A Barbaric Proposal - 32. Bölüm (Türkçe Novel)

a barbaric proposal novel - chapter 32

O anda, Rienne'in zihni tamamen boşaldı, ama neyse ki eli kendi kendine hareket etmeyi biliyordu. Yakınlarda hazırladığı havluyu çabucak aldı ve çıplak vücudunu örtmek için kullandı.

(Rienne) "N-ne, ne y-yapıyorsunuz...?"

Ama ellerinin aksine, ağzı düzgün konuşamıyordu.

(Rienne) "Ben, kilitlediğimi düşünmüştüm..."

İşte o zaman Black bakışlarını kaçırdı ve yavaşça konuştu.

(Black) "...İşte bu yüzden."

(Rienne) "...?"

(Black) "Kapının sıkıştığını sandım, ama sadece kilitliymiş."

(Rienne) "…"

Yani demek istediği şey kapının kilitli olduğunu bilmediği için istemeden içeri girdiğiydi.

Rienne, kalbinin bu sözleri duyunca sakinleştiğini hissetti. Bunu sırf bu gece sabırsız olduğu için iyi niyetini ortadan kaldırıp yapmadığını bilmek onu memnun etmişti. Ama şimdi ona baktığında, yıkanmak istemesi gerektiğini fark etti. Olaydan dolayı hala kan ve çamurla kaplıydı.

(Rienne) "Şimdi gitmenizi istiyorum. Daha yeni bitirdim, bu yüzden birazdan dışarı çıkacağım."

(Black) "İncindin mi?"

(Rienne) "...Affedersiniz?"

Sanki onu duyamıyormuş gibi, Black durdu ve sorusunu sormaya devam etti.

(Black) "Kolların ve sırtın."

(Rienne) "Ah..."

Vücudunu ondan gizlemek isteyen Rienne, kendini uzaklaştırdı ve kendini tekrarladı.

(Rienne) "Evet, ama lütfen buradan ayrılın..."

(Black) "Ne zaman yaralandın? Araba çarptığında mi?"

Hayır, o zaman değildi. Araba çarptığında ve variller onlara doğru yuvarlanmaya başladığında, Black Rienne'i o kadar hızlı bir şekilde kenara itmişti ki, üzerinde bir çizik bile oluşmamıştı.

(Rienne) "Hayır, sanırım arabadayken oldu. Ve lütfen bana böyle bakmayın... Nişanlım olsanız bile, bu uygun değil."

(Black) "Ah..."

Artık çok geçti. Black sonunda başını çevirdi.

(Black) "Beni affedin."

Bakışlarını kaçırarak, sırtını ona doğru çevirdi. OParçalanmış kilitli kapıdan çıkmaya başladığında, başını hafifçe ona doğru hareket ettirdi ve sessizce mırıldandı.

(Black) "O zaman... Öyle değil mi..." (Y/N; Eksik bir ifade kullanıyor, bu yüzden neden bahsettiği belirsiz kalıyor, ancak temelde olumsuz ifadenin onaylanmasını istiyor, duyulmadığı için herhangi bir ayrıntıyı dışarıda bırakıyor.)

 (Rienne) "Anlamadım?"

Belki de ondan uzaklaştığı içindi, ama Rienne onu tam olarak duyamıyordu.

(Rienne) "Bir şey mi dediniz?"

(Black) "Yok önemli değil, boşver."

Ve sonra Black geri dönmeden ayrıldı.

Tık.

Kapı arkasından kapandı, açıldığı andan itibaren patlayan gürültüye kıyasla neredeyse sessizdi.

(Rienne) "Hah......"

Sonunda Rienne nefes alabildi.

(Rienne) "Neler oluyor?"

O büyük banyonun zemininde, demir kilidin kalıntıları duruyordu. Giriş kapısının kilitlerine kıyasla o kadar büyük olmasa da, yine de oldukça ağır ve güçlüydü. Black'in kapının tutukluk yaptığını düşündüğü için kapıyı bu kadar kolay açabileceğine inanmak imkansızdı. Bu güç farklılıklarının çarpıcı ve şafak söken bir kanıtıydı. Onu yapmak istemediği bir şeyi yapmaya zorlamak isteseydi, onu reddetmesinin hiçbir yolu olmazdı.

(Rienne) "... Ama o gitti."

Ondan yapmamasını istediğinde ona bakmadı ve gitmesini istediğinde sessizce ayrıldı. İşte o zaman Rienne, Black adlı adam hakkında aniden bir şey düşündü.

(Rienne) "O adam... benim hoşuma gitmeyen bir şey yapmazdı. İşte böyle bir adam."

Rienne'in bu düşünceye inanmaktan başka seçeneği yoktu.


*****


Black içeri girdiğinde, Rienne zaten çoğunlukla yıkanmayı bitirmişti. Bundan sonra tek yapması gereken kendini kurutmak ve Bayan Flambard'ın ona bıraktığı kıyafetleri giymekti.

Daha sonra banyoya geri döndü ve su havzasını boşaltıp yeniden temiz suyla doldurdu. Yaralı bir kişiden bunu kendi başına yapmasını istemenin çok acımasız olacağını hissetti.

Tık! Tık!

Tüm işlerini bitirdikten sonra, Rienne banyodan çıktı ve Black'in yatak odasının kapısını çaldı.

(Rienne) "Şimdi banyoyu kullanabilirsiniz."

Ancak yanıt gelmemişti.

(Rienne) "...Lord Tiwakan?"

Rienne sonunda pes edip ayrılmak için arkasını döndü. Eğer cevap vermiyorsa, belki de tekrar gitmiş olabilirdi. Ama sonra garip bir his onu ele geçirdi ve kapıyı açtı.

(Rienne) "...Lord Tiwakan!"

Kapıyı açtığında, Black'in bedeni yerde düz bir şekilde yatıyordu. Yüzü solan Rienne ona doğru koştu.

(Rienne) "Lord Tiwakan! Lütfen uyanın!"

Rienne başını kollarına alıp yanağını hafifçe okşadığında, gözleri açılmaya başladı.

(Rienne) "Lord Tiwakan!"

(Black) "...Ah."

a barbaric proposal novel - chapter 32

Yerde öylece ölü gibi yatmasına rağmen, oldukça net konuşuyordu. Zamanla, mavi gözleri onunla buluştu.

(Black) "Neler oluyor?"

Kafası kucağında durmuş, yüzünü eliyle tutarken gözleri onun üzerinden geçiyordu. Gerçekten ne olduğunu bilmiyordu.

(Rienne) "Size seslendim, ama cevap vermediniz... sonra içeri girdim ve sizi yerde buldum."

Bu arada Rienne çok şaşırmıştı, tamamen nefes nefeseydi.

(Black) "...Uykuya dalmış olmalıyım."

(Rienne) "Uykuya mı daldınız? Yerde mi?"

(Black) "Yaralandığımda bazen bunu yapıyorum."

(Rienne) "..."

Rienne, yüzünde inanmamış bir ifadeyle Black'e baktı.

(Rienne) "Aklınızı mı kaybettiniz siz!? Çok kötü yaralandınız."

(Black) "Uyandım, bu yüzden sorun değil."

(Rienne) "…"

O anda, yara izleriyle dolu bedeni neden aklına gelmişti?

‘İncindiğinin farkında bile değil. Kendi acısını veya hastalığını fark etmiyor, kendine bakmayı unutuyor...’

Öyleyse morluklarını gördüğünde neden ona öyle bakmıştı?

(Rienne) "Ayağa kalkın."

Black yavaşça yerden kalkarken Rienne kafasını bıraktı. Bunu yaparken garip bir yüz ifadesi takındı, ama sonunda kendi ayakları üzerinde durabildi.

(Black) "Burada mı kalacaksın?"

Black, banyo kapısına bakarken bunu sordu. İçeri girmeden önce kıyafetlerini çıkarmak istediğini ima ediyordu.

(Rienne) "Hayır, burada değil."

Rienne başını salladı ve ayağa kalktı.

(Rienne) "Beni takip edin."

(Black) "...?"

Black merak içinde kalırken, Rienne hemen yanından geçip banyoya girdi.


*****

(Rienne) "Normalde yıkanırken yaptığınız gibi giysilerinizi çıkarın."

(Black) "..."

Black Rienne'e baktı. Dili tutulup sersemlemişken, dudakları hafifçe ayrılmıştı.

(Rienne) "Size yardım edeceğim. Her an çökebilecek birini kendi başına bırakmak doğru olmaz."

(Black) "Sorun değil."

(Rienne) "Hayır, sorun. Çıkarın hadi."

(Black) "O kadar yaralı değilim."

(Rienne) "Eminim öyledir."

(Black) "..."

Tekrar sessizleşen Black, kaşlarını çattı.

(Black) "Bunu neden yapıyorsun?"

(Rienne) "Daha önce de söyledim. Canınız yandı, bu yüzden size bir hasta gibi davranmalı, iyice ilgilenmeliyim."

(Black) "Bu o kadar da büyük bir mesele değil."

(Rienne) "Ve bunu neden yaptığımı merak ediyorsunuz öyle mi? Bu, yaralarınızla ilgilenmem gereken ilk sefer değil. Bugün neden farklı olmak zorunda?"

Kaşlarını çatması derinleştikçe, kaşları arasındaki kırışıklıklar da derinleşti.

(Black) "Öyle değil... Kleinfelder'ı hayatta tutmanın bedelini ödemek istediğin için bunu yapıyorsan, bu gerekli değil. Bu tamamen başka bir şey, Prenses."

(Rienne) "Bu..."

Bu sözlerle Rienne'in yüzü sadece bir anlığına soluklaştı. Bundan kısa bir süre sonra, ifadesini tekrar sakinleştirebildi.

(Rienne) "Bunun dediğiniz şeyle hiçbir ilgisi yok. Yaralandınız, Lord Tiwakan, ama ne yazık ki kendinizi iyleştirmekle pek ilgilenmiyor gibi görünüyorsunuz. Bu yüzden bu iş bana kalıyor."

(Black) “Neden bunu benim için yapıyorsun, Prenses?"

(Rienne) "Çünkü siz benim nişanlımsınız."

(Black) "..."

Rienne, Black'in kaşlarından birini kaldırdığını gördü. Bunun tam olarak ne anlama geldiğini bilmiyordu, ama kesinlikle mutlu olduğu anlamına gelmiyordu.

‘Gerçi onun yerinde olsaydım, ben de aynı şeyi hissederdim.’

Özellikle bugün olanlardan sonra..

(Rienne) "...Biliyorum bunu benden duymak kulağa saçma gelebilir, ama evlilik yeminlerimizi ilk yazdığımız günden beri duygularım değişmedi. Ne bedenen ne de zihnen nişanlımı aldatmaya niyetim yok. Arsak'ın adını taşıdığım sürece bu her zaman böyle olacaktır."

‘Onu bana inanmaya zorlayamam. Bu onun kendi kalbi, benim değil.’

Ama sırf bir yanlış anlaşılma yüzünden onu yalnız ve yaralı bırakamazdı.

(Rienne) "Bana güvenemiyorsanız, lütfen en azından başka birini çağırın."

(Black) "..."

Black hareketsiz durup, bir elini kirli saçlarının arasından geçirdi. Elini uzaklaştırdığında, ifadesi normalden tamamen farklı görünüyordu.

(Black) "Genellikle yıkanırken tüm kıyafetlerimi çıkarırım."

Bunu söylediğinde, Rienne'in yüzü kırmızıya döndü.

(Black) "Ne kadar bırakmamı istiyorsun?"

Bir süre sonra minimum düzeyde olmasına karar vermişlerdi. Rienne'in beklediği banyoya Black, diz üstünden kesilmiş sadece bir çift pantolon giyerek girdi.


*****

Rienne içindeki çığlığı bastırmak zorunda kaldı.

Bunun gibi yaralanmalarla, başka herhangi bir adam yatakta hasta yatıyor ve acıdan inliyor olurdu. Yine de Black, tüm her şeye rağmen, yüzünde keskin bir bakışla tamamen tedirgin olmadan oturuyordu.

(Rienne) "Her yeriniz yara içinde."

Rienne iç çekip, cildinin kabardığı veya kesildiği yerlere baktı. Sırtı ona dönük olduğu için şanslıydı, bu yüzden ifadesini göremiyordu.

(Black) "Kemiğim kırılmadıkça acı hissetme eğiliminde değilim, bu yüzden..."

Sözleri, bir bahane bulmak için acele ediyormuş gibi kesildi.

Dürüst olmak gerekirse, hayatı boyunca o kadar az mazeret üretmişti ki, bunu yaptığının farkında bile değildi. Normalde bu kadar bariz olan bir şeyi Rienne'in önünde söylenmenin zor olmasının ne kadar garip olduğunu düşündü.

(Rienne) "Ama bu çok çabuk iyileşti. Sanırım şimdiye kadar tamamen iyileşti."

Onu tüm kan lekelerinden ve kirlerden temizlemeye çalışırken, omzunun kısa bir süre önce bir okla delindiği yere dikkatlice dokundu.

(Black) "...Ah!"

Omzunu yuvarlayan Black, alçak bir inilti çıkarınca, Rienne hemen şaşkına döndü ve elini çekti.

(Rienne) "Üzgünüm. Hala acı çektiğinizi bilmiyordum."

(Black) "Acıtmıyor."

(Rienne) "...? O zaman…?"

(Black) "Elin yumuşak."

(Rienne) "...?"

‘Eğer elim yumuşaksa, o zaman neden ondan kaçınıyor...? Oh, rahatsız hissettiği için olmalı.’

Tepkisini anlayan Rienne kendi kendine başını salladı.

‘Yara iyileşmiş olsa da yara izinin olduğu yer hassas olabilir… Daha dikkatli olmalıyım.’

(Rienne) "Bu kadar çok yaranız varken sırtınızı nasıl yıkamayı planlıyordunuz?"

Aksi takdirde çok fazla acıya neden olacağını düşünen Rienne, ıslak bezi yaralarına nazikçe dokundurdu. Vücudunun ne kadar yaralı olduğu göz önüne alındığında, bunu kendi başına yaptığını hayal etmek bile düşünülemezdi.

(Black) "Bunu düşünmedim. Muhtemelen sadece üzerine su dökerdim."

(Rienne) "Hah..."

Tam da düşündüğü gibiydi. Adam kendi acısı söz konusu olduğunda korkunç derecede duyarsızdı.

... Ama ben değilim.

Rienne'in bakış açısına göre, o kadar incinmiş görünüyordu ki, yaralarına dokunmak bile zordu.

(Rienne) “İşim neredeyse bitmek üzere. Biraz daha bekleyin lütfen."

(Black) "İyiyim. Acele etmene gerek yok."

(Rienne) "İyi değilsiniz."

Rienne yaralarına bakmak için daha fazla zaman harcasaydı, geceleri uyuyamazdı. Onu bu kadar incinmiş görmek kendini hasta gibi hissettirdi.

(Rienne) "Sırtınızdaki iş bitti. Muhtemelen geri kalanına kendi başınıza ulaşabilirsiniz..."

Cesaretini toplayan Rienne tekrar konuştu.

(Rienne) "Yine de, eğer mümkünse bunu sizin için yapmak istiyorum."

Black ona bakmak için başını geri çevirdi.

(Black) "Nişanlın olduğum için mi?"

(Rienne) "Hayır, çünkü yaralarınıza düzgün bir şekilde bakmayacağınızı biliyorum, Lord Tiwakan."

(Black) "..."

Nedense Black cevap vermedi. Rienne'e bakarken ağzını kapalı tuttu. Çok uzun süre bu şekilde kalırsa boynunun ağrıyacağını düşündü.

(Rienne) “Kabul ettiğinizi düşünüyorum."

Böylece onun önüne geçti. Banyo sandalyesinde oturan Black'in boyu normalden çok daha kısaydı ve Rienne'in onunla göz hizasında durması daha kolaydı. Ama gözleri her buluştuğunda başı belaya giriyor gibi görünüyordu.

‘Belki de teklif etmemeliydim.’

Rienne yüzünü böyle görünce asla sakin olamazdı.

(Black) "...İyi değil."

Rienne, ıslak bezi köprücük kemiğine yerleştirmek için uzandığında, dokunuşundan kaçınmak için başını geriye doğru eğdi. Uzattığı eli garip bir şekilde havada kaldı ve tepki olarak sertleşti.

(Black) "Bugün olanlar için ödeme isteyeceğim."

(Rienne) "Bu... Ah."

Rienne, Black'in ne demek istediğini sonradan anladı. Anlamasını sağlayan şey sözleri değil, gözlerindeki bakıştı. Orada, o okla vurulduğu zamandan daha yoğun bir ateş vardı ve Rienne hemen görememiş olsa da Black’in ateşi yükseliyordu.

(Rienne) "Böyle bir şey... olmayacak."

Bunu söylerken Rienne'in boğazı kurudu ve sesi çatladı. Elini ağzının üzerinde koyup garip bir şekilde öksürürken, Black gözünü bile kırpmadan onu izledi.

(Black) "Ne demek istiyorsun, olmayacak mı?"

(Rienne) "Bana böylesine korkunç bir şeyi dayatacak türden bir adam değilsiniz, Lord Tiwakan."

Black'in ağzı sadece kısa bir an için gerildi.

(Black) "Benimle yatma fikri gerçekten bu kadar 'korkunç' mu?"

(Rienne) "Hayır, demek istediğim bu değil... Sadece hazır olmasaydım beni zorlamayacağınızı kastediyordum."

(Black) "Bunu nereden biliyorsun?"

(Rienne) "Bana bunu eylemlerinizle gösterdiniz. Biliyorum, çünkü bana karşı her zaman çok saygılı oldunuz."

Tam o sırada Black acı bir şekilde gülümsedi.

(Black) "Saygılı… Öyle olsam bile, birlikte uyuma meselemiz farklı."

(Rienne) "Hayır, değil. Bu teklifi reddedecek durumda değildim ama yine de bana karşı saygılı ve düşünceliydiniz. Eminim ki bu, eğer istemeseydim beni böyle bir şey yapmaya zorlamayacağınız anlamına gelir."

(Black) "..."

Bundan sonra, acı gülümsemesi büyüdü. Ama gülümsemesi söndükten sonra Black, Rienne'e baktı.

(Black) "Bilmiyorum."


Yorumlar

  1. Yarısından sonrası bir tek ben de mi okunmuyor, karanlık görünüyor da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, siyah arka plan üzerine siyahla yazılmış.Okunmuyor

      Sil
    2. Sorun düzeltildi sayfayı yenileyerek okuyabilirsiniz <3

      Sil
  2. Çeviri için teşekkürler ama yarısı karanlık maalesef, görünmüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm<33 sonradan cevaplıyorum ama umarım sorunsuz bir şekilde okuyabilmişsinizdir🥰

      Sil
  3. Ellerine sağlık 🥰🥰

    YanıtlaSil
  4. Bence bu rennie salak,herseyi anlatsa daha az sıkıntı cekecek

    YanıtlaSil

Yorum Gönder