerleştirdi ve saçlarını nazikçe okşarken bir eliyle onu kendine doğru çekti.

(Black) "Hareket ettiğimde gerçekten hoşuna gitmiyor mu?"

(Rienne) "…"


Yorumlar

  1. Eline sağlık 🌹🌹

    YanıtlaSil
  2. Bu arada çeviri için teşekkürler 💕

    YanıtlaSil
  3. Ufff bunlarında tutkusu kuvvetli 💚

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık🥰🥰

    YanıtlaSil
  5. Çeviri için teşekkürler ultra mega harika ötesi atomik tatlılıktaki çevirmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa rica ederimm ne demek benim tatlış okuyucum 🥰❤️🥺😚 yorumunu yesinler

      Sil
  6. 🥰🥰🥰🥰🥰

    YanıtlaSil
  7. Hahahaaa asyalılar da gerçekten aşağılık kompleksi var. Ana karakterler hep devasa yapılı ve çok yakışıklı 😃😃😃

    YanıtlaSil
  8. Ihıhıhıhıhı... Çeviri için teşekkürler 💚

    YanıtlaSil
  9. Be diyon oğlum ben bile anlamadım xkjxkxkx

    YanıtlaSil

Yorum Gönder