A Barbaric Proposal - 86. Bölüm (Türkçe Novel)

a barbaric proposal novel - chapter 86

(Rienne)
"Ne..."

Her şey o uyurken olmuştu.

(Rienne) "Bu ne zaman bitti?"

Banyonun tamamı yeniden yapılmıştı.

Eskiden sadece su leğeni ve kenara yığılmış birkaç atılmış su kovasıyla çok seyrekti, ama şimdi muhteşem mermer küvet tamamen restore edilmişti. Buna ek olarak, artık büyük bir ayna, bir makyaj masası ve daha süslü bir su kabı için geniş bir yer vardı.

Sıcak suyun daha kolay bulunabilmesi için banyoya büyük bir mangal bile yerleştirilmişti. Tek yapılması gereken banyoyu suyla doldurmak ve ardından mangalı yakmaktı; su kısa süre sonra ısınacaktı.

(Rienne) "Daha önce hiç böyle bir şey görmemiştim. Başka bir ulustan olmalı."

Üzerinde sadece bir havlu olan Rienne küvetin önünde durmuş, mangalı küvete bağlayan garip cihazı merakla inceliyordu. Kalbindeki beklentiyle içeri bir adım attı.

Bayan Flambard ona şu anda vücudu için yapabileceği en iyi şeyin ılık suya girmek olduğunu söylemişti ve haksız da sayılmazdı. Tüm vücudu suya daldığı anda, rahat bir sıcaklık tüm vücuduna yayıldı.

(Rienne) "Hah... Bunu çok seviyorum."

Bir küvete sahip olmanın ne kadar güzel olduğunu unutmuştu.

Rienne sırtını küvetin kenarına yasladı ve gözlerini kapattı. Bir zamanlar zonklayan acının, ıslandıkça tembelce eriyip gittiğini hissedebiliyordu.

Tak, tak.

Biri kapıyı çalıyordu.

(Black) "İçeri girebilir miyim?"

Gelen Black'ti.

(Rienne) "Ah... Oh, bir dakika bekle. Evet, sorun değil."

Rienne başını salladı ve havlunun vücudunu sıkıca sardığından emin oldu. Kapı açılmadan ve Black odaya girmeden önce üzerini örtmek için ancak yeterli zamanı vardı.

(Rienne) "Ah, çok yaklaşma. Utanç verici."

Kendinden emin bir şekilde içeri girdiğinde, kızın utangaç sesini duyunca adımları bir an için duraksadı ve sırıttı.

(Black) "Öyle diyorsan dinlerim ama artık utanman için bir sebep olduğunu sanmıyorum."

(Rienne) "Neden bahsediyorsun?"

Sırtı ona dönük olan Rienne başını ona doğru eğdi ve tekrar ona bakmadan önce ara sıra bakışlarını başka yöne çevirdi. Bu sırada neredeyse akşam olmuştu, yani aslında onu uzun zamandır görmemişti.

(Rienne) "Üzerimde sadece bir havlu var ve şu anda yüzüm kıpkırmızı."

(Black) "Dün gece üzerinde havlu yoktu."

(Rienne) "Hayır... ama en azından karanlıktı."

(Black) "Ay çok parlaktı."

Bu adamda gerçekten de zerre kadar utanma yoktu, bu tür şeyleri gururlu bir sesle söylerken bile nedense en ufak bir mahcubiyet hissetmiyordu.

(Rienne) "Benimle böyle alay ettiğinde daha da utanıyorum. Belki de gitmelisin."

(Black) "Aslında, sanırım bazı şeyleri yanlış hatırlıyor olabilirim. Çok karanlıktı."

(Rienne) "Şimdi bu konuda yalan söylemenin bir anlamı var mı?"

(Black) "Lütfen bu seferlik kendini kandırmana izin ver. Bütün gün seni görmeyi bekledim."

Böyle şeyler söylediğinde, seninle gerçekten tartışamam.

(Black) "O zaman bile buraya gizlice girmek zorundaydım. O kadınlara yakalanmak istemedim."

Bana onlardan korktuğunu söylerlerken sanırım doğruyu söylüyorlardı.

(Black) "…Gerçekten gitmek zorunda mıyım?"

...Tabii ki hayır. Ben de seni görmeyi çok istiyordum.

(Rienne) "Eğer kalacaksan, lütfen arkamda dur."

Rienne gülümsedi ve tekrar suya battı. Onun onayını duyar duymaz Black yaklaştı ve kollarını kenarlara yaslayarak küvetin yanına oturdu.

Ve iç çekerek hemen onun ıslak omzunu öptü.

a barbaric proposal novel - chapter 86

 

(Black) "Seni özledim."

...Ben de seni özledim.

(Rienne) "Bütün gün neredeydin?"

(Black) "Biraz dolaştım. Bana yatak odasından uzak durmamı söylediler."

Black'in o küçük yaşlı kadınlardan gerçekten korktuğunu hayal eden Rienne yumuşak bir şekilde kıkırdadı.

(Rienne) "Onlardan gerçekten bu kadar korkuyor muydun?"

(Black) "Korktuğum kişi sendin, Prenses."

Ben mi?

Ondan korkacak neyi olabilirdi ki?

Dudaklarını Rienne'in omzundan çekip nazikçe tekrar öptü. Dokunduğu yerden tüm vücuduna derin bir sıcaklık yayıldı.

(Black) "Kendimi kontrol edemediğim için hayal kırıklığına uğrayacağından ya da bana kızacağından korkuyordum."

Endişelendiği şey... bu muydu?

Dün gecenin anıları zaten unutulmazdı ama Black sadece birkaç kelimeyle onları bu kadar canlı bir şekilde aklına getirmeyi başarmıştı.

Vücudu sudan dolayı çok sıcaktı ama şimdi boynunda bir kızarıklık hissediyordu.

(Rienne) "Bunun tek başına senin hatan olduğunu sanmıyorum."

(Black) "Bu kadar zor zamanlar geçireceğini bilmiyordum ama aklımı böyle kaçırmamam gerektiğini bilmeliydim."

Sesi çok kısıktı ve kulağa garip bir şekilde zayıf geliyordu ama Rienne şimdi onun neden bu kadar gergin hissettiğini biliyordu.

Birkaç yaşlı kadın tarafından azarlandığı için değildi. Onun yüzündendi.

(Rienne) "Nereden bilebilirdin ki? Bunu birlikte ilk kez yapıyorduk."

(Black) "Yine de dün gece çok heyecanlandım."

Sesinin ne kadar güçsüz olduğunu duyan Rienne elini geriye uzatarak Black'in yüzünü avucunun içinde tuttu.

Onun nasıl bir yüz ifadesi takındığını merak ediyordu ama şu anda onun gözlerinin içine bakacak kadar kendinden emin değildi.

(Rienne) "Hiç sanmıyorum..."

Çok heyecanlı olmasından ziyade, tam tersi de olabilirdi.

Dün geceki hislerini bir şeye benzetecek olursa, bu bir dalgaya binmeye benziyordu. Hiç bitmeyen bir sel gibi ona çarpan sürekli bir tutku dalgası.

Bu aynı zamanda tamamen kaçınılmaz bir duyguydu. Böylesine bir hazzı deneyimlemenin mümkün olduğunu ya da kendisine dokunulabilecek, tüm bu farklı hisleri ortaya çıkarabilecek ve aynı derecede sonsuz çeşitlilikte bir haz verebilecek bu kadar çok yer olduğunu hiç bilmiyordu.

Rienne'in yüzü olgunlaşmış bir meyve gibi parlak bir kızıla döndü.

(Black) "Yaptığım şey hakkında çok düşündüm."

Black dudaklarını kadının omuzlarında ve ensesinde gezdirdi, tenine karşı konuşurken bile hiç yavaşlamadı.

Rienne ince bir iç çekerek karşılık verdi.

(Rienne) "Öyle diyorsun ama yine de beni öpmeye devam ediyorsun."

(Black) "Çünkü bazı şeyleri düşündüm."

(Rienne) "Hm?"

(Black) "Ve şimdi her şeyi derinlemesine düşündüğüme göre, bu gece farklı olacak."

Ne...? Bu nasıl düşünme sayılır?

(Rienne) "Olaylar üzerinde sandığın kadar derinlemesine düşündüğünden emin değilim."

(Black) "Göreceksin. Farkı hissedebileceksin."

Başka bir deyişle, tüm derin düşüncelerinin meyvesini görebilmesi için bunu tekrar yapmaları gerektiğini söylüyordu.

Bu çok kötüydü. Gülmemek için kendini zor tutuyordu ama gülümsemesini engelleyemedi. Başını yana çeviren Rienne, Black'in kulağını şakacı bir şekilde çekiştirdi.

(Rienne) "Gerçekten çok utanmazsın. Yarın herkesin yüzüne nasıl bakacağız?"

(Black) "Utanmak gerçekten gerekli mi?"

Black, Rienne'in çenesinden tutarak onu öne doğru çekti ve dudaklarını aceleyle üst üste bindirdi. Her nasılsa, tüm vücudu ılık suya batmışken, bu öpücüğün tadı özellikle harika ve mutluluk verici derecede yoğundu.

(Rienne) "Ah, bu kadar yeter... Daha banyomu bitirmedim..."

Rienne ıslak avuçlarını Black'in göğsüne bastırarak onu geri itmeye çalıştı. Olayları burada durdurmazsa, sadece alevlenmeye devam edeceklerdi.

(Black) "Lütfen beni biraz rahat bırakır mısın? Bugün ilk öpüşmemiz."

Ama zaten yeterince uzun sürmüştü ve çok fazla hareket ederse havlusunun düşüp düşmeyeceği konusunda endişelenmeye devam etti.

Dürüst olmak gerekirse, eğer bu konuda çok kararlı olursa, zaten havlusu düşse bile fark etmeyeceği kadar uzun süre burada kalacaklardı.

Hâlâ vakit varken onu burada durdurması gerekiyordu.

(Rienne) "Sanırım beni yeterince öptün."

(Black) "Hayır, öpmedim."

Black başının arkasını kavrayarak öpüşmelerini daha da derinleştirdi.

(Black) "Yaşadığım sürece asla doyamayacağım."

(Rienne) "Bu... Ah..."

Ancak tüm çabalarına rağmen sonunda ona teslim oldu ve öpüşme çok daha uzun sürdü.

(Rienne) "Ama... daha fazla değil. Yarını tekrar uyuyarak geçiremem..."

(Black) "Biz yeni evliyiz, o yüzden sorun değil."

(Rienne) "Şey... ben ilk kez yeni evliyim bu yüzden pek bir şey bilmiyorum."

(Black) "Madem bilmiyorsun, o zaman beni dinle."

Bazen istediğinde çok inatçı olabiliyordu.

Başka her konuda onu dinlemekte çok iyiydi ama bu konuda onunla konuşmak bir kayayla konuşmak gibiydi.

(Rienne) "Henüz yemek yemedim."

(Black) "Ah..."

Ama bu sözlerle birlikte yavaşça ondan uzaklaştı.

Dudakları hâlâ öpücüğün sıcaklığını hissediyordu ama geride çok fazla duygu kalmıştı -gerçekleşmemiş arzular.

Ve sesinde ezici bir hoşnutsuzluk duygusu çınlıyordu.

(Black) "Sanırım artık inatçı olamayacağım."

Yani kendi inatçılığının farkındaydı.

(Black) "İşin bitince dışarı çık. Yemek hazırlatacağım."

Ayağa kalkış şeklinin bile hoşnutsuz ve hayal kırıklığına uğramış gibi görünmesi şaşırtıcıydı.

(Rienne) "Gitmeden önce senden bir iyilik isteyeceğim."

Tam ayağa kalktığı sırada Rienne uzanıp elini tuttu ve parmaklarını onunkilere doladı.

(Black) "İste bakalım."

(Rienne) "Gitmeden önce beni bir kez daha öper misin? Sadece kısa bir tane."

Black bir şekilde hem gülümseyen hem de kaşlarını çatan bir ifadeyle ona baktı.

(Black) "Bunun ne kadar zor bir istek olduğu hakkında bir fikrin var mı?"

(Rienne) "Evet, ama yine de dinleyeceğini biliyorum."

İşte o zaman Black bedenini tekrar aşağı indirdi.

Tam da birinin düşündüğü gibi, 'sadece hızlı bir tane' yerine getirilmesi zor bir istekti.

 

***

 

(Darren) "İşte şimdi benim şansım."

Darren aynadan yansıyan görüntüsüne bakarken mırıldandı.

Yanında duran görevlisi ona altın süslemelerle kaplı bir gömlek ve bir mücevher broşu uzattı.

Alto'nun Büyük Prensi'nin yansıması cilalıydı, zarif ve eşsiz bir konuşma seviyesiyle mükemmelliğe ulaşmıştı. Her kadın için çekici sayılırdı ve bu onun asla şüphe duymadığı bir şeydi.

(Darren) "Düğün töreninden sonraki gün. İlk geceden sonra genellikle pişmanlıklar başlar."

Darren aynada kendine gülümsedi.

Görevlisi sessizce giyinmesine yardım etti. Belki Darren'ı başka türlü ikna edebilecek başka biri vardı ama Büyük Prens'in dinleyeceği biri olmadığını çabucak fark ediyordu.

(Darren) "Prenses bütün gün odasından çıkmadı, uyuyakaldığını bahane etti. Eğer bu pişman olduğunun kanıtı değilse, nedir bilmiyorum."

(Görevli) "...Bitti, efendim."

(Darren) "Saçımı tekrar tara. İyi görünmeli."

Ama saçları zaten pahalı bir saç yağıyla tamamen geriye taranmıştı. Yine de görevli sessizce tarağı aldı.

(Darren) "Kalbi kırık bir kadın için en iyi hediye nedir?"

(Görevli) "Mücevher her zaman güvenli bir seçenektir."

(Darren) "Evet, haklısın. Gidip uygun bir şey seçin. Çok pahalı olmasın ama dikkat çekici olsun."

Görevli sessizce tüm bunların ne kadar anlamsız olduğunu düşündü, tıpkı soğuduktan sonra sıcak çay içmek gibi, ama yine de başını salladı.

Yatağın altında sakladığı büyük seyahat sandığını açtı ve Darren'ın elindeki mücevherlere bir göz attı. Sonunda safir ve opal karışımından yapılmış zambak şeklindeki bir broşta karar kıldı. Bir kadın için iyi bir hediye olacak gibi görünüyordu.

(Görevli) "Buna ne dersiniz?"

(Darren) "Bu güzel. Bunu alalım."

Görevli broşu aldı ve bir hediye kutusu içinde sakladı.

Daha sonra Darren elinde bir mücevher kutusuyla, Alto Dükalığını en iyi temsil eden kıyafetler içinde bir tavus kuşu gibi giyinerek Rienne'in odasını ziyarete gitti. (Y/N;Yazar burada bir kelime oyunu yapıyor. Dük ve tavus kuşu kelimeleri aynıdır, bu yüzden şaka hem Dükalığın varisi olması hem de parlak renkli kıyafetler giymesidir, tıpkı erkek tavus kuşlarının eşlerini çekmek için parlak tüylere sahip olması gibi.)

 

***


Phermos çok nankör bir durumla karşı karşıyaydı.

Şu anda Black ve Rienne'in yeni odasına doğru ilerliyordu.

Görünüşe göre, geç akşam yemeklerini yemek salonunda değil, yatak odalarına bitişik odada yiyorlardı. Phermos daha kontrol bile etmeden acımasız gerçeği anlamıştı: Lordunun gecenin geri kalanında dışarı çıkmaya hiç niyeti yoktu.

Devam eden düğün kutlamaları nedeniyle ertelenen o kadar çok işleri vardı ki, Phermos çaresizce lorduna tüm bu görevlerle kendisini öldürmeye mi çalıştığını sormak istedi.

Ancak tüm bu şikâyetler boğazında düğümlendi ve Phermos acıya katlanmak ve üzüntüsünü içine atmak için elinden geleni yaptı.

Evet, yeni evlendi. Bu kadar dayanabilirim. Şu anda onu rahatsız etmeye cüret edersem, hayatıma sadece bela davet etmiş olurum.

Ancak mabede doğru ilerlerken, Alto'nun Büyük Prensi'nin kapının hemen dışında debelendiğini gördü.

Deli mi bu adam?

Phermos hızlı ve keskin bir gözle, elinde mücevher kutusuyla tavus kuşu gibi giyinmiş Darren'ın neyi hedeflediğini hemen anladı.

Bu, Rienne ile uygunsuz bir işi olduğu anlamına geliyordu.

Phermos yüksek sesle dilini şaklattı.

Ne kadar aptal olabilirdi ki? Rienne de tıpkı diğerleri gibi iki kolu olan bir insan olmasına rağmen, diğer kadınlarla arasında bariz bir fark vardı.

O, efendisinin kadınıydı.

(Phermos) "Burada ne yapıyorsunuz?"

Phermos'un yüksek sesle bağırmasıyla Darren ve hizmetkârı şaşkınlıkla arkalarını döndüler.

(Darren) "Oh, mükemmel. Prenses Rienne'e burada olduğumu haber ver."

Darren'ın saçma isteğini duyan Phermos gözlerini kıstı.

(Phermos) "Bu saatte Prenses Rienne ile ne işiniz var?"

(Darren) "Bu seni ilgilendirmez. Sadece söyle ona."

(Phermos) "Bu beni ilgilendirir. Lordumla görüşmek isteyen herkes benim yetki alanıma girer."

(Darren) "Sadece gözlerinin kötü olduğunu sanıyordum ama anlaşılan kulakların da kötü. Size söyledim, buraya Prenses Rienne'i görmeye geldim."

(Phermos) "Sizi çok iyi duydum. Ancak, birlikte olduklarında onları ayırt etmenin pek bir anlamı yok."

(Darren) "...Birlikte mi?"

Darren'ın yüzü net bir şekilde sertleşti ve Phermos tekrar dilini şaklattı.

(Phermos) "Onlar için akşam yemeği vakti. Birlikte olmaları çok doğal."

(Darren) "Ama akşamın bu saatinde yemek yiyerek ne yapıyorlar?"

(Phermos) "Prenses sabah geç kalktığı için öyle. Yine de onları ziyaretinizden haberdar edeyim mi?"

(Darren) "...Hayır. Eğer durum buysa, artık buna gerek yok."

Bir süre düşünen Darren geri adım attı.

Tam da Phermos'un düşündüğü gibiydi. Darren'ın böyle renkli kıyafetler giyerek yapmayı planladığı şey, Black'in huzurunda yapılabilecek bir şey değildi.

(Darren) "Başka bir zaman geleceğim."

(Phermos) "Elinizdeki ne?"

Darren'ın ifadesi tatsızlaştı.

(Darren) "Bilmesen daha iyi."

Yani kesinlikle bir mücevherdi. Darren'ın kadınlarla olan maceraları iyi bilinmesine ve kesinlikle renkli bir geçmişe sahip olmasına rağmen, taşıdığı mücevherlere daha fazla ilgi gösteren pek çok kişi vardı.

Darren bir kadına kur yapma becerisine fazlasıyla güveniyordu ama Phermos'un gözünde servetinin ve statüsünün gücü, buna katkıda bulunan başlıca faktörlerdi.

(Phermos) "O zaman gitseniz iyi olur. Geç oldu."

Phermos, Darren'ı kabaca uğurlarken sözlerini alaycılıkla süslemeyi de ihmal etmedi. Ve onun kaba vedası gibi Darren da hemen arkasını dönüp gitti.

(Phermos) "Tch, bir teşekkür kelimesi bile yok. Onu tamamen yok olmaktan kurtardığımı düşünürsek, bir teşekkürü hak ediyorum."

Phermos nazik bir tak tak sesiyle kutsal alanın kapısına vurdu.

(Phermos) "Efendim, Prenses. Girebilir miyim?"

(Black) "...Gir içeri."

Cevap son derece gecikmişti ama bu beklenen bir şeydi. Düğün dündü ve Black neredeyse tüm gün boyunca Rienne ile bir saniye bile geçirememişti.

(Phermos) "İkiniz iyi yediniz mi?"

Ama kapıyı açıp odaya girdiğinde aklına gelen ilk şey gece değil gündüz olması gerektiğiydi. Hava, güneşin batmış olması için fazla aydınlıktı.

Rienne'in yüzü o kadar parlak ve mutluydu ki gözleri acıyordu.

Phermos'un Darren'ı kovalamayı başarması muhtemelen en iyisiydi. Eğer bunu yapmasaydı ve Büyük Prens o yüzü görseydi, vicdansız niyetlerini gizlemesi daha zor olurdu.

Phermos'un uzun zaman önce düşündüğü gibi, Lord ve Prenses birbirlerine o kadar yakışıyorlardı ki, bu neredeyse rahatsız ediciydi. Onlarla aynı odada olmak bile kendisini bir ayak bağı ve üçüncü teker gibi hissetmesine neden oluyordu.

Garip bir şekilde öksüren Phermos, işini hemen halletmeye karar verdi.

(Phermos) "Geç oldu, bu yüzden söyleyeceklerimi çabucak söyleyip gözünüzün önünden kaybolacağım."

Phermos'un hikâyesi uzun değildi.

Ama duymaları gereken bir şeydi.


Yorumlar

  1. belki sonraki bölüm gösterir diye bakim dedim ama beni daha da sinir etti HOCAM MADEM BAHSEDİYOSUN CÖSTER DE BİZ DE BİLELİM DİMİ AMA ĞAAAAAAA BEN GİDİYOM YA OKUMİCAM

    YanıtlaSil
  2. O Darren pislik mi, neden böyle saçma salak davranıyo yaa

    YanıtlaSil

Yorum Gönder