A Barbaric Proposal - 38. Bölüm (Türkçe Novel)

a barbaric proposal novel - chapter 38

Linden Kleinfelder olmasaydı muhtemelen oldukça güzel bir sabah geçirecekti.

Önündeki yemek harikaydı ve birileri onu gerçekten hoşuna giden bir elbise içinde görseydi iyi olurdu. Belki de ona yine güzel olduğunu düşündüğünü söylerdi.

‘......Bu çok hoş olurdu.’

Rienne kızartmayı dikkatlice kesti ve ağzına küçük bir parça koydu. Çiğnedi ama harika bir yemek olduğundan emin olmasına rağmen tat alamadı

Gerçekten hiçbir şeyin tadını alamıyordu.

Ne zaman o adamla uğraşmak zorunda kalsa, başa çıkması gereken çok fazla şey oluyordu ve hepsi birbirine karışmıştı. Bu durum yavaş yavaş içinden acı bir duygunun geçmesine ve diğer her şeyi engellemesine neden oluyordu.

(Rienne) ”...”

‘Hiçbir şey yiyemiyorum.’

Ama Rienne çatalını bırakıp, kendini yemeye zorladığı yemeği sessizce yutarken-

Bang!

Aceleyle yapılan bir hareketle yemek salonunun kapısı açıldı.

Black'ti.

(Rienne) "...Ne? ...Burada ne yapıyorsunuz....?"

Onun geleceğini düşünmemişti. Rienne başını ona doğru çevirdi, gözleri şaşkınlıkla yavaşça kırpışıyordu. Black ona doğru koştu, oturduğu sandalyeyi kaptı ve yüzünü ona dönmesi için çevirdi.

O kadar büyük bir güçle yapılmıştı ki, inanılmaz derecede kuvvetli ve sert hissettirmişti.

(Black) "Niye buradasın?"

(Rienne) "...Pardon?"

Bugün olanları duymuştu ve şimdi de kızgındı.

Öyle olmasaydı daha tuhaf olurdu.

Black bir kez daha Rienne'in Rafit Kleinfelderle ilgili başka bir olaya karıştığını duyuyordu. Kleinfelderlerle Rafit'in serbest bırakılması için pazarlık yaptığını ve onu öldürme fikrinin de bir şekilde denkleme girdiğini biliyordu.

Rienne'in böyle bir niyeti olmasa bile, ondan şüphe etmekten başka çaresi yoktu.

İlişkileri yine kötüye gidiyordu.

Ona inanmayacaktı.

(Black) "Burada ne işin var diye sordum. Neden? Neden hiçbir şey olmamış gibi davranıyorsun?"

(Rienne) "Ben... verdiğim sözü bozmak istemedim."

Ama belki de bu sefer öyle olmayacaktı.

(Black) "Benimle yemek yiyeceğine dair verdiğin sözü tutmazsan sana bir şey yapacağımı mı düşündün?"

(Rienne) "Hayır... öyle demedim."

(Black) "Benden korkuyor musun?"

Aynı sözleri daha önce de duymuştu.

O zamanlar bu soru tamamen farklı koşullar altında sorulmuştu. Ama kelimeler kafasında tekrarlandıkça anlamlarını yitirmeye başladılar. Sanki sorunun kendisi anlamsızmış gibiydi.

(Rienne) “Hayır, korkmuyorum.”

(Black) "O zaman neden buradasın? Sözünü tutmazsan bunun büyük bir sorun olacağını mı düşündün?"

(Rienne) "Sadece istediğim için yaptım ama geri döneceğinizi düşünmemiştim Lord Tiwakan. Sadece bir süreliğine yalnız kalmak istedim."

(Black) "Ama neden burası?"

Bu sözler tuhaf hissettirmişti.

(Rienne) "Buraya gitmeyip de nereye gideyim?"

(Black) "Böyle bir yerde olmaz..."

Black aniden Rienne'in kolunu tutarak sözünü kesti.

(Black) "Yatıyor olman gerekmiyor mu?"

(Rienne) "Ne? Bunu neden yapayım ki?"

(Black) "Yaralanmışsın.”

Bileğini kaldırdığında, derisinde açıkça görülebilen bir el izi ortaya çıkmıştı. Bu noktada da tamamen şişmişti.

(Rienne) "Önemli bir şey değil."

(Black) "Canın yanmıyor mu?"

(Rienne) "Birazcık ama üstesinden gelemeyeceğim bir şey değil..."

Black, dudakları gerilirken parmaklarını çürüğün üzerinde gezdirdi. Ellerini çekmeden mırıldandı.

(Black) "Canın yanıyor."

(Rienne) "..."

Ne söylerse söylesin, onu bu kadar inciten şeyin tam olarak ne olduğunu belirtmese bile acı çektiğini biliyordu.

(Rienne) "Ama dinlenmemi gerektirecek kadar acımıyor."

(Black) "Sadece bileğinden bahsetmiyorum."

(Rienne) "Eğer... başka bir yerimin ağrıyıp ağrımadığını soruyorsanız... ağrımıyor. Gerçekten iyiyim."

(Black) "Bunu tek başınıza atlatmak zor olmalı Prenses."

(Rienne) "Her şey yolunda..."

(Black) "Düz bir yüzle söz veremiyorsan, bunu söylemek anlamsız."

(Rienne) "..."

Rienne karşılık veremedi, sözleri tamamen uçup gitmişti.

Sanki içinde boğazından yukarı doğru yükselen sıcak bir hava kütlesi varmış gibi hissetti. Her şey o kadar hızlı oluyordu ki, neden böyle bir tepki verdiğini bilmiyordu.

Hissedebildiği tek şey Black'in onun için ne kadar endişelendiğiydi.

(Rienne) "...Tu...haf, sizce de öyle değil mi?"

Rienne nihayet ağzını açabildiğinde sesi kaba ve düzensizdi.

(Black) "Anlayamadım."

(Rienne) "Tuhaf, sizce de öyle değil mi?"

(Black) "Ne demek istiyorsun?"

(Rienne) "Benim için endişeleniyorsunuz, Lord Tiwakan. Bunu görmek beni neredeyse mutlu ediyor."

(Black) "…Bu neden garip?"

Rienne sertçe yutkundu, boğazında katılaşmış gibi görünen duygu selini bastırmaya çalışıyordu.

(Rienne) "Lord Phermos kralın ofisinde saklanıyordu, yani ondan duymuş olmalısınız. Bana sizi öldürmem söylendi, Lord Tiwakan."

(Black) "Aynı fikirde olmadığını da duydum."

Fakat endişelendiği tek şey bu değildi.

(Rienne) "Hepsi bu kadar değil. Nauk'u ele geçirdiğinde beni öldüreceğini söylediler."

(Black) "Bunu duyunca ben de şaşırdım."

(Rienne) "Bu doğru olmadığı anlamına mı geliyor?"

(Black) "Sana daha önce de söyledim. Nauk'u elde etmek isteseydim, bunu yapabileceğim birkaç yol daha vardı. Hepsi de teklif etmekten daha hızlı sonuç verirdi."

(Rienne) "Peki ya intikam?"

(Black) "İntikam?"

(Rienne) " Nauk'ta birinin ailenizin kanının dökülmesinden sorumlu olduğunu ve aradığınız şeyin intikam olduğunu duyup duruyorum."

(Black) "..."

Bu sözler havada asılı kalınca Black'in alnında kırışıklıklar oluştu, ifadesi bozuldu. Rienne onun yüzünün bu kadar çabuk değiştiğini görünce kalbinin göğsünde sıkıştığını hissetti, sanki içinde bir şeyler fokurduyordu.

‘İnkar etmiyor.’

O zaman bu... her şeyin bir parça doğru olduğu anlamına geliyor olmalı.

(Rienne) "Böyle şeyleri tuhaf yapan da bu."

Rienne'in duruşu ve sesi o kadar küçülmüştü ki, sözleri zor duyuluyordu. Black'in elinden kurtulmaya çalışırken büzülerek uzaklaştı.

(Rienne) "Lütfen gitmeme izin verin. Artık gitmek istiyorum."

Ama Black kendini itmesine izin vermemişti.

(Black) "Tuhaf olduğunu düşünmüyorum."

(Rienne) "...Neden...?"

Rienne'in bileğini dikkatle tutarken, diğer elini uzattı ve Rienne'in dağınık saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı.


Hareketi hem nazik hem de tereddütlüydü. Bir kelebeğin kanat çırpışından farksızdı.

(Black) "Şu anda bana söylediğiniz her şey, Prenses, size başka biri tarafından söylendi. Ve ben başkalarıyla ilgilenmiyorum."

(Rienne) "..."

(Black) "Çok mu borç var?"

(Rienne) "...?..."

(Black) "Bu kadar çok mantıksız şeye katlanmak zorunda kalmanızın nedeni borç mu?"

(Rienne) "..."

Rienne cevap vermedi ama yüzündeki sert ifade onun için her şeyi anlatıyordu.

(Black) "Bu ne zamandır devam ediyor?"

(Rienne) "…Lütfen bana böyle sorular sormayın."

Bir ulusun yöneticisi için borçlanmayı işlerin durumu için bir bahane olarak kullanmak çok acınası bir durumdu.

Dahası, Rienne onun yaşadığı yoksulluğun ne kadar korkunç olduğunu görmesini de istemiyordu. Bunu zaten önceden beri biliyordu ama bilmek ve görmek iki farklı şeydi.

Rienne yüzünü çevirmeye çalıştı ama Black elini yanağında sıkıca tutarak onu yerinde tuttu.

Dün geceden farklı davranıyordu.

Hâlâ eskisi kadar nazikti ama hareketleri o kadar güçlü hissettirmiyordu. Yanağını tutan eli sert ve güçlüydü ama bir şekilde pişmanlıkla doluymuş gibi de hissettiriyordu.

(Black) "Bana cevap ver."

(Rienne) "...Hayır."

(Black) "Neden olmasın?"

‘...Çünkü utanıyorum. Zayıf ve acınası bir insan olduğumu size itiraf etmek istemiyorum.’

(Rienne) "Sadece istemiyorum. Siz de daha önceki soruma cevap vermediniz Lord Tiwakan. Sözde aradığınız intikamla ilgili olan."

Her ne sebeple olursa olsun, Black başparmağıyla Rienne'in yanağını hafifçe okşamaya başlarken yumuşak bir şekilde gülümsedi.

(Black) "Bunu nereden duydun?"

(Rienne) "Bana öyle bakmayın... Buna benzer hikâyeler tüm kıtada dolaşıyor. Böyle bir inanç Nauk dışında her yerde yaygın."

(Black) "Bu çok garip. Ben bunu nasıl duymadım?"

(Rienne) "...Bilmiyor muydunuz?"

(Black) "Gerçi benim kanımdan olanların öldüğü doğru. Uzun zaman önce bu topraklarda öldürüldüler."

(Rienne) "Siz..."

Sakin ifadesi sözlerinin ne kadar üzücü olduğunu saklıyordu. Ailesinin ölümünden bu şekilde rahatça bahsedebiliyordu.

Kılıcını dikkatle bileyen, ölen sevdiklerinin intikamını almak isteyen biri için uygun olmayan bir yüzdü.

(Black) "Olay olduğunda sadece bir çocuktum. İlk başta, soyum ve kanım gittiği için çok öfkeliydim ama hayatta kalmaya odaklanmak zorundaydım. Sonunda, büyüdükçe her şeyi unuttum. Ve sana daha önce de söylediğim gibi, evlenme teklif etmemin nedeni senin başka biri tarafından alınmanı istemememdi."

O kadar açık ve net cevaplar veriyordu ki, Rienne'i bir şaşkınlık duygusu kapladı.

(Rienne) "Yani… intikam istediğiniz sadece söylenti miydi?"

(Black) "Böyle bir söylentinin varlığından bile haberim yoktu."

(Rienne) "Ama bu... hiç mantıklı değil. Şu ana kadar birbirimizle hiçbir ilgimiz yoktu, neden böyle 'elimden alındı' diyorsunuz?"

(Black) "Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?"

(Black) "Yanlış mı... düşünüyorum?"

(Black) "Ailemi kaybedene kadar bu topraklara evim dedim. Sen beni tanımıyor olabilirsin Prenses, ama ben seni tanıyorum."

(Rienne) "Ah... ama böyle bir şey nasıl mümkün olabilir...?"

‘Tüm bunlar... çok garip.’

(Rienne) "Uzun zaman önce...demiştiniz… Bu tam olarak ne zamandı?"

(Black) "Yaklaşık yirmi yıl önce."

(Rienne) "Yirmi yıl mı?"

Tabii ki hatırlamazdı. Bu olay yirmi yıl kadar önce olsaydı, Rienne henüz çocuk sayılırdı, en fazla beş ya da altı yaşındaydı.

(Rienne) "O zamanlar sizi tanıyor muydum, Lord Tiwakan?"

(Black) "Muhtemelen hayır. Bence bunun için çok gençtin."

(Rienne) "O zaman beni nereden biliyorsunuz?"

(Black) "Sadece adını biliyordum."

(Rienne) "Adımı mı?"

(Black) "Babam benim için Arsak ailesiyle bir evlilik ayarlamak istedi.

(Rienne) "Ne..."

Rienne'in gözleri irileşmişti.

Bu konuda hiçbir şey duymamıştı.

Rienne'in babası, Nauk'un merhum kralı, ona çocukluk nişanından hiç bahsetmemişti. Bir kere bile.

(Rienne) “Yani... biz o zamanlar mı nişanlanmıştık?”

(Black) "Resmi olarak değil. Eğer öyle olsaydı, bunun bir kanıtı olurdu ya da bir yerlerde yazılı hale getirilirdi."

Ve anlaşmayı sağlamlaştıracak hiçbir şey olmayınca, sadece uzak bir hafızada var olmaya bırakılmıştı.

(Rienne) "Neden bana en başından söylemediniz?"

(Black) "Önemli olduğunu düşünmemiştim."

(Rienne) "En başta evlenme teklif etmenizin tek nedeni buysa, böyle bir şey nasıl önemsiz olabilir?"

(Black) "Ben küçükken gündeme gelen bir nişandı. Babamın kendi başına verdiği bir karar olma ihtimali de var. Sonuçta, hala hatırlayan tek kişi benim."

Bu da ona anlatmış olsa bile, ona inanmakta ya da sözlerini ciddiye almakta zorlanacağı anlamına geliyordu.

Ve bunun yanında çoktan birinin olmasıyla da bir ilgisi yoktu. Eğer herhangi bir erkek ona evlenme teklif etme niyetiyle yaklaşıp böyle tuhaf iddialarda bulunsaydı, Rienne muhtemelen onlara güler geçer ya da sözlerini tatsız bir şaka olarak kabul ederdi.

(Rienne) "...Yine de bana söylemeliydiniz."

Ama o zaman söz konusu adam Black değildi.

Rienne uzanıp Black'in kolunu hafifçe çekiştirdi.

(Rienne) "Eğer söyleseydiniz... yapardım."

‘O zaman bu kadar şaşkın ve korkmuş hissetmezdim, kalbim belirsizliğin altında paramparça olmazdı, her şeyin neden olduğunu anlardım.’

Şimdi, onun ani teklifinin ardında gerçek bir neden vardı. Birdenbire her şey daha gerçekçi gelmeye başladı. Daha inandırıcı.

(Rienne) "Ben... "

(Black) "Prenses."

Keşke ona daha önce söyleseydi.

Bilseydi asla bu kadar yalan söylemezdi.

(Rienne) "Ben..."

(Black) "Dinliyorum."

‘En başından beri dürüst olurdum.’

(Rienne) "Ben... çok daha erken..."

Rienne'in söyleyebildiği tek şey buydu. Cümlesini tamamlayamadı, tamamen sessizliğe gömülürken sözcükleri azaldı.

Black onu konuşmaya devam etmesi için zorlamadı. Onun yerine söylemek istediği bir şey vardı. Yanağına dokunuşu biraz alaycıydı ve vücudunun eriyormuş gibi hissetmesine neden oldu.

(Black) "Benim nasıl bir insan olduğumdan korkuyordun. Nauk'u almak için evlenme teklif ettiğimi ve bir gün seni öldüreceğimi düşündün. Hepsi intikam alabilmek içindi."

(Rienne) "…Tam olarak öyle değil.. "

(Black) "Yine de düğünü ertelemek istemedin ve beni ondan önce öldürmek de istemedin."

(Rienne) "Size şüphelerim olduğunu söylemiştim..."

(Black) "Yaralandığımda yaralarıma bakabilmen için kıyafetlerimi çıkarmamı istedin. Ve beni yatağından kovmak yerine, üzerimi örtmek için yedek bir battaniye buldun ve yanında uyumama izin verdin."

(Rienne) "Bu... çünkü siz benim nişanlımsınız..."

Yüzüne hafifçe dokunan el durdu. Black eğildi ve yüzünü onunkine daha da yaklaştırdı. Bu kaçınılmaz bir mesafeydi. Gözlerini kapatmadığı sürece geri dönemeyeceği bir şeydi.

(Black) "Yani benden hoşlandığını söyleyebilir miyiz? Azıcık da olsa?"

Öyle aniden sordu ki, Rienne'in sımsıkı kapalı gözleri kocaman açıldı ve sertçe yutkundu.

(Black) "Ne olduğu önemli değil. Benimle ilgili hoşuna giden iyi bir şey varsa, sadece evet de."

(Rienne) "..."

(Black) "Kafanı da sallayabilirsin."

(Rienne) "..."

Black'in gözleri soğuk ve berraktı. Rienne yavaşça başını sallarken onlara baktı. Gözlerini kırpmadan onun tereddütle başını aşağı yukarı hareket ettirmesini izledi.

(Black) "Anladım."

Havada süzülen kelimeler ne kadar basit olsa da, Black'in ağzının her iki tarafı da gülümsemeye zorlanıyordu.

(Black) "Daha sonra aksini söylersen dinlemeyeceğim."

(Rienne) "…"

Rienne karşılık vermek istedi ama ağzını açamadı. Söyleyemediği sözlerin yerine, Black'in giysisinin eteklerini biraz daha sıkı kavradı.

‘Bilseydim, sana çok daha erken bağlanırdım.’

O sessiz düşünceler, Rienne'in söyleyemediği kelimelerdi.


*****


(Rienne) "İyiyim."

Dinlenmeye zorlandıktan sonra, Rienne çok fazla mücadele etmese de yatakta boş boş yatmak zorunda kaldı. Uyanalı çok olmamıştı, bu yüzden bir süredir yatağa en hızlı döndüğü andı.

(Rienne) "Sadece bileğim zedelendi. Hepsi bu."

Ama savunmasız bir halde yatarken bile Rienne tartışmaya devam etti.

Black yatağın kenarında onun yanına oturmuş, her hareketini izliyordu. Onun vücudunu kaldırmaya çalıştığını her fark ettiğinde, başını ona doğru sallıyordu.

(Black) "Şu anda böyle düşünüyorsun ama sonra daha da kötüleşebilir."

(Rienne) "Geçmişte hiç böyle bir şey olmamıştı. O kadar da korkunç değil. Kleinfelderler bazen böyledir..."

(Black) "Bunun daha önce de olduğunu mu söylüyorsun?"

Black hemen Rienne'in sözlerinin üzerine atladı.

(Rienne) "Bu tür şeyleri yapmak onların doğasında var..."

(Black) "Yani bu ilk kez olmuyor, ama alışkın olduğun için sorun olmuyor öyle mi?"

(Rienne) "Bu..."

Açıkça söyleyecek olursa evet... Ama adam neden bu kadar mutsuz görünüyordu?


Yorumlar

  1. Ellerine sağlık 🥰🥰

    YanıtlaSil
  2. Sonunda yakınlaşıyorlar, Allah'ım bismillah ve o Kleinfekderlerin Allah belasını versin, görgüden yoksun angutlar, rafit mal bu arada

    YanıtlaSil
  3. Hamile olmadığını da söylesen nolurdu ki illa fıtık mı olalım he?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🤣🤣🤣 mısırpatlağı kardeş beni çok güldürüyon valla ama ben başını salladığı zaman o kadar mutlu oldum ki şimdilik bunu gözardı edicem ( ´ ▽ ` )ノ

      Sil
  4. black dadısı mısın bıraksana kızı aaaa

    YanıtlaSil

Yorum Gönder